כי הצחוק יפה לבריאות...

evike

Active member
מנהל
כי הצחוק יפה לבריאות...


ועכשיו לקטע הזוי. לא יכולתי להפסיק לצחוק.
הבת שלי שאלה על מתכון של káposztás kocka. היא אינה דוברת הונגרית, אז במקום לתרגם לה מהונגרית באתר שמצאתי, נתתי לגוגלטרנסלייט את עבודת התרגום.
הנה התרגום, מועתק מילה במילה. למה שלא תצחקו גם אתם?...

káposztás kocka - קוביית כרוב
Hozzávalók
80 dkg fejes káposzta
30 dkg fodros tészta (vagy csavart durum)
1 ek cukor
1 tk só
3-4 ek olaj
frissen őrölt bors

המרכיב
80 ק"ג של כרוב
30 אטריות dkg (או durum מוברג)
1 כוס סוכר
1 כפית מלח
3-4 טונות של שמן
פלפל טחון טרי

A káposztát négyfelé vágjuk, a torzsáját kivágjuk, és apróra vágjuk vagy lereszeljük. Megsózzuk, és kb. 15 percig pihentetjük, majd alaposan kinyomkodjuk.
Egy nagyobb teflonserpenyőben felforrósítjuk az olajat, és megkaramellizáljuk benne a cukrot. Hozzáadjuk a kinyomkodott káposztát, majd erős hőfokon állandó keverés mellett kb. 20 perc alatt egyenletes barnára pirítjuk.
Közben sós vízben kifőzzük a tésztát, leszűrjük, és összekeverjük a pirított káposztával. Megborsozzuk, majd megsózzuk vagy megcukrozzuk, ki hogy szereti

חותכים את הכרוב ארבע פעמים, חותכים את תא המטען וחותכים אותו או מגררים אותו. תן לנו לקחת את זה כ. מנוחה במשך 15 דקות ולאחר מכן שקל ביסודיות.
במחבת טפלון גדולה יותר, השמן מזועזע והסוכר מקושקש. מוסיפים את הכרוב פרוס, ואז מערבבים בטמפרטורה קבועה עם ערבוב מתמיד כ. אופים במשך 20 דקות בחום חלק.
בינתיים, מערבבים את הבצק במי מלח, מסננים ומערבבים עם הכרוב הקלוי. אנחנו נשלם על זה, ואז נתפור או ללעוס את מי שהיא אוהבת.
 
למעלה