שרשור חגיגי לחג פורים

ShirShir

New member
../images/Emo41.gifתבניות להכנת קופסאות וברכות../images/Emo41.gif

רק להדפיס, לגזור ולקפל
קופסא: http://www.hollychristian.com/felt-box.html כרטיס בצורת לב: http://www.jersgirl.com/templates/Heart_Card_jersgirl.jpg קופסא נפוחה בצורת כרית: http://www.jersgirl.com/templates/pillowbox_jersgirl.jpg תבנית קופסא (להדפיס פעמיים ולחבר): http://www.treasuresfromdj.net/images/sf_snackbox_djr.jpg תבנית לקופסא נפוחה: http://www.carolscreations.net/NarrowPillowBox_Eyelets_Small_Template_FNB_cdkb.jpg עוד קופסא צבעונית: http://www.carolscreations.net/Sm_Flat_Box_Temp_sheilab_Red_cdkb.jpg
 
רעיון חמוד למשלוח מנות

הכנתי היום משלוח מנות ולא היה לי צלחת פלסטיק וצלופן בבית. בסוף עלה לי הרעיון: חתכתי עיגול מקרטון ביצועה וכתבתי עליו יפה בטושים את הברכה הפכתי ככה שהצד של הברכה כלפי מטה על זה הערמתי את הממתקים ובסוף עטפתי בבד שיפון שהיה לי בבית (נותן הרגשה הרבה יותר איכותית מצלופן ולהמון אנשים יש שאריות של בדים כאלו בבית ליד פורים) התוצאה הייתה מאוד חמודה למרות שהיא לי כמה תאונות בדרך. (למקרה שלא הסברתי ברור אפשר לקרוא את הברכה מלמטה דרך השיפון)
 
למה אנשים נותנים רעיונות של מישהו..

אחר בלי לתת פירגון או לספר מאיפה לקחו את הרעיון.ניכנסתי ללינק ששלחת כל חלקו הראשון לקוח אחד לאחד מספר הרעיונות הגדול בהוצעת ידיעות ספרים.
 

ShirShir

New member
../images/Emo127.gifאני מסכימה איתך לגמרי!!

צריך לתת קישור למקור או לפחות לציין מהיכן לקוח!!!
 

douglasi

New member
צודקות אני ממש לא ידעתי מהיכן זה ..

וחבל שאנשים לא מפרגנים.
 

chasing time

New member
מצאתי המון דברים שימושיים...

איך מתחפשים לצייר/אמן? http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles_2/15354030.doc תחפושות של הרגע האחרון http://familyfun.go.com/arts-and-crafts/season/feature/doca0902_feat_costume/ רעיונות של תחפושות ואביזרים http://www.save-on-crafts.com/eashalcosbry.html איורים בדרך להכנת מסיכה: http://www.kids.tzivoshashem.org/kids/kids.asp?AID=354742 סדנת יצירה עם המון פעילויות: http://www.yeladudim.co.il/sadnatYeziraPurim.asp וכאן יש הכל.... http://kaye7.school.org.il/purim2.htm#c8
 

הדרוש13

New member
../images/Emo58.gifרעיונות לתחפושות../images/Emo58.gif

הינה אני מקבצת לכם את כל הרעיונות האפשריים לתחפושות שרק חשבתי עליהם.
חיות: *צפרדע *צב *תמנון *פיל *חילזון *אריה. *פרפר *עכביש *דבורה *תרנגול *חיפושית *מרבה רגליים *אפרוח *ג'ירפה **כמובן שאפשר לכל החיות שקיימות אבל אלו תחפושות שאפשר למצוא מוכנות בחנויות וגם לא עיה לעצב לבד!!
העולם הקסום: *מלאך/מלאכית *פיה *שדן *שטן
עדות וארצות: *ישראלי גאה *ספרדיה *טורכי *קליאופטרה
מקורי ולא נוח: *מתנה *טלפון *קרטון חלב *יופלה *בננה *מלון *אגס/אננס/תפוח בדבש!!
*תיק *עיפרון *לוח מודעות **הבנתם ת'רעיון נכון?!**
דמויות מוערצות/לא מוערצות: *מפורסמים *מורה מסויים *שחקן כדורגל *זמר *שחקן *קומיקאי *וכ'ו. . .
הפכים: (בזוגות כמובן!) *גבר מתחפש לאישה והאישה לגבר. *שחור ולבן *זונה ורב *גשם ושמש *קיץ וחורף *סמיילי שמח וסמיילי עצוב *וכ'ו. . .
בקבוצות/זוגות: *דובוני איכפת לי *חבורת פו הדב *לוני טונס *מיקי מאוס וחבריו *שלגיה ושבעת הגמדים *סלט ירקות-כל אחד ירק. *שומדבר: אחד לשום ואחד לדוור *כוס'עמק: אחד לספל ואחת לעמק *שפעת העופות: אחת לשפעת עם מדחומים והכל והשניה לתרנגול. *אייסיקיו-כל אחד מצב אחר *בנות הפוואר פאף *דרדסים *סימפסון *וכ'ו. . .
סתם חמודים: *שוטרת *חייל/ת *רקדנית בטן *להקה *מתאגרפת *שחקנית טניס *כדורגלנית *שופטת *אסירה *פורים-פשוט שמים מלא אביזרים. *מתאגרף *וכ'ו. .
גיבוריי על: *סופר מן *סופר וומן *ספיידרמן *וונדר וומן *באטמן
מקורי ויפה: *ראש כחול: שמים הכל כחול וכותבים:"התחפשתי לירוק זה אתם עם הראש הכחול. *פורים-גם פה מתחפשים פשוט לפורים ושמים על עצמך מלא אביזרים. *לוליפופ [סוכריה על מקל] *באזוקה *פאקצה *פריקית *ארתור *גמד על פיטריה *אשכול ענבים
אגדות: *טינקרבל *פיטר םן *יסמין *אלאדין *השד הכחול מאלאדין *שלגיה *סינדרלה *הייפיפיה הנירדמת *שרק *פיונה *וכ'ו. . .
מלכות: *מלכת הלבבות *מלכת השמש *מלכת התותים *מלכת הכוכבים *מלכת הגמישות *וכ'ו. . .
אם בא לכן הסבר למשהו אז תשאלו ואולי אני אצליח לענות
מקווה שנתתי רעיונות למי שעדין אין, אפילו לשנים הבאות!
ואחריי כל הרעיונות האלה. . .לי עדין אין תחפושת!!!
 

הדרוש13

New member
לוח מודעות+עיפרון:

לוח מודעות: לוקחים חתיכה גדולה של שעם [עדיף] ואם לא אז בריסטול גדול. ומדביקים על הגוף או מחברים עם סיכות ביטחון בשניי צידיי הגוף! [בבטן ובגב!]. על ה-"לוח" שנוצר, שמים פתקים, מודעות, נצנצים וכל מה שרוצים שיהיה לוח מודעות יפה וגמניב!
עיפרון:מגלגלים נייר סול בצבע צהוב/חום על הגוף. לוקחים חתיכת סול אדומה [המחק] ושמים בקצה העיפרון למטה. . .[בצד של הרגליים. ולמעלה-בראש. עושים צורה כמו של כובע של ליצן/גמד. [בצבע שחור] ושמים עםל הראש. [זהו החוד] זהו!
לא נוח בכלל אבל מקורי!
 
למעלה