אני מסכים איתך מאד אויקה ואולי פתיע אותך:
יש לי הרבה תסכול ,במיוחד עם פורום משוב בו מתלוננים להנהלה על בעיות גלישה:
> יש לי אולי שנתיים ויותר בעיות של הוספת קישורים במסרים וכתבתי להם בעניין לא פעם. אז או שהגיבו ב"תשאל בפורום התמיכה" , למרות שזו בעיה של האתר ולא בעיה במחשב שלי הפועל היטב בהוספת קישורים במקומות אחרים.
ממש במקרה הייתי בדיון על בעיה כלשהי, בפורום דפדפן פיירפוקס באתר "מוזילה ישראל" השייך לדפדפן, ולימדו אותי פטנט איך להעלות במסרים קישורים שלא עולים בצורה הרגילה של לחיצה ימנית ובחירת הדבקה בתיבה המופיעה.
> קרה לי לא פעם ששאלתי משהו ולא קיבלתי תגובה ורק אחרי ששאלתי שוב למה הם לא משיבים, הם נזכרו להשיב לי.
> כידוע, אם שואלים משהו בפורום משוב, ההודעה לא עולה ישירות אלא רק לאחר בדיקה שלהם והם מחליטים מה יעלה לפורום ומה לא.
קרה לי לא פעם ששאלתי שאלה עניינית השייכת לבעיות גלישה בפורומים וקיבלתי הודעה של "ההודעה שלך נדחתה" . דהיינו, החליטו שהשאלה שלי לא תעלה לפורום, למרות שכתבתי יפה, מנומס ובצורה עניינית. אבל,,,,, הם לא טורחים כלל לכתוב מה הסיבה שהם לא מאפשרים להודעה מסויימת לעלות לפורום. כתבתי להם שמין הראוי לכתוב את הסיבה. אולי הם טעו במשהו שגרם להם לא להעלות את השאלה לפורום. הם לא טרחו להשיב לי גם לאחר מספר ניסיונות.
זה הרגיז אותי ביותר וכאן אולי אפתיע אותך אויקה: כתבתי להם מסר כעוס שבגלל האדישות שלהם ,בסוף כולם יברחו להם לפייסבוק ואני מקווה שגם מנהלי הקומונות והפורומים יחליטו על מעבר לפייסבוק. עדיין הם לא השיבו וכבר עברו חודשיים. כנראה האדישות שלהם תסגור את אתר "תפוז"
>>> אבל אני חייב להעיר שבדף הפייסבוק שלהם הם מקפידים להשיב לי. אולי מדובר בצוות אחר. בכל מקרה אני אנסה למצוא אפשרות כתיבה למנכ"ל "תפוז" . אולי הוא ירענן קצת את הנהלת משוב באזהרה שתמיד אפשר להחליף אנשים אדישים בצוות העובדים.