דוברי הונגרית

Sibi8

New member
דוברי הונגרית

שלום הסיפור שלי הוא דיי עצוב לכן אשמח לעזרתכם...אבי הונגרי לכן מאז שנולדתי דיברתי איתו רק בהונגרית...לאחרונה הוא הלך לעולמו ואין לי עוד עם מי לדבר בשפה...אני מפחדת שאשכח אותה בבוא הזמן בבקשה עזרו לי למצוא דוברי הונגרית בארץ שאוכל לשוחח עימם...אולי יש קהילה כלשהי או משהו...תודה
 

ה ש מ ש

New member
הבעיה הינה של כל דוברי ההונגרית

לכן אני נוסע להונגריה מדי פעם ואז הבעיה מצטמצמת.אצלי שני הורי היו דוברי הונגרית וכיום אין לי עם מי לדבר.בהונגריה בבית הקפה או עם אנשי המלון או המוכרים בחנות ניתן לשוחח ואפילו למדתי מלים חדשות עקב שינוי השפה או מוצרים שלא היו קיימים לפני הרבה שנים.
 

Sibi8

New member
כן בעייתי

בעיקרון יש לי קרובי משפחה בהונגריה מצד אבא אבל בשנים האחרונות הוא לא היה בקשר איתם כי לא רצה שידעו שהוא חולה...אני פעם אחרונה ראיתי אותם כשהייתי ממש קטנה...עכשין אמא חזרה איתם קצת לקשר אבל הם לא מזמינים אליהם או משהו. כשהייתי סתם בבודפשט בטיול והייתי צריכה לשאול משהו הייתי ממש חסרת ביטחון לבדוק את ידיעותיי בשטח...לכן הייתי רוצה מישהו מהארץ שהייתי יכולה לדבר איתו זה ממש מתסכל...הבעיה גם שאני פחות טובה בכתיבה. כשהייתי קטנה לא רציתי ללמוד למרות שאבא ניסה ועכשיו מאוחר מדי..
 

evike

Active member
מנהל
במקרה, לפני כמה דקות הבחנתי בפייסבוק בקבוצה הזאת

מתחבאה לה בצד. בד"כ אני מתעלמת מפרסומות כאלה, אבל הפעם זה סיקרן אותי, ונראה לי שטוב שהקלקתי על כך.
אז כמובן, זה בשביל מי שיש לו חשבון בפייסבוק. גם אם לא, אפשר להצטרף לחבר/ה שמשוייכים לפייס. בהצלחה.
[URL]https://www.facebook.com/groups/387063328165084/about/[/URL]

מהות הקבוצה, אני מעתיקה ומעבירה.
זו קבוצה מתחדשת במקום הקודמת שנפרצה - מיועדת לדוברי הונגרית ברמה מינימלית -- לתרגול השפה ולמפגשים על כוס קפה ונסיעת חברים להונגריה !!!!!!!
 
למעלה