קניית דירה ראשונה למגורים, באזור המרכז

victoriameir

New member
קניית דירה ראשונה למגורים, באזור המרכז

שלום :)
זוהי אולי שאלת מליון הדולר, אבל הייתי רוצה לקבל את הרושם של אנשים אשר מתעסקים בתחום הנדל"ן ולא טוקבקיסטים- האם לקנות היום דירה או לחכות?

בעלי ואני מעוניינים לקנות דירה במרכז במיקום מעולה- שכונה טובה בציר מרכזי עם פוטנציאל שכירות ומכירה אדירים, ששוויה הוא 1260000 ש"ח. אנחנו זוג צעיר, סטודנטים (בני 25) עם הון עצמי של כ- 700,000 ש"ח. יש לנו את כל התנאים האפשריים כדי להישאר כרגע בבית ההורים ולהמשיך לחסוך את הכסף, אבל אנחנו רוצים לצאת לדרך עצמאית. כרגע יכולת ההחזר שלנו היא נמוכה יחסית (נשתמש בהורים כערבים תומכים), אך היא עתידה לגדול מאוד עם סיום התואר בעוד כשנתיים.

עם כל אי הוודאות כרגע בשוק, מהי דעתכם המלומדת- לקנות או לחכות? כבר לא ברור לאיזו תחזית להתייחס, עלייה צפוייה במחירים או שמא ירידת מחירים דרסטית.

תודה רבה!
 

chen19771

New member
השקעה סולידית

לא הייתי נכנסת למשכנתא של חצי מליון. עדיף לרכוש דירה להשקעה רק עם ההון הקיים ולהשכיר אותה. יש למשל פרויקט כמו פרי פלייס ברחובות שמיועד להשכרה לסטודנטים ליד המכללה
 

victoriameir

New member
קודם כל אנחנו מחפשים דירה למגורים, לא להשקעה

ודבר שני- בחודש יולי האחרון היינו בפגישת נדל"ן לגבי הפרוייקט ולא הלכנו על זה, כי זה היה נראה לנו חשוד ומסוכן. אחרי שיטוטים באינטרנט והתייעצות עם קונים בפרוייקטים קודמים, מצאנו שלחברה אין פרוייקטים גמורים, ואם יש פרוייקט שלהם שהסתיים עד לכתיבת שורות אלו זה באיחור "קל" של כמה שנים. מעבר לזה שהפרסום האגרסיבי שלהם, כולל זה שאתה עשית בכתיבת ההודעה שלך מדליק את כל הנורות האדומות.

בדיעבד אני ממש שמחה שלא קנינו דירה ב"פרי פלייס".
 
אכן מדליק את כל הנורות האדומות

האם התכנון הוא לגור בשנים הראשונות בבית ההורים ולשלם את המשכנתא דרך השכירות?
 
חיפוש דירה

יש אפליקציה חינמית למחפשי דירות בשם ZOOME שם אפשר לפרסם בקשה לדירה לפי נתונים שמחפשים כולל תקציב מקסימלי והאפליקציה מתאימה לך נכסים מהמאגר שלה לאזור האישי שלך און ליין וזה מתעדכן כל הזמן.
 
למעלה