עשרות אלפי נשים חילוניות מטרידות מינית מיליוני גברים בישראל

Feanor75

New member
איפה כתבתי לפני המהפיכה החקלאית?

כל דבריך הם הבלים ושקרים שדחפו לך לראש, תרבות התוליטקלי קורקט המנוונת.
&nbsp
ובקשר לגזענות, זה שיש אנשים לא מוסריים שפוגעים על רקע של גזע, לא אומר שאין הבדלים איכותיים בין עמים, אבל אני כבר לא מצפה שחשיבתך הגסה והרדודה תצליח להבין את זה.
אני אגב סבלתי בתיכון מאפליה על רקע גזעני, שנאו אותי כי יש לי עור בהיר.
&nbsp
אתה מסכן, הציעו לך עזרה כדאי לך לקבל.
 
"האדם המודרני עובד 20% יותר מהאדם שמאז המהפיכה החקלאית."

אה, סבלת בתיכון מאפליה על רקע גזעני? נראה לי יותר סביר ששנאו אותך כי בטח גם בתיכון היית אדיוט יהיר.
&nbsp
לי דפקו מכות רצח כי אני אשכנזי, למשל, ואני עוד מקרה קל. יש אנשים שרצחו את כל המשפחה שלהם רק כי הם יהודים, לא כל כך רחוק אחורה (סבא שלי וסבתא שלי ניצלו בנס כי עלו ארצה לפני המלחמה, אבל משתי המשפחות שלהם לא נשארו שום ניצולים אחרים).
&nbsp
אין שום דבר נאור בטענה שאישה לבנה מפותחת יותר מגבר שחור, או שהיהודים הם עם נבחר. גם הגרמנים ראו בעצמם עם נבחר.
&nbsp
פוליטיקלי קורקט בתחת שלי. מדבר איתי על חשיבה גסה ורדודה כאילו אתה איזה גאון על חלל. חתיכת אוויל משריש שכמוך, לך לטבע כבר ותנסה לשכנע איזה אריה לא לאכול אותך כי אתה התקווה הגדולה של האנושות להגיע לשלב הרוחני הבא שלה, חתיכת מטומטם.
 

Feanor75

New member
מאז זה אחרי, לא לפני. גם את השפה אתה רוצה לשכתב?

אז אני אסביר שוב ולאט, כדי שגם אתה תוכל להבין: כתבתי על החיים שהיו מאז המהפיכה החקלאית, כלומר אחריה, כדי להבדילם ממה שקדם להם- חיים של ציידים-לקטים (לפי ההיסטוריה שנלמדת כיום), והבאתי את מחקרו של נוח-הררי שטוען שהחקלאי של פעם עבד כנראה פחות מהאדם המודרני.
&nbsp
על כל הטענות הרדודות שלך כבר עניתי. שלא לדבר על הצביעות שבטענות כאלה על גזענות מצד מי שמצדיק ניצול של עמים פרימיטיביים. אתה תוצר של התרבות המודרנית, מגנה את הגזענות תוך כדי ניצול של עמים בעולם השלישי.
אתה נשמע כאדם מתוסכל וחסר תרבות. כדאי לך להתגבר על הפחדים והאנטיפתיה ולהפחית משימוש במחשב ושאר ממכרים, ואז גם העולם יגיב אליך בצורה טובה בחזרה.
 
תגיד, דביל, מי ייצר את החלקים של המחשב שאתה כותב ממנו?

מדוע אתה חושב שאתה משתמש בפחות תוצרים של הניצול הקפיטלסיטי?
אין לך מושג, כרגיל, עם מי אתה מדבר, ושוב קפצת למסקנות שאין לך שום דרך להגיע אליהן, לא כל שכן להגן עליהם מביקורת.
אין לך מושג מי אני ומה אני, ממה אני פוחד, ואיך העולם מגיב אלי. אבל זה לא מפריע לך לטעון בתוקף שאני מתוסכל, חסר תרבות, אנטיפת וכו'. בדיוק כמו שאין לך מושג לגבי "עולם הרוח" (שכאמור, לא יכול להיות לך מושג לגביו פשוט כי אינו קיים) ובכל זאת אתה ממשיך לטעון בתוקף שהוא העולם האמיתי ואילו העולם הפיזי, המוחשי, זה שכולנו חיים בו הוא אשליה.
&nbsp
הנה ניסוי פשוט שתוכל לעשות כמעט בכל מקום, שיוכיח לך שעולם החומר הוא אמיתי עד כאב, בצורה מילולית ביותר:
בחר לך קיר בטון. עמוד במרחק של כ 20-30 מטרים ממנו, השפל את הראש, ורוץ קדימה בשיא המהירות.
אח"כ תבוא לספר לנו שעולם החומר הוא אשליה.
 

Feanor75

New member
אתה צבוע, מצדיק ניצול של העולם השלישי

אני כבר הסברתי את הנושא, אתה משתמש בטקטיקה נואשת.
&nbsp
עולם החומר הוא אשליה במובן שהוא אינו מה שהוא נראה, וגם התופעות הפיזיות הן תמיד השתקפות של גורמים רוחניים. להטיח את הראש בקיר זה בערך מה שאתה עושה בכל רגע בהתעלמות שלך מהמציאות הרוחנית. אתה מביא על עצמך סבל מיותר שאחרים השכילו להימנע ממנו. מוגבלותך השכלית גם היא תוצאה של ההסתגרות והאנטיפתיה שלך ביחס לעולם.
 

Feanor75

New member
רק רגע

מי יצר את החלקים של המחשב? אנשים שחושבים יצירתי ולא מקובע, כלומר לא כמוך.
המצאות ותגליות הן עניין רוחני.
&nbsp
ובקשר לניסוי שהצעת לא נתתי לך תשובה מספקת, אני מצטער. כשהאדם מגיע למודעות מלאה כמו בודהה ועוד כמה, יכול גם לעבור דרך הקיר, כי שום דבר לא באמת מוצק כפי שהוא נראה ושום דבר לא באמת נוגע בשום דבר אלא רק יש התנגדות, שפועלת בתנאים מסוימים שלגבינו הם רגילים. מה שגלי רדיו עושים, גם האדם יכול לעשות בנסיבות מסוימות. כל עוד הוא לא מגיע לזה ולא מתעלה מעל לטבע, הוא יציית לחוקי הטבע והפיזיקה שהאלוהים קבעו, שפועלים על גופו הפיזי של האדם.
&nbsp
זהו, עכשיו אתה יכול להמשיך להטיח ראשך בקיר. בבקשה אל תגיב אם אין לך תגובה עניינית, כדי שלא תסגור עוד יום לא מוצלח בפורום אתיאיזם. קיבלת מבורא העולם ראש במתנה ואתה לא משתמש בו כהלכה. אם הייתה לך דרך ארץ היה אפשר לדבר איתך כמו בן אדם, אבל לפי כל תגובותיך עד עכשיו זה לא דיון מהסוג שאתה מעוניין בו, אז זה מה שאתה מקבל בחזרה מהעולם.
 
אתה מדבר על דרך ארץ? 90% מההודעות שלך כאן הם ההפך הגמור!

קודם כל, שאלתי מי ייצר את החלקים של המחשב, לא מי המציא אותם.
ומי שייצר אותם אלו ככל הנראה ילדים בארצות עולם שלישי שעובדים בתנאי עבדות ומרוויחים, אם בכלל אפשר לקרוא לזה ככה, מספיק בקושי בשביל להחזיק אותם בחיים על מנת שיעבדו עוד יום.
&nbsp
דבר שני אתה כהרגלך קופץ למסקנות בקשר לאנשים אחרים שאין בינם לבין המציאות כלום ושום דבר. לא שזה עניינך, אבל אני כותב, מצייר, מנגן, ואפילו כותב תוכנה למחייתי. ככה שהטענה שלך שהחשיבה שלי מקובעת ולא יצירתית פשוט נכשלת כאשר היא נפגשת עם העניין הפעוט הזה שנקרא מציאות. לא שזה מפתיע אף אחד כי זה קורה לרוב הטענות שאתה כותב כאן בפורום.
&nbsp
דבר שלישי, כמובן שאם תצליח למצוא תיעוד אמין של אדם שעובר דרך קיר, יהיה לך איזה שהוא שביב של קייס. העובדה היא שאין תיעוד כזה, וגם לא יכול להיות, מכיון שאנשים, מה לעשות, אינם יכולים לעבור דרך קירות, ולא משנה כמה מדיטציה הם עושים לפני כן.
&nbsp
לגבי דרך ארץ - אם תנסה ללכת בה מדי פעם במקום לנסות להראות שכולם מטומטמים ואתה היחיד שמבין משהו על המציאות, או לחילופין אם באמת תוכיח שאתה מבין משהו על המציאות, אז יהיה לך איזה שהוא בסיס לטענה שאנשים לא מתייחסים אליך בדרך ארץ. אני בטוח שיפליא אותך לקרוא, אבל כבוד הוא משהו שצריך להרוויח, ובשביל שמישהו יתייחס אליך בכבוד אתה צריך לעשות את הצעד המינימלי של לא להתנהג כמו שהתנהגת עד היום בפורום.
&nbsp
זהו, עכשיו בזבזתי עליך מספיק זמן לכרגע ואני צריך לחזור לעבוד, ולהפעיל את המתנה שקיבלתי מהורי על דברים חשובים יותר מההזיות שלך.
&nbsp
&nbsp
 

Feanor75

New member
בדוק את עצמך קודם

כי כל מה שאתה מייחס לאחרים, אתה עושה חופשי ובלי שום בקרה עצמית.
המוסר שלך לא עקבי ותפיסת המציאות שלך עד עכשיו רחוקה מלשכנע, אתה נצמד לגישה של עיוור שמסרב לראות את מה שאינו יכול בגלל מוגבלותו האישית- גישת המדע המודרני.
כשתשתחרר מזה תוכל להתחיל בהדרגה לחוות דברים שבינתיים אינך מכיר בהם, שאורח החיים המודרני מרחיק מאנשים את האפשרות לקבל. חוויות רוחניות ללא הזיות וללא סמים אלא בדרך תקינה ועם הרגליים על קרקע המציאות. אם אתה עושה את כל הדברים שכתבת פה אז אתה סתם מתבזבז בתוך המטריקס. אם טוב לך ככה אז שתהיה בריא.
&nbsp
 
אם לא היית כל כך מנותק מהמציאות הייתי אומר שאתה שקרן.

אבל אתה חי כל כך עמוק בסרט שלך שאני מבין שאין כאן שקר למעט זה שאתה משקר לעצמך.
&nbsp
תפיסת המציאות שלי מתבססת על ידע. מכיון שברור לי על סמך כל ההודעות שלך שקראתי בפורום עד עכשיו שאין לך מושג קלוש מהו ידע, אז הנה הסבר קצרצר - ידע הוא מה שניתן להוכיח. אם אתה טוען שאתה יודע שיש אלוהים, למשל, אבל לא מסוגל להוכיח את זה, אתה למעשה לא באמת יודע שיש אלוהים אלא רק מאמין שיש אלוהים. לעומת זאת, אם אתה טוען שאתה יודע שיש מחשבים, אתה יכול בקלילות להוכיח את הטענה הזו ולכן אתה אכן יודע שיש מחשבים.
במילים אחרות, תפיסת המציאות שלי מתבססת על מה שניתן להוכיח, או לפחות לאשש בדרגת סבירות גבוהה.
תפיסת המציאות שמשתקפת מההודעות שלך בפורום, לעומת זאת, יוצאת כנגד כל מה שניתן להוכיח ומניחה שלא רק מה שאנחנו יודעים על המציאות אינו נכון, אלא שהמציאות עצמה היא אשליה, והמציאות ה "אמיתית" היא "נסתרת", "רוחנית", ושאר ירקות. לא רק זה, אתה טוען שעצם הדרישה להוכחה היא לא קבילה בעיניך. כלומר - אנחנו (כל שאר העולם) אמורים פשוט לקבל את מה שאתה אומר שאמת שאין עליה עוררין, שהרי אין בכלל מקום לדרוש הוכחות.
הייתי שולח אותך לקרוא למה אי אפשר לשכנע סוליפסיסט שהיקום קיים ועל קומקום התה של ראסל אם הייתי חושב שיש סיכוי שתבין איך זה מתקשר אליך בדיוק ועל איזה כשלים ואבסורדים זה מצביע בתפיסת העולם שלך, אבל כבר נואשתי ממך לגמרי.
הסיבה היחידה שאני בכלל טורח להגיב להודעות שלך היא עבור הקוראים האחרים, שחלקם עלולים להיות תמימים מספיק כדי לחשוב שבאמת יש משהו במה שאתה אומר.
כמו שכבר כתבתי לך בעבר, מבחינתי, מספיק שהצלחתי להציל מישהו אחד מציפורניה של כת ה "מציאות הרוחנית העליונה", וזו תרומה משמעותית לאנושות.
&nbsp
לכן, אל תרגיש מחויב לענות לי. מצידי, אתה יכול אפילו לא לקרוא את ההודעות שאני כותב בתגובה לשלך. עצימת עיניים כנגד המציאות נראית כמו חלק חשוב בתפיסת העולם שלך, אז אתה יכול לתרגל אותה גם כאן.
&nbsp
בברכת מי יתן ואתה וכל הכת שלך תתקדשו לכם מכאן אל עולמות הרוח ותניחו לנו לחיות את חיינו בעולם היחיד שאנחנו יודעים עליו בשקט ובשלווה. ראמן.
 

מדור 26

New member
לפי איזו הערכה אתה קובע שמישהו פרזיט,ולא מביא שם תועלת?

מבלי להכיר ומבלי לדעת את מעשיו ועיסוקיו של מי שאתה מכנה "פרזיט"? זה, וגם ביטויים נוספים שלך כאן, רק מוכיחים את מחלת הסכיזופרניה שאתה נגוע בה.
...אבל אני סולח לך, כי זה לא בשליטתך...מסכן...עלוב נפש...
 

BravoMan

Active member
פחחחחחחחחחחחחח...

רק 20%?
אנשים היום עובדים 100% יותר ממה שהם עבדו לפני המהפכה החקלאית.
בגלל זה קוראים לה "מהפכה".
&nbsp
לפניה, לא היו "עבודות" - מקום מסודר אליו היית מגיע ועושה את מה שצריך לעשות כדי לקיים את עצמך.
&nbsp
אנשים כל היום, עד אפיסת כוחות, הסתובבו במקומות שונים וחיפשו מה לאכול.
אם היה להם מזל, הם מצאו ושרדו עוד יום.
אם לא - זה היה סוף האדם, המשפחה, השבט.
&nbsp
אין דבר שהיה מסב לי יותר עונג מאשר לאסוף חבורה של מטומטמים כמוך, ולשלוח אתכם להתקיים בצורה כזו.
למעשה, אם מצלמים את זה, אפשר לעשות תוכנית טובה יותר מ-"הישרדות"

&nbsp
אגב, אם היית מבין טיפ טיפה בחקלאות, היית יודע שדישון האדמה הוא לא המשפיע העיקרי על כמות הגידולים שפיסת אדמה מסוימת יכולה להניב.
&nbsp
בעבר, רוב האזור של הארץ שלנו לא התאים לחקלאות, כי לא היית דרך להשקות את השדות.
רק תודות להמצאה ייחודית בעולם של מערכת טפטפות שיצרו בישראל במאה הזו, אפשר היום להקים שדה בכל מקום כמעת.
&nbsp
אותם תאגידים שאתה כל היום מלכלך עליהם, המציאו מספר דברים שמאפשרים להוציא הרבה יותר גידולים ממטר רבוע של קרקע (לא מדושנת ככל שתהיה), ממה שאפשר היה לפני 100 שנה.
&nbsp
וכמובן, שבעוד שבעבר חקלאי היה חייב לשבור את הגב שלו ו\או לחלוק את הרווחים שלו עם עובדים, היום הוא יכול לשייט בקומביין ענק מונחה GPS על שדה ענק לבדו, ולקצור ולחרוש אותו במאמץ מזערי.
&nbsp
אבל אני מבין אותך - אתה דביל מסוג מיוחד:
אתה מלכלך על מי שחי בצורה מסוימת ומהלל מי שחי בצורה אחרת.
כל עוד אתה חושב שאנשים כאלה כבר לא קיימים.
&nbsp
ברגע שמראים לך מקום שבו הם קיימים והוא שובר לך את האשליה, אתה מתחיל ללכלך גם עליהם.
הרי לא תוכל להרגיש מיוחד אם לא תנסה להפוך את יתר העולם לזבל...
 

מדור 26

New member
במה, Feanor באה לידי ביטוי "תרומתך"בנושאים שציינת?

איזו "הסברה" יש לך בתחומים הנ"ל? לגבי "שחרור מהזיות" נראה שאתה בעצמך חי בהזיה של מציאות מדומה של עולם פרימיטיבי עתיק. על איזה "השפעות של מטריאליזם על נפש האדם" אתה מייחס לנו? מהיכן השכלתך ונטילת הסמכות להחליט מה נכון ומה לא, ומה הם "תפיסות חיים שגויים"? איזה "התמכרויות" אתה מייחס למי שלא חושב כמוך... ומה הם הדברים שיצרת "כתרומה לתרבות"?
השבחים שאתה מעניק לעצמך אינם מוסיפים נדבך לשפיותך...
 

Feanor75

New member
אתיאיזם= בעיית נפש

לדמיין שהעולם שאתה חי בו נוצר מעצמו זאת הזיה חמורה, יש אנשים שסבורים שזה גם דורש אשפוז במוסד. אני לא חושב שזאת הדרך וכמובן גם המוסדות לבריאות הנפש תפקידם למכור תרופות אז לא משם תבוא העזרה. היא תבוא מהסברה ותמיכה נפשית וזה מה שאני מנסה לעשות.
אנשים בסביבה שלי מבינים טוב יותר את ההשלכות של נטילת סמים (כולל מה שאתה קורא לו תרופות) וזה עשוי להביא לריפויים בעתיד.
&nbsp
לגבי התרומה שלי לתרבות: כתיבה, ציור ומוזיקה הם תרומה לתרבות, נכון? אז זאת התרומה שלי.
 

מדור 26

New member
לדמיין שקיים אלוהים שאין סימן וזכר לקיומו זאת הזיה...

מי אמר לך שאני מדמיין שהעולם נוצר מעצמו? זאת גם הזייה שלך.
אני טוען שהיקום קיים ודינאמי, מאז ומתמיד, ואין בנמצא, שום יישות או אלוהים שגרמו להווצרותו.
היכן פרסמת את את היצירות שלך? כיצד בכלל ניתן להאריך אותן ?
אנחנו אמורים להסתפק באמירה שלך בלבד ובשבחים שאתה מעניק לעצמך?
אנחנו לא כל כך תמימים, כדי להאמין בצורה עיוורת לאמירות שלך ול"תרומה"
שאתה מתיימר לתרום לתרבות ועל "האנשים בסביבה שלך"...
כל מה שכתבת מהווה התחמקות זולה, כי אינך עונה לשאלות שלי.
 

Feanor75

New member
טוב

הנה באתר הזה יש דברים שיצרתי:
http://feanor75.weebly.com/
לא בטוח שאתה תחשוב שזה יפה, אבל לפחות לא תטען שאני מתחמק.
יכולתי גם לא לתת קישור, מה שחשוב לי זה מה שאני מאמין ויודע ולא מה שאתה חושב.
 

BravoMan

Active member
חבל...

אני לא יודע אם האתר באמת שלך, כנראה שכן לפי המאמרים, אבל כשמסתכלים בציורים בו, קשה לדמיין שמאחוריהם מסתתר אדם פטטי, נבזי, גס רוח, ומגעיל כמוך, ללא יכולת ראיה יצירתית כלל.
&nbsp
אגב, יש לך שם יצירה בשם עברי מצחיק מאוד "לבן נוסע וזוכה".
&nbsp
קראתי את המאמר שלך על אמריקה.
האמת, יכולתי להסכים איתו לגמרי - גם אני חושב שיחסנו עם ארה"ב מזיקים ופוגעים בעצמאותנו ויכולתנו לנהוג כמדינה ריבונית.
&nbsp
אבל משהו בפוסט הקצר ההוא לא מסתדר לי:
אתה בעד אלימות?
כתבת שצה"ל היה צריך להכריע את החמס בכוח. אני מסכים אם זה, אבל פה אתה כל הזמן מביע עמדה נגד נשק, ואומר שאם יותר אנשים היו חיים כמוך בכלל תעשיית הנשק פושטת רגל.
&nbsp
אז איך זה שפתאום אתה יוצא דווקא נגד אלו שרצו לסיים את המלחמה בהדברות, ובעד תגובה אלימה שמצריכה נשק רב???
&nbsp
אתה כנראה אפילו לא מאמין בעצמך לחצי מהשטויות שאתה כותב פה...
 

Feanor75

New member
אוקיי

מכיוון שקראת את המאמר שלי על אמריקה, אני חייב לך תשובה והסבר, למרות שאין לי ספק שתדחה אותם כי אתה ואני לא מאמינים באותם דברים.
לכאורה יש צדק בדבריך על סתירה בין גישה רוחנית לגישה של פיתרון בכוח. במאמר הזה לא נגעתי בהיבט הרוחני, רק הצעתי פיתרון מעשי לבעיית הטרור. אבל אם רוצים להבין את הסיבה האמיתית לאנטישמיות ולטרור הערבי בפרט, זה שאנשים באופן תת-מודע רוצים להעניש את עם ישראל על כך שהוא לא ממלא את השליחות שהוא קיבל מהבורא, להיות עם קדוש. במקום זה הוא אימץ תרבות מקולקלת מארה"ב של מזון מזיק, הומוסקסואליות ופמיניזם - אין דבר שמשגע את הערבים יותר מזה. אם עם ישראל היה מתקדש ומתקן את עצמו, וזה לא אומר בהכרח לחיות לפי חוקי התורה הישנים אלא לחיות לפי ערכים טובים - השנאה של הערבים הייתה פוסקת מאליה, היה יוצא להם כל האוויר מהמפרשים. זה יכול להישמע לך דמיוני אבל כך אני מאמין שהיה קורה.
&nbsp
נאום מפתיע ומאלף מפי שייח מוסלמי בדרום אפריקה, שאומר את זה בגלוי לציבור שלו:
https://www.youtube.com/watch?v=1JXFPSi37UE
 
למעלה