טריילרים טריים וסדרות שממשיכות.. עדכון

טריילרים טריים וסדרות שממשיכות.. עדכון


מקבץ נחמד מגיזרת הטריילרים לסדרות שעלו או יעלו בקרוב על המסך הבריטי -
לפני יומיים שוחררו כמה טיזרים לעונה ה- 2 והכה מצופה של הלהיט ההיסטרי Broadchurch.. הטיזרים לא מסגירים כלום מכלום, אבל פותחים את מסע היחצ"נות של הסידרה הזו, שמן הסתם יגדל ויילך לקראת שידורה במהלך 2015.
טריילר לעונה 2 של הקומדיה הסוריאליסטית Toast of London, עם מאט ברי בתור שחקן נפוח אך כושל. העונה ה- 1 הייתה די הזויה אך מצחיקה לפרקים, בעיקר בכל פעם שמישהו היה מזכיר את שמו של בנדיקט קאמברבאץ' והגיבור היה עונה: "who?"..
טריילר לסאטירה המשטרתית שביים דני בוייל, Babylon, בכיכובו של ג'יימס נסביט, אודות מאבקה של המשטרה הבריטית בתדמית הגרועה שלה, מבעד לעיני המפקדים ואנשי היחצ"נות.
טריילר לעונה ה- 2 של סידרת הפנטזיה / מיתולוגיה Atlantis בהפקת ביביסי אמריקה, אודות בחור צעיר בן זמננו שמוצא עצמו בממלכת אטלנטיס האכזרית.
עוד סידרה בהפקתה של ביביסי אמריקה, היא The Game, מותחן ריגול של יוצר Being Human, המתרחש בשנות ה- 70 במהלך המלחמה הקרה.

ובנוסף, כמה סדרות ותיקות שימשיכו לעוד עונות:
באופן צפוי, שלוש סדרות תקופתיות מגה מצליחות של הביביסי חודשו לעונה נוספת: Downton Abbey וגם Call the Midwife, ובנוסף Peaky Blinders.
סידרת הנוער המצליחה Some Girls, אודות חבורת תלמידות פרועות ועליזות, חודשה לעונה נוספת. הקומדיה עצמה חביבה, אם כי אני מודה שלא הבנתי כלום מהמבטא הכבד של הגיבורות..









 
וגם: טיזר לספיישל חג המולד של The Wrong Mans

אחרי הצלחתה של העונה ה- 1 של סידרת האקשן הקומית The Wrong Mans, חוזרים הגיבורים עם ספיישל לחג המולד בשני פרקים שישודר בחודש הבא. בינתיים שיחרר הביביסי את הטיזר הראשון.

 

Ccyclist

Well-known member
אי אפשר להמשיך אותה ל1929 או למלחמת העולם השניה.

חייבים לסיים אותה על הצד הטוב בשנות ה20 הפרועות.
&nbsp
אם הסדרה תמשיך עד לשפל הכלכלי היא תסתיים בכי רע, ואי אפשר להמשיך אותה מעבר לכך כי אותם השחקנים לא הזדקנו הרבה ב5 שנות הצילום שהיו בין "1914" ל"1924" וזה עדיין נסבל, אבל בנקודה מסויימת ב"שנות ה30" זה יראה מגוכח.
 

Y. Welis

New member
כמו שציינתי כאן- הילדים גדלים אבל המבוגרים נשארים באותו גיל

...
&nbsp
דובר על פריקוול אפשרי אחרי העונה האחרונה. מקוה שזה יתממש. צריך גם לרענן וגם לסגור את קו-הסיפור הזה.
 

גםצופה

Member
מנהל
נדמה לי שיכול להיות מעניין לראות את שנת 1929

בסדרה...לראות את השפעת משבר הבורסה בארה"ב על האחוזה...
&nbsp
אולי יהיה אפשר להמשיך את הסדרה בהמשך כ'באחוזת דאונטון הדור הבא'
 
וגם אז מגי סמית' תישאר באותו גיל לא ברור אך נצחי


לפחות שיאפרו אותה כאילו היא הזדקנה ב- 15 שנה!
אישית ויתרתי על הסידרה בעונתה ה- 3, כי פשוט הסבון שם בכה יותר מדי וכל הכיף שהיה בה בהתחלה נעלם, והתחלף בעלילות יותר מדי מופרכות. וזה בלי להתייחס אפילו למה שהם עשו למת'יאו...
 

גםצופה

Member
מנהל
לא מרגישה שהסדרה סבונית

מידי... וגם לא מגוחכת (לעומת סדרות דרמה מתמשכות שנמשכות לעתים יותר מידי...) בכל זאת יש התייחסות לתקופה. לחיים שהיו אז.
&nbsp
 

Y. Welis

New member
מהבחינה הזו 4 ו-5 השתפרו קצת, ו-5 במיוחד דיללה את הסבון.

אבל אובדן הקאסט המקורי החליש אותן, ובאחרונה למשרתים לא ניתנו די עלילות, וחבל - בראנדן מוכשר ובקושי מקבל שורה לפרק.
 

Ccyclist

Well-known member
אי אפשר לסיים סדרה כזו בסוף טראגי ב1929

אם הם ימשכו את תאריך הסיום לשבר הכלכלי הגדול (עם פער גילאים של כעשור בין השחקנים לדמויות, הזדקנות של 6-7 שנות צילום מול 15 שנות תקופת התייחסות היסטורית) נקודת החיתוך ההגיונית ביותר תהיה טרגדיה, פשיטת רגל, מכירת האחוזה (או העברתה לקרן הלאומית) וזה סוף רע מאד לסדרה פופולרית כזו, כשסוף טוב יותר יכול להיות חתונה של הליידי מרי למחזר כלשהו ב1925 בערך, ובלי להרוג את הרוזן הנוכחי.
&nbsp
גם את סלפירדג'ס צריך לחסל באמצע שנות ה20 (אם כי הביוגרפיה דורשת שאשתו תמות בתחילת העונה הבאה והסדרה עסקה במחלתה) כי הסוף שלו כקבצן פשוט לא מתאים אלא אם הסצינה האחרונה מקשרת בינו איכשהו לסנטה קלאוס. יש לו קטע מסויים עם שתי כוכבניות בשם ה Dolly Sisters שערכן הוויקיפדי הוא : http://en.wikipedia.org/wiki/Dolly_Sisters והן מאד שנות ה20 הפרועות, אך חלק מהידרדרותו הכלכלית. לסדרה הזו אין סוף טוב ללא שיכתוב ההיסטוריה, או נקודת חיתוך מבריקה במיוחד לפני שדברים נהיים טראגיים.
 
למעלה