שירשור רעיונות רומנטיים

shirleyrozental

New member
../images/Emo23.gifרעיונות עם עוגיות ועוגות ../images/Emo23.gif

אפשר לקנות קופסאות לעוגיות, תה, קפה ותבניות לעוגיות ועוגות.
לשים בתוך קופסאת מתנה את העוגיות שהיא הכי אוהבת.
להביא לו עוגיות שיהיה כתוב עליהם I LOVE U או סתם לבבות.
לכתוב על עוגת שוקולד שאפית בסוכריות צבעוניות או בסירופ או מרציפנים "האם תנשאי לי"?
לאפות יחד עוגה או עוגיות ולעשות מלחמת אוכל.
לאפות עוגה בצורת לב ולעשות ממנה פאזל, או לאפות עוגיות בחלקים , כך שייצא מהם פאזל של לב.
קראתי שמישהי אפתה עוגיות בצורות שונות וכתבה פירוש לכל עוגיה מה היא מסמלת. דוגמאות: פרפר – המילים שלך והמגע שלך עושים לי פרפרים בבטן. כדורסל – הספורט האהוב עלייך. פרח – לאהבתי אלייך. סקסופון – לאהבתך לג'אז. סמיילי – על החיוכים והצחוק שאתה גורם לי. דג – לאהבתך לדייג. כדור פורח – לספונטניות, כיפיות והרפתקנות שבך – הדברים שאני הכי אוהבת בך. מתנה – על זה שאנחנו לא מפסיקים להפתיע זה את זו כל פעם מחדש. פלפל – גם שתהיה מבוגר אני אחשוב שאתה לוהט!
שבוע לפני היומולדת של החבר שלה, חברתי הביאה לחבר שלה שבע עוגיות וכל יום ירדה באחת, ורשמה לו "עוד 7 ימים ...", "עוד 6 ימים..." וכך הלאה וביומולדת עצמו הביאה לו קופסא ענקית של עוגיות עם בלונים.
תוכלו לעשות עוגיות מזל, שבתוכם תרשמו משפטים מצחיקים וחמודים, זכרונות משותפים, בדיחות או משימות כל שהם, או אפילו קופוני אהבה.
 

shirleyrozental

New member
../images/Emo23.gifרומנטיקה באינטרנט ובמחשב../images/Emo23.gif

לפתוח פורום – בו רק שניכם תתכתבו.
להקדיש למישהו אתר.
לפתוח אלבום תמונות ולשים תמונות של שניכם
להדפיס ברכות או פתקי אהבה
לשלוח שירים כתובים או MP3, שומרי מסך וטפטים לשולחן העבודה שאתם הכנתם, או מאתרים.
לשחק ביחד במשחקי מחשב.
להכין מצגת עם הסיפור שלכם, כל מיני שירים, תמונות, זיכרונות וכ"ד.
לשים להם תזכרות באאוטלוק שלהם, למשל: "זכור שאני אוהבת אותך", "מישהו חושב שאת הכי יפה בעולם ולא יכול לחכות לראות אותך".
לרשום סיפור אהבה בחלקים ממוספרים על גבי כרטיסי ברכה אלקטרוניים שונים, שאתם הגיבורים.
לצפות באתרי נופש ביחד, לדמיין שאתם שם וללכת לשם!
להכין שומר מסך עם כתובת מסויימת שלכם או איזה שומר מסך מיוחד שהורדתם מהאינטרנט, ולשים על שולחן העבודה תמונה שלכם.
 

shirleyrozental

New member
../images/Emo23.gifרומנטיקה במוזיקה../images/Emo23.gif

לעצב מילים של שיר אהבה בתמונות.
לשלוח שיר במייל או בתוכנת מסרים כמו ICQ.
להכין קלטת עם שירים ולהקליט אותך בין לבין.
לצרוב יסק עם שירים רומנטיים ולקשט את הדיסק – אפשר לקנות מדבקות ולהדפיס עליהם ולהדביק על הדיסק – להשיג באופיס דיפו.
לערוך וידאוקליפ, שהדמויות עושות ואומרות דברים רומנטיים.
להקליט שיר בהפתעה באולפן או לעשות "שיר בהפתעה".
להקדיש שיר בפלאפון, או לשיר בעצמך או לשים מוזיקה רומנטית על המזכירה.
לרקוד בבית לצלילי "השיר שלכם".
 

shirleyrozental

New member
../images/Emo79.gifפרוייקט TOP FIVE../images/Emo79.gif

פורום קופסת הלהיטים פתח בפרוייקט לכבוד חג האהבה הישראלי בשירשור ענק של TOP 5 השירים הכי רומנטיים לפי הגולשים. שווה, כדי להציץ אולי זה יעורר בכם השראה...
 

shirleyrozental

New member
שירים לחתונה...

לינק 344&msgid=6566186&archive=11 target=_blank>1 לינק 344&msgid=5047104&archive=11 target=_blank>2 לינק 3
 

shirleyrozental

New member
../images/Emo23.gifרומנטיקה בטלויזיה../images/Emo23.gif

להקליט את הסדרות או הסרטים שהם לא יכולים לראות ואז לראות אותם ביחד.
לסמן את התוכניות שלכם ולפנות לכם זמן, כדי לראות אותן בלי שום הפרעות.
להשכיר סרט שהוא/ היא רוצים לראות בוידאו, והצד השני רואה, אפילו שהוא לא אוהב.
מבצע בענק הוידאו – סרטים כפי יכולתך לחודש – 189 ₪!
להתכרבל מול הטלויזיה ולאכול פופקורן ולראות בסרט ששניכם רוצים ואוהבים בפעם ה - 13.
לצפות בשעשועון ביחד, ולנסות לנחש את התשובות. מי שצודק הכי הרבה – השני יעשה כל מה שהוא רוצה בשבילו.
 

shirleyrozental

New member
../images/Emo23.gifרעיונות לקופסאות רומנטיות../images/Emo23.gif

קופסת אהבה: לקנות קופסת עץ לצבוע אותה, לצייר עליה ולעשות ממנה קופסת אהבה ולשים בה כל מיני דברים קטנים ולמלא את הקופסא: אפשר שוקולדים, פתקאות, מחזיק מפתחות עם תמונה שלכם, גרביים, משהו קטן וריחני, אולי נר קטן, וכו'.. וכו'..
קופסת מתנה ממתקים: לוקחים קופסת תיבה- לא משנה באיזה גודל ומדביקים על כל צדדיה (להוציא התחתית) ממתקים. מומלץ לקנות ממתקים מגומי, הם גם נדבקים טוב וגם נשארים בצורה יפה להשתמש בדבק מגע/ 5 שניות וכאלה... התיבה יוצאת מתוקה מאוד (על כל המשמעות המשתמעת)ואפשר להכניס בתוכה את המתנה ה"אמיתית" או- פשוט למלא אותה בעוד ממתקים (משהו כמו "תיבת המטמון")
קופסת אוהבת אותך בכל הצורות: לקחת קופסה גדולה, ולצרף לה פתק "אוהבת אותך בכל הצורות", ולשים בתוכה מחזיק מפתחות בצורת כוכב, מחזיק דפים לשולחן מרובע, כרית בצורת שמש, סיכה לבגד עגולה, מחזיק קטורת משולש וכל דבר אחר שאת מוצאת...
קופסא עם ציטוטים ועצות לחיים: תיבה שבתוכה כל מיני ציטוטים יפים וטיפים לחיים. אפשר להוסיף סוכריות צבעונית, פרחים סרטים, פתיתי סבון וכל מה שעולה בראש...רעיונות לציטוטים אפשר לקחת מ: http://www.lovesite.co.il/love3.html
קופסא משהו משהו: את יכולה לקנות קופסה יפה ולחלקה בפנים לתאים )כדי להקל על העניין ניתן לקנות קופסת עץ המיועדת לשקיקי תה ניתן להשיג כזו קופסה בכל חנות לדברי מלאכה ויצירה..) ובתוך כל תא לשים מתנה קטנה ולרשום כותרת בסגנון: "משהו מתוק", "משהו שימושי", "משהו יפה", "משהו ישן", "משהו חדש", "משהו מחמם", "משהו צבעוני","מקרה חירום" וכו' (המתנות יכולות להיות ה-כ-ל: איפור, סיכות לשיער, קונדום, מחזיק מפתחות,בובה קטנה, לק, תכשיט, שפתון, טמפון, ממתק וכו'.......) סתם דוגמא למה שקניתי לחבר שלי לט"ו באב: משהו טעים - חטיף מיני שוקולד משהו נעים - נוצה משהו מהלב - המון ציטוטי אהבה משהו לשעת חירום - קונדום בטעם תות ובצבע אדום משהו להעביר את הזמן - צעצוע קפיץ קטן משהו שיזכיר לך אותי - פאזל שלנו משהו לקרוא - מכתב ממני משהו מפנק - בקבוק קטן של שמן אמבט משהו למזל - אבן רוז קוורץ (אבן האהבה) משהו שיאיר לך את הדרך - נר משהו שימושי - מחזיק מפתחות שהוא כמו כדור סנוקר ששואלים אותו, מנערים והוא אומר את העתיד. משהו סקסי - קוביות קאמא סוטרה.
 

shirleyrozental

New member
קוביות קאמא סוטרה../images/Emo103.gif

מתוך הדף הסבר המצורף: קוביות קמא סוטרא הם משחק מהנה לזוג או קבוצה, בו מי שגומר ראשון "גומר אחרון" (את המשחק). הקוביות מאפשרות בילוי לזוג בו הערך המוף הוא שיפור הזוגיות, הביצועים או רענון חיי הנישואין. הוראות המשחק: *בקוביות קמא סוטרה מומלץ לשחק במקום שקט ומאורגן אינטימית (נרות, פרחים יין וכ"ו). *יש להכין כוס אטומה לקוביות. *לכל שחקן 3 נק' אהבה. *המשתתפים ישחקו הלבוש אינטימי בלבד. *אם משחקים בקבוצה יש לשבת אישה-גבר-אישה-גבר-אישה. *בוחרים/מנדבים שחקן להתחיל והתור זורם הלאה בכיוון השעון. *זורקים את הקוביות ומציצים מה יוצא. המס' הגבוה מסמל עשרות והנמוך אחדות. *השחקן מודיע על המס' שקיבל או ממציא והאישה שלידו צריכה להגיד אם הוא דובר אמת או שקר. בודקים אם היא צדקה או טעתה. אם צדקה, יאבד השחקן נק' אהבה אם טעתה, היא זו שמאבדת נקודה. התור עובר לזוג הבא שחוזר על התהליך. *מי שאיבד את נק' האהבה שלו, תוכל זוגתו לבחור עבורו את בת זוגתו ו/או תנוחה אחת מהשניים שיצאו מההטלה האחרונה, לביצוע בחדר הסמוך. ניתן גם לבחור שהמפסיד יהיה לה עבד ללילה. *האחרון שנשאר עם נק' אהבה יקבע כי כולם יהיו עבדיו ללילה, או איזו תנוחה שבא לו עם בת זוגתו. *ניתן לקבוע את העבדות מראש. *קיימות עוד אפשרויות נוספות ובלתי מוגבלות למשחק. למשל: סתם להטיל קוביה ומה שיוצא, זה מה שתעשו הלילה...
 

shirleyrozental

New member
../images/Emo23.gifמסאג'יסט במיוחד לאוהבים../images/Emo23.gif

עיסוי בחן- האירוע שלך בידיים שלנו חברת "עיסוי בחן" מציעה חוויה אלטרנטיבית שתהפוך את האירוע שלך לייחודי, ססגוני ומפתיע. "עיסוי בחן" מספקת פעילויות אלטרנטיביות שונות עבור חברות הפקה, חברות עסקיות, מוסדות ציבוריים ולקוחות פרטיים כאחד. אנו מאמינים כי מקצועיות, הקשבה והקפדה על הפרטים הקטנים תוביל אותנו ואת לקוחותינו להנאה משותפת. צוות המטפלים העובדים ב"עיסוי בחן" הוא מן הטובים בתחום. כל המטפלים הינם בדרגת מטפל "מוסמך" או "בכיר", הרמה הנדרשת היום במוסדות הרפואה. כל המטפלים מבוטחים ובעלי ניסיון עשיר בתחומם. צוות המטפלים יוצר "אוהל טיפולים" מיוחד המלווה במוסיקה, קטורת, נרות ופעמוני רוח ומזמין את האורחים להתרווח על מזרונים וכריות ססגוניות באווירת המזרח, על מיטות הטיפולים, להשתחרר ולצלול למסע קסום ומפנק. מגוון הטיפולים לבחירה:
שיאצו - שיטת טיפול עתיקה מיפן המתבצעת באמצעות לחיצות בגוף. הטיפול משפר את זרימת האנרגיה, משחרר ומרפה מתח מכל הגוף.
טווינה - שיטת טיפול סינית רכה ומלאת עוצמה דינמית ואנרגטית עם השפעה מיידית וחזקה.
מסאז' תאילנדי - שיטת טיפול עתיקה שפותחה ע"י נזירים בתאילנד. המסאז' כולל עיסוי, מתיחות, לחיצות לאורך מסלולי אנרגיה בגוף ויצירת איזון אנרגטי תוך שיפור יציבה והפגת מתחים באזורי הגוף השונים.
עיסוי שמנים - שיטת טיפול בשימוש שמנים טבעיים שפותחה בשוודיה. העיסוי עובד על שיפור זרימת הדם והלימפה, שיכוך כאבים ותחזוקה כללית של השרירים.
רפלקסולוגיה - עיסוי מרגיע ומפנק בכפות הרגליים, משחרר את הגוף והנפש מלחץ מצטבר ועייפות. הטיפול מעניק למטופל/ת שקט, רוגע ותחושת רעננות בעקבות שחרור כפות הרגליים. "עיסוי בחן" עובדים במספר מישורים:
"אוהל טיפולים" לכל אירוע: מגוון רחב של מטפלים מנוסים יטפלו בבאי האירוע ויעניקו להם רגעים של אושר וחוויה בלתי נשכחת! מיועד לאירועים של עשרים איש ומעלה.
ערב אלטרנטיבי: משלב אוהל טיפולים אלטרנטיביים וקייטרינג עפ"י בחירה בהתאם לאירוע. מיועד לקבוצות קטנות עד עשרים איש.
שוברי מתנה: מתאים לאנשים שרוצים לפנק את הקרובים לליבם, היכולים לבחור בעצמם את סוג הטיפול אותו הם מעונינים לחוות ממגוון הטיפולים הרחב שאנו מציעים.
הפתעה: אוהל טיפולים קטן במקום שקט (חוף הים, פארק ירוק, גג) המיועד לזוג אוהבים. טיפול זוגי באווירה רומנטית של נרות וקטורת.
הרצאות: מועברות ע"י צוות המטפלים המיומן ופותחות לקהל חלון הצצה לעולם מלא ומעניין. את ההרצאות ניתן לזמין לחוגי בית, ימי עיון, ימי גיבוש וימי כיף. מגוון ההרצאות לבחירה: תזונה עפ"י הרפואה הסינית, אסטרולוגיה, קלפי- טארוט, נומרולוגיה, כירולוגיה (קריאה בכף יד) ועוד. להזמנת אירועים , בירורים ושאלות , נשמח לשמוע ממך 053/492571 (חן).
 

shirleyrozental

New member
../images/Emo23.gifלהביא רומנטיקה לעבודה../images/Emo23.gif

לשים לה מסר בבקבוק מים שהיא לוקחת לעבודה, למלא אותו נגיד בפרחים ריחניים ולדחוף לתוכו מכתב שבו אתה כותב כמה אתה אוהב אותה.
להכין פליירים של "למה X אוהבת את Y”, לצלם לכל האנשים בעבודה שלו ולשים על חלונות הרכב שלהם. החברים יבואו אליו להראות לו הת הפליירים והוא יוחמא מכל תשומת הלב ויופתע מאד...
אם במקרה אהובתכם עובדת בקומה מולכם או בקומת קרקע, תוכלו להכין שלט גדול של
"אני אוהב אותך", לשלוח לה SMS להסתכל בחלון ולהראות לה את השלט. היא נורא תשמח.
במקום הויטמנים שלו, תכניסי לו סוכריות שהוא אוהב, למשל עדשים ותרשמי לו " ספר לי איך הויטמנים האלה עובדים..."
התקשר לתחנה שמשדרת את התוכנית שלה בצהריים ובקש להקדיש לה שיר.
השאירי מכתב אהבה בתא שלו בעבודה.
 
למעלה