בגדול אפשר לומר שההומואים דוחסים את צואת חברם

בגדול אפשר לומר שההומואים דוחסים את צואת חברם

זה נראה לכם נורמלי? כי לי זה נראה סטייה יותר חמור מזאופיליה
 

tomasth

New member
בתור מנהל , זה מה אתה רוצה לפרסם בתור הפורום שלך ?

לא רק שאתה לא חוסם כאלה דברים את ואחרים משתפים פעולה , מה שאומר שזה המהות של הפורום ולא אתאיזם.
 

חנוך25

New member
אני לא משרד פרסום, לא משרד החינוך, וזה לא העסק הפרטי שלי.

זה פורום ציבורי ואתה מוזמן לכתוב כל תגובה על כל מה שאתה רוצה.
 


 
שמע, חנקת אותי מצחוק עם היציאה הזאת

וגם העניין של זואופיליה זה נקודה חשובה
זה ממש לא פייר לתת זכויות רק למחלה גנטית אחת ולא מחלות גנטיות אחרות
גם מי שנמשכים לחיות ולגופות צריכים לקבל ייצוג במצעד ובקהילה
הגיע הזמן כבר להוסיף עוד אותיות לקהילה הקדושה הזו (לאחרונה הוסיפו ק' אבל זה ממש לא מספיק)
להטבקז"נ = לסביות, הומואים, טרנס, בי, קווירים, זואופילים, נקרופילים
 
צודק לחלוטין. ואם כבר זאופילים הם פחות פריק שואו מהומואים

אבל כמובן שההומואים שלא מוכנים לשמוע ביקורת על עצמם מבקרים את כל העולם ואשתו כלומר זאופילים ופדופילים ונקרופילים. אני אומר משהו ברור: במצעד הסטיות לא בטוח שזאופילים הם מגעילים וסוטים יותר מהומואים אם כבר להיפך לדעתי ואפשר לכבד אותם יותר.
 
פדופילים זה בעייתי כי זה מין שלא בהסכמה

וחלק חשוב מאג'נדות השמאל זה ההסכמה(כחלק מתפיסת הזכויות)
זה לא כמו מין עם חיות(כמו שיש אנשים מעוותים וחולים, יש גם חיות סוטות וחרמניות שמאוד אוהבות לעשות סקס עם אותם אנשים דפוקים שנמשכים אליהן)
או מין עם גופות(גופה תמיד מסכימה - בערך כמו הומו ממוצע
)
או מין בתוך המשפחה

לדעתי הצעד הכי חשוב עבור הקהילה להיות יותר מודעת לעצמה ופחות מדירה ומפלה זה לקבל קודם כל את אלו שרוצים להזדווג בתוך המשפחה.
איזו חוצפה יש למישהו להגיד לאח ואחות שרוצים לשכב אחד עם השניה או אפילו להתחתן אחד עם השניה ולהקים משפחה בתוך המשפחה, שאין להם זכות לכך?
למה להפלות אבא שרוצה לשכב עם הבת שלו שנמשכת אליו ורוצה אותו?
או אמא ובן? או אמא ובת? או אבא ובן? זה הרי טבעי, מופלא ומקסים כמו כל אהבה אחרת, למה הם צריכים לסבול מגינויים של החברה? למה הקהילה היחידה שאמורה לקבל אותם דוחה אותם יותר בבוז מכל סקטור אחר?
LOVE IS LOVE, כמו שאומרים המפגינים הלהט"בים, בצביעותם כי רבה.

בקיצור, יש לקהילה עוד הרבה לאן להתקדם מהחושך הבלתי נאור שבו היא שרויה כיום
 

nightjar

New member
אפשר לנחש איך נראית היסטורית החיפוש בדפדפן שלך..

 
וואלה לא, אבל אפשר לנחש איפה נגמרת ההשכלה שלך

אם אפשר לקרא ככה לפאדיחה הזאת


(מה שמצחיק אצלכם זה שמרוב שאתם פסולת אנושית עצובה, אתם לא רואים איך הדאחקות המסכנות האלה רק גורמות לכם להיראות בדיוק מה שאתם - רבע טיעון לא שמעתי כאן עד עכשיו. רק תגובות פיגור שכלי מתוסכלות ומתלהמות, ודאחקות של בבונים מריירים. פסולת זה לא מילה. אפילו יריקה אתם לא שווים)
 
אתם אוסף של מזדיינים בנאליים

העיקר לא להגיד משהו קונטרוברסלי ולזרום עם עדר הבהמות שמתאימות כמו כפפה ליד לאישיות הדלוחה והלא מתפקדת שלכם. הרי מזדיינים עלובים מסוגכם שנאו פעם גייז כי זה היה מקובל על כולם והיום אתם סבבה עם גייז כי זה גם מקובל על הרוב אבל כמובן שאתם לא מנסים לפתוח את הלב והראש לקבוצות שהיום מוקצות אבל בעתיד הם יהיו חלק מהחברה בלי להתבייש. כן לגילוי עריות! כן לאהבת אדם וחיה! כן
 
ככה זה בני-אדם. יש קומץ מקומצץ של עצמאיים והיתר - עדר

תחשוב שאם הייתי כותב את הפוסט שלי בסביבות שנת 94' או 95' כשהאינטרנט רק התחיל, לא הייתי מקבל אפילו גינוי אחד, מקסימום איזה אי-הסכמה עייפה אחת מתוך אוסף תגובות אדישות

אבל הופסס, 20 שנה אחרי, וכולם הפכו לאבירים מושבעים במסדר הקונדום הורוד
למה?
כי בינתיים התקשורת נתנה עבודה כמו שצריך, פימפמה כתבות מגזיניות נחותות ורגשניות, והעבירה מסרים בעומק של ג'ינגל שהומואיות זה ה-דבר.

בני אדם זה פשוט חרא,
בכל מקום, בכל זמן - סיים שיט
חרא שהולך ומדבר, וזהו. חושב בשביל עצמו הוא בודאי לא
אתה רואה יפה איך אף אחד מהמביכים כאן אפילו לא יכול לתת טיעון אחד נורמלי, רק תגובות "אוגה בוגה" מתוסכלות. כמו כלב שאילפו אותו להגיב לגירוי.
קח כל אחד משוכני הפורום הזה - אם היית בונה מכונת זמן ומעביר אותו אחורה לרייך השלישי בתור תינוק, הוא היה מצדיע לך יופי במועל יד וצווח "זיג הייל".
 
מדהים כמה שהתגובה שלך נכונה

בני אדם וישראלים במיוחד זה זבל קונפורמיסטי , הם שונאים מה שכולם שונאים ואוהבים מה שכולם אוהבים ואין להם טיפת מודעות עצמית כדי להבין את זה, הרי אם הומוסקסואליות היא בסדר כי היא לא פוגעת באף אחד אז זה תופס גם לגבי זאופיליה, ובבקשה בלי ההתחכמות שהחיה לא נתנה את הסכמתה הרי רובם אוכלים בשר שזה הרבה יותר גרוע מלשגל את החיה. כל המגיבים כאן זה נאצים קטנים ומצחינים בפוטנציה.
 

dude101

New member
אלה היו שני אנשים,

אחד קורא לאחרים "אונדרמנטש" והשני אומר ש"עמישראל זה זבל עופות מהסוג הכי מצחין ברברי ונחות שיש", מסבירים שמי שתומך בשיוויון זכויות לגייז הוא נאצי בפוטנציה.
&nbsp
יש איזו אולימפיאדה ללוליינות מחשבתית שאפשר לרשום אתכם אליה?
 


עדיין לא אף אחד מכם לא הסביר מדוע תמיכה בזכויות לגייז(בתור שכאלה, לא בתור אזרחים מהשורה) נעצרת אצלם ואצל קוקסינלים("טרנסג'נדרים" בשפה הנשית שלכם), ולא ממשיכה הלאה גם לפדופילים, למגלי עריות, לנקרופילים ולשאר עילויים מוצלחים עם יתרון גנטי על סטרייטים

ומעבר לזכויות:
למה אתם כל כך חולים להומואים על התחת ויוצאים להפגין בשבילם, ותומכים בהם בדמעות של התרגשות בכל הזדמנות, נותנים להם לייקים בתגובות, יוצאים בכאסח נגד מי שטיפה מצייץ נגדם, שוטפים למצעדי הגאווה שלהם בהמוניכם,
אבל כשזה נוגע למעוותים אחרים שלא כלולים בקהילה, אתם מעקמים את האף ואומרים איכסס?

את התירוץ של "זכויות" תספרו לסבתא הצולעת שלכם. מי שישמע אותכם יחשוב שאתם ממש לא רוצים לתת, אבל בגלל שזה מה שצודק אתם נאלצים ליישר קו.
הצביעות שלכם מסריחה עד לב השמיים, ואת הסלידה של דיסידנטים כמוני וכמו הראשון לשמו, אתם מרוויחים ביושר.
כמה מכם בכלל היו באמת מקבלים את זה בסבבה אם היה נולד להם בן מתחנגל?
 
תראה, אותי אישית די מגעילה המחשבה על יחסים הומו-ארוטיים.

קשה לי לומר שהיא מגעילה אותי יותר או פחות מאשר המחשבה על סקס עם גופה, או עם בעל חיים, או עם אמא שלי. כולם מגעילים אותי בערך באותה המידה, וזו הסיבה שכנראה לעולם לא אשתתף בסקס עם גבר אחר, חתולה, או אמא שלי.
&nbsp
עם זאת, זה לא אומר שמדובר בפנים שונים של אותה תופעה - וזה גם לא אומר שמדובר בקבוצות שהיחס אליהן אמור להיות זהה.
&nbsp
בנוגע לפדופיליה ולזואופיליה יש כאן בעיה של פגיעה בזכויות הצד השני, שאינו מסוגל לתת את הסכמתו המודעת או להביע את רצונו ביחסי מין. אמנם לא ידוע לי על מחקרים בפסיכולוגיה של בעלי חיים שהיו קורבן ליחסים זואופיליים אבל אני די בטוח שגם אם תחפש טוב טוב, לא תמצא ולו מחקר אחד שסותר את מה שכל המחקרים על ילדים נפגעי פדופיליה טוענים (כמו גם ההגיון הבריא והשכל הישר, במקרה הזה) - ילדים נפגעים מיחסים פדופילים, לרוב מדובר בפגיעה חמורה, ולעיתים בצורה בלתי הפיכה.
&nbsp
בנוגע לגילוי עריות - אני חושב שהמוסכמה החברתית נובעת מהצורך הביולוגי למנוע הולדה של צאצאים שיהיו חשופים יותר לגנטיקה פגומה - ורואים את זה גם בטבע - גורי אריות, למשל, מגורשים מהלהקה בהגיעם לגיל מסוים (או נרצחים ע"י אריה האלפא, אם יש להם פחות מזל).
&nbsp
נקרופילים אמנם לא פוגעים בפרטנרים שלהם, אבל האם אתה מסוגל לדמיין מישהו מזיין את הגופה של אמא שלך, בלי לרצות לרצוח אותו, רצוי לאט ובאופן אכזרי במיוחד? אני מניח שלא. נקרופילים פוגעים ב "כבוד המת" - ואמנם למת כנראה שלא אכפת במיוחד, אבל לקרובים החיים שלו\ה כנראה שאכפת גם אכפת.
&nbsp
אבל במי בדיוק פוגעים יחסי מין בין שני גברים בוגרים או בין שתי נשים בוגרות, כל עוד הם מתקיימים בהסכמה? אני לא יכול לחשוב על אף קורבן בסיטואציה כזו.
&nbsp
&nbsp
למען הסר ספק - יש לי חברים טובים שהם הומואים, וחברות טובות שהן לסביות - וגם כמה כאלו שהם דו-מיניים - אבל אני לא חושב שאוכל להמשיך להיות חבר של מישהו אם אגלה שאחד התחביבים שלו הוא לזיין אוגרים סיביריים.
&nbsp
 
מה שאתה אומר פשוט לא נכון

קודם כל כי זה מטופש בכלל לטעון נגד זאופיליה ואז לאכול חיות כי הרי ברור שלהרוג חיה זה גרוע מלזיין אותה לכן זה טיעון צבוע, אבל גם בגילוי עריות אין כנות למהות הסלידה משום שזה היה טאבו הרבה לפני שידעו שיש דבר כזה גנטיקה ושזה דופק את הצאצאים, לכן ההסבר היותר הגיוני בעיני זה שגילוי עריות נתפס כשלילי כי זה דופק את התא המשפחתי ופוגע בטעם הטוב ובאסתיקה האנושית בערך כמו הומוסוקסואליות.
 
שמעת על בעיית הקרונית?

מתוך ויקיפדיה האנגלית (העברית פשוט מכילה פחות מידע), אני רוצה להתעכב רגע על ההבדל בין גרסאת המתג וההסתה של הקרונית למסלול השני, לעומת גרסאת האיש השמן שיש לדחוף מהגשר אם רוצים להציל את חמשת האנשים בהמשך המסילה:

Resistance to this course of action seems strong; when asked, a majority of people will approve of pulling the switch to save a net of four lives, but will disapprove of pushing the fat man to save a net of four lives.[11] This has led to attempts to find a relevant moral distinction between the two cases.

כלומר, רוב האנשים יעדיפו להסיט את המתג, אבל פחות מהם יעדיפו לדחוף את האיש השמן אל מותו.

אותו דבר בנוגע לאכילת בשר שנקנה בסופר לעומת אכילת חיה שצדת בעצמך - החוויה הראשונה מנותקת מחווית ההרג (אם כי ברור, ברמה השכלית, שלא ניתן לאכול חיה ולהשאיר אותה בחיים), ולכן רוב בני האדם יוכלו לחיות עם המוסריות המפוקפקת שלה (כולל אותי) - וכך גם לגבי זואופיליה. בנוסף, אדם חייב לאכול אבל בהחלט לא חייב לקיים יחסי מין כדי לחיות.

לגבי גילוי עריות - לא צריך לדעת כלום על גנטיקה בשביל לזהות בעיות פנוטיפיות - גם דארווין לא ידע כלום על גנטיקה וזה לא הפריע לו לפרסם את מוצא המינים. למעשה, המונח גנטיקה נטבע לאחר פרסום מוצא המינים (אם אני זוכר נכון, משהו כמו 6 שנים אחרי).

כך שגם אם הטיעונים שלי לא מוצאים חן בעינך, יש להם איזה שהוא ביסוס.
 
למעלה