לחן סרי.

תודה רבה על ההתיחסות הרצינית שלך

אפנה להנהלת הפורומים בעניין ומקווה שנוכל ליזום צעדים שאכן יעבו את הפורום שלנו.
 
לחן סרי.

נראה לי שהפורום קיבל הסתיידות עורקים, אני מזהה בין 3 עד 4 כותבים קבועים והיתר מזדמנים עם "כינויים" זמניים.

יש היום מדייה ישירה בסמרטפונים לקהל ולעוקבים ורק מתוך הרגל "ישן" אני עדיין ממשיך לכתוב מפעם לפעם.
 
שלום דוד נכבדי

מה מטרת ההודעה שלך?
בהכרותי אותך אתה אדם חיובי ששואף לתיקון עולם ולכן אני מתארת לעצמי שהיית שמח להזריק זריקת מרץ לפורום המצויין שלנו. יש לך רעיונות איך לעשות את זה?
 
מטרת ההודעה היא לבחון האם ניתן לשפר או לסגת.

שנות דור אני כותב בפורום הזה...ממש כך, תמיד בשמי תמיד מזוהה, עברתי שנים של התקפות של טרולים, התמודדתי בהצלחה, בעובדה הם נעלמו, אני נשארתי.

המוניטין שלי קיבל תאוצה עצומה מכתיבת מאמרים מקצועיים על נדל"נ, עשרות פנו ופונים אלי בנושאים כמו איתור, חוו"ד במקרקעין ויש עבודה בשפע.

את הפורום מנהלים מרחוק חבורה עסקית אנונימית [ואין כמובן כוונתי לעו"ד חן סרי] שמסרבים לשדרג את האתר והם הפכו אותו לכר נרחב של פרסומות שפוגמות לעיתים בתצורה הסופית של הכתיבה [כמו רוחב הכתיבה שאינו תואם את המצב הסופי שמפורסם]

האינטרסים העסקיים שלהם גרמו להם להרחיק אותי יותר מפעמיים ואף חייבו אותי לשנות את הכינוי/שמי האמיתי שלי רק כי כתבתי אמת נגד חברה מסויימת ששילמה כסף כדי לפרסם בפורום.

כל זה נשכח.

תנועת הכותבים בפורום הולכת ומתמעטת, במקביל תעבורת הכותבים עוברת למערכות אודיו/סרטוני וידאו/סמרטפונים, הכל ב"חי" ומייד , פייסבוק ו"דומיו" נמצאים בתפוצה הולכת וגדלה, השימוש ההולך וגובר במערכות שיתוף "בין לאומיות" יוצר תחרות על הכותבים כולם.

הפלטפורמה שאנו מזוהים איתה וכותבים בה נשארת במקום.

ולכן רואים את התוצאה בהיקף הכותבים הקבועים שהולך ומתמעט ואת הריבוי היחסי של כותבים אנונימיים חד פעמיים בדרך כלל.
 

aeonf

New member
זה בכל תפוז ככה, לא רק בפורום הזה

הפלטפורמה הזו גוססת, אין הרבה מה לעשות.
&nbsp
 
עתיד הפורום.

תמיד טענו כאן ובפורומים השונים שיש חובה לשמור על האנונימיות של הכותבים בכלל ובפרט, פייסבוק הוכיחה את ההיפך

והנה מגזר שלם של נדלניסטים ובעלי עסקים ודומיהם התנחלו להם ברשת החברתית ומפרסמים את מרכלותם בנדל"ן כולל מאמרים עם שמם המלא , השכלתם, "מרכולתם" ולכולם טוב.

כאן בפורום כדוגמה הכל מתנהל להיפך, הכותב הוא כלי "סמוי" בידי הנהלת הפורומים [מקטינים אותו] , רק הפלטפורמה הפרסומית בראש מעייני הנהלת הפורומים, אפילו את החתימה האישית של הכותב שהיתה בעבר הורידו.

אין כל חשיבה לעתיד לבוא או איך להתמודד עם השימוש בסמרטפון ועם הרשתות החברתיות והפוטנציאל הטמון בכניסת מאות אלפים לקריאה/כתיבה/רכילות/סרטונים ועוד ,

הפורומים בכלל ובפרט מנסים לסחוט את לימון הפרסום עד סופו ולבסוף סוג הפלטפורמה שאנחנו כותבים בה במתכונתה הנוכחית תלך לאבדון, היקף הפרסום הולך ויורד ומערך הפורומים הקפוא בתפיסת עולם מיושנת יסגר.
 
למעלה