כיצד אתם מסבירים את השואה?

gadw21

New member
תשובה

גוברבור נטפל כאן לעובדה שנוצרים ורשעים גמורים כמו גוברבור לא מתו בשואה ואילו יהודים ודתיים כן מתו בשואה. הר' בלס ענה על זה באריכות, זה מקבל את עונשו בעולם הבא, וזה מקבל את שכרו בעולם הזה. עוד מנבאת הגמרא שגרממיא מסוכנת לכל העולם ו"זו גמניה" פורש כבר לפני 400 שנה! גוברבור שלא מאמין ב"אמת" מנסה לקשר ברוב טפשותו את גרממיא לצבא הרומי! אבל הוא שכח ככל הנראה שבגמרא מוזכרת רומי בשמה ולא עליה דברו כאן. גוברבור יסביר שממש במקרה קראו חז"ל למשמידי העולם גרממיא וממש במקרה היתה זאת גרמניה אלפי שנים אחר כך שניסתה לכבוש את העולם ולהשמיד את היהודים! בכמה צירופי מקרים מטורף כזה יכול להאמין? הנבואה גם אומרת שזה יהיה משלוש מאות נסיכויות שונות, אז גוברבור אומר שזה שלוש מאות ארבעים. איזו טפשות! הרי שלוש מאות זה מספר כללי. חוץ מזה, כתוב באנציקלופדיה העברית שהיו שלוש מאות.
 

gadw21

New member
נסכם כך

באחד הירחונים העולמיים יצא שאחד המדענים אומר, זה מופיע בחוברת ``ניצוצות``, שלמעשה, הוא רואה את המצב היום של האיפוס של אנשי המדע בעצם בעולם אחר התשובה של בריאת העולם, הנקודה הראשונית, ההתחלה, ההשגחה בכלל כל הדברים האלה, הוא אומר, למעשה הוא רואה את כל המדענים מטפסים על הרי הבערות, להגיע לפסגה ולהתבונן מה יש מעבר לפסגה. והוא אומר, יגיע היום שהם יגיעו עד למעלה, משלחת שתשרד ותגיע עד מעל וכשתציץ מעבר להר תמצא כמה חרדים שיושבים שמה ואומרים ``נו, הגעתם סוף סוף?``. http://www.taemag.com/issues/articleid.17086/article_detail.asp
 

dinarzi

New member
אתה מודה שמופת גרממיא הופרך?

כן או לא? מה הקשר בין הלינק שנתת לדלוגים?
 
אני מתחיל לחשוב

שמדובר באלוהים מאוד ילדותי ואגוצנטרי עד גיחוך. דימויים אלה, ממש לא מתאימים לאל נערץ כמו שהוא אמור להיות. ולצערי, התנהגותו (בהנחה והוא קיים), מעידה על כך אין ספור פעמים. כמה פעמים הוא אומר, וחוזר, ומאיים, ומתרה, אסור לכם ללכת לאחרים. רק אני! אני! אני! אני! שלי! שלי! שלי! אני היחיד! אני הגדול! אני הנורא! תהללו אותי! רק אותי!! ואם לא, חסר לכם! אוי ואבוי לכם אם לא תעשו מה שאני אומר, ובדיוק מה שאני אומר! (ראה ערך שני בני הכהן הגדול). כמה פעמים במהלך ההתרחשות המקראית ואחריה, העניש אלוהים אלפים ומליונים משום שהעזו לחשוב באופן עצמאי ולהמרות את פיו? זה לא אל נאור. זה רודן קטנוני, טירן ילדותי, דיקטטור מנופח, שרואה אך ורק את רצונו שלו לנגד עיניו. דמות תאבת שליטה ומשוכרת כוח. איזה אל נאור זה?
 

התולעת1

New member
איך אתה יכול לשאול?

איך אתה יכול לשאול? יהדות ספרד, לא סבלה מהשואה, יהדות תימן לא סבלה מן השואה, למה הספרדים לא סבלו מן השואה והאשכנזים באירופהכן סבלו למה? כי בארצות ספרד לא הגיעה ההשכלה, לא למדו מתרבות הגויים, לא עזבו את תורת ישראל, אלה נשמרו, אלה שעזבו שמה קיבלו, הו, רואים את התורה בחוש, אתה רוצה להעצים עיניך מן התורה, לעשות מה שאתה רוצה ואחרי זה לבוא לשאול למה זה קרה? כתוב למה זה קורה. אחד הלך לו גיר באוטו, הוא שואל אותו למה הלך, אתה בכלל מכניס אותו למקום הנכון? אתה תסתכל אם אתה מקיים את המצוות קודם בשביל לשאול שאלות, אחרי שפתרת את הכל וראית שאתה 100% עכשיו מגיע לך לשאול שאלה, אבל אם אתה עובר את כל העבירות, איך אתה יכול לשאול? למה הדבר דומה? אחד נהג פראי, נוסע, עובר את האדום, עולה על המדרכה, שובר את הבנקט, דורס ילדה, עובר בעוד אדום, נכנס באין כניסה, ניידות רודפות אחריו, הקיפו אותו, תפסו אותו! והוא מתפלא: ``רק רגע, מה קרה מה עשיתי? אני לא מבין למה מתנפלים עלי?`` אה, מה עשית?! מה לא עשית! אדם עובר את כל העבירות, מחלל שבת, כופר בה`, אוכל טריפות, אוכל נבלות, גרמניה, יהודי, הרבה, אלפים ורבבות, הו, והוא שואל בסוף: ``למה קרה? מה עשיתי? מה עשינו?``
 
מה אתם נטפלים לשואה כל הזמן?

אתם מחפשים דברים רעים שקורים? חסרים תאונות דרכים, פיגועים, מוות בגילאים צעירים ואף מבוגרים? מי שמאמין אין זה סותר את אמונתו בכלום, ברצינות, זה מה שיגרום לך להאמין או לא?
 
מה אתם נטפלים לשואה כל הזמן?

אתם מחפשים דברים רעים שקורים? חסרים תאונות דרכים, פיגועים, מוות בגילאים צעירים ואף מבוגרים? מי שמאמין אין זה סותר את אמונתו בכלום, ברצינות, זה מה שיגרום לך להאמין או לא?
 

worrywort

New member
לא נראה לך מוזר ??

שציבור של 6 מיליון יהודים באירופה נשחט נטבח ע"י הנאצים? איפה היה אלוהים שיגן על עמו הנבחר שמתפלל עבורו יום יום בבית כנסת?? זוכר את חגיו ומועדיו ומקיים אותם, מזכיר מיליון פעם את שמו ומההללו בכל פסוק ופסוק, מודה לו אלף פעם על כך שהוא חי ונושם ושאלוהים הציל את אבותיו?? שום דבר לא מספיק לאלוהים הזה שלך?? הוא היה חייב לתת לנאצים לטבוח בהם?? אתה באמת לא רואה בזה שום דבר בעייתי?!?!
 
לא, זה לא נראה בעייתי בעיני,

אינני מתיימר להבין חשבונות שמים, אגב הוא אינו רק אלוקי הוא גם אלוקיך למרות שאתה מתכחש לכך.
 

uri251

New member
אתה בטח מאושר שקרתה שואה

1. זה נותן לך תירוץ מצויין לכפור ולחיות כמו בהמה, איך שבא לך. 2. אתה יכול לרקוד על הדם ולצהול לעבר הדתיים בוקר וערב: איפה היה אלוקים שלכם, דתיים עלובים ? 3. נרצחו כל-כך הרבה חרדים, ולולא השואה הם היו באים ומציפים את הארץ. נסה לדמיין כמה חרדים היו כאן היום אם 2 מליון חרדים היו מגיעים לארץ לפני 50 שנה.
 

worrywort

New member
1. תאמין לי שיש לי מספיק סיבות לא

להאמין באלוהים גם בלי השואה. וזה לא גורם לי לחיות כמו בהמה, אתם אלה שיותר מרוחקים מהציווליזציה, חיים כמו לפני 3000 שנה. 2. לצהול על הדם?? מי פה צוהל על הדם, אני ? או אתם שאומרים "מגיע להם הם היו חוטאים!! הם התבוללו !!!" אני צוהל על הדם???? 3. זה יפה שאתה מודה שהרוב היו יהודים שומרי תורה ומצוות!! א. בלי השואה לא הייתה מדינה והיינו חיים עדיין באירופה, אז ההפחדה שלך לא עובדת, צר לי. ו-ב. לא התייחסת כלל לטענות שלי ולא ניסית אפילו להפריך אותם!!! רק הפנית האשמות חסרות ביסוס כלפיי! מה עם השאלות שהטחתי בך?? תחזור לתחילת האשכול ותענה!!! חמקן!! מדוע הייתה שואה?!? איפה היה האלוהים שלך להגן על אותם חרדים !?!?
 
למעלה