טיעונים בעד האתאיזם.

חיימוo

New member
הצעה -

בחלק העוסק בדוגמאות ל-"תכנון לקוי" אתה יכול להוסיף - "שיני בינה"
 

s u p e r mind

New member
יש עוד חלקים "לקויים" שלא הוספתי.

הכוונה הייתה למנות מס' דוגמאות שיגבו את התכנון הלקוי. ולמרות זאת, הוספתי (וגם את הקנה הקרוב לוושט)
 

רון סי

New member
זו הדגמה מצויינת

של החסרון הגדול של האנציקלופדיה החופשית, שמאפשרת לכל ילד זב חוטם לכתוב בה מאמרים. מצד שני, אם זוכרים שכל ילד זב חוטם יכול לכתוב בה מאמרים, ולכן לוקחים את הכתוב בה בערבון מוגבל ביותר, הקריאה בה יכולה להיות משעשעת למדי...
 

lmatan1

New member
לא מערבבים שעשועים אם עסקים

סופר מיינד הוא לא סתם זב חוטם סופר מיינד הוא תת אנחמון הוא אמנם מנסה להיות עניני אבל על פי הכתוב שמעיד על הכותב מתברר ש: אתאיסט אין לו אלו-הים ולכן הוא סופר דופר משמע שהניצוץ שקים בו הופך להיות כל יכול כי אם אין אל אתאיסט הופך ליותר מאל כי מותר לו הכל,אתאיסט אם כן לא כפוף לשום ציווי של מוסר, הוא יכול להחליט שמותר לו לעשות ניסויים בבעלי חיים ובבני אדם ולא משנה באיזה מחיר וקורבן מי שאין לו אלו-הים מוכן להקריב את כל האנושות בשביל להוכיח לעצמו שהוא חופשי לעשות מה שבא לו.
 

s u p e r mind

New member
אתה מוזמן לערוך תת פרק בשם

"טיעונים נגד האתאיזם". עליך לעמוד בתנאים הבאים (ציטוט מויקיפדיה): "בכדי לאפשר עבודה משותפת ופוריה, קהילית ויקיפדיה גיבשה מספר קווים מנחים. עקרון מנחה חשוב הוא כתיבת מאמרים מנקודת מבט ניטרלית, כלומר, גם מאמרים בנושאים שנויים במחלוקת, יוצגו בצורה מאוזנת, ולא ישמשו במה להבעת עמדה או לתעמולה. אנחנו עוסקים בבנית אנציקלופדיה, כך שיש דברים רבים שויקיפדיה איננה. במיוחד, ויקיפדיה היא לא פורום לויכוחים. אנו מבקשים שדיונים בדפי השיחה יעסקו בשיפור המאמר ולא בנושאו."
 
מאותה סיבה שגירסתך לא התאימה:

הצגת דעות אישיות של זרם מסויים באתיאיזם, וללא מתן אפשרות של הבעה מנגד.
 

התולעת1

New member
אחרי מליון לינקים מפגרים ששלחת

אליהם הגעתי ל"הוכחה" המפגרת שלך חה, חה, חה הרשה לי לצחוק שוב ושוב
 

s u p e r mind

New member
אז לא הבנת.

ויקיפדיה מתירה עריכת פרקים הרלוונטיים לנושא הערך, מבלי להביע דעה אישית: "חשוב שכל הערכים באנציקלופדיה, גם השנויים במחלוקת, יוצגו בצורה מאוזנת, ולא ישמשו במה להבעת עמדה או לתעמולה מסוימת". אם מצאת סממנים של הבעת דעה אישית ותעמולה מסוג כלשהו, הסב את תשומת ליבי למען שינוי הנוסח. היית צריך להוסיף טיעונים נגד האתאיזם, לא טיעונים נגד הטיעונים שבעד האתאיזם שגוררים קונפליקט. עיין במדריך לנקודת מבט נייטרלית. אם זה היה תלוי בי, לא הייתי בהכרח משנה את גרסתך - הייתי מעדיף לקיים דיון ולהגיע לפשרה כלשהי.
 
זו הבעיה, נסיון ליצור אינציקלופדיה

אובייקטיבית כאשר כל הממונים עליה הם אתיאיסטים מוצהרים... ובעוד הדתי אינו מוכרח להיות קיצוני בדעותיו, הרי האתיאיסט קיצוני מלכתחילה כשמכתיר עצמו בתואר "אתיאיסט" ומגמתו לשלול את קיומו של האלוקים ולהציג את המאמינים בו כפתים וטפשים. אני מבין אותך נערי, דתך האתיאיסטית מחייבת אותך בכך.
 

s u p e r mind

New member
אתה תמיד מסיק מסקנות באופן זה?

כי אם כן, אני יכול להבין כיצד הגעת עד הלום.
 

lmatan1

New member
סופר סטאר מה לעשות העולם מתחלק

לכאלה שיש להם אלו-הים וכאלה שאין להם אלו-הים. זה לא אומר שאין אלו-הים זה רק אומר שמי שאין לו אלו-הים הוא אתאיסט משמע אחד שבז לאינטלגנציה הקוסמית. ועליו יש לאמר:אדוני בוז לעמו יתן את סופר מיינד. וכאן נשאלת השאלה איך הוא לא מונע מאחד כמו סופר להכשל במיינד, אבל את זה אפשר לראות בחתימה של הסופר מיינד קאמף טיטוט:יש לי בלק אאוט ולכן אני לא רואה.
 

התולעת1

New member
מסיק מסקנות באופן זה

אתה שקרן אתה שקרן, אתה עוצם את העינים מלראות את האמת, נוח לך בהפקרות, אבל אתה תשלם על זה, אם היו מודיעים שהמים מורעלים בשכונה, בסיכוי של עשרה אחוז, הייתם נותנים לילדים שלכם לשתות מים? לא. ואני מתפלא למה לא? הרי תשעים אחוז סיכוי שהמים לא יורעלו רק עשרה אחוז סיכוי שהורעלו, למה לא תתנו להם לשתות? לא לוקחים סיכון, אז איך אתה חי עם מאה אחוז סיכון, לא השארת לך אפילו סיכוי אחד, כשיש למעשה לפחות חמישים אחוז סיכוי, אתה שקרן אתה שקרן, אנשים חיים בשקר כן? אדם יודע כתוב בגמרא רשעים אפילו על פתחה של גיהנום לא חוזרים בתשובה, אדם שהושקע בשקר חי אותו אכל אותו טחן אותו נשם אותו קשה לו לחזור בתשובה הוא רגיל לשקר, הוא יודע שבצד שלו אין לו שום תשובה, הוא יודע שאין דרך לחילוניזם, אין לו תשובה הוא לא יודע למה הוא חי, הוא יודע שבצד השני יש תשובה, ואעפ``כ הוא בוחר בצד שאין תשובה, רגע, אם אתה בא וטוען על הדתיים תוכיח לי תוכיח לי, מי אמר, איפה זה כתוב? אני שואל שאלה אם אתה כל כך רוצה לדעת ולחקור אני מסכים כל הכבוד, אנשים חושבים אני רואה, אנשים שבודקים זה טוב? ככה צריך להיות בשביל זה קבלנו שכל, מה ההבדל בינינו לבין החתול? שקבלנו שכל לבדוק, זה ההבדל, אבל אם אתה עם השכל לא בודק אתה גרוע מחתול, אז יחשוב האדם אם אתה בודק אצל הדתיים כל דבר איפה זה כתוב ומי אמר למה לא עשית חקירה כזאת בצד שלך שאתה נמצא איפה זה כתוב ומי אמר?
 

התולעת1

New member
ווילף ,,אולי הגיע הזמן להתרכז ביהדו

ולא בשנאת היהדות הרי כל מה שאתה יודע לעשות הוא לשרשר את אותן שטויות שוב ושוב, ולדקלם מנטרות שאפילו אינך אפילו את משמעותן.
 
למעלה