עד איזה גיל עלינו לחתוך באיכות החיים שלנו,

יורם2205

New member
סיפורי סבא וסבתא-אחד שמקבל וחי מב"ל הבת שלו

לא יכולה לקנות בית מעבר ל-400 א' .
היא גם מתוחכמת עשתה בגיל 38 4 ילדים
סיפורי עליבאבא
 
על סמך מה אתה טוען שהיא לא יכולה לקנות דירה

מעבר ל400K?

אבל אנימקבל את מרותך לגבי סיפורי עלי באבא, אתה מבין בזה יותר מאחרים..
 

יורם2205

New member
אני מצטער טעיתי אתה צודק בשביל זה אתה שם כספך

בבנק,מזל שסטנלי דואג לכספך בבנק.
ואני קורא לה לשכור עד שיהיה לה הכסף.
ומהמיסים שמשלמים אביה מקבל ב"ל.
 

Cמן רשום

New member
לעזור לילדים (וגם להורים) זאת זכות ולא חובה

בדירה הראשונה שלנו ההורים עזרו, אם זכור לי טוב כל צד נתן 200,000 ש"ח. אחר כך בדירות הבאות כבר דאגנו לעצמנו וקבענו את רמת חיינו על פי היכולת שלנו.

חייב לציין שכשהוריי יצאו לפנסיה אני עזרתי להם לשדרג דירה. הם מכרו את הדירה הישנה שלהם בישוב לא מי יודע מה ליד ירושלים וכשגילו שהם צריכים להוסיף סכום די מכובד כדי לקנות דירה ראויה במרכז, אז אני השלמתי להם את החסר (כמה מאות אלפי שקלים) והייתי מאד מאושר שיכולתי להחזיר ולו מעט מכל מה שהם השקיעו בי.
 

mr dish

New member
דיסלקתי - לבי לבי עימך...אבל היחס המבזה והנקל

ה שבתך מעניקה לך, רק בגלל ש"הבטחת" לעזור לה...מצביע על כשל חינוכי עמוק ואכזרי שלך כהורה.
אם גילה של בתך 38, יש לה ילדים די גדולים...שהם יעשו את עבודת החינוך שאתה כהורה החסרת...וילחצו הם על הוריהם ערלי הלב, שכך לא מתנהגים.

שוב, אני חש כלפיך אמפתיה גדולה...
 

דיסלקתי

New member
לשמחתי לא מדובר בי

אני בן 47 כך שלא יכולה להיות לי ילדה בת 38 אבל כמה חברים חשבו במדובר בי למרות שיש קישור לאתר שממנו לקוחים הדברים אבל כנראה לא מספיק ברור
 

offir11

New member
למה? אולי התפתחת מהר...


 

שיווקי

New member
אני מאחל לך עוד שנים רבות ושלוות.

מה שבתך עושה לך זוהי סתם רשעות,
אך אל תכעס עליה, ואני בטוח שאתה מכיר אותה מספיק טוב, כדי להבין אותה.
מה שהצעת לה זוהי הצעה נדיבה מאוד, ומפליא אותי התגובה שלה.

אני כבר בן 43, נשוי+2, ואישית לא נוהג לדרוש מהורי, והוריי עזרו לי הרבה פחות מהאחים שלי (אם לכל אחד בממוצע נתנו איזה 150K, לי - כלום).
גם לימודי אוניברסיטה - מימנתי לבד, וגם דירה החלפתי בפעם השניה (והייתי מקחן ואסרטיבי) בכוחות עצמי - הרווחתי לא מעט בזכות נחישותי.

גם הורי אשתי עזרו לי הרבה פחות מגיסיי.
אך אני שמח בחלקי, ולא מתבכיין כמו אחיי וגיסי, וייתרה מזאת - דווקא מבחינה כלכלית אני הרבה יותר מסודר הן מאחיי והן מגיסיי (ועוד הצלחתי לחסוך בצד 500K).
אני לא דורש מהוריי או מהוריי אשתי - גם להם יש חיים, ואם הם רוצים לעזור, זה בא מהם ...
וגם אם מנסים להטיף לי מוסר של לחסוך ולחסוך (והם כלל וכלל לא קנה מידה לחסוך. בהתייחס אליי הם מאוד פזרנים) אני שותק ואומר בסדר (למרות שאפשר לעתים להתפוצץ).

אני בטוח שתמצאו מכנים משותפים בינכם. אין לשפוט אדם בעת לחץ, גם לא שלה (היא בסך הכל רוצה רווחה כלכלית ולהמשך לחיות את החיים על הצד הטוב ביותר שאפשר ...)

בהצלחה.
 

rachely111

New member
תגיד אתה חושב נכון

מה פתאום לתת כשאין, אתה צריך לזקנה שלך שכמובן תראה הם לא יעזרו לך אפילו בשקל בהתנהגות כזו. זקן לא צריך לבקש כסף צריך שיהיה לו לעצמו, אפילו אם היא לא תדבר איתך, בת מפונקת ! או מוסתת על ידי החתן. שלא תעיז להתחייב בגיל שלך, אלוהים, איזה דור צומח כאן. שמור על מה שיש לך כיוון שכשתצטרך אף אחד לא יעזור לך.
 

shukyp

New member
אז מדוע הבטחת ? אינל שולט בפה שלך ?

סלח לי ... לא מבין אותך ... אם זה מצבך מדוע הבטחת ? ואם הבטחת מדוע לא הסברת מה היכולות שלך

וסלח לי שוב ... אם הבת שלך "דורשת ממך" שלח אותה לכל הרוחות. מדוע לא התייעצה עימך טרם הקניה

ובלי לסלוח - אם הבת שלך בת 40 תגיד לה בפרצוף שאם אין לה אחריות על ההתחייבויות שהיא לוקחת על עצמה - שתאכל לבד את הדייסה שבשלה

האחריות שלנו כהורים היא לייצר לילדים שלנו תשתית - חינוך לחשיבה, להתנהגות, לממן לימודים מי שיכול. לקנות בית ? אם אתה לא איש אמיד אז מאין
הציפיות החצופות שלה ...

תגיד לה שאני אמרתי ...
 

seelinewoman

New member
היא זאת שצריכה לעזור לך, ולא להפך.

אל תישבר.
מצא דרך להודיע לנכדים שלך שאתה אוהב אותם,
אבל כעת לא יכול לבקר אותם.
אל תרגיש אשמה אפילו לרגע אחד.
אל תשליכני לעת זקנה הוא הכלל.
אל תממן לה אפילו את המשכנתה, גם אם אתה יכול,
ובמקרה הזה אינך יכול.
 

סנפיר8

New member
למה שהבת שלך עושה.קוראים סחיטה .פרוטקשן.

רצית להיות נחמד ואמרת אני יעזור אני מבין.עמוק בליבך ידעת שזה מס שפתים אתה רוצה ולא יכול.אתה מאותם אבות שכניראה מבינים שאפשר ליקנות מהילדים אהבה וכבוד רק על ידי נתינת שוחד כספי.אלו יחסים חולים שיש בהם מנוצל ומנצלים.אתה לא ממש מענין את הבת שלך . מצב הבריאות שלך לא מדבר אליה .השניים שלך ממש לא בראש שלה .אתה זקן אתה לא צריך אותם.אם יתמזל מזלך ותיזכה בלוטו היא תחבק אותך תנשק אותך הנכדים היו לידך כך רגע פנוי.תקבל מחמאות אתה הרי עשיר.אבל המציאות אחרת ואתה לא שווה כלום אין לך כסף לשוחד. כן לשחד את הבת שלך.אז אם זה המצב.שלך אותה ואת הנכדים שלך בברכה ובתפילה שיהיה להם רק טוב.ולך לדרכך.אתה לא באמת חשוב להם.הבת שלך במילה כשאתה תיהיה ברחוב תעבור מידרכה ותתעלם ממך כן זה לא דימיוני יש המון סיפורים כאלו.
 
תקרא את הספר אבא גוריו

אחרי שתסיים תספר לי את דעתך.
אל תתן מההון שלך לאף אחד מהילדים. אבא יכול לגדל עשרה ילדים עשרה ילדים אינם יכולים לגדל אבא אחד.......בשביל מה אתה צריך לראות את הנכדים של בתך לא מקובל שיסחטו אותנו רגשית........
 
איזו מגעילה. פרחה דוחה

היית נוהג לפנק אותה ללא גבולות כשהיא הייתה יותר צעירה?
 

tombenarye1234

New member
צריך לשמוע את שני הצדדים

אנשים כאן מתחילים לקלל את הבת כאילו הם קיבלו נקודת מבט אובייקטיבית על הסיפור... כמה פעמים בחיים שמעתי צד אחד של הסיפור ואז כששמעתי את הצד השני הסתבר שהתמונה הפוכה לגמרי.

מהתיאור שהבאת זה לא נראה שאין לך, אלא שאתה רוצה להיות הוגן עם שאר הילדים. ההמלצה שלי היא שתיתן לה כמה שאתה יכול עכשיו, אבל תוריד לה את זה מהירושה כדי להיות הוגן עם שאר הילדים.
 
למעלה