ברצוני לקנות לוח גרפי ....

Dababy

New member
ברצוני לקנות לוח גרפי ....

אני מתחילה להתעניין באיור בפלאש כתחביב, ורוצה לקנות לוח גרפי - במחיר של עד 300 ש"ח. אני מתלבטת על מה ללכת- הדגמים הזולים של WACOM -בסביבות 1000 DPI או על דגם של חברה אחרת עם רזולוציה יותר טובה... מה דעתכם ? מה עדיף ? יש דגם ספציפי שאתם מכירים שיתאים לי ?
 

Hamsta

New member
לכי על וואקום

עט בלי בטריות תהיה ארגונומית יותר, ותחיה יותר זמן. בקשר למודל ספציפי אני לא יודע, הגרפייר שלי עדיין בועט ויש עליו במה שנים טובות, ולא ניסיתי אחרים. אולי את יכולה למצוא מקום שאריג'נט מציגים ולנסות בעצמך?
 

Modernwarfare

New member
אנ התחלתי עם אחד פשוט

של חברת genius שעלה לי בערך 250 ש"ח. הוא בגודל סביר והרגישות ממש גבוהה. העט פועל על בטריה של שעון (אני לא זוכר שדהוא נגמר פעם אחת) ויש גם עכבר שאני לא ממש אוהב להשתמש בו. אני זוכר שגם אני התחלתי לצייר בפלאש. אני יכול להגיש שעט כזה עונה על כל הדרישות שצייר צריך, אם את מחליטה להשקיע ומתמחית בעניין תוכלי להשקיע בעט ואקום או במשהו גדול ועם יותר אפשרויות. (ד"א אני חדש פה- מקווה למצוא נושא שיחה מעניין ולהעשיר את הנסיון..) עומר.
 

יואב ל ל

New member
יום וואקום השבוע

הבנתי שחברת וואקום מקיימת יום שלם השבוע בגבעתיים. כמה שהבנתי מהידיעה בעכבר, אירוע שאמור להיות די מדליק [לפני שנתיים הם גם מכרו במחירים מדליקים באירוע הזה) http://www.arigent.co.il/wacom/day
 
למעלה