שירשור רעיונות רומנטיים

shirleyrozental

New member
../images/Emo23.gifלתת מתנה בדרך ייחודית../images/Emo23.gif

להפתיע מישהו מראש בכל יום, לקראת יום הולדתו – או כל אירוע אחר... למשל: טוב, בתור התחלה תדאגי להפתיע אותו בכל 21 הימים שלפני יום הולדתו ה-21. וזה אומר בכל יום לשלוח לו ברכה משעשעת (בדואר, באימייל, עם שליח, זר פרחים, זר בלונים, עם חבר/ה, עםיונת דואר, גלויה וכו´.....). ובמהלך ההפתעיות תכתבי לו "וזו רק ההתחלה" תוכלי לצרף לכל ברכה או לחלק מהברכות איזו הפתעה קטנה שתעשה לו את היום, או פשוט תתלווה אליו.. (ממתקים, שירים,...). השיא יהיה ביום ההולדת עצמו..(כמובן)
מתנות לפי תקופות בחיים: תינוקת/ גן- קנו לי כרית של פו הדוב וסוכרייה כזאת יפה בית ספר יסודי- מחברת יפה, עטים יפים, סלוטייפ של פו הדוב, מחק וכו'... בית ספר תיכון- תיק מדליק מאודם שבתוכו עגילים וסיכה חמודה ”לפעם הראשונה"- חבילת קונדומים בצבעים וטעמים:) ומגבת עם 12 תנוחות שונות ומשונות:) צבא- חולצה צבאית מקסרו, מאוד יפה..... חתונה- טבעת:) מוות- נר נשמה ואפשר גם גולגולת
מתנת Theme לפי צבעים/נושא: נניח, אם הוא אוהב מוזיקה, אפשר לקנות ספר תווים (אם הוא מנגן) או אינצקלופדיה על להקה שהוא אוהב (המלצה: אינצקלופדיה על U2), דיסק, דיסק שאת מכינה עם שירים שאתם אוהבים, מחזיק מפתחות בצורת תו וכו'. אם נגיד הנושא הוא פו הדב אפשר : מצעים למיטה בהדפסי פו הדוב, פיג´מה+גרביים בציורי פו הדוב, נעלי בית פו הדוב, בובת פו הדוב, פאזל 1000 חלקים של פו הדוב (ואחרי ההרכבה למסגרו כמו תמונה), קופסא גדולה עם ציורי פו הדוב למלא אותה בממתקים, קופסת פו הדוב ובה מלא מלא פיצ´פקעס של פו הדוב כמו: מחזיק מפתחות פו הדוב, גומיות וסיכות של פו הדוב, בובת פו הדוב, ארנק פו הדוב, גרביים פו הדוב ו...... כל מיני דברים של פו הדוב
מתנה לפי הצבע שלו/ה: ערכה של צבע שהיא/הוא אוהב/ת. לדוגמא: סגול!כל מיני מתנות שימושיות בצבע סגול: גרביים סגולות, חוטיני/תחתון סגול, עט סגול, יומן סגול, לק סגול, איפור/צללית סגולה, צמיד/עגילים עם אבן סגולה, תליון עם אבן מזל סגולה וכו'..
מתנה לכל שנה: מתנות קטנות, אחת לכל שנה שבעל השמחה חוגג או לפי מס' השנים שאתם יחד.
מתנה לפי ששת החושים. לחוש הטעם גם להכין נשיקות מקצפת: מרשם לנשיקות: כוס חלבונים (הלבן של הביצה) 2 כוסות סוכר מקציפים את החלבונים (במיקסר) ומוסיפים את הסוכר בהדרגה. אם רוצים נשיקות בצבעים ולא לבנות ניתן להוסיף צבעי מאכל בסוף ולערבב עד שמתקבל הגוון הרצוי. מכניסים את הקצפת לשקית זילוף (אפשר אפילו לשקית ניילון רגילה של סנדוויצים ולעשות חור באחד הקצוות שלה) ויוצרים צורות של נשיקה ע"י לחיצה על השקית. את הנשיקות יוצרים על תבנית עם נייר אפיה. ניתן לקשט את הלמעלה עם סוכריות צבעוניות (אני אישית ממליצה לא לעשות זאת...זה יותר מידי מוגזם). מכניסים לתנור על חום נמוך (בסביבות 50-60 מעלות) למשך 4 שעות. ב-ת-א-ב-ו-ן... לחוש המישוש - איך תהפכו כל אמבטיה לחגיגה? היא נמצאת איתנו מאז ומתמיד. עושים אותה בסוף היום, בראשיתו או גם וגם. היא יכולה להיות מהירה ומעשית ומאידך ממריצה ומשיבת רוח. היא מרככת את העור ומשחררת ממתחים מיותרים. קבלו אותה: האמבטיה! ומה יותר מתאים מאשר אמבטיה משחררת, מרגיעה ומנקה? אז לאילו מכם שמעוניינם לנסות אמבטיות קצת פחות קונבנציונליות אבל מומלצות כמרגיעות, מנקות ומענגות, ליקטנו מספר אופציות לאמבטיות שהמים הם לווא דווקא המרכיב העיקרי בהן. אמבטיית דבש: הוסיפו לאמבטיה כף גדושה של דבש שתפיג את עייפותכם ואת נדודי השינה שלכם. כף דבש מרגיעה, מרדימה ומרככת את העור והופכת אותו למשי. נסו להוסיף כף דבש לאמבטיה שלכם. מה יכול להיות קל מזה? אמבטיית מלח אנגלי: שני חופנים גדושים של מלח אנגלי, אם יוספו למי אמבטיה, יסייעו להפגנת עייפות. אמבטיות עשבים: הוספת עשבים לאמבטיה תוסיף לה לא רק ניחוח נפלא אלא גם תהפוך את האמבטיה למרגיעה במיוחד. רצוי לא להכניס את העשבים סתם כך למים, כדי למנוע מחלקי העשב להידבק על גופכם. לכן מומלץ להכין שקית מניר סינון מבד או ממלמלה ולמלא אותה בעשבים, קואקר או סובין. אפשר להכין תערובת עשבים ממנטה, זיפן, רוזמרין או כל עשב שיש לכם במטבח. מאדאם דה פומפאדור, היפהפיה הצרפתית הידועה, רחצה באמבטיות עשבים של מנטה, קורנית, רוזמרין וחיעד, הצומח על קירות הבית. שמני אמבטיה: היום ניתן לרכוש בכל חנות לסבונים שמני אמבטיה. פרט לשמנים מוכנים שמגיעים בשלל ריחות ומינים תוכלו להוסיף לאמבט שלכם שמן זית, שמן חמניות או כל שמן אחר. שמן תינוקות מתאים מאוד למטרה זאת, מכיוון שהוא אינו נספג בעור אלא נשאר על פני השטח. אפשר להוסיף את השמנים הללו לשמנים הריחניים או לתערובת העשבים. אמבטיית קצף: ערבבו במקסר 1 ביצה, חצי ספל שמפו דליל ופשוט, 1 כפית ג´לטין והוסיפו מעט בושם. ערבבו במקסר את החומרים והוסיפו לאמבטיה כאשר הברז פתוח. עד מהרה יווצר קצף רב ותזכו לאמבטיית קצב מפנקת שתרכך ותחליק את עורכם.
 

shirleyrozental

New member
../images/Emo23.gifאיך לארוז את המתנה?../images/Emo23.gif

טבעת אפשר לארוז בקופסא קטנה (יש מגוון צבעוני ומרשים בחנויות רבות כמו: הפנינג, קרביץ, חנויות תכשיטים וכו'..)
כרית, מגבת או את כל החבילה אפשר לארוז בנייר מתנות או נייר צלופן שקוף, לקשור בראש החבילה עם סרטים צבעוניים / רפייה( מעין קש דק) ואפשר לצרף פרחים יבשים או טריים..
אפשר גם להדביק מדבקות מתאימות, גזרי עיתון ו/או משפטים מתאימים לחגיגה או לארוז הכל בקופסא גדולה, יפה ומושקעת.
 

shirleyrozental

New member
../images/Emo23.gifחפש את המטמון../images/Emo23.gif

להחביא פתקי אהבה ברחבי הבית או כל מקום אחר –חפש את המטמון : אתם יכולים להכין מלא פתקים עם משפטים כאלה ולהחביא לו/ה כל פעם פתק בכל מיני מקומות (בכיס של הג'ינס, בתיק, במקרר, על הכרית, בארנק, להדביק עם הבושם, להדביק על דמויות בתמונה בסלון איזה משפט, בנעליים..וכו') וככה לגרום לו לחשוב עליך כל היום ולחייך! אפשר גם לרשום לו על המראה עם קצף גילוח / אודם...
חפש את המטמון 2 – חיפוש מתנות: קנו לכם קרם/שמן לעיסוי, שמנים ריחניים לאמבט, פרחים, קטורת, תותים בקצפת, נרות, יין,םפעמוני רוח וכו´ וכו´.. מלאו את חדר האמבט בנרות וריחות נעימים ואת האמבט בקצף ושמנים. באותו יום תנו לו/ה מפתח לבית שלך, ועל הדלת שימו פתק: "תעקוב אחרי הנרות",הכיני שלטים ותתלי אותם ברחבי הבית בסגנון "חפש את המטמון", כך שהוא/היא יצטרך/תצטרך לעבור במטבח ולאסוף לעצמו/ה כוס יין , לעבור בחדר השינה שם הוא/היא יחליף בגדיו לחלוק רחצה, ותסמנו מסלול עם נרות דולקים עד החדר שלך, שם תחכו עם המתנה (בושם, ברכה מתוקה, סריג, ספר, מגבת, נעליים או כל דבר אחר), או שהנרות יובילו למטבח, שם תחכי לו עם ארוחה רומנטית לאור נרות או לאמבטיה רומנטית...
חפש את המטמון 3 – בים: אם אתם רוצים לעשות משהו בים, תטמינו פתקים בחול/אבנים/סלעים שיש, כמו "50 צעדים צפון מהאבן הראשונה", או כל דבר אחר, שהיעד האחרון יהיה המקום בו תהיה המתנה..
 

ShirShir

New member
שירלי, את גדולה!!!../images/Emo24.gif

תודה על השרשור הענק!!!
חג אהבה שמח לכולם!!
 

pachanga

New member
שירליייייייייייייייייייייי ../images/Emo45.gif

את ממש גדולה אני שמה את ההודעות שלך בגלריה ברשותך
ושבת שלום לכולם
 

shirleyrozental

New member
../images/Emo24.gifבכיף, שמחתי לעזור...../images/Emo140.gif

רק חבל שאין לי עם מי להיות בט"ו באב
 

slim_girl

New member
לפי כל הרעיונות המדהימים - הפסד

שלהם!!! שוב המון תודה (גם לי אין מישהו מיוחד אך נשמור ל...)!!! את גדולה!
 

kerend

New member
באמת שיחקת אותה !!

איזו השקעה !!!! אפילו שאני רק היום גיליתי את הפורום הזה שממש מקסים לדעתי, המסירות שלך פה פשוט הדהימה אותי וממש קבלי ח"ח על ההשקעה !
 
ואוו............

איזה השקעה!!!!! מאוד מאוד אהבתי את הרעיונות...........
ואפילו העתקתי אותם לוורד למיקרה שאני אשכח משהו....... תודההההההה!!
 

PSI

New member
מדהים!!!../images/Emo12.gif

מיד מאמצת כמה רעיונות...
 
למעלה