אתמול בערוץ 8 הוצג סרט של רינו צרור "יהודים, פעם שלישית"

אנטוליו

New member
אני למדתי בחיי הרבה על הדת היהודית, הגיע הזמן שגם אתה תלמד.

במקרה קיבלתי כרגע עדכון באנגלית על דתך ואני ממהר לשלוח לך אותו:
Jews- Neither Race nor Religion but Cult
[URL]https://www.henrymakow.com/2018/01/what-being-jewish-really-means.html[/URL]
אתה גם כל הזמן עושה חשבון - מי הרג יותר בני אדם נוצרים או גויים אחרים. יש לי חדשות עבורך - מי שהרג יותר הם אתאיסטים היהודים שתפסו שלטון ברוסיה ב-1917. אתה הריאתאיסט יהודי ואלה הם בדיוק חבריך לדעה - הם הרגו עשרות מיליונים של רוסים!
 

BravoMan

Active member
שמת לב שאתה סותר את עצמך, כן?

לפני הודע אחת בלבד ניסית לשכנע אותי שאתה נגד דת יהודית ולא נגד יהודים, והנה אתה יוצא נגד יהודים אתאיסטים בטענה שהם הרבה יותר רצחניים מהנצרות האהובה עליך.
&nbsp
בכנות, אני לא מבין אותך:
רוב שונאי יהודים לא מתביישים בזה שהם שונאים יהודים - הם גאים בזה, הם מאמינים במוסריות עמדתם.
&nbsp
אתה, מצד אחד שונא יהודים, והרגע הודית שגם כאלה שאינם דתיים, ומצד שני מנסה לשכנע אותנו שאתה לא שונא יהודים.
&nbsp
תתאפס על עצמך.
ואני לא צריך איזה משוגע קונספירציות שיסביר לי מה זה אומר "להיות יהודי".
מסתדר מצוין בלעדיו
 

אנטוליו

New member
אנסה להסביר את עצמי, למרות שאינני רואה סיכויים רבים

שתבין אותי. קודם כל אסור להתכחש לעובדות היסטוריות. המשטר הבולשביקי היה אחד מהרצחנים ביותר בהיסטוריה ועכשיו תנסה להבין מי בנה אותו ברוסיה. היו אלה המהפכנים הבולשביקים עם מנהיגיהם ממוצא יהודי - לנין וטרוצקי שאגב קיבלו מימון מבעלי הון יהודים מבית רוטשילד כגון יעקב שיף. כל זאת אתה בוודאי אינך יודע - אז אני כאן כדי לרענן את זכרונך. אז מה - כל מי שטוען זאת הוא אנטישמי שונא יהודים? אגב, דבר שאינך יודע - גם היטלר וכל צמרת התנועה הנאצית היו ממוצא יהודי והועלו בזמנו לשלטון במימון בעלי הון יהודים. יש על כך עדויות רבות שקראתי באינטרנט. כן, הם לא היו יהודים דתיים, אבל אבותיהם כנראה שכן והם ספגו מילדותם את בשנאה ובוז שכל יהודי שמכבד את עצמו חש לגויים ובמיוחד לנוצרים וזה כנראה עובר ל-DNA בדם. מרגישים זאת היטב גם עליך - התנשאות ובוז!
 

BravoMan

Active member
לא הסברת כלום.

כל מה שעשית בהודעה הזו זה לאשר, שלפי אמונתך, אותה ביססת על תאוריות קונספירציה מרחבי הרשת, יהודים, מעצם היותם יהודים מבחינה גינטית ולא דתית, מתארגנים ביחד כדי לממן משטרים רצחניים.
&nbsp
אם זו לא אנטישמיות פר אקסלנס, אני לא יודע מה כן...
&nbsp
הודעה למטה בתשובה לחנוך כתבת שיש לך בעיה עם מוסד הנישואים בישראל.
אבל למה?
אם אתה גינטית יהודי, צריך להיות לך מספיק שליטה במשטר כדי לשנות את זה!
הרי נולדת לתוך קונספירציית שליטה עולמית אחת ענקית!

&nbsp
אגב, אם אתה מאמין בנצרות, למה אינך נרשם במשרד הפנים כנוצרי?
זה יפתור אותך מצרת הרבנות, ותוכל להתחתן חופשי.
&nbsp
אם אתה מאמין שלהיות יהודי מבחינה גינטית זה רע, ולפי מה שכתבת למעלה זו אכן אמונתך, למה כ"כ חשוב לך שיכוירו ביהדותך?
 

אנטוליו

New member
לי אישית אין בעיות, אבל כשאני קורא איך הרבנים

מטרטרים את יוצאי רוסיה - זה מביא אסוציאציות עם משטרים אפלים בהיסטוריה כמו הנאצים. גם ישראל הרי הוכרזה רשמית כמדינת היהודים ולא סתם יהודים, אלא יהודים לפי ההלכה הגזענית ממנה שאבו הנאצים את חוקי הגזע של נירנברג. רק יהודי הלכתי הוא אזרח סוג א' ושאר היהודים וגם לא יהודים נחשבים כאזרחים סוג ב' עד ז', לכן זה כה חשוב להיות מוכר כיהודי במדינה והממסד הדתי המאובן והמפגר מתנגד לכך בכל תוקף.
 

BravoMan

Active member
שוב לא ענית על השאלה:

נישואי נוצרים במדינת ישראל אינם בסמכות הרבנות.
אתה מאמין בנצרות.
&nbsp
מדוע אינך נרשם כנוצרי כדי להימנע מהרבנים האלה?
&nbsp
ורק לידיעה:
הרבנים מטרטרים לא רק יוצאי רוסיה.
הם מטרטרים גם צברים דתיים בני עדות המזרח כשאלה מנסים להתחתן עם רב שלא שילם דמי אתנן לרבנות.
&nbsp
זה מונופול מושחת על בסיס דת, שאין ספק שראוי להכחידו מעל פני האדמה, אבל זה כלל לא מצדיק את עמדתך כלפי היהודים באופן כללי.
 

אנטוליו

New member
ביהדות להיות נוצרי זה קלון, כמו שברוסיה

להיות יהודי. למה שאדם יצהיר שהוא נוצרי ויעמיד בכך את עצמו לעמוד קלון, אם הוא אינו מזוכיסט? היהדות שונאת נצרות ואת מייסדו ישוע שנאת מוות, אז למה אתה מייעץ להירשם כאן במדינה דתית-יהודית כנוצרי? על מנת למשוך את האש?
רוב היהודים תומכים בממסד דתי גזעני, מקיימים מסורת יהודית וחגים דתיים ומצביעים עבורו בבחירות ולכן הם אחראים למשטר הדתי-גזעני ששורר פה. שיבושם להם!
 

BravoMan

Active member
מה אכפת לך מה היהדות "חושבת"?

אתה שונא יהדות. ואתה אוהב נצרות.
אז מה אכפת לך שיהדות מחשיבה היותו של מישהו נוצרי כקלון?
&nbsp
דווקא בגלל המבנה המוזר של הבירוקרטיה הישראלית, אם תכריז בגאווה על התנצרותך תקבל דרגה של חופש שאני, כאחד שחשוב לו להיות יהודי אבל לא דתי, לא יכול לזכות בה.
&nbsp
אני לא סובל נצרות כי היא עוד שקר כמו הדת היהודית והאיסלאם, אבל אתה אשכרה מאמין בגרסה של נצרות וחושב שהיא אמתית, אז מה מונע ממך להרוג 2 ציפורים במכה אחת:
&nbsp
לחיות לפי אמונתך ובו בזמן לתת אצבע משולשת למוסד הרבני הכה שנוא עליך?
&nbsp
אני באמת לא מבין אותך...
&nbsp
אם היה חשוב לך להיות יהודי ולא היית מצהיר על אמונתך בנצרות כאן, וודאי לא הייתי חושב להמליץ לך להתנצר. אבל הצהרת שאתה כבר הלכה למעשה נוצרי, אז אני רק ממליץ לך ליידע את משרד הפנים כדי לזכות בהטבה רצינית.
 

אנטוליו

New member
תודה על דאגדך עלי, אבל אני אישית

מגיע לגיל מופלג בו כבר לא מתחתנים ויש דאגות אחרות, כגון בתחום הבריאות. למש' הפנים יש אסוציאציות לא טובות לכל יוצא ברה"מ - כידוע בראשו עמד בזמנו התליין לברנטי בריה: [URL]https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9C%D7%91%D7%A8%D7%A0%D7%98%D7%99_%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%94[/URL]
דרעי לא יותר טוב ממנו.
 

אנטוליו

New member
אני באמת נהנה מדברי הגרל ויש לי סרטונים רבים אחרים

שמגלים אמת על היהדות. ברוך השם שאני יודע רוסית כך שיש לי הזדמנויות רבות להכיר את דת אבותיך. אתמול למשל נתקלתי בסרטון הזה מאת מחבר ספר RATMEN, חולדות אנושיות:
https://www.youtube.com/watch?v=z9iYARJ2UKw
&nbsp
 

חנוך25

New member
תהנה חביבי, אבל אני כמנהל הפורום מיציתי

את מידת חופש הדיבור שאני מוכן לאפשר לתכנים אנטישמיים.
קח בחשבון.
 

חנוך25

New member
תראה, אני מניח שלא תשנה לך העובדה

שמאמיני הדת היהודית (שקיימת במתכונת של דת הלכה נגיד כ1,500 שנה) היו אלה שגרמו באופן יחסי להרבה הרבה פחות סבל אנושי לעומת הנצרות והאיסלאם, אלא דוקא היו קורבנות של רדיפות מצד נוצרים ומוסלמים.

"גזע שמי" זה מונח שהומצא ע"י אנטישמים כדי לא לקרוא לילד בשמו - שנאת יהודים. אין שום "גזע שמי" כזה ובכלל חלוקה ל"גזעים" היא שרירותית לגמרי.

אז מה לעשות חביבי, ביקורת סלקטיבית כלפי הדת היהודית שמתעלמת מהמציאות וההיסטוריה, היא שנאת יהודים, כי יהודים דתיים יש רק יהודים.

ועדיין אני לא מבין מה הבעיה שלך עם זה...
 

אנטוליו

New member
הבעיה שלי עם הדת היא כזאת:

אני כידוע יוצא רוסיה ויהודי רוסיה, למרות שהגו את הרעיון הציוני והשתתפו ביישומו, חשודים לפי ההלכה היהודית הגזענית הדבילית שהם אינם יהודים, אלא גויים נחותים בגלל שברוסיה היו נהוגים נישואי התערובת רבים והם נרדפים ומושפלים ע"י הממסד הדתי המאובן בבואם להינשא אצלם, כי הרי בישראל אינם מקובלים נישואין אזרחיים כיאה למדינה דתית-גזענית. מי שמכיר היסטוריה יודע שמצב דומה היה בגרמניה הנאצית אחרי קבלת חוקי גזע של נירנברג - היהודים לא הורשו להתחתן עם הגרמנים בכדי לא לזהם את דמו של הגזע הארי הטהור. זו הבעיה שלי ואני תוהה למה זה לא מטריד את מנוחתם של יהודים אתאיסטים כמוך.
הגיע הזמן לשים לזה קץ!
 

חנוך25

New member
אהה, אז אתה אנטישמי כי היהודים לא מוכנים לצרף כל אחד.

אז אתה בטח אנטי בריבוע צרפתי/אנגלי/אתיופי/גרמני/ספרדי/רוסי/ברזילאי - כי לפי ההלכה שלהם הם לא מוכנים לצרף אף אחד.
נכון?
 

אנטוליו

New member
בארצות המערב לא נהוג לכתוב לאום בת.ז..

וכל תושב קבע באופן אוטומטי נחשב כשייך ללאום של המדינה בה הוא חי ללא קשר לדתו. גם ברוסיה יהודי שהתנצר נחשב לרוסי והיו רבים כאלה. בישראל זה אחרת ואתה חייב לקבל הכשר של הרבנות. אם מעניין אותך איך היה בגרמניה אחרי קבלת חוקי נירנברג - הם היו ליברליים יותר מהרבנים ויהודי נחשב רק עד הדור השלישי לעומת הרבנים שלא מוותרים על הוכחת יהדות עד אין ספור דורות מצד האם. בצבא הגרמני שירתו מאות אלפים של בני תערובת, מישלינגים ואחד מהם אף נבחר לייצג את דוגמה לגזע הארי. זה הליך טבעי - להתערבב בין עמים שונים וכך מופיעים אומות חדשות ויורדים מהזירה עמים ישנים, פרט ליהודים שנחשבים ליהודים נצחיים, DIE EWIGEN JUDEN בגרמנית. יש אפילו סרט על זה ביוטיוב.
 

חנוך25

New member
ממש לא. אתה יכול להתנצר עד מחרתיים ולעולם לא תהפוך

לרוסי אם לא היית רוסי קודם. תמיד תהיה ז'יד.
אבל אם לשיטתך זה "הליך טבעי - להתערבב בין עמים שונים" אז למה אתה לא מתערבב עם העם הרוסי? או כל עם אחר לפי בחירתך?
מה נדבקת ליהודים שנואי נפשך?
 

אנטוליו

New member
נו, אל תגזים "שנואי נפשי".

באתי לכאן, כי סבלתי מהאנטישמיות ברוסיה ומהו המקום הכי הטבעי מאשר לבוא לכאן? למדתי כאן המון דברים על היהדות - שהיא דת מתנשאת שונאת נוצרים ועכשיו אני מבין עבור מה סבלתי - עבור חטאי אבות. אבות אכלו בוסר - שיני ילדים תקהנה, הלא כן? אבל במקום להיפטר מהדת הגזענית הזאת אבותנו טיפחו אותה כאן במדינת היהודים וכך היהודים ממשיכים להיות שנואים באזור גם כאן ועכשיו ואינם מבינים למה באים אליהם כל הצרות שתמיד היו מנת חלקם! ראה איך הם נוהגים עם הפלסטינים בשטחים כבושים!
 

BravoMan

Active member
אתה חי בעולם מיסקונצפציות שבנית לעצמך...

יש בדיחה סובייטית ישנה שאתה אמור להכיר: "מרביצים לפי הפרצוף ולא לפי הפספורט".
&nbsp
כלומר, גם אם התנצרת, רשמו לך בפספורט (מקבילה סובייטית \ רוסית לת.ז.) שאתה רוסי, ואפילו היית חבר גאה נושא כרטיס במפלגה הקומוניסטית, את הגנים לא יכולת לשנות, והיית נתקל במגבלות וגישה אנטישמית במוקדם או במאוחר.
&nbsp
אז האשליה שלך שיהודים שהתנצרו חיו ברוסיה כמו רוסים, היא בדיוק האשליה שגורמת לך לחשוב שיהודים אשמים באנטישמיות.
אנטישמיות קיימת כי שנאת זרים היא מניעה אנושי אוניברסלי, שנוח לניצול ע"י גורמים שונים.
והזרים שהכי קל לשנוא זה זרים שנמצאים בקרבך, ואפשר להמציא עליהם כל מיני סיפורים מפחידים.
&nbsp
אם אתה מטומטם מספיק לחשוב שהמשטר של היטלר נוצר ממזימה יהודית, ולא מזה שהוא היה צריך סעיר לעזלזל כדי להסיח את דת העם הגרמני מהבוץ אליו נכנסו כתוצאה של הפסד במלחמה הקודמת, אין זה פלא שאתה נופל על כל קונספירצית רשת מטומטמת.
&nbsp
מעולם לא חשבתי שאומר זאת למישהו, אבל: תחזור לרוסיה.
תתנצר. תעמיד פני רוסי.
&nbsp
אני מסכים איתך שהעם הרוסי חכם וחזק. למרות המשטר הקשה בתקופת ברה"מ הקומוניסטית, הייתה זו האומה הסובייטית שהגיע ראשונה לחלל, ואפילו היום, מתוך חורבות ברה"מ לשעבר יוצאים כמה מהמחקרים המדעיים הכי מהפכנים בעולם, כמו מחקר על ב-"פאז'ים" שעתידים להחליף את האנטיביוטיקה הכושלת במלחמה בחיידקים.
&nbsp
אז אם אתה מאמין שלהיות יהודי זה רע, ושהתנצרות יכולה להפוך אותך לרוסי, ולא רק זה, אלא שכתבת שאתה כבר למעשה מאמין בנצרות ואף המלצתה לי על גרסה שלה, הדרך עבורך צריכה להיות ברורה:
להתנצר, ולהגר לרוסיה. זה יהיה המקום המושלם בו לא תסבול מהמזימות של היהודים המנובלים.
&nbsp
לחלופין, אני מזמין אותך להצטרף ל-"פלסטינים" המסכנים ולעזור להם. אתה הרי אדם טוב, לא כמו כל היהודים הקונספרטיבים האלו...
אגב, שמעת שעכשיו הם טוענים שהם בעצם "כנענים"?
 

אנטוליו

New member
אתה עד כדי כך התמחת בבדיחות

שיודע בדיחות שאני לא, אבל לידיעתך הדרך היחידה להפוך לרוסי ולהתבולל ברוסיה הצארית הייתה קבלת הנצרות ואז היה לך זכות להתגורר בכל מקום ברוסיה ולא רק בתחום המושב - שטחים שרוסיה קיבלה כתוצאה מחלוקת פולין במאה ה-18 שעליה ישבו היהודים. כאמור, יהודים רציונליים רבים בחרו בדרך הזאת ורבים אף התפרסמו בתור רוסים בשל כשרונם, כגון מנדלייב, טולסטוי וצ'כוב שכידוע לכולם היו פרצופים יהודיים. אפילו הצאר האחרון, ניקולאי השני, דומה מאוד לפרצופו של ראש ממשלת רוסיה הנוכחי דמיטרי מדבדייב שכידוע יהודי בעצמו. ברוסיה בקרב רוסים רבים זורם דם יהודי בריכוזים שונים - אומרים שגם בנשיא הנוכחי ולדימיר פוטין ששם אמו היה שלומובה. גם לברז'נב היו שורשים יהודיים וכך גם למנהיגים אחרים. על מנהיגי גרמניה הנאצית כבר דיברנו - בהיטלר למשל מצאו DNA של יהודי צפון אפריקני דווקא. גם מנהיגי מעצמות מערב אחרים, כגון מוסוליני, פרנקו, צ'רצ'יל ורוזבלט בזמן מלה"ע ה-2 היו ממוצא יהודי וכיום ידוע בודאות שאנגלה מרקל ונשיא מקרון הם גם ממוצא יהודי.
 
למעלה