חברים יקרים

ישרון

New member
חברים יקרים../images/Emo7.gif

צר לי ועצוב לי לערב פוליטיקה בפורום שעמוד התווך שלו הוא תרבות. אולם התנהגות כה בוטה של ח"כ המעיד על עצמו באתר הכנסת כי הוא דובר הונגרית מן הראוי שתזכה אותו באי אלו מכתבי תגובה מאנשי הפורום מלאי התרבות . ח"כ צבי הנדל ממפלגת האיחוד הלאומי פלט היום מעל הדוכן אמירה אומללה שכוונה לעבר חיילי צה"ל ומפקדיו "גם אייכמן רק מילא פקודות" לצערי כי רב למיטב הבנתי כמעט ואין משפחה מיוצאי הונגריה שלא ניפגעה מהצורר הזה ,ואמירה אומללה שכזאת ראוייה לכל גינוי אפשרי ואכן טרחתי להיכנס לכתובתו דרך אתר הכנסת ושלחתי מכתב ניזעם. אם יש מי שסבור שדברי אלו לא ראויים להיכתב כפי שניכתבו כאן או שדברי פוגעים במי מחברי הפורום אני מרשה בזאת לטומי מנהל הפורום להסיר הודעה זאת .אני בדעה שראוי שכל אחד אחד מאיתנו יטרח לשלוח לאיש מיכתב תגובה לאמירה אומללה זאת.
 

יוליקה

Member
מנהל
ישורון, מודה לך על היוזמה

גם אני הזדעזעתי מדבריו ולצערי לא בפעם הראשונה. תסלחו לי הבטוי אבל כל פעם הוא משחרר נפיחה מהפה. וכל פעם קיצונית יותר ויותר... האישר אינו ראוי לשבת בבית הנבחרים שלנו - ויש להגיש נגדו תלונה לועדת האטיקה של הכנסת.
 

טומי*

New member
בידיוק עכשיו קראתי על כך...

ב YNET האיש עבר מיזמן את הגבולות טעם הטוב, אבל הפעם הוא כבר באמת שהגזים. לא חושב שזה פוליטי אף על פי שזה קשור לכנסת ולפוליטקיים. אחרי שראיתי הערב בחדשות מה שעשו לאלוף הראל ביום שישי, ולרב הצבאי הראשי וייס היום..החלטתי למען בריאותי להתנתק מהחדשות עד להתנתקות בטח.
 

evike

Active member
מנהל
תודה ישרון על שהערת את תשומת הלב

לאמירה הנפשעת של צבי הנדל. גם אני כתבתי לו. הנה התגובה שלי: שלום לך מר צבי הנדל. אני מזועזעת מהביטוי שלך היום, על השוטרים. אני לא מבינה עד לאן אתה מרשה לעצמך להגיע. גם אם כואב לך, ואני בטוחה שמאד, אין לך זכות לדבר כך אל שוטרים יהודים, שחלקם ללא ספק, הם ממשפחה ניצולת שואה, שאולי אף עברה תחת ידיו של רב המרצחים אייכמן ימח שמו. הייתי חייבת לכתוב לך, כי דמי ממש רותח. אמי זכרונה לברכה, ניצולת שואה, שאייכמן אחראי לגיהנום שעברה, ושרוב משפחתה, וגם של אבי זכרונו לברכה, נספו בשואה, אספה לירה ללירה, קנתה כרטיס, ונסעה מהמרכז באוטובוסים לירושלים, רק כדי לראות את המשפט של רב המרצחים הזה! לעולם, אבל לעולם אל תשווה יהודי, ולא חשוב מה הוא עשה, לחלאות האדם ההם, שאפילו קשה לקרוא להם בשם אדם. יש פורום של יוצאי הונגריה בתפוז, שם התחילו את השרשור על "מרגליות" פיך. רצוי שתכנס לשם ותראה מה דעת חברי הפורום עליך!
 

טומי*

New member
"דברי ח"כ הנדל - אטימות ורשעות"

כך אומר גדי רמון אחיו של אילן רמוןז"ל בכתבה ב YNET
 

ronnymp

New member
אני קצת חושב אחרת ...... ../images/Emo4.gif

טוב נו - לא אחרת כמו שבצורה שונה ..... עיקר טענתי היא שאין בכלל "לספור" את אף אחד מחברי הכנסת הם בדיוק הדוגמה השלילית ביותר לחיינו היומיומיים "ראש הדג" המסריח ...
- מעין תמונה שמורה "ראה ואל תנהג כמותם" כולם שם
על כל גווניה הפוליטיים אז האמירה של הנדל נלוזה ומבישה בדיוק כמו מעשיו של ראש הממשלה בתחומי השחיתות וכמו בניו - שאחד מהם מאויים להיכנס לכלא על עברותיו שהוכחו וכמו גם היועץ המשפטי לממשלה - שבכלל נותן ידו לעיסקה עם עומרי .... ויש את "ידידנו" טומי משינוי - שכל מילה עליו מיותרת ... וכנ"ל כל אחד מ120- חברי הכנסת - שמאחורי כל אחד מהם קופת שרצים מרשימה
אז ככה שהפסקתי ממש להתרגש מכל אמירה כזו מטומטמת או מבישה של נבחרינו כי זה ממש משקף אותם עצמם - ואת מחדלנו שלנו העם - שבוחר בהם . רוני
 
פוליטיקה

ברשותכם הנני מציע לעזוב את הפוליטיקאים והפוליטיקה שלהם עם נתחיל לא נגמור והפורום יסבול ד"ש לכולם
 

bimbo.

New member
איני יכולה להתאפק מלהביא את

הקטע הבא מתוך העיתונות: בתגובה אומר היום חבר הכנסת הנדל כי כדור שני לניצולי שואה הוא מודע היטב לנוראות התקופה, אך עם זאת יש ללמוד גם מתקופה זו. הנדל אומר כי לעומת דבריו שנאמרו תוך כדי רצף הדיבור פרסמו ארגוני שמאל בסוף השבוע שעבר מודעה המשווה בין המפגינים בכפר מימון לנאצים. "המודעה פורסמה לאחר שיקול דעת, מחשבה עם קופירייטרים וכו' ולמרות הדברים החמורים לא ראיתי אף אחד מיפי הנפש והצדקנים מקים קול זעקה ותוקף את הדברים שם. כשצבי הנדל אומר דברים מיד כולם זועקים". (ש)
 

ישרון

New member
גם לי קשה להתאפק

ראשית אגיב לדבריו של בלאו אליעזר,איש יקר ברור לי שכל עיסוק בפוליטיקה בפורום שעיקרו תרבות מעורר מחלוקת ואכן כבר בדברי הראשונים השארתי כרטיס פתוח למנהל הפורום למחוק את דברי במידה ויראה בהם פגיעה כל שהיא במי מחברי הפורום. מצטער אבל אם תיכנסו לביקור בפורום דור שני תוכלו לראות שנושא זילות השואה אינו יחודי למפלגה זאת או אחרת לצערי הרב הוא בא מימין ומשמאל ואני אישית טורח לכתוב לכל שליח ציבור ללא כל קשר לעמדה הפוליטית כאשר הוא חוטא בזילות השואה. לטעמי אין מקום להשתמש במושגים האלו לצערי כבר חווינו בעבר רצח של אדם על רקע האשמות של שיתוף פעולה וכוונתי לרצח "קסטנר".מצטער המילים הורגות.
 

bimbo.

New member
אכן, חיים ומוות ביד הלשון, ואני

בטוחה שכולנו, כאנשים תרבותיים בפורום תרבותי, נדע להתגבר על המלים. ועכשיו, טנא פרחים לכולם...
 

evike

Active member
מנהל
חיים ומות ביד הלשון

והנה הלשון הזאת הרעה ממשיכה להרים את הראש! כמה מהסהרורים הקיצוניים, הלכו לאיזה בית קברות, ועשו פולסא דנורא, בקשו את חייו של שרון. כמה נורא! ועוד בריש גלי, בלי להניד עפעף, ובלי לפחד מהתגובות. אני לא אוהדת אותו, לא אכפת לי שירד מהשלטון, אבל ככה?! יש דרכים דמוקרטיות לעשות זאת. לצערנו, כבר חוינו פעם את הדברים הנוראים האלה! מתי נלמד להיות סובלניים, לקבל את דעתו של האחר, ובעיקר לזכור כלל חשוב: כל צד בטוח בצדקתו. לכן, גם אם לא מסכימים עם דעתו של השני, צריך לזכור, שגם השני לא מסכים עם דעתנו. רק כשנהיה סובלניים, וננסה לשנות דברים בצורה דמוקרטית ותרבותית, ובעיקר בלי אלימות, נוכל להגיע לשלום ושלווה, ולהזיז דברים! אוי בדיוק מדברים על זה בחדשות!
 
בן דוד של אמא שלי ניצול שואה שעדיין

חי ויש לו מספר שנחרט על ידי הנאצים ימח שמם סובל מפרקינסון ומחלות נוספות שהתעוררו אצלו בעיקבות מה שעבר. המספר נחרט לו על ידו כשהיה באשוויץ בגיל 12 ולא על ידי צהל. האנשים האלו לא יודעים על מה הם מדברים. הצבא שלנו שמר עליהם כל עוד החיילים שלנו מלאו את הפקודות שהלמו את האידאוליגיה שלהם הכל היה בסדר ועכשיו כאותם חיילים ששמרו עליהם ממלאים פקודות שלא נראות להם הם יודנראט??????????? עד לאן נגיע???? הם פשוט מנוולים!!!!
 

דיא

New member
לא מסכימה

לא שאני רואה בנבחרי עמנו דוגמה ראויה אלא כי הם, בשל המערכת הפוליטית בה בחרנו לחיות, אותם נבחרים. ראוי לגנות ביטויים נלוזים בפומבי ובפרטי, שיראו ואולי גם יראו. רובנו כאן נחבאים על הכלים, משתמשים בחלל הוירטואלי האנונימי ולא נוקטים עמדה ברורה וגלויה. לכן אני בהחלט מברכת על יוזמתו של ישורון וגם נכון לומר משהו מהכיוון של ציבור שמחבר אותו הרקע העדתי ולא דעות פוליטיות.
 
אני נוקטת עמדה חד משמעית בנושא

זה: הצבא שלנו אינו יודנראט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! והחיילים שלנו אינם נאצים!!!! אחותי ששמו אותה במעגל השני בהתנתקות איננה יודנראט. ועמדתי הפוליטית אינה משנה לצורך עיניין זה.
 
למעלה