פסיפיק הולדינגס

פסיפיק הולדינגס

מדובר בחברה בישראל שמלווה את המשקיע בקניית נכס בארצות הברית
האם למישהו יש או היה נסיון עם החברה? אשמח גם להמלצות או לא אם יש/אין..
הם מציעים 9% של תשואה מובטחת עם ערבות בנקאית לחמש שנים. בתום התקופה אם מוכרים את הנכס הם דורשים 50% מהרווח שבין הקנייה למכירה והתחייבות שהם יהיו הקונים הראשונים. או 7% תשואה בלי הסכם כזה.
 

פרל דוד

New member
אבטחת תשואה [דומה] מזכירה לי לצערי את מיידוף [ללא הכללות]

אך בדצמבר האחרון [2014] התנהל דוח שיח מרתק על החברה שבנדון בפורום שכן [השקעות בארה"ב]...קרא , הפנם , ולמד.
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=2401&messageid=177346980#177355781[/URL]
קרא בדגש את "זה שעבדו עליו".

כדאי לקרוא את פסה"ד בנדון - התנהלות מול לקוח בעסקת הלוואה, ומה היה פסה"ד ? [בלי לקבוע עמדה לגבי חברת השיווק למכירת דירות בארה"ב]
[URL]http://breader.court.gov.il/BookReader/getbook.asp?path=%5C%5CIDCNFSV01%5Cidc_repository2%5C839%5C752%5C571a45259ca74911808f5148f42b6e84&OlvDataProto=file&Language=Hebrew&Hebrew=1&ReaderStyle=ILCourts&h=35F324080870CE8B172F08074FF505E7&OnePageMode=1[/URL]
 
בנושא השקעות בחו"ל אבטחת תשואה היא אולי תרמית אבל לא פלילית

מוכרים לישראלי נכס ב- 50%-100% מעל מחיר השוק / מחיר הרכישה.
עכשיו גם אם הנכס יעמוד שלוש שנים ריק, עדיין החברה יכולה לשלם
שכר דירה לרוכש במסגרת "אבטחת תשואה" ולצאת עם רווח.
&nbsp
למעשה החברה במקרה הגרוע מבחינתה מחזירה ללקוח בתשלומים
את מה שהוא שילם לה במזומן.
אז זה לא ממש תרמית אבל גם לא ממש עסקה טובה.
 

פרל דוד

New member
אי הצגת מחיר אמיתי לנכס הוא ועוד איך הונאה.

החברה חייבת להציג ללקוח מצג אמיתי של מחיר השוק, בארה"ב יש מערכת מחירים היסטורית לנכס ומצג המכר חייב להציג את המחיר שבו נקב הבנק הכונס,כך אני רואה את חובת המשווק כלפי לקוח הקצה.
לאחרונה הבאתי כאן מקרים דומים שבהם משהתגלה לרוכשים ה"תמימים" שהוטעו לגבי שווי הנכס הם הגישו תביעות נגד המשווק.

על המשווק חלה לדעתי אחריות גדולה יותר הכוללת חובת שקיפות מלאה עקב העובדה שמרבית הקונים חותמים על הסכם הרכישה בארץ מבלי לראות את הנכס או בדיקת מצבו הפיזי והם סומכים על יושרו של איש המכירות בארץ.
 

Yisrael Harris

New member
פרל דעתי בנושא הבטחות תשואה וכיצד המערכת האמריקאית מתיחסת ..

הונאה בתוחום ההשקעות נלקחת בחומרה רבה בצד האמריקאי
הגבול הינו דק ביותר ומספיקה כוונה להונות המצטרפת לאי גלוי מידע והטעייה על מנת להכניס את המידוף הבא לכלא לשנים רבות.

אני מעריך כי גם שיווק נכס מעבר לשוויו הראלי בשוק אף אם המשווק מידע את המשקיע בכך, ומפתה אותו לבצע השקעה זו בגלל הבטחות התשואה, הדבר יחשב להונאת משקיעים.
כלומר גם אם המשקיע ידע שהוא רוכש השקעת פונזי מיכוון ורוב המשקיעים אינם "משקיעים ברי השגה והבנה" בהגדרתם . זו תחשב הונאת משקיעים ותילקח בחומרה.

מצד המשקיע בנדלן ארה"ב ההבטחה כשלעצמה יש בה מעלות רבות ואין בה פסול הדבר דומה לכל התחיבות חוזית המהווה למעשה הבטחה לקייום תנאים בין הצדדים.

הגבול שצריך להבחן מתי הבטחה הינה לגיטימית ומתי הינה בעיתית והדברים שציינת כגון גביית מחיר מופרז על הנכס בעקבות ההבטחה ולמעשה שילום ההבטחה מכיסו של המשקיע, הינם סממנים להונאה.

אני אתן מספר כללים.

1. להסתכל על העסקה ללא הבטחות תשואה ולבחון את כדאיותה ככזאת כלומר אם איננה עיסקה המשתלמת כלכלית לא לבצע אותה ההבטחות צריכיות לבוא כתוספת ולא להיות המנה העיקרית.

2. העסקה טובה לנו כשלעצמה כלומר - אני משלם מחירי שוק השכירות הצפויה לפי נתוני השוק מהווה תשואה טובה אני ניגש לבחון את "ההבטחות"

כיצד לבחון את איכותה של הבטחת התשואה :
דוגמא להבטחת תשואה לגיטימית חברת הניהול של הנכסים המתמודדת עם השכירויות בחנה ומצאה כי הפונטציאל התשואתי על הנכס יעמוד על 12% .
כאינטרס עיסקי היא מציעה לך המשקיע הצעה מפתה ולגיטימית השכר לנו את הבית בשכירות מוזלת נאמר לפי 8% אתה תהנה בתשואה בתוספת ביטחון ועל הסיכון אנו נהנה מהתשואה שתושג למעשה במקרה ואכן תהא מעל ה 8%.

המשקיע כל שהוא צריך לעשות הינו לבחון ולוודא באמת כי לפי התחשבים של נתוני הנכס והסביבה צפוייה תשואה של 12% אשר מהווה סיבה כלכלית לחברה להציע לו את אותה "הבטחה" במקרה והוא מוצא כי אין הגיון עיסקי להבטחה מצד החברה המבטיחה שיבריח כל עוד נפשו בו . מדובר בפונזי .

לחברה העוסקת בתחום הנדלן יש יותר כלים ויכולת לאמוד את התשואה הצפוייה ולקחת סיכונים מחושבים וכלכלים מאשר המשקיע המצוי
הבטחה זו למעשה הינה רכישת זכיות להשכיר

לסיכום יש לזכור כי בשום סיבה שבעולם למשקיע לא נכון לרכוש נכס במחיר המשקף יותר משוויו ולמעשה המטרה העליונה של משקיע הינו לרכוש את המכס במחיר המשקף הנחה .
 

anchy

New member
מכיר יחסית מקרוב

מישהו פה טרח לפנות אל החברה ולשמוע את הדברים? להבין איך הדברים עובדים, ולא על סמך הנחות או דעות כאלה או אחרות?
אני גם אנסה לשמור על אוביקטיביות, על אף ההיכרות, ומציע לכל מי ששוקל את עניין ההשקעה, לנות ישירות לחברה ולשמוע מה יש להם להגיד. אח"כ, לקחת את הדברים האלה ולבחון אותם מקרוב.
יש פה דברים שלא נלקחים בחשבון, הכי קל לשבת בבית מאחורי המקלדת ולבקר.
יש התחייבות לגבי התשואה במודל השקעה מסוים, וכן חלוקה ברווחים במידה מסויימת לאחר מכירת הנכס, לעיתים יש מצב שהנכס עולה יותר מהמצוין בסביבת המגורים בעיקר נוכח השקעה של שהייתה כרוכה בשיפוץ הנכס לכדי מצב המאפשר מגורים. לא כולם מכירים את הסטדנרטים בארה"ב, יש הבדל בין מה שאנחנו מכירים בארץ למה שיש שם, וחייבים להתייחס לזה (אפילו ברמת השטיח מקיר לקיר והחימום המרכזי בחלק מהמקומות). בקיצור, במקום לנסות להיות חכמים, פשוט לכו תשמעו מה יש להם להגיד.
אגב, בהתחשב בזה שהחברה פועלת כבר כמה שנים, וזה אני אומר באמת מהיכרות, אין ולו לקוח אחד מאוכזב לחברה, ההפך הוא הנכון, משקיעים באים וקונים נכסים נוספים.
 
למעלה