עשרות אלפי נשים חילוניות מטרידות מינית מיליוני גברים בישראל

Feanor75

New member
עשרות אלפי נשים חילוניות מטרידות מינית מיליוני גברים בישראל

כל יום ובחסות החוק.

בלבוש לא צנוע שמשדר מיניות ומטרתו באופן ברור לפתות גברים.
אני לא מתכוון לסתם בגדים קצרים וקייציים שאישה יכולה ללבוש מבלי לשדר מיניות וללא פרובוקציה. כשהיא משדרת מיניות זה דבר אחר וזה בולט, יש לה הבגדים שנועדו לזה.

צריך להיות פוליטקלי-קורקט וצבוע כדי להצדיק את זה.
 

Feanor75

New member
למה אתה מאבד את העשתונות?

כל טענותיך כבר נשללו, הוכחת שאתה לא מוסרי ואפילו לא חכם, לא הראית שום תרומה שלך לאנושות. לא נשאר לך כלום.
 
אני לא מאבד שום עשתונות, סתם מצביע על הצביעות שלך.

מעולם לא הצלחת לשלול שום טענה של אף אחד בפורום הזה,
מעולם לא הראית שום עליונות מוסרית על אף אחד,
ובוודאי שמעולם לא הראית שום שביב של חוכמה.

דעתך מעניינת כקליפת השום דאשתקד (כלומר - כקליפת השום * כשלג דאשתקד).

אה, ומה התרומה הגדולה שלך לאנושות?
 

Feanor75

New member
אין לך כלום?

התרומה שלי: הגדלת המודעות בנושאים חשובים כמו התמכרויות, בריאות הנפש והגוף, דרך חיים, השפעות של מטריאליזם על נפש האדם, איכות הסביבה, זכויות של בני אדם בע"ח וצמחים, הסברה והפרכה של תפישות חיים שגויות, שחרור מהזיות כדוגמת תורת האבולוציה, תיקון וריפוי התרבות. ייתכן שהצלתי כמה אנשים.
אני משתדל להיות נעים לסביבה שלי וכנראה מצליח, אחרת אנשים לא היו מחפשים את קרבתי.
חוץ מזה גם יצרתי כמה דברים, תרומה לתרבות.
&nbsp
אתה עד עכשיו התחמקת מלהשיב לשאלה הזאת, אני עניתי בכל זאת אז עכשיו כדאי שתענה, אחרת יבינו שלא תרמת דבר.
 

Feanor75

New member
אז אתה פרזיט שעוד מרשה לעצמו למתוח ביקורת על אחרים

 
אתה כנראה לא מבין את המילה "התיימרתי" או את המילה "פרזיט".

"התיימרתי" - הגזמתי בהערכה או בתיאור של יכולותי - דבר שאתה עושה על בסיס קבוע.
"פרזיט" - טפיל, אדם שחי על חשבון אחרים.
&nbsp
אז לידיעתך, מר Feanor75 המהולל בעיני עצמו -
אני מפרנס את עצמי, יחד עם זוגתי שתחיה אנחנו מפרנסים בית, מגדלים שני ילדים (אחד מאומץ), מספר כלבים וחתולים, ממחזרים אשפה, ומגדלים צמחי מאכל. בעבר גם עסקתי במספר פרוייקטים בהתנדבות, בחלוקת מזון לנזקקים ובעוד כמה דברים שלא אפרט עליהם. יכול להיות שבעתיד אתפנה לזה שוב.
&nbsp
בניגוד אליך, שהתרומה שלך לאנושות מסתכמת בכתיבה, ציור ומוזיקה ובהפצת האמונות השגויות שלך - אני עושה דברים בעולם האמיתי שמשפיעים על חיים של בני אדם,
ולא מנסה למשוך אותם לעולם הרוח הדמיוני שלך.
&nbsp
ואגב, בצעירותי גם אני כתבתי כמה שירים, אפילו הלחנתי חלק מהם, וחלק אפילו ביצעתי מול קהל. זה לא משהו שאני מחשיב כתרומה לתרבות, ושירים וציורים למגירה עוד פחות מזה. אלא אם היצירה שלך הגיע לאיזה שהוא מעמד של פופולריות מינימאלית בעולם האמיתי, זו לא באמת תרומה לתרבות.
&nbsp
עכשיו קח את הגישה המתנשאת שלך, תעבור לחיות בטבע כמו שאתה כל הזמן טוען שאתה רוצה, ותמות כבר מדיזינטריה או כולרה או איזה מחלה חיידקית אחרת, תוך כדי שאישה לבנה וגבר שחור חוגגים על הגסיסה שלך בכפולות של 1.356%. חתיכת אדיוט מטומטם. (http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/570/173497493/אנשים_וחברה/אתאיזם)
בסך הכל, הרי אתה עצמך כתבת ש "המטריאליזם אם כבר הוא סוג של הזיה." - אז מה אכפת לך לעבור מהעולם המטריאליסטי הזה לעולם הרוח הכל-כך-נשגב שלך? לך על זה! זה יהיה עוד שלב בהתפתחות הרוחנית שלך! למה אתה מחכה?
 

Feanor75

New member
תראה

מה שסיפרת אולי מפחית מהחוב שלך, אבל כתוצאה מטימטום אתה עדיין נמצא פרזיט...מה לעשות? הרי מה שאתה מחשיב כאיכות חיים במדינה שבה אתה חי מתאפשר רק כתוצאה מניצול של אנשי העולם השלישי. וזה שאתה משולב במערכת רעה ועוזר לה להתקיים גם נזקף לחובתך. זה שהבאת ילדים לעולם יכול להציל אותך, אני לא הבאתי, אבל אם תנחיל להם את דרך החיים שלך ההזדמנות תתבזבז והם עלולים כמוך לחיות ללא תועלת...אלא אם כן יתעלו וימרדו בך אולי יעלו על נתיב טוב.

מה שכתבתי אז על בחורה לבנה וגבר שחור? ציון מספר באחוזים נכתב כהלצה, למה אתה חוזר ומצטט את זה כאילו חווית זעזוע קשה מהדברים? אני עומד מאחורי דברים שאני כותב, והרבה מהם צריך להבין לעומק כדי להגיב ברצינות, למשל איך אדם יכול להשתחרר מהקארמה של המשפחה/שבט/עם שלו, ולפיכך להאשים בגזענות זה טיעון שטחי וחסר משקל.

לגבי חיים בטבע אתה לא ראוי לתגובה אבל אענה שוב פעם נוספת:
איך לעבור לחיות בטבע? הזוהמה התעשייתית משפיעה על כל הסביבה, אין שקט וטבע שהיו פעם, האוויר מזוהם והפלנטה הולכת לקטסטרופה. אין בישראל כפרים ממש שבהם כל אחד מגדל משהו וחיים בהרמוניה מסחר חליפין ללא רכב וטכנולוגיה מזוהמת, הקפיטליזם גמר את זה אם עוד לא קלטת איפה אתה חי. -ובארץ זרה זה אומר לחיות כזר.
הוסבר לך כבר מספר פעמים שמותר להשתמש בטכנולוגיה כפיצוי על נזקי הקידמה. זה כמו שישימו אותך בכלא ויתנו לך קצת לאכול וספרים לקרוא, אז תסרב רק בגלל שזה ניתן מיד שוביך? אני משוכנע שתאכל ותקרא. לזה אני מתכוון כשאני אומר שהטיעונים שלך הם ברמה ירודה, וזה הטיעון הראשי שלך.
המבחן הוא שאם היו שואלים אותי האם אני מוכן לוותר על "יתרונות הקידמה" בשביל העולם שבו אני מאמין, ללא היסוס הייתי מסכים וזה היה לי קל כי הייתי יוצא נשכר מכך. אם אינך מאמין לי זאת בעיה שלך.
ואפילו בנסיבות הקיימות אני חי בדרך שאם כולם היו מאמצים אז תעשיות המזון והתרופות היו קורסות עד מהרה, אח"כ גם תעשיית הרכב ולבסוף גם תעשיית הנשק כשהאווירה הייתה משתנה והציבור היה מבין שעובדים עליו.
אני מבין שלמדת שנים באוניברסיטה וקשה לך לקבל את זה שלמדת הבלים, זה טבעי שאתה מתחפר ונאחז במה שנותן לחייך משמעות. אבל מתישהו תיאלץ לעשות צעד אמיץ של לקבל את המציאות האמיתית ולראות איך אתה משתלב בה.

תרומה לתרבות- קיבלתי תגובות יוצאות דופן ליצירותיי, בינתיים זה לא תורגם להצלחה בצינורות המקובלים כמו להציג במוזיאונים או לפרסם ספרים. כשראיתי מה מציגים שם ומה זוכה לפרסום, זבל פוסטמודרני, הבנתי שהבעיה היא לא אצלי. אוי למי שמוכר את נשמתו לשטן כדי להצליח, ואם אתה סבור שזהו המדד הנכון לאיכות של יצירה אז אתה נמצא איתם באותה סירה.

ההזיה המטריאליסטית: העולם שלנו הוא אשליה, זה לא אומר שהחיים בו הם מיותרים אלא להיפך, הם הזירה שבה האדם מתפתח. הזיה זה לחשוב שהעולם הזה הוא המציאות ושאין דבר מחוץ לה. כשיגיע זמני אני אגיע לעולם הרוח וגם אתה תגיע לשם, האמת המוחלטת תתגלה לנו שם, כל מה שעשינו לא בסדר, כל ההונאה העצמית הכל מתמוסס שם.
מי שחושב שאני מתנשא כנראה לא מכיר אותי, ובכלל לגרור אותי לויכוחים ירודים כאלה. במקום מגוריי אני נחשב לאדם ידידותי ביותר ולא למתנשא. קורה לעתים בויכוחים כאלה שחושבים שאני מתנשא אבל אני חושב שזה קורה רק עם אנשים שהביאו איתם משהו לא בסדר לויכוח- רגשי נחיתות או התנשאות משל עצמם, מהדברים שגורמים לאנשים להיכנס לפרנויות כאילו מתקיפים אותם והם ממהרים לעבור להתקפה.
 
אתה כהרגלך חושב שאתה יודע דברים בעוד אינך יודע כלום.

אינך יודע מה אני מחשיב כאיכות חיים,
אינך יודע מה למדתי ומה לא (למשל - מעולם לא למדתי שום דבר בשום אוניברסיטה),
ואינך יודע מהי מציאות.
&nbsp
אתה שבוי בשקרים על "עולם הרוח", נתון לגחמות של מיסטיקנים ושרלטנים, אפילו כאלו שמתו כבר מזמן, ואינך מסוגל אפילו להודות בעובדה שאתה עלול לטעות.
&nbsp
אני מאחל לך שתתפכח מהאשליות שלך כאילו אתה איזה יצור נעלה - אתה בסך הכל קוף, כמו כולנו, שרוי באותה ביצה מסריחה, אוכל, שותה, מחרבן, משתין וישן כמו כולם.
אין עולם רוחני נעלה, אין אנשים מפותחים יותר או פחות, ובאינטרנט, גם לרוב אין דבר כזה "שכחה". מה שכתבת עלול להגיח פתאום בזמן שאתה הכי לא מוכן להתמודד איתו, ובין היתר גם הגזענות והשוביניזם שאתה מתהדר בהם.
&nbsp
מבחינתי, הוכחת שאינך ראוי להתייחסות.
סע לשלום, המפתחות בפנים.
 

Feanor75

New member
דווקא אתה הוא הכותב מבלי לדעת

זה פחות עקרוני אם למדת באוניברסיטה כל עוד הידע שלך מגיע משם ואתה מכיר בסמכות המוסד הזה. אפילו כשמסבירים לך אתה לא מבין, אז באמת חסר טעם לשוחח איתך.
כתבת עליי שיש לי פוביה מטכנולוגיה –על סמך מה? אני מסתדר איתה די טוב גם אם לא אוהב אותה.
כתבת גזענות מבלי להבין בכלל את המושג הזה, אלא רק מתוך תכנות חיצוני, כי שמעת שגזענות זה מילה כזאת שאנשים מתוכנתים לשנוא.
&nbsp
&nbsp
ובקשר לעולם הרוח, אנשים חוו דברים שמאשרים את קיומו של עולם הרוח, אפילו בתנאיי מעבדה (למרות שהדרישה אינה לגיטימית). אתה שייך לציבור מצומצם שבעיה פסיכולוגית, מוגבלות שכלית וכנראה גם מוסר פגום, גורמים לו לנטוש את ההיגיון ולכפור במציאות, כי זה קל לאנשים להרגיש לא מחוייבים.
אני לא מופתע מדבריך כי כבר חקרתי את דפוס ההתנהגות הזה ואני יודע את מקורו, אנשים שרוצים להנמיך אחרים ולגמד אותם למימדים שלהם. ההימור שלי: אתה אדם מסוכסך שמתנדנד בין אגו נפוח לתחושת אפסות (שקצת יותר מוצדקת), סובל מבעיות בדימוי העצמי. אם באמת הייתה בך הענווה שאתה מנסה להתהדר בה, היית מגיע להבנה שאתה לא יודע כלום על היקום שבו אתה חי, ומהנקודה הזאת היית מתחיל ללמוד עליו. ז"א שאתה נמצא עוד הרבה לפני נקודת ההתחלה. כשאני טועה אני מודה בכך, משהו שאתה לא הראית שאתה מסוגל לו.
&nbsp
 
אתה פשוט אדיוט.

1. מעולם לא כתבתי שיש לך פוביה מטכנולוגיה.
2. אני מבין טוב מאוד מה משמעות המילה גזענות. חוויתי אותה על בשרי ועל בשרם של קרובי משפחתי.
3. בתור מי שטוען מתנגד לקדמה, אתה עושה בה שימוש די נרחב (ואני בטוח שלפחות חלק ממנו בכלל באופן בלתי מודע).
4. ברור שהדרישה לחקור את עולם הרוח בתנאי מעבדה אינה לגיטימית בעיניך. בתור אחד שמתנגד לעצם קיומו של המדע אני בכלל מופתע שאתה מסכים להשתמש בחשמל, מחשב, אינטרנט, ושאר השיקוצים של הקדמה.
5. הוכחת שוב ושוב שאינך אלא שקרן וצבוע, מתנשא ומתלהם, שאינך מסוגל להוכיח ולו אלפית מהטענות שלך, ושאינך מסוגל לקבל שום ביקורת
 

BravoMan

Active member
למה אתה משקר?

בהחלט יש בארץ כפרים כפי שתיארת - בהם אנשים לא רק חיים מאוכל שהם מגדלים, אפילו את הכפר עצמו הם בונים, בנו, ומשפצים במו ידיהם - הכל, אפילו הרחובות בכפר הם עשו בידיים בלי להביא קבלנים ומכונות.
&nbsp
בזמנו, הבאתי לך רשימה של מקומות כאלה, הם פורחים בעיקר בערבה, בין דימונה לאילת.
אנשים שם חיים, כפי שאתה טוען שאתה חולם לחיות, מאוד מחוברים לצד הרוחני וממעיטים בטכנולוגיה שלא נחוצה להם.
אז אם עוד לא עברת למקום כזה, אתה שקרן צבוע, ואצלן!
&nbsp
אגב, אסירים ערבים בכלא הישראלי שובתים רעב חדשות לבקרים כשממש חשוב להם משהו.
אז מה? אתה יותר חלש אופי ממחבל עלוב?
 

Feanor75

New member
למה אתה עדיין טיפש ושקרן?

אתה חושב שלא ידעתי על חוות הבודדים? מדובר באנשים שעובדים בפרך כדי להשיג את מה שפעם היה מובן מאליו וקל להשגה, כי אין סחר חליפין ואי אפשר לעמוד בתחרות עם התאגידים שמוכרים ירקות מהונדסים ולא בריאים בזול. וכל זה אם הם זכו להיתר מהרשויות -רק מעט מהם זוכים ולאחר המון ביורוקרטיה. התארחתי אצלם.
הם מתפרנסים בקושי ומה שהכי גרוע זה שהם מקבלים רק שריד זעום מהטבע האמיתי שהם שאפו לחיות בו. מטוסי קרב תמיד טסים והורסים את כל החוויה, גם הכביש ברוב המקומות אינו רחוק ויש רעש רקע בלתי פוסק, הרבה חיות בר כבר נכחדו.
תעשה מסע באזור של טבע פראי, תישן בטבע אולי תקבל מושג ולא תדבר שטויות.

בראבומן שוב עשה בושות.
 

BravoMan

Active member
ברור שעלובים כמוך לא מוכנים לעבודת כפיים!

אתה בטח מדמיין לעצמך שחוואי בימי הביניים היה יוצא בבוקר מהבקתה שלו, אומר תפילת שלום לאדמה, והחיטה היית צומחת מעצמה.
&nbsp
אין לך שמץ של מושג כמה עבודה קשה נדרשת כדי לקיים אדם מעבודת אדמה או טיפול בבעלי חיים, כי אתה כל חייך אוכל אוכל מוכן מהסופר.
&nbsp
אם באמת היית רוצה "לחיות מהאדמה" כמו שחיו פעם, יכולת לעשות זאת בקלות.
רק שאז לא היה נשאר לך זמן וכוח לשפוך את ההבל שלך פה בפורום.
&nbsp
בינתיים, אני נהנה מאבטיח טבעי מה זה טעים, שהביא אחד מחברי לעבודה.
הוא גידל אותו בעצמו על אדמה שלו, בלי שום קשר לשום תאגיד.
ועוד נשאר לו זמן וכוח לעשות עבודה מועילה ולתת לאנשים שירות שהם זקוקים לו.
&nbsp
למה?
כי הוא לא אפס דביל כמוך עם ראש מפוצץ פנטזיות שמלכלך על כל מי שאומר לו מילת אמת.
&nbsp
לא יודע אם אנשים שאתה חי איתם מפנקים אותך, נמנעים מלריב איתך כי אין להם כוח, או שאתה מטריל רק באינטרנט, ומעולם לא סיפרת לאיש במציאות את כל מה ששפכת פה...
 

Feanor75

New member
ועוד בושות אתה עושה...

חוואי של פעם עבר הרבה פחות. פיזית פחות כי האדמה הייתה מדושנת באופן טבעי וכל הצמחים, המים והאוויר היו נקיים ובריאים יותר. הוא לא נדרש לשירותים של אף אחד כמו מנהל חשבונות, כל המגע הביורוקרטי עם המערכת שמוסיף עוד 50% עבודה, שגובי המסים של המלך היו משחק ילדים לעומתם. היה לו טבע אמיתי ושקט שאנשים כיום מוכנים לשלם הרבה כסף כדי לקבל ולו רק לסופ"ש, כמו בכפר שבו אני גר -וגם זה רק לטעימה בלבד ממה שהיה לפני התעשייה.
&nbsp
אם אתה לא מאמין תקרא את "קיצור תולדות האנושות" שכתב יובל נוח הררי, אתיאיסט בעל דעות הרבה יותר קרובות לשל חברי הפורום הזה אבל לפחות בעל יושרה מספקת כדי לכתוב את האמת שהוא מצא במחקרו המעמיק: האדם המודרני עובד 20% יותר מהאדם שמאז המהפיכה החקלאית.
אני לא מסכים עם מחקרו, כי לדעתי הוא מפחית ממגרעות התקופה המודרנית, לא לוקח בחשבון את השפעות הטבע על הנפש לעומת התרבות החולה שיש כיום וכו'.
מספיק לראות את העובדה שפעם נדרש מפרנס אחד למשפחה, והיום שני הורים עובדים סביב השעון וגם זה לא מספיק לפרנס משפחה.
הבנת את זה טמבל?
&nbsp
אתה פרזיט שלא מועיל בשום דבר, אתה מדמיין שאנשים צריכים אותך, מספר סיפורים. כמה שאתה טיפש וטרחן, אני מתפלא על עצמי שמקדיש זמן בכלל להשיב להבליך.
 
יש עדיין חברות פרימיטיביות של ציידים-לקטים.

האנשים האלו חיים בדיוק כמו שחיו האנשים שלפי המהפיכה החקלאית.
למה שלא תצטרף אליהם? אני בטוח שתשרוד לפחות איזה חצי יום.
 

מדור 26

New member
Feanor, לא ברור מה אתה מחפש בפורום הזה...

יש בי'ונגל שבטים נידחים, החיים כפי שאתה אוהב , מדוע אינך מצטרף אליהם, שם תמצא את מנוחתך ותפסיק להתמרמר ולא תצטרך לסבול מהעולם המושחת, המטריאליסטי ומהתאגידים המרושעים הגורמים לך לכל הסבל הזה... תנחה אותם בדברי החכמה שלך, תצייר להם ציורים, תשמיע להם מהמוזיקה שאתה יודע לנגן, שם יעריצו אותך, ותזכה לכבוד, שכל כך נחוץ לך...
דרך צליחה!
 

Feanor75

New member
מה הקשר?

שוב הוכחת את שטחיות וגסות המחשבה שלך בדיוק כמו חברך השפיפון. אני דיברתי על חיים שלפני המהפיכה התעשייתית, במקומות שהתרבות והערכים היו יותר מפותחים מהתת-תרבות של היום במובנים רבים. אז מה הקשר לציידים-לקטים ולג'ונגל?

להיפך, אתה הסבור שהאדם הוא רק חיה לך ולשכמותך ראוי לחיות בג'ונגל כי בינתיים אתה סתם מבזבז את משאבי הפלנטה וחי כטפיל מבלי להביא שום תועלת. על זה נאמר הפוסל במומו הוא פוסל.
 
כתבת לפני המהפיכה החקלאית. אולי תחליט כבר?

הרומנטיזציה שאתה עושה לעבר פשוט מגוחכת.
לפני המהפיכה התעשייתית אנשים מתו כמו זבובים, העבדות היתה חוקית, ילדים התחילו לעבוד ברגע שהיו מסוגלים פיזית (גילאי 8-10), רוב האנשים לא ידעו קרוא וכתוב, שיעורי ההחלמה ממחלות ופציעות היו נמוכים בצורה משמעותית ממה שהם היום,
השליטים התעמרו בנתיניהם, אנשים עיבדו אדמות שלא היו שלהם תמורת קצבה זעומה שאפשרה להם רק להמשיך לחיות (קרא קצת מה זה פיאודליזם). לא היה שום עיסוק בעולם הרוח מעבר למה שאפשרו הדתות, כי לאף אחד לא היה כוח וזמן לזה.
&nbsp
 
למעלה