תקשורת חזותית

של ומ ית

New member
תקשורת חזותית

שלום, מישהו יודע מה הרמה של מכללת הדסה בתחום תקשורת חזותית (גרפיקה)? ועד כמה היא נחשבת בשוק? האם האוניברסיטה הפתוחה- "חשיפה" שמציעה מסלול דומה (גם שנתיים של לימודים) נחשבת יותר/פחות טובה? תודה
 

איילת

New member
לא ולא

שתי המכללות שציינת לא כ"כ נחשבות בשוק. נסי בעבודי קריאיטיב, בצלאל או אסכולה.
 

של ומ ית

New member
עבודי קריאייטיב?

בחיים לא שמעתי עליהם (ועשיתי בירור על כל מיני מקומות) איפה זה? כמה זמן? ובקשר לאסכולה- גם לא שמעתי עליהם המלצות עד עכשיו... בכל מקרה, תודה על התגובה.
 

zazza

New member
המוסדות המובילים הם:

בצלאל, שנקר, המכון הטכנולוגי בחולון, ויצו חיפה.
 

של ומ ית

New member
מובילים על סמך מה?

מובילים בביקוש? (יותר רוצים להתקבל למקומות האלו?) מובילים בתעסוקה? המעסיקים מבקשים בוגרים רק של המקומות האלו? בקיצור, לפי מה את יודעת שהם המובילים?
 

zazza

New member
אמנם לא עשיתי דוקטורט בנושא

אבל ביררתי על העניין, כי גם אני מתחילה ללמוד עיצוב בשנה הבאה (עיצוב תעשייתי, אבל התקבלתי גם לגרפי). אלה "נחשבים" המוסדות המובילים, ז"א רמת הלימודים גבוהה, הרבה מנסים להתקבל=רמת תלמידים גבוהה=ביקוש לבוגרים של המוסדות האלה. אם תגלשי קצת בפורומים בנושא, תדברי עם אנשים שעובדים בתחום, תבקרי במוסדות השונים ותדברי עם הסטודנטים, תגלי מה "נחשב" בדיוק כמו שאני גיליתי, אבל יותר חשוב - תגלי מה ההתרשמות האישית שלך מהמקומות. קומונת מועמדים לבתי ספר לעיצוב
 

של ומ ית

New member
תודה ../images/Emo140.gif

שאלתי, כי בדיוק הודעה אחת לפנייך כתבו לי על מוסדות "מובילים" אחרים לגמרי... (חוץ מבצלאל) שמעת משהו על מכללת הדסה (ירושלים)? ודרך אגב, איפה את מתחילה ללמוד?
 

zazza

New member
בכיף ../images/Emo176.gif

הדסה נחשבת טובה בתחום העיצוב התעשייתי, בקשר לגרפי הדעות חלוקות. סך הכל המוסד אמור להיות יציב וטוב, (יותר מאסכולה למשל, שעברה תהפוכות לא קלות). שווה לבדוק... אני מתחילה ללמוד בבצלאל.
 

של ומ ית

New member
בהצלחה!

אני כנראה מתחילה ללמוד בהדסה. אני מקווה שיהיה בסדר... פיספסתי את ההרשמה לבצלאל ולחולון אז אני מנסה... ודרך אגב, כל הכבוד שהתקבלת! לפי מה שהבנתי, ממש ממש לא קל.
 

zazza

New member
תודה ו-../images/Emo50.gif

נשמע לי כמו החלטה טובה. (ביקרתי בחשיפה לפני כשנתיים ולא התרשמתי בכלל מהרמה של העבודות). למבחנים בבצלאל הגיעו כל כך הרבה אנשים שלא האמנתי שהבוחנים יצליחו להפעיל שיקול דעת מעבר ל"אן דן דינו סופלקטינו"... כנראה שצריך גם קצת מזל
 
למעלה