ספר דיגיטלי להורדה בחינם

Feanor75

New member
ספר דיגיטלי להורדה בחינם

"חולי ובריאות בנפש ובתרבות"

כולל מאמרים שעוסקים בגורמים לכפירה המודרנית, להזיות אתאיסטיות, האינטרסים של הגורמים החולשים על התעשיות להרחיק את האמונה מלב האנשים (כולל גם איך הדבר משתלב עם העניין שיש לאלוהות במתן האפשרות לכפירה אצל האדם המודרני).
כיצד אותם גורמים מעצבים את תודעת הציבור כרצונם, עד לאמונה בהבלים כמו תורת האבולוציה של דארווין.
https://feanor75.weebly.com/1495149...50415081513-1493148915141512148914931514.html

אם זה יעזור אפילו לאדם אחד להתפכח מתסביך האתאיזם, זה כבר יהיה שווה את המאמץ שהושקע בספר.

פאנור75
 

BravoMan

Active member
איזה כיף שטכנולוגיה שנוצרה ע"י כופרים ובנויה

על אותם עקרונות המדע שאתה קורא להם הזיות, ועל אותם עקרונות כלכליים של תעשיה שאתה חושק להשמיד מאפשרת לחבורת נוכלים וטיפשים להפיץ בקלות ובזול (אפילו חינם!) את דברי ההבל שלהם להמוני אנשים במסווה של דברי חכמה!
 

d70

Well-known member
הייתי מצפה שהאתר ו/או הספר לא יחללו שבת
או איזה וירוס שמשבית לכופרים את המחשב כשפותחים את ה"ספר" בשבת.
כלום.
נאדה.
 
ושוב אתה מוכיח את הצביעות שלך

בכך שאתה משתמש בטכנולוגיה שאתה כל כך שונא כדי להפיץ את הטמטום שלך.
&nbsp
אתה לא יותר מאשר מתחזה ושקרן עלוב, ו "תורת הנסתר" שאתה מתפאר בה היא בסך הכל שקר עתיק יומין שנועד לאפשר למעטים כוח ושליטה על הרוב הנבער.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Feanor75

New member
על ראש הגנב בוער הכובע

מותר להשתמש בטכנולוגיה כדי לנסות ולתקן את נזקי הטכנולוגיה. הלוגיקה שלך כרגיל חלשה.
אני בטוח שאם היית נכלא בידי שונאיך, למשל דתיים, היית אוכל ממה שהם היו מגישים לך ולא מרעיב את עצמך. הצביעות היא אצלך.
&nbsp
תורת הנסתר אמת. שקר הוא תורת האבולוציה שפה חשפתי את תרמיתה.
כרגיל אתה מתעלם ממה שמסבירים לך כדי שלא יפריעו לך בחיי הטומאה שלך.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
והנה אתה שוב חושב שאתה יודע משהו בשעה שאתה לא.

אתה מוזמן לכתוב מה שאתה רוצה על הלוגיקה שלי, אחרי שכבר הוכחת, יותר מפעם ופעמיים, שלא תזהה לוגיקה אפילו אם היא תמשוך לך בשפם.
&nbsp
"שונאיך הדתיים"? אולי התכוונת לשנואיך הדתיים? בכל מקרה כך או אחרת זו טעות גסה.
&nbsp
תורת הנסתר אמת? תוכיח. תורת הנסתר היא קשקוש עלוב שלא שווה את הביטים שאנחנו מבזבזים בדיון הזה.
האבולוציה היא שקר? שטויות במיץ. האבולוציה היא הבסיס לכל מה שאנחנו יודעים על בעלי חיים. במילותיו של תאודוסיוס דובז'נסקי (שהיה, אגב, אדם דתי) - "אין משמעות לדבר בביולוגיה אלא לאור תורת האבולוציה".
לא חשפת שום תרמית ולא הוכחת שום דבר בנוגע לאבולוציה. יותר מזה - אתה לא יכול להוכיח שום דבר בנוגע לאבולוציה פשוט כי אין לך את הידע הנדרש לעשות זאת.
&nbsp
אני רחוק מלהתעלם ממה שמסבירים לי, אלא שאתה לעולם אינך מסביר דבר. אתה תמיד עסוק בלתקוף את הכלי המוצלח היחיד שהאנושות הצליחה לפתח על מנת ללמוד משהו על המציאות - אלא שלדיעות ההזויות שלך ולשטויות חסרות השחר שאתה מאמין בהן אין ולו בדל של אחיזה במציאות - ולמען הסר ספק - כאשר אני כותב מציאות אני מתכוון למציאות החומרית שבה אנחנו חיים - קמים בבוקר, אוכלים, עובדים, שותים, מחרבנים, משתינים וכל זה. לא לאיזה מציאות רוחנית שקיימת אך ורק בין שתי אוזניך.
&nbsp
זכורים לי היטב מספר דיונים איתך בפורום בהם הוכחת שאתה שקרן עלוב שלא מסוגל לעמוד מאחורי אפילו אחת מהטענות שלך - החל ב "חידקים לא גורמים למחלות" דרך "חיות בר לא חולות" וכלה ב "הלוואי שהייתי יכול לחיות בטבע".
למעשה, אתה כל כך עלוב שאפילו לא אטרח לחפש את הדיונים האלו, ואני בכלל לא בטוח שאמשיך לטרוח לענות לשלשול המילולי שאתה שופך כאן בפורום.
&nbsp
מאחל לך שתחזור לטבע ותחטוף איזה מחלה חיידקית טובה שתגרום לך להתפכח מהאמונה המטומטמת שלך. משהו כמו שיגלוזיס או שלבקת חוגרת - למרות שלצערי, נראה שהדבר היחיד שיגרום לך להפסיק להאמין בשטויות שאתה מאמין בהם גם יגרום לך להפסיק לנשום באופן סופי.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Feanor75

New member
תמשיך לנסות לאחז עיניים, לא יעזור לך

כבר עניתי לך על כל הנקודות שהעלית, כולל החיידקים וחיות הבר, ולא יכולת להתמודד עם הטיעונים. המשכת להסתתר מאחורי הדרישה העלובה להוכחות, כדרך הפחדנים ומאחזי העיניים.
אני מרחם עליך
 
אתה מגוחך.

כן, "ענית" על כל הנקודות שהעלתי, כולל החיידקים וחיות הבר, אבל התשובות שלך לא הכילו שום טיעונים ושום מענה - אלא סתם חרטוטים כהרגלך בקודש. ברגע שאתה נדרש לאשש את החרטוטים שלך אתה מעמיד פנים כאילו עצם הדרישה לאישוש היא "עלובה".

הייתי אומר לך לקחת את הרחמים שלך ולדחוף אותם לישבן, אבל לא נשאר מקום מרב שהראש שלך תקוע שם כל כך עמוק.

צר לי, אבל אני אמשיך להאמין לצד שהוכיח את עצמו בזה שהכפיל, שילש וכמעט ריבע את תוחלת החיים, שצמצם באופן דראסטי תמותת תינוקות, שהכחיד כמעט לחלוטין מחלות כמו אבעבועות שחורות, כולירה, צרעת, ועוד כמה כאלו בחלק המפותח של העולם, שאיפשר לאדם בתל אביב לתקשר באופן מיידי עם חברו בסאו פאולו, ולשניהם לעשות שיחת ועידה עם חבר שלישי במלבורן.

אתה מבין, בניגוד לקישקושי תורת הנסתר והפראנה שלך, למדע יש הישגים ממשיים.
לך יש רק חרטוטים והבטחות ריקות.
 

Feanor75

New member
יש לך פה מלוכלך

אומרים שזה אופייני לאנשים שפוגמים בברית.
ולא שהוא מכסה על איזו אינטליגנציה, כי גם היא ברמה ירודה אצלך.
אז מה יש לך בעצם? סתם בנאדם שמקשקש כמו תוכי כל מה ששפכו לו לתוך הראש.
&nbsp
אם אתה מתעקש על הדרך המטופשת לפחות קרא את הספר "מרכבות האלים" ותגלה כמה שקרים סיפרו לך על ההיסטוריה, ואתה כמובן בלעת כמו תמיד.
 
אתה מדבר על פה מלוכלך? תריץ חיפוש כאן על השם שלך

ותראה למי מאיתנו יש פה מלוכלך.
&nbsp
ובנוגע לאינטילגנציה, לא תזהה כזו גם אם היא תתן לך סטירה.
&nbsp
קראתי את מרכבות האלים כשהייתי בחטיבת הביניים. גם אני הוקסמתי מהרעיון שהאלים הוא בעצם סוג של חייזרים. אבל קצת התבגרתי מאז וקצת למדתי עוד דברים וקצת גיליתי שפון דניקן גם ישב בכלא בגלל - תחזיק טוב - זיוף ממצאים ארכיאולוגים שתומכים לכאורה בטענות שבספרו.
&nbsp
קרא אתה את "חשיפת אלי-החלל" של רונלד סטורי, שמפריך את כל הטענות של פון דניקן ביסודיות.
&nbsp
&nbsp
 

Feanor75

New member
תגובה צפויה מצדך

אם פון דניקן רק ישב בכלא אז הוא יצא בזול, חוקרים אחרים שילמו בחייהם על חשיפת האמת. אתה יכול לקרוא על רבים מהם למשל בספרו של דיוויד ווילקוק, "חקירות שדה המקור".
הטכנולוגיה העלובה שאתה מעריץ היא שום דבר לעומת מה שהיה פעם. זה שפון דניקן ייחס את הכל דווקא לחוצנים מבלי לדעת מספיק על כל כוחות היקום- זה עניין אחר, תוצאות המחקר שלו עדיין תקפות.

הפתאים כמוך שמאמינים לשקרי הממסד המדעי המושחת, רק צפוי שיאמינו גם ליתר הדיסאינפורמציה שהוא מפיץ ויתעלמו מהצנזורה שהוא מפעיל ומרדיפתו את החוקרים האמיתיים.
ורק בקיצור: אם ההיסטוריה שמוכרת בקהילה המדעית, כלומר היסטוריה שהותאמה כדי לתמוך בתרמית תורת האבולוציה, היתה נכונה, אז למה יש בכל העולם אתרים מגליתים שגילם אלפי שנים שבלתי אפשרי לבנות אותם בכלים ובידע שהיה אז ברשות האנושות לפי האקדמיה? רבים מהם אפילו הטכנולוגיה של ימינו לא מספיקה כדי לבנות.
מדי פעם איזה פרופסור מדגים כיצד כביכול זה אפשרי, וזה מאוד מגוחך, כאילו הפרימיטיביים שהיו אז שעסוקים במלחמת קיום, על הדרך בזמן הפנוי המעט שהיה להם עשו פרויקטים ענקיים כאלה שלוקח להשלים מאות ואלפי שנים. יש מי שמאמין למחקרים עלובים כאלה, שאגב גם ממומנים ע"י ראשי התעשייה שרוצים להשאיר את האנושות בבערות. אתה אחד מהם ואני לא אשם שאין לך שכל לראות את זה. אתה הוא איש הידע הישן, המנוון.
 
כן, האמת במקרה הזה היא צפויה ומשעממת.

פון דניקן ישב בכלא כי הוא זייף ממצאים. אתה מבין בכלל מה המשמעות של המשפט "זייף ממצאים"?
&nbsp
הטכנולוגיה ה "עלובה" שאני "מעריץ" היא שום דבר לעומת מה שהיה פעם.
כן, כי הנביא יחזקאל עלה לשמים במרכבה מעופפת, יהוה לא יכל לנצח צבא שהשתמש במרכבות ברזל, ואנשים היו עסוקים בלעבוד את השם ולא היה להם זמן לשטויות כמו חקלאות, בשביל זה היו עבדים.
&nbsp
"הפתאים כמוך שמאמינים לשקרי הממסד המדעי הכוזב, רק צפוי שיאמינו גם ליתר הדיסאינפורמציה שהוא מפיץ ויתעלמו מהצנזורה שהוא מפעיל ומרדיפתו את החוקרים האמיתיים."
&nbsp
- תגיד, איזה תובנה בדיוק סיפקו "החוקרים האמיתיים" האלו שאתה מדבר עליהם? במה הם קידמו את הידע האנושי? איך העובדה שהם מזייפים ממצאים ומפיצים שקרים הופכת אותם ל "חוקרים אמיתיים"?
&nbsp
כמו שכתבתי קודם - למדע יש קבלות. אני לא צריך להאמין למדע כי אני רואה את התוצאות בשטח. אני חי מספיק זמן בשביל לדעת, ממקור ראשון, שהמדע והטכנולוגיה מתקדמים בקצב מסחרר. אני מכיר, באופן אישי ומקרוב, חלק מהבעיות שהיו בעבר שכיום הן כבר לא בעיות בזכות המדע.
&nbsp
טכנולוגיות עתיקות זה תחום מרתק - ואותם "פרימיטיביים" היו בני אדם כמוני וכמוך, עם פחות או יותר אותו נפח מוח ופחות או יותר אותו אינטלקט ממוצע. הסיבה שהטכנולוגיות שלנו כל כך הרבה יותר מתקדמות מאלו שלהם היא לא בגלל שהם היו טיפשים, אלא בגלל שלנו היה יותר זמן לצבור ידע. כבר לפני למעלה מ 2000 שנה היתה ליוונים טכנולוגיה מתקדמת שאפשרה להם לבנות, בין היתר, את אחד הדברים המרתקים ביותר שהשתמר מהעת ההיא - מנגנון אנטיקיתרה. הסיבה שהם הצליחו לבנות דבר כזה היא בדיוק אותה הסיבה שהמצרים הקדמונים הצליחו לבנות פירמידות - הם אגרו ידע.
וזו בדיוק הסיבה שאתה יכול היום לשבת בחדר ממוזג מול מחשב עם מסך שטוח ולכתוב שטויות שאנשים אחרים בכל העולם יכולים לקרוא - אנחנו אוגרים ידע.
&nbsp
אז נכון, חלק מהידע הולך לאיבוד ולכן עד היום אין קונצנזוס לגבי שיטות הבניה בהם השתמשו במצרים העתיקה, או אפילו לגבי שיטות הבניה של האינקה (שהיא תרבות הרבה יותר מאוחרת) - אבל חלק גדול מהידע שהולך לאיבוד פשוט מוחלף - וחלק משיטות העבודה שנשכחו פשוט נזנחו כי נמצאו שיטות טובות יותר.
&nbsp
"מדי פעם איזה פרופסור מדגים כיצד כביכול זה אפשרי, וזה מאוד מגוחך, כאילו הפרימיטיביים שהיו אז שעסוקים במלחמת קיום, על הדרך בזמן הפנוי המעט שהיה להם עשו פרויקטים ענקיים כאלה שלוקח להשלים מאות ואלפי שנים."
&nbsp
- כמה זמן לדעתך לקח לבנות את הפירמידה הגדולה בגיזה, או את הספינקס? ובאיזה מלחמת קיום הם היו עסוקים? האם לא היית אתה זה שטענת כאן בפורום שהאדם המודרני עובד כ 20% יותר מאשר האדם שחי לפני המהפיכה התעשייתית? האם לא אתה זה שטען שהחיים המודרניים הם מחלה, שאתה רוצה לחזור לטבע, לחיות כמו שחיו פעם - אז עכשיו פתאום הם "פרימיטיביים"?
&nbsp
יש מי שמאמין לקשקושים עלובים על תורת הנסתר, העולם הרוחני, מעגלים אנרגטיים - שאגב ממומנים ע"י שרלטנים שמרוויחים על גבם של התמימים והטיפשים סכום כסף לא רע בכלל. אתה אחד מהם וזו לא אשמתו של אף אחד שאתה טיפש מכדי להבין זאת.
&nbsp
אני הוא איש הידע הישן, המנוון? צר לי לאכזב אותך, חביבי, אבל המדע שאני תומך בו הוא הכל חוץ מישן ומנוון. הוא מתחדש ומשתנה ומתפתח על בסיס יומי, הוא משפר את איכות החיים של כולנו - אפילו את שלך, גם אם אתה לא מאמין בזה - והוא הדרך היחידה שהוכיחה את עצמה לאנושות ללמוד משהו על המציאות שאנחנו חיים בה.
&nbsp
אתה שקרן וקשקשן ולא היית מסוגל לשרוד אפילו חצי שנה בטבע, ללא טכנולוגיה מודרנית. אתה כפוי טובה ואתה יורק לבאר שאתה שותה ממנה, אלא שאתה כל כך טיפש שאתה אפילו לא מבין שאתה שותה ממנה.
&nbsp
אני מאחל לך שתחזור לטבע במהרה ותצטרך להתמודד, בפעם הראשונה בחייך, עם המציאות האמיתית כמו שהיא. אולי זה יגרום לך להתפכח, אבל אני בספק רב.
&nbsp
&nbsp
 

Feanor75

New member
אפילו לא הבנת את הטיעונים. מה יהיה איתך?

בקשר למה נחשב לפרימיטיבי ומה באמת פרימיטיבי.
חוץ מזה ששיקרת והכנסת לי דברים שלא אמרתי מעולם.
המדע שלך בעיקר מטנף ומזהם את הפלנטה, התעשייה שאתה תומך בה משעבדת את אוכלוסיית העולם אם אתה לא מסוגל להבין את זה. זה בניגוד לתרבויות העתיקות שיצרו פלאים הנדסיים שאיש לא יכול כיום ליצור, באמצעות אנרגיה נקיה ממקורות שלא נגישים לאדם השכלתן-אוויל המודרני.
האמן לי שאם הייתי חושב שיש עם מי לדבר הייתי טורח להסביר לך ולתקן אותך בכל הטעויות והשטויות שכתבת.
המקרה שלך באמת עצוב ומדאיג, כי אתה איש שמתעניין ואולי פעם חיפשת את האמת, אבל בגלל יכולות שכליות נמוכות איפשהו נותבת לא נכון, הלכת בדרך לאיבוד ונתקעת.
 
הטיעונים שלך לא שווים את הביטים שהם תופסים על השרתים של תפוז

לא שיקרתי, ולא הכנסתי לך מילים למקלדת. אם אתה חושב שכן, תראה בדיוק איפה נראה לך שכן.
&nbsp
המדע הוא לא שלי, הוא של האנושות. וכן, במקביל לכל התוצאות הטובות שלו יש גם תוצאות רעות - זיהום הסביבה הוא בעיה אמיתית שהתחילה לקבל מימדים בעייתיים במהפכה התעשייתית אבל היום המדענים שאתה בז להם מנסים למצוא פתרונות לבעיות האלו.
&nbsp
אני לא ממש מכיר לעומק טכנולוגיות עתיקות, אבל קשה לי להאמין שיש מבנים עתיקים שלא ניתן לבנות כיום בעזרת טכנולוגיות מודרניות, גם אם אנחנו לא יודעים מה הטכנולוגיה שהשתמשו בה בשביל לבנות אותם במקור.
&nbsp
לפחות בדבר אחד אתה צודק, אני אכן איש שמתעניין. בשאר הדברים טעית, כהרגלך בקודש - ולכן, אם יום אחד תצליח לארגן איזה שהוא בדל של ראיה שתומך בקשקושים שאתה מחרטט כאן על ימין ועל שמאל יש סיכוי לא רע שתצליח גם למשוך את העניין שלי.
&nbsp
במשך לא מעט זמן חיפשתי ראיות לעולם הרוחני - המסקנה שהגעתי אליה היא שאין ראיות כי אין עולם רוחני. אתה מוזמן לנסות להראות אחרת.
 

Feanor75

New member
אה מעניין

איפה חיפשת ראיות לעולם הרוחני? בעולם הרוחני או בעולם הפיזי? תרגלת מדיטציה? שהית בטבע כמה זמן?
האמת היא שגם העולם הפיזי מלא בראיות לעולם הרוחני מהיותו השתקפות שלו. יש לך מוזיקה, יש לך יופי בעולם, יש חוכמה על אנושית שיצרה את כל צורות החיים שמסביב לך. כל הראיות ישנן, אבל יש גם כוחות שמסמאים את העיניים ומסתירים את הרוחני מעיניו של כל אדם שנותן להם לפעול עליו. אם תזלזל אוטומטית בכל מה שלימדו מורים גדולים אתה תישאר במצב עיוור ובתיסכול.
 

BravoMan

Active member
אתה יודע, קראתי 12 עמודים מהספר הזה שלך...

רציתי לראות אם יהיה מבדר, וגם אם השפה שם דומה לשפה שלך בפורום.
&nbsp
יש שתי דרכים לפרש את מה שרואים שם:
נאיביות מבוססת בורות עמוקה ומגובה בפנטזיה של מוח יצירתי.
או, ניסיון לרמות אנשים בורים ולייצר מצג שווא של ידע כדי לזכות בהילה של סמכות.
&nbsp
תהיתי מה יהיה הפירוש הקרוב יותר למציאות, אבל אחרי קריאת ההתכתבות שלך בשרשור הזה ברור לי לחלוטין:
זו נוכלות!
&nbsp
נאיביות מרמזת על תמימות, אבל אתה אינך תמים!
במקום לקדם את מה שאתה טעון שהוא ידע, אתה תוקף כל מי שמבקש ממך לעמוד מאחורי דבריך, וזה סימן מובהק לנוכל שיודע שהוא מוכר שקרים, ולכן במקום לנסות לשכנע באמיתות דבריו, תוקף את המפקפקים.
&nbsp
זו שיטה ידוע וריאתי הרבה נוכלים גדולים ממך משתמשים בה.
&nbsp
אבל, אני מוכן לקבל שאני טועה, ואינך נוכל.
אני אפילו אשקול שאתה צודק בכל דבריך, אם תוכל, במקום לתקוף אותי, להסביר בצורה ברורה דבר אחד פשוט:
&nbsp
איך אתה קובע איזה ידע אמתי?
&nbsp
מצד אחד אתה כותב:
"אם תזלזל אוטומטית בכל מה שלימדו מורים גדולים אתה תישאר במצב עיוור ובתיסכול."
ומצד שני, אתה מבקש להתעלם מכל מה שלמדנו בבתי ספר וכתוב בספרי ההיסטוריה.
&nbsp
אז איך אתה קובע מי מורה דגול, ומי משקר כחלק מקונספירציה?
מה השיטה?
ממי אסור להתעלם, וממי חובה להתעלם?
 
למעלה