איפה כדאי להשקיע ?

עוד משהו בעניין המתלהמים כאן בפורום, ששולחים קונים לבועה..

יש כאן כמה מתלהמים סדרתיים, שפוסלים כל סוג של השקעה,
הן בחו"ל או באגרות חוב, אבל אין להם כל בעיה מצפונית לשלוח אנשים לרכוש נכסים בישראל במחירי הבועה הגבוהים בעולם.
כאילו מה שהיה בשמונה השנים האחרונות - הוא מה שיהיה לנצח

אז ברור שמדובר בקשקוש מוחלט, וכל הזלזול וההתלהמות של אלה ששולחים בלי מצפון את הקוראים כאן לשים את כספם על קרן הצבי של בועת הנדל"ן, הם לא יותר ממתווכים אינטרסנטיים שנמצאים במצוקה כי כבר אין רוכשים פוטנציאליים בשוק שאפשר לזרוק להם סחורה של בנייני רכבות בני ששים שנה במחירים מופקעים.

כל עצה כאן צריך לקחת בחשבון.

ולכל התמימים שבאים לכאן לקרא ולשואלים שאלות, קחו בחשבון את כל האינטרסנטים שיש כאן ולכן כל אמירה כאן צריכה להבדק לעומק.
 

amot1

New member
ידידי היקר

אני אולי הכי אובייקטיבי כאן , אין לי שום אינטרס, אני לא חי בארץ, אין לי דירה בארץ , לא גר בשכירות בארץ, לא יכול לקחת משכנתא בארץ גם אם רוצה , ואם קראת את כל הודועתיי לעומק לא היית מוצא המלצה אחת שלי. מצידי שהמחירים בארץ ייפלו ל1$ דירה או יעלו למיליון $$ לדירה, מצידי שתצאו לרחובות תעשו הפגנה, שכחלון וממשלת הבובות יעשה עוד איזה תוכנית שתשתיק חלק מהאוכלוסיה בארץ שחושבים שהנה מורידים לנו את ההמחירים.
אני אומר עובדות , ודברים נכונים , נקודה, אם אתה אוהב את זה או לא זאת בעיה שלך.
זה שאני אומר שהמחירים לא יירדו בארץ לא אומר שאני ממליץ לקנות, או ממליץ לא לקנות, אני רק מבטל שטויות שאתה אומר. יש לי הרבה המלצות להרבה דברים , אבל המלצותיי שוות זהב ולא אתן לך , או לכמה אנונימיים פה להנות מהמלצותיי, חבל משלמים לי על זה ..... ( זה לא פרסומת , שאף אחד לא ייפנה אליי )
אני בתחילת שרשור זה קצת איבדתי את זה, אפילו ניסתי לנסח את ההודעה בצורה הכי טובה שיש, למרות שרציתי לצעוק, להשתולל , אחרי שהבחור פה אמר "תשקיע בחול עם חברות ישראליות ויהיה לך ראש שקט " אני שם איבדתי את זה.
 
תראה, אנשים מסיקים מסקנות מהטענות שלך לגבי מצב הנדל"ן בישראל

ואם אתה כותב שלדעתך מחירי הנדל"ן בארץ לא יירדו, אז באופן ישיר אתה בעצם אומר משהו על שוק הנדל"ן, בוודאי לאנשים שמחפשים כיוון ולא בטוחים.
אז אתה יכול "להתמם" שלא כתבת "במפורש" להשקיע בנדל"ן, אבל בכל אמירה שלך לגבי המצב של שוק הנדל"ן, מישהו קורא ומתרשם וגם מגבש דעה על מה שכתבת.

אגב, הדעה שהקורא יגבש, יכולה גם להיות הפוכה ממה שאתה או כותבים אחרים התכוונו אליו, הכל על פי עומק הטיעונים ורצינות התכנים של כל כותב.

אז לטוב או לרע, גם אם התכוונת או שלא, וגם אם המלצת (או שלא), אתה צריך להיות מודע לזה שדעתך המתקבעת בדרך זו או אחרת בראשם של האנשים.

ולגופה של ההשקעה בחו"ל, אני לא משקיע שם ולכן אני באמת לא יודע.
אז יתכן ויש אנשים שבאמת עושים תשואה יפה ויתכן גם שיש אנשים שמפסידים את המכנסיים.
אבל נוכלים לא חסרים.
לא שם, וגם לא כאן, ולא רק באדמות חקלאיות.
הנה ענבל אור הייתה האור של הרבה אנשים שנהרו אליה לרכוש נדל"ן בישראל, אותו נדל"ן שאף פעם לא נופל.
אבל כאשר אתה נופל תחת ידיו של נוכל, לא יעזור לך אם אתה בחו"ל, או בישראל.
 

amot1

New member
אני לא מיתמם , אני מביע בכתב מה שאני חושב

אני אחד שאומר הכל בפרצוף , אני ישר נכנס בעובי הקורה, אין אצלי משחקים והתחמקויות, לא תוכל לצאת איתי ראש .
תקח אתה או כל אחד אחר , ממש לא משנה לי , מה שאתה רוצה מההודעות שלי. הם הכי אינפורמטיביות עם הכי הרבה הגיון . למדתי לא פעם אחת בחיים שלי שגם אם 10 אנשים יחשבו נגד הדעה שלי, ללכת בדעה שלי . אני ברוב המקרים צודק.....
אני עדיין אומר שמחירי הדיור בארץ לא ייפלו , תעשה עם זה מה שאתה רוצה. האם זה אומר שאני ממליץ להשקיע ? אולי כן ואולי לא. לכל אחד יש התנהגות צרכנית אחרת, ולא בהכרח מה שטוב לאדם X טוב לאדם Y .
לא כולם משקיעי נדלן, לא כולם יכולים להתמודד מול שוכרים , אני רואה פה המלצות ( שאתה רשמת דרך אגב למישהו ) על משהו כמו : למה אחותך קנתה דירה אחת לעצמה במקום לקנות 2 להשקעה ושהיא תשכיר דירה בעצמה.
תגיד מה זאת האיוולות הזאת ? מה זאת השטות הזאת ?
אתה יודע מי זאת בכלל אחותו ? אתה חושב יש לה כוח ללכת לרוץ אחרי 2 שוכרים פעם בחודש לקחת שכירויות, פעם בשנה פעם בכמה שנים למצוא דייר ? להזמין אינסלטור שצריך ? לתקן בעיית חשמל ? מה זה הדברים האלו בכלל ?
רוב האנשים לא יכולים לעשות את זה ! כולם נהיו בבד אחת משקיעי נדלן .
מי שרוצה לחסוך בעליות, ולא לקחת יועץ מקצועי עם מוניטין, ובא לפורום קיקוני וקורא הודעות של כמה בעלי אינטרסים ( לדוגמא הנ"ל שרושם להשקיע בחול ) , אם יפסיד כסף , זבש"ו , מי שהולך לישון עם כלבים, שלא יתלונן שמתוערר עם פשפשים. אני לא מאמין שמישהו באמת עושה את הצעדים הפיננסים שלו לפי כל פורום שהוא, אני מקווה שלא.
 
קודם כל, הנבואה ניתנה לשוטים. ואין כאלה שתמיד צודקים..

כלומר, יש המון כאלה שטוענים שהם תמיד צדקו.
יש כאן את המתלהם הקבוע שאני אפילו לא זוכר את הניק שלו מרב שהוא שטותי, שכל הזמן טוען על כל האלה ששמעו לו ומודים לו כל יום, ויש אותך שאף פעם לא טועה..
ואני אומר, שכולם קשקשנים.
על עצמי כתבתי שכבר ב 2014 חשבתי שהמחירים יפסיקו לעלות ויתחילו לרדת ב 2015. ואני מודה שטעיתי.
אבל הטעות היא בעיתוי, לא במהות.

וזה שאתה טוען שההודעות שלך הן "כהי אינפורמטיביות"... נו, קשקוק מוחלט. לא הבאת כלום חוץ מדעה.
דעה זה לא מידע ולא אינפורמציה.
מידע זה נתונים. וזה שהמחירים עולים כבר שמונה שנים, זה ממש לא מוכיח כלום לגבי המשך העליות בעתיד. נהפוך הוא. זה רק אומר שהשוק הופך ליותר ויותר מסוכן. ובדיוק כמו בבורסה, ככל שהיא עולה גבוה יותר, הכשהיא נופלת, היא נופלת נמוך יותר..
וגם משפטים כמו "אין קרקעות", "חסרות דירות", הם לא מידע. הם במקרה הכי טוב ספינים של אינטרסנטים.
גם כי יש כאן קרקעות בלי סוף וגם כי כל חודש יש יותר דירות חדשות מוכנות למסירה שלא נמכרות...
והמספר הזה עולה מחודש לחודש..
אז יש ספינים, ויש מידע.

ואם אתה רוצה לדון על נתונים ומידע. בוא נדון.
אבל בלי סיסמאות.
 

amot1

New member
עוד פעם, תקרא מה שכתבתי , לא אמרתי תמיד...

אמרתי ברוב המקרים...
אז מה אתה אומר בכלל , ב 2014 טעית, ב 2015 טעית, ב 2016 כנראה שאתה גם טועה, אז כל שנה תטעה עד ששנה תבוא ויירדו המחירים בקצת ( ואני לא חוזר לניתוח שלי מתי יירד , איזה אזורים בארץ ומה ייקרה ישר אחרי הירידה הקטנה ) , ומי שחיכה בנתיים והשכיר או גר עם ההורים עוד 5 שנים שאולי יירד תגיד לו אמרתי לך.
תגיד לי איזה מין דבר זה , אנשים חיים תהווה , בנתיים הם לא גודלים ? לא חיים?! , אתה כבר מתיש אותי עם המכלול שטויות שאתה כותב, אנחנו כבר טוחנים לא רק את המים, טוחנים כבר את החמצן שיש במים זהו נגמר .
כל יום אתה מביא כתבה מכלי תקשורת ישראלי אחר שרושם שאוטוטו יורד או לא יודע מה, אין לי כוח לחפש למצוא כתבות שאומרות שעולה. זה לא אינפורמציה, התקשורת בישראל היא ברמה הכי ירודה ומונעת מהכי הרבה אינטרסים מכל כלי תקשורת שיש במדינות, נקרא להם מפותחות . כמו שאמרתי , הייתי סומך יותר על כלי תקשורת רוסי מאשר על כתבה מדה מרקר , גלובס או ישראל היום
 
השאלה היא לא מתי יירדו המחירים, אלה מתי

הבערכות באופטימיות דברות על ירידות של 25-30%, והערכות הפסימיות מדברות על 50%...
ומה עושים בינתיים?
גרים בשכירות.
גן זה לא כל כך נורא אם הסוף חוסכים מאות אלפי שלים.
כי מי שקונה היום דירה של 1.6 מיליון עם הון של 400 אלף, משלם בסוף על הדירהמשהו כמו 2.2 - 2.4 מיליון
ואם הוא ימתין שלוש שנים, הוא אמנם יוציא על שכירות משהו כמו על 100K, אבל הוא ירכוש את אותה הדירה בהערכות האופטימיות ב 1.2 מיליון, וביחד עם ההון העצמי של 400K שיש לו, הדירה תעלה לו בסופו של דבר משהו כמו 1.4-1.6 מיליון..
אז בשביל לחסוך משהו כמו 700-800 אלף, לא שווה להמתין לירידת המחירים?
 

dat nigga daz

New member
חחחחח איזה חישובים שקריים !!!

מי שממתין רק מפסיד

גם אם יירד ב מאה אלף, זה יהיה רק כי הריבית עלתה, ואז הבן אדם יפסיד ארבע מאות אלף בריביות משכנתא, עוד מאתיים אלף שכירות שזרק לפח, ושלא נדבר על ביטוח חיים שיעלו לו הרבה יותר עם השנים כי הוא כבר מתבגר..

ואפילו עוד לא התחלתי לדבר על ההיבטים הפסיכולוגיים

אבל אין צורך לדבר עליהם,
כי כולם יודעים שמי שחכם לא מחכה
 

amot1

New member
אתה כל כך לא מציאותי

מה זאת השיחה שמדברים החבר'ה בפנסיה שם למטה בפרלמנט בקיוסק ? אני על רמת כזאת של אנשים לא הייתי סומך,
שאנשים אחרים יחילטו לבד
&nbsp
 

amot1

New member
יש כל כך הרבה דברים שהחברה שמנסה למכור לך לא אומר לך

אני אגלה לך כמה דברים שתלמד ותחכים , ותלך עם זה לנציג מחירות ונראה מה הוא יגיד לך .
נכון , אפשר לקבל 96.5% משכנתא על בית בנוי, זה נתון נכון שהנציג אמר לך. אבל הוא שכח להוסיף כמה פרטים, קודם כל זאת הלוואת FHA LOAN, שיכולים לקחת רק משפחות שרוצות לגור בבית, זאת לא הלוואה למשקיעים , זאת תוכנית שהממשלה מסבסדת לעזור לקוני בית ראשון .
דבר שני שהוא שכח להגיד לך וזה דווקא משהו יותר חשוב , אפשר לקחת משכנתא על קרקע ולבנות קומפלקס/בית חלומתייך , אבל פשוט מאוד הלוואה כזאת הממשלה לא מסבסדת ואז צריך להביא 20% הון עצמי.

אף אחד בארה"ב לא צריך את הכסף של הישראלים , לחברות אמריקאיות פה יש עודף מזומנים ומחפשות מה לעשות עם הכסף . לראיה החברה שאני עובד בא עושות כל מיני פעולות במדינות מזרח אירופה, רק כי מחפשות אפיקים שונים של השקעות .

זה מצחיק אותי אותי התרגילי שיווק שעושים בארץ , כמו שאחי הלך לקנות דירה, האיש מכירות אמר לו שישדרג את הקרמיקה ל גרניט פורצלן , אחי אמר לי איזה דיל הוא קיבל, גרניט.
אמרתי לו תגיד מה זה גרניט פורצלן בכלל
, אז הילד חשב ששמים לו גרניט והיה מבסוט ( כנראה בכלל לא ידע מה זה גרניט אמיתית כמו רוב רובם של האנשים ) , לאחר זמן מה שחזרתי לארץ לביקור הבנתי מה זה " גרניט פורלצן " שיש את האבן "המיוחדת" הזאת רק בארץ.
מתברר, שבמדינת חלם , החליטו לקרוא ל קרמיקה פורלצן , לא אחרת מאשר גרניט פורצלן, רק בשביל הצורך השיווקי. בתכלס אין שום קשר לגרניט בקרמיקה הזאת )))) ורק במדינת ישראל, החליטו שיש גרניט פורצלן
חזקים אתם שם , ממש יצירתיים
 
למעלה