"אישה מקופחת".....
ואלמלא התמונה הייתי מדלג מעל פני הטור הזה כמו הרבה טורים במוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות..(כי אני שונא רגשי נחיתות וטענות קיפוח) אבל התמונה הקטנה באמצע היא תמונתה של (יקירת הפורום?) "אלני קריינדרו" ומתחתה כתוב בשחור"שתי דרגות מעל תיאודורקיס וחג'ידקיס" (אני מעתיק מה שכתוב)...אז כמובן שהסתקרנתי וקראתי והנה אני מביא את הדברים הקשורים לפורוםשוב-אני מצטט מהעיתון-אלא אם צוין אחרת) הכותב:חנוך רון -מדור:קלאסי: "(כותרת המשנה:"בכל העולם מתפעלים מיצירות של נשים מלחינות-חוץ מבארץ השוביניסטית שלנו") תופעה חדשה ומרגשת מתרחשת בעולם:ארבע נשים מלחינות כותבות היום מוזיקה ברמה ובאיכות שמאפילות על מאות מלחינים גברים מסביב.כל התזמורות הגדולות בעולם מבצעות את יצירותיהן.הקהל משתאה.המבקרים מריעים.הכל טוב ויפה.להוציא מקום אחד-ישראל.ואולי אין לנו תזמורת גדולה באמת שתצטרף אל הפיסגה והכל אצלנו אחיזת עיניים? "בוא איתי לקונצרט מיוחד שלבטח תתרגש ממנו",אמר לי המנצח ריקרדו מוטי.זה היה בפסטיבל ראוונה המפורסם שבאיטליה.על הבמה ישבה תזמורת סימפונית קטנה.מולה ניצבה בחורה צעירה מקסימה.פקעת של אנרגיה נהדרת.קבלו אותה:אלני קריינדרו.יוונייה.קריינדרו היא המלחינה הקבועה של במאי הסרטים הנודע אנגלופולוס.היא זו שכתבה את המוזיקה המרתקת לסרטיו "נצח ויום","המסע של יוליסס",ו"מגדל הדברים".מוזיקה מקורית. רגשית מאוד.איכות היצירות שלה היא בשתי דרגות לפחות מעל ליצירותיהם של תיאודורקיס וחג'ידקיס.כל העולם גילה אותה.כל הגדולים מנגנים אותה.אבל לא אצלנו,כי לנו אין כנראה אין מנצח גדול כמוטי ושות'. תשאלו את חברי תזמורת ראשון לציון,למשל,אם הם ניגנו צליל אחד של קריינדרו.איזו בדיחה עלובה. (והאיש ממשיך לספר על עוד שלוש מלחינות:"קאיה סריהאו" מפינלנד,"פרנגיס עלי זאדה" האוזבקיסטנית ו"סופיה גוביידולינה" הטטרית במקורה...וכמובן תוקף את "רוח השמרנות","השוביניסטיות הגברית","רוח השמרנות","תבניות של קלישאות מצ'ואיסטיות" בבחירת יוצרי המוזיקה בקונצרטים אצלנו.) ומה שחיפשתי ולא מצאתי זו כתובת המייל שלו-לשלוח לו את השרשורים של המקורית,אורנה,ואמנון שסיפרו לנו על המלחינה הגדולה הזו(שהלחינה גם את "המסע לקית'ירה" ששכח להזכיר...) מקווה שאהבתם
ואלמלא התמונה הייתי מדלג מעל פני הטור הזה כמו הרבה טורים במוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות..(כי אני שונא רגשי נחיתות וטענות קיפוח) אבל התמונה הקטנה באמצע היא תמונתה של (יקירת הפורום?) "אלני קריינדרו" ומתחתה כתוב בשחור"שתי דרגות מעל תיאודורקיס וחג'ידקיס" (אני מעתיק מה שכתוב)...אז כמובן שהסתקרנתי וקראתי והנה אני מביא את הדברים הקשורים לפורוםשוב-אני מצטט מהעיתון-אלא אם צוין אחרת) הכותב:חנוך רון -מדור:קלאסי: "(כותרת המשנה:"בכל העולם מתפעלים מיצירות של נשים מלחינות-חוץ מבארץ השוביניסטית שלנו") תופעה חדשה ומרגשת מתרחשת בעולם:ארבע נשים מלחינות כותבות היום מוזיקה ברמה ובאיכות שמאפילות על מאות מלחינים גברים מסביב.כל התזמורות הגדולות בעולם מבצעות את יצירותיהן.הקהל משתאה.המבקרים מריעים.הכל טוב ויפה.להוציא מקום אחד-ישראל.ואולי אין לנו תזמורת גדולה באמת שתצטרף אל הפיסגה והכל אצלנו אחיזת עיניים? "בוא איתי לקונצרט מיוחד שלבטח תתרגש ממנו",אמר לי המנצח ריקרדו מוטי.זה היה בפסטיבל ראוונה המפורסם שבאיטליה.על הבמה ישבה תזמורת סימפונית קטנה.מולה ניצבה בחורה צעירה מקסימה.פקעת של אנרגיה נהדרת.קבלו אותה:אלני קריינדרו.יוונייה.קריינדרו היא המלחינה הקבועה של במאי הסרטים הנודע אנגלופולוס.היא זו שכתבה את המוזיקה המרתקת לסרטיו "נצח ויום","המסע של יוליסס",ו"מגדל הדברים".מוזיקה מקורית. רגשית מאוד.איכות היצירות שלה היא בשתי דרגות לפחות מעל ליצירותיהם של תיאודורקיס וחג'ידקיס.כל העולם גילה אותה.כל הגדולים מנגנים אותה.אבל לא אצלנו,כי לנו אין כנראה אין מנצח גדול כמוטי ושות'. תשאלו את חברי תזמורת ראשון לציון,למשל,אם הם ניגנו צליל אחד של קריינדרו.איזו בדיחה עלובה. (והאיש ממשיך לספר על עוד שלוש מלחינות:"קאיה סריהאו" מפינלנד,"פרנגיס עלי זאדה" האוזבקיסטנית ו"סופיה גוביידולינה" הטטרית במקורה...וכמובן תוקף את "רוח השמרנות","השוביניסטיות הגברית","רוח השמרנות","תבניות של קלישאות מצ'ואיסטיות" בבחירת יוצרי המוזיקה בקונצרטים אצלנו.) ומה שחיפשתי ולא מצאתי זו כתובת המייל שלו-לשלוח לו את השרשורים של המקורית,אורנה,ואמנון שסיפרו לנו על המלחינה הגדולה הזו(שהלחינה גם את "המסע לקית'ירה" ששכח להזכיר...) מקווה שאהבתם