הר סיני, חמישה ימי עסקים, וסתירות פנימיות - סיכום ביניים.

אנטיחומר

Well-known member
לפי ויקי לא מדובר בהוכחה, כתוב ואני מצטט...

"הפיזיקאים במאיץ החלקיקים בשווייץ משוכנעים במידה רבה שהחלקיק אותו הם גילו הוא אכן בוזון היגס", תנסה להביא דוגמא יותר מוצלחת
 
על פי הגרסא האנגלית של אותו הדף -

By March 2013, the existence of the Higgs boson was confirmed, and therefore, the concept of some type of Higgs field throughout space is strongly supported.[21][23][6] The nature and properties of this field are now being investigated further, using more data collected at the LHC.[1]​
&nbsp
כך שלפי ויקי כן מדובר בהוכחה.
&nbsp
יש לזכור גם כי במדע אמפירי אין "הוכחות" - יש "אישושים" ו "הפרכות".
תיאוריה מדעית לעולם לא תהיה "מוכחת" במובן המתימטי של המילה "הוכחה".
&nbsp
 

אנטיחומר

Well-known member
ראיתי עוד כמה גרסאות...

הפיסיקאים מצפים לחתימה אפשרית של בוזון היגס על גבי צג מחשב
מסימולציית התנגשות, הבאתי תמונה מקורית ממאיץ החלקיקים
משתמשים במונחים, משוכנעים, מאמינים, מאששים, תומכים, מחזקים וכו

חכלס לא הוכיחו

 

pozetiv

New member
לא . לא לזה המדענים מצפים .

מטרת מאיץ החלקיקים היא לשחזר את המפץ הגדול וליצור יקום חדש בתוך המנהרות של מאיץ החלקיקים בשוויץ שהטמפרטורה שם קרובה לאפס המוחלט ולמעשה ליזום ולצפות בהתפתחות החיים שם .
התיאוריה היא שתת חלקיקים כמו קווארקים עליון ותחתון שהם בעלי אנרגיה חיובית ולפטון אלקטרון מיואון וטאו שמרכיבים את האנרגיה השלילית כשקווראק עליון מותך עם קווארק תחתון נוצר פרוטון וניוטרון וכשאלו מתנגשים עם אלקטרון מתקבל אטום וזה אבן הבנין של החיים .
המדענים מחפשים מהו הכוח שנמצא מאחורי כל הכוחות, מה הכוח שיוצר קוורקים ולפטונים מה שגרם למפץ הגדול ולהתחלת החיים ועל זה הם עובדים ללא הצלחה עוד משנות החמישים של המאה הקודמת .
ואחרי שיפרידו בין כל החלקיקים וירכיבו אותם מחדש יוכלו לעשות מניפולציות על החומר . כן זאת המטרה שלהם .

אבל ויש אבל גדול . חלקיק שנע במהירות כלכך גבוהה נטען באנרגיה גבוהה ומספיק שבטעות יקרה שאותו חלקיק יפגע במשהו קשה שהמטען שלו שלילי אני לא רוצה לחשוב מה יכול לקרות .
אני אתן לך דוגמא של פיצוץ, ברגע שנוצר פיצוץ נוצרת יניקת חמצן באופן פתאומי לכיוון מרכז הפיצוץ כדי להזין את הפיצוץ כי כל פיצוץ צורך חמצן עד כאן הכל טוב ויפה אבל מה שקורה אחר כך הוא בלתי נתפס. פיצוץ ברמת אנרגיה כזו יונק חמצן שנועד לנשימה ובגלל שמערכת סגורה חוזרת תמיד לאיזון אחרי היניקה נוצר הדף כלכך עצום וגלי הדף משניים שיבואו אחריו לא יותירו שום סיכוי לכל אורגניזם שהוא להתקיים .

את זה המדענים לא מספרים לאף אחד, אולי הם לא יודעים את זה ? אני בכלל לא אהיה מופתע, היות וגרביטציה עדיין לא הבינו מהי .
 

pozetiv

New member
מה פתאום? קצת היגיון בריא

וכל אחד יכול להבין בדיוק את אותו דבר.
 
למעלה