דירה להשקעה

chendegabli

New member
דירה להשקעה

שלום לכולם,
אנחנו רוצים לקנות דירה להשקעה. חשבנו על כמה אופציות: באר שבע, אריאל, כרמיאל או בנווה שאנן בחיפה.
שאלה ראשונה: האם כדאי להשקיע באחת מהערים האלה? אם כן וגם אם לא, יש מקום ספציפי מומלץ עם תשואה טובה?
שאלה נוספת: אם כשאני מחפשת בנתוני השכונה נתונים ורואה את התפלגות המתגוררים בבעלות או בשכירות, האם העובדה שהרוב מתגוררים בשכירות משחקת לטובתי?
תודה למשיבים!
 
תגובה קצת יותר רצינית

קודם כל, אתה צריך להעדיף דירה להשקעה שקרובה אלייך כי דירה מושכרת דורשת טיפול ואם אתה גר בצפון ותרכוש דירה בדרום זה יהיה בלבול מוח לא קטן אם השוכר מתקשר אלייך ואומר לך שהדוד נוזל או שהוא רב עם ועד הבית.
מבחינת האיזור, יש איזורים שכבר מיצו את הפוטנציאל שלהם והשקעה בהם היא סולידית ויש איזורים שיש להם סיכוי טוב להתפתח אבל השקעה בהם כרוכה גם בסיכון מסוים אם התחזיות לא יתממשו ולעתים בזמן המתנה ארוך עד לקפיצה המיוחלת.
אם אתה מייעד את הדירה להשכרה, אז כדאי שתבדוק האם ההיצע של ההשכרה גדול מהביקוש באזור המיועד. זה די פשוט - חפש מודעות להשכרה ביד 2. אם יש הרבה מודעות ותיקות אז כנראה שיש היצע גדול.
 
מנצל"ש לטובת שאלה בנוגע למודעות השכרה

אם (בקרית ים לדוג') יש מיעוט מודעות האם זה אומר בהכרח שהביקוש גדול?
&nbsp
אשמח לכל מידע בנושא מודעות השכרה ומה ניתן ללמוד מהן.
&nbsp
תודה - גידי
 

h a j b i

New member
לא, צריך לעקוב לאורך תקופה

ולראות את המגמה והתחלופה. אותי בעיקר מעניין המחיר הממוצע כדי להעריך את התשואה הצפוייה.
 

h a j b i

New member
אל תתייחס אליו

היום הלמ"ס הודיע שמחירי הדירות חזרו לעלות אז הוא קצת התחרפן. הסבירו לו שנתוני חודש אחד לא משקפים דבר אבל הוא כבר התחיל לחגוג
 

xfwind

New member
משהו קטן ביחס לנווה שאנן

לפני שמתלהבים כדאי לעשות שיעורי בית רציניים. הזמנים השתנו וסטודנטים יעדיפו דירות ללא מדרגות או עם מעלית, דירות חדישות ולא חורבות וכ'. כמו כן יש תנופה של פינוי בינוי והתחדשות וכדאי לבדוק היטב היכןן מתוכנן מה. (אף אחד לא אוהב לגור עם חלון ליד אתר בניה) וגם ההיצע משתנה כל הזמן. שימו לב להפרשי הארנונה העצומים בין חיפה לעומת נשר הצמודה.
 
למעלה