לפני שנתיים נרצחה שירה בנקי ע"י חרדי, ואני לא הצלחתי להבין

נירובי1

New member
לפני שנתיים נרצחה שירה בנקי ע"י חרדי, ואני לא הצלחתי להבין

איך עובר יהודי חרדי על אחת מעשרת הדיברות.

ומסתבר שמאחר והיא היתה יהודיה חילונית היא נחשבת לגויה – הכיצד:
הרמב"ם בהלכות תשובה פרק ג הלכה ח אומר: "שלשה הן הנקראים אפיקורסין: האומר שאין שם נבואה כלל ואין שם מדע שמגיע מהבורא ללב בני האדם, והמכחיש נבואתו של משה רבינו, והאומר שאין הבורא יודע מעשה בני האדם.
כל אחד משלשה אלו הן אפיקורוסים.
אם כך, החילוני הוא כל החושב ומבין באופן מודע והכרתי שכל כתבי הקודש וההלכה יצירה אנושית הם ולא דבר אלוהים והיודע כי אין לנו שום מידע מאלוהים על רצונו מאיתנו בני האדם ואף מי שבאופן מעשי אינו מקיים תורה ומצוות וחלק מהמצוות הם בעיניו פולחן שאינו תואם את רוח הזמן והמקום הרי, בהגדרת ההלכה האורתודוקסית, הוא גם אפיקורס וגם כופר וגם מומר!
אבל מה? כאן לא נגמר הסיפור:
במסכת עבודה זרה כו' כתוב: "המינין והמסורות והמומרים – היו מורידין [ורשי מסביר שהיו מורידים אותם לבור כדי להמיתם בידיים] ולא מעלין [מהבור]".
ושוב הרמב"ם פסק בהלכות ממרים פרק ג הלכה ב: "מאחר שנתפרסם שהוא כופר בתורה שבעל פה [מורידין אותו לתוך הבור] ולא מעלין והרי הוא כשאר כל האפיקורוסין והאומרין אין תורה מן השמים והמוסרין והמומרין, שכל אלו אינם בכלל ישראל ואין צריך לא לעדים ולא התראה ולא דיינים אלא כל ההורג אחד מהן עשה מצוה גדולה והסיר המכשול". דהיינו דמו של חילוני מותר!
ככה זה שמתפלפלים בשטויות חסרות שחר מתוך טירוף הדעת והתוצאה היא רצח
ויום אחד, כשתבוא המהפיכה הדתית בכוח הנשק כנגד החילונים נבין כולנו מהיכן זה בא, וכי הכתובת היתה על הקיר.
 

נירובי1

New member
לֹא תִרְצָח כמובן. רק שזה תקף רק לאנשים מהמגזר שלו וזה לא

תקף לגבי חילונים שהם גויים מנקודת השקפתו של הרוצח הנתעב

ורק לסבר את הדעת, איסור משכב זכר הוא איסור מהתורה כאמור בספר ויקרא "וְאֶת זָכָר לֹא תִשְׁכַּב מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה הִיא" - נניח איכשהו
אבל מה לגבי איסור על נשים לסביות? לא קיים בתורה, וזה הכניס את החכמים הסנילים לבעיה. מה הם עשו? הם החליטו קשר מיני בין נשים כן אסור מן התורה, וזה על סמך הכתוב בספר ויקרא פרק יח "כְּמַעֲשֵׂה אֶרֶץ מִצְרַיִם אֲשֶׁר יְשַׁבְתֶּם בָּהּ לֹא תַעֲשׂוּ" ופה פה הנשגר הגדול (הרמב"ם) (הלכות איסורי ביאה פרק כא ) להתפלפל על פסוק זה והוא תרגם אותו באופן הבא: "נשים המסוללות זו בזו, אסור, וממעשה מצרים הוא שהוזהרנו עליו, שנאמר כמעשה ארץ מצרים לא תעשו" - מה הקשר בין מעשי מצרים ולסביות? להם הפתרון. ואני מקווה שאתה מבין לאיזה רמת התפלפלות מעוותת הגיעו "חכמי" ההלכה שלפיהם הולכת הדת במדינת ישראל?
ואח"כ לא מפתיע שהוא רצח צעירה בגלל מה שאמר לו הנשר הגדול המעופף בעולם שלו.
הם עוד ירצחו אותנו בגלל ההזיות שלהם - הכתובת על הקיר
 

dojee

New member
איך מתקדם תביעת הפיצויים מהמדינה, שמנעה ממך לימודי ליבה

 

חכםפסח

New member
למה אתה חושב שהלכתית מדובר ברצח?

הלכתית, לא כל הריגה היא רצח. להפך, יש הריגה שהיא מצווה.
 
למעלה