אנשי הידע החדש ואנשי הידע הישן

Feanor75

New member
אנשי הידע החדש ואנשי הידע הישן

מבטים חטופים בפורום הזה שבו אנשים משתלחים ללא הרף ב"חשכת הדתות", בזמן שבעצמם הם מצדדים בתרבות של טומאה שהדרדרה לחייתיות, תרבות שפוגעת באנושות ובכדור הארץ, הרגשתי צורך לכתוב.

כל ידע ולימוד הם נכונים לזמן מסוים, עד שמגיע זמן חדש שמביא עמו צורך בידע חדש. אנחנו מעריצים אנשים כמו גליליאו גליליי וקופרניקוס, ובצדק, כיוון שהם היו פורצי דרך שהביאו חשיבה חדשה לעולם של זמנם, שהיה זקוק לכך. אנחנו מעריצים את מסירותם לאמת ולשליחות שחשו כי מוטלת עליהם, במיוחד לנוכח הבוז והרדיפות שמהם סבלו מצד אנשי העולם הישן: כל אותם אלו שהידע החדש ערער את הקרקע מתחת לרגלם ואיים להוציאם מאיזור הנוחות או אף לפגוע במעמדם – במקרה של אנשי דת בעמדות כוח.
והנה כעת שוב ניצבת האנושות בזמן כזה שבו נדרש ידע חדש, זמן שבו הידע הישן אינו מספק את התשובות לשאלות ואת הפתרונות לבעיות הרבות. כעת אותו מחזה שב ועולה על בימת ההיסטוריה, אותם תפקידים, אלא שרק השחקנים התחלפו. הגרעין הקשה של הממסד המדעי שהוא מטריאליסטי-אתיאיסטי, הוא שממלא כיום את תפקיד האינקוויזיציה של תקופת גליליאו; הוא עושה זאת במסווה של נאורות, הוא מכנה את עצמו "ספקן" כדי להתהדר במעטפת של כובד ראש ושל שיקול דעת מעמיק; אבל מבלי להרגיש, בתהליך הדרגתי הוא הפך בעצמו לדת, על כל הסממנים הישנים והמוכרים של דת רעה: עצימת עיניים, חוסר רצון להכיר במציאות ורדיפתם של אנשי הידע החדש המאיימים על מעמדו. אמנם המציאות המודרנית אינה מאפשרת לו להשתמש במרתפי העינויים שעמדו לרשות האינקוויזיציה, אך מה בכך? כאשר מדען מודע לכך שאזכורו של כוח עליון במחקריו ובשיחותיו עם עמיתיו יגרור כלפיו בוז ויעמיד את מעמדו המקצועי בסכנה – ודאי שהוא יימנע מכך. בדרך של תכנות חיצוני ומניפולציה על התודעה, השתלטו על המדע הכוחות המטריאליסטיים שכיום מעכבים את התפתחות האנושות. כל מי שיבחן לעומק את מקור הלעג המושמע בנוגע לרעיונות מטאפיזיים, יגלה שזהו לעג אוטומטי שמקורו בתכנות חברתי ושאין לו דבר עם מחקר מדעי אמיתי. למרבה האבסורד, אותם אלו הלועגים מוכנים להצהיר על אמונתם ברעיונות מגוחכים ביותר של בריאה-עצמית ומקרית, המנוגדים לכל היגיון ולמחקר מדעי רציני; רעיונות שאין להם מקום אצל אנשים בוגרים ובריאים בנפשם, ודאי שלא אצל אלו הנחשבים לאנשי מדע.
התאגידים הגדולים הם שעומדים מאחורי מעשה ההונאה הזה, הם האחראים לחשיכה התרבותית של זממנו. הם מודעים היטב לכך שרוחניות, מדיטציה, אמונה, קרבה לטבע ואורח חיים בריא – כל אלה מאיימים על שליטתם בציבור הפתי. הם השולטים באמצעי התקשורת וגם באקדמיה (מימון מחקרים) יודעים שאדם אתיאיסט סובל יותר מדיכאון, שרוי בפחד ונתון למניפולציות של שנאה ולאומנות, אדם המסומם ע"י תרופות, סמים ומזון ממכר – זהו בדיוק האדם מהסוג המפרנס אותם.
הידע שהאנושות זקוקה לו תמיד נגזר מרמת ההתפתחות שלה. בעבר, כשרוב בני האדם נמצאו בדרגת ההתפתחות המכונה באנתרופוסופיה "נפש התחושה" (הנפש הבהמית בקבלה), הדתות סיפקו מענה הולם לצרכיהם ושמרו עליהם במסגרת השואפת למוסריות. חלפה תקופה, ובאזור הזמן של סוף המאה ה-15 האנושות עלתה שלב אל "הנפש השכלית" וצרכיה השתנו בהתאם, הדתות כבר לא יכלו לספק אותם ומאותו זמן הן הפכו מגורם מועיל לכזה המעכב את התפתחות האנושות (כמובן מדובר באופן כללי בלבד, אפילו כיום הדתות מהוות כוח הבולם את כוחות הטומאה השולטים במערב. אין להתייחס לדת כמקשה אחת אלא כמכלול של כוחות חיובים ושליליים).
הנפש השכלית מייצגת את השלב שבו האדם נדרש להתבונן בעולם, לפתח את מודעתו ואת אישיותו, ואת זה הוא עושה באמצעות השכל. זה היה הרקע לעליית המדע המטריאליסטי, הוא היה זה שגאל את האנושות בסוף ימי הביניים והאיר את דרכה מאפלת הדתות הישנות.
כיום כאמור האנושות שוב נמצאת בשלב מעבר: מהנפש השכלית אל "נפש התודעה". כאן השכל כבר לא מספיק, האדם מונחה לנהל את חייו באופן מוסרי, עליו להיות חדור במוסר ולפתח בקרבו חוש למוסר, ואת זה ניתן לעשות רק באמצעות התפתחות רוחנית. את זה משיג האדם באמצעות חיזוק הקשר שלו אל האלוהים שבתוכו.
בתקופה כזאת, אותו מדע שהועיל בעבר כעת שקע עמוק לתוך המטריאליזם והפך לגורם המעכב את התפתחות האנושות.

הצורך מביא איתו גם את המורים המתאימים לסייע לאנושות וכפי שבעבר הופיעו המדענים המהוללים המוזכרים לעיל, גם כיום ישנם מורים חדשים. וגם כיום הם זוכים לבוז מצד אנשי הידע הישן. אנשי המדע הכושל, במקום להכיר במוגבלותם הם משתמשים בה כנגד הידע החדש המאיים עליהם: הם מנסים להשתמש בשכל כדי לשלול כל דבר שאינם מסוגלים לתפוס בחושיהם, בזמן שבו הם נדרשים לפתח כלים חדשים המתאימים לצרכים החדשים. מדובר באותם טיפוסים שבעבר לעגו לרעיונות תיאורטיים, שמאוחר יותר אומתו וכיום אין עליהם עוררין כגון אטומים, קרינה אלקטרומגנטית וכו'. כמו קודמיהם האינקוויזיטורים גם הם מנצלים לרעה את הכוח והסמכות שהופקדו בידם, את שליטתם בתודעתו של הציבור. הם מסוגלים לפלוט את הבליהם הגמורים אודות בריאה מקרית, אך מהיותם פועלים בשירות התאגידים ולכן חולשים על האקדמיה – הציבור ממשיך להאמין להם ומתעכב בתהליך התפכחותו מהתרמית. כמו המאמין רפה השכל של סוף ימי-הביניים, שהרגיע את ספקותיו אצל הכומר שלו במקום לחפש את האמת במקום שבו היא נמצאה, כך גם חלקים גדולים מהציבור של ימינו מסרבים לעזוב את הידע המיושן. הם תקועים איתו ועם שלל בעיותיהם הנפשיות.

לאן ללכת, ומיהם המורים האמיתיים?
רבים חשים ובצדק, שהעולם החדש רווי בשרלטנות ובטפל, וכך חלקם ממהרים להשליך את התינוק ביחד עם העריסה ולוותר על ההתפתחות. עולם העוסק במה שאינו נתפס בחושים מהווה קרקע נוחה לבלבול ולרמאות. אדרבא, זהו בעצמו אחד האתגרים שהעולם החדש מציב בפני האדם.
העידן החדש דורש מהאדם להיפטר מגלגלי העזר, לפרוש כנפיים ולעוף; לעזוב את המעבדות, את כלי המדידה ואת התודעה הקולקטיבית ולהיכנס אל התחום הלא-מוכר, אל הלב ואל הנשמה- החלק האלוהי שבאדם, כפי שנרמז בתורה: "ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם" –האדם נדרש כעת יותר מתמיד לקדש את גופו ולעשותו משכן לאלוהים; הוא נדרש לחשוב בצורה עצמאית ולהקשיב ללבו, עליו להשכיל לקבל התשובות מתוכו ולסנן את הקולות האחרים המתחזים לקולו הפנימי במטרה להכשילו: קולותיו של האגו הנמוך ושל הכוחות המתנגדים.
אנשי הידע הישן פוחדים מן המהלך הזה, הם נאחזים בקרנות המזבח של עולמם המנוון רק כדי שלא ייאלצו לחשוב בעצמם; כשהם נדרשים לחשיבה עצמאית ויצירתית, ליציאה אל מרחבי החופש והלא-נודע, הם חשים חוסר נוחות עד לכדי בעתה.

בתחילה כדאי להיעזר במורים, אנשים קדושים שהביאו לאנושות את הידע המתאים לתקופה החדשה. אותו חוש אינטואיטיבי שהאדם נדרש לפתח בקרבו הוא גם שינחה אותו בבחירת מוריו. אדם המתקשה בכך יכול לזהות מורה ראוי על פי התחושה שהמורה משרה עליו (במיוחד במקרה של מורה חי), זוהי האינדיקציה החשובה ביותר. מורה ראוי משרה אהבה, חופש, רוגע וסבלנות; מורה כזה מעודד את תלמידיו למחקר מעמיק ושואף להקטין את תלותם בו; הוא שואף להביאם עד למצב שבו לא יזדקקו לו עוד, שלב שבו כבר יוכלו למצוא בתוכם את התשובות לכל. אומרים אף שמורה אמיתי במהות הגבוהה של המושג, הוא מורה השואף לכך שתלמידו יתעלה עליו. כמובן שמורה אמיתי אינו יכול להיות תעב בצע, הוא אינו שותה, אינו מעשן או מזיק לעצמו בשום צורה.

הידע החדש למעשה היה כבר ברשות האנושות מזה אלפי שנים, אבל מכיוון שהאדם הרגיל טרם השיג את דרגת ההתפתחות המתאימה, הידע הזה נשמר אצל מתקדשים בחוגים אזוטריים. במהלך המאה ה-19 הוא שוחרר לרשות הרבים וכיום נגיש לכל דורש.
 

Feanor75

New member
תמונה אקראית בחיפוש הערך "פרומו" בגוגל

סתם דוגמא, אחת מעשרות אלפי מסרים מיניים שמופגזים על האדם המודרני כדי לדרדר אותו לחייתיות. אחוזי הגירושים בשמיים, אחוז הנישואין המוצלחים בקרשים.

 

BravoMan

Active member
אתה לא חושב שהתמונה הזו מקדשת את הגוף כפי שביקשת?

 

BravoMan

Active member
איפה הטומאה?

אתה יכול בבקשה להקיף אותה בעיגול, שגם ללא מושכלים בנינו יהיה ברור?
 

Feanor75

New member
רק כשתצא ממנה תוכל להבחין בה. המכור לא מבין שהוא מכור

ככה פועלים כוחות הטומאה
 

Feanor75

New member
דמות של חובב טבע המוצגת באופן נלעג, בכוונה

באמצעות התכנות החברתי, מעצבי התרבות נלחמים בגורמים המאיימים עליהם.
בקלות תמצאו גם: איש דת נלעג או איש רוחני, רוסי נלעג (כי בתרבות הסלאבית יש הרבה טוב) וכן הלאה. קשה למצוא שם קפיטליסט נלעג.

 

dojee

New member
אדם חומרי שאין לו חלק רוחני, עובד עם חצי מוח

הצד הימני של מוחו מסתייד, מצורפת תמונה

 
אתה שקרן ומתחזה. לו היית באמת מאמין בשטויות שאתה שופך כאן,

כבר מזמן היית הולך לחיות בטבע ומת באופן טבעי לגמרי מאיזה מחלה או פצע שהזדהם.
&nbsp
 

Feanor75

New member
איזה טינופת יוצאת ממך

הציבו לך ראי ואתה נגעל, אז פונה להתקפה נואשת וירודה- צפוי.
איפה כתבתי שהאדם צריך לחיות בטבע כחיה? להתקרב לטבע ולהבין את הטבע זה לא אומר לחזור לליקוט וצייד.
אני יוצא הרבה לטבע ולפעמים גם ישן בו להנאתי, ממעט להשתמש ברכב (בתוך הכפר אני הולך ברגל) ומשתדל כמיטב יכולתי לטובת הסביבה, לפעמים גם אוסף פסולת. ויותר חשוב פועל להגברת המודעות.
ובקשר למוות, אני אמות בדיוק בזמן שקצוב לי, בעוד מאה שנה, עשרים שנה או מחר בבוקר.
ואתה? בחרת בדרך הקלה, להאמין שהאדם הוא רק חיה ומותר לו הכל במסגרת חוקי הג'ונגל, כי ככה זה נוח תירוץ להימנע מהתפתחות. אתה חלק ממערכת שמשחיתה את הטבע, היא כנראה גם מפרנסת אותך כי לא שמעתי אותך מגנה אותה, אתה טפיל שניזון ממשאבי הפלנטה ולא תורם לה.
 
לא יותר מהטינופת שיוצאת ממך.

אני ממש לא זה שפנה ראשון להתקפות נואשות וירודות,
ומה שאתה קורא לו "ראי" זה אולי, במקרה הטוב, חתיכת אלומיניום מקומטת ומעוגלת שמשקפת תמונה מעוותת של המציאות (כלומר, כמו זו שאתה רואה).
&nbsp
ואם אני טפיל, על אותה אנלוגיה אתה עצמך וירוס שניזון מהצלחות המדע אבל קורא להשמידו. טול קורה מבין עינייך - זה לא ה "ראי" שמגעיל כאן - זה ההתנשאות שנוטפת מכל הודעה שלך, יחד עם הטכנופוביה שלך, החוסר רציונאליות, הסירוב לקבל אמיתות פשוטות, המחשבה שאתה יודע טוב מכולם, והמחשבה שאתה יודע משהו על מי שנמצא בצד השני של המקלדת.
&nbsp
&nbsp
 

Feanor75

New member
דבריך נובעים מחוסר הבנה

אבל אתה אחראי לטינופת, אפילו אם מקורה בטמטום ולא ברוע.
הסברתי כבר שממציאים ומגלים הם אנשים רוחניים, שקיבלו השראה מלמעלה. הם לא מקובעים כמו הטפילים שבאים אחריהם שלא תורמים דבר וקוראים לעצמם מדענים.
מהנדסים עוד תורמים משהו כשהם עוסקים רק בעולם בן שלושה מימדים, שחוץ מלהרוס את הסביבה חלקם גם בונים בתים, רכבות ומטוסים שמפצים את האנושות על מה שאיבדה. מה תורמים אסטרופיזיקאים, ביולוגים וכל מיני כאלה? שום דבר.
כבר הסברתי למה אני לא נהנה מהטכנולוגיה אלא נהנה למרות הטכנולוגיה, וזה מה שהשגתי בעצמי. ובנוסף גם הסברתי למה הטכנולוגיה הזאת למרות כל נזקיה, הייתה נחוצה להתפתחות האנושות ושזה לא נכון להתנזר ממנה ומענייני החומר בטרם עת, צריך להרוויח את הזכות להתקדם ממנה הלאה.
ההתנשאות היא של אנשים כמוך, שבטעות חושבים עצמם לחכמים שהם יכולים להוציא את בורא העולם מהמשוואה, חושבים שהם מבינים את היקום כשהם לא מבינים דבר. אני לפחות יודע שעוד יש לי הרבה ללמוד, ומהבחינה הזאת אני מקדים אותך בצעד.
&nbsp
 

BravoMan

Active member
אני סקרן לדעת:

יש לך רשימה של מדעים שהם מבחינתך בגדר "יצרניים ומועילים" ומנגד רשימה של מדעים שהם "פרזיטים חסרי תועלת"?
&nbsp
לתשובתך: ביולוגיה תורמת באופן ישיר לרפואה, שאינו מדע בפני עצמו אלא משתמש בגילויים מתחום הביולוגיה הכימיה, והפיזיקה, ואסטרופיזיקה מלמדת אותנו על יסודות היקום, שנחוצים בין היתר לתחומי הנדסה שונים.
&nbsp
כמובן, היות וכל הידע הנשגב שלך בנוי מלקט שטויות ניו-איג'יות שכל מני אפסים פולטים בניסיון לשכנע אהבלים בורים שהם "קדושים", לא יכולת לדעת זאת.
&nbsp
אתה אוהב לקלל את המדע, אבל אין לך מושג בכלל מה אתה מקלל.
כתבת פעם שהיית אתאיסט בצעירותך, אבל אתה נשמע כמו ילד שנפל לאיזו כת מטופשת, לא קיבל חינוך, וכעת יודע רק לפלוט לאוויר העולם טינופת הזויה שהטיפו לו באותה כת, כמו שנאה כלפי נשים וניצולי שואה.
&nbsp
אני תוהה אם אתה שם "מסכה" כשאתה מדבר עם אנשים בעולם האמתי, או שאתה עדיין חי בלעדית בתוך אותה כת, או שאין לך באמת חברים, מה שיסביר למה אתה חוזר שוב ושוב לפורום הזה לקבל בראש על דברי השתנה שלך...
&nbsp
 

Feanor75

New member
אתה איש של חושך, אינקויזיטור מודרני, בדיוק נושא המאמר

וגם קודמיך האינקויזיטורים האשימו את כל מי שלא חשב כמותם בהשתייכות לכת, כת השטן.
אין חדש תחת השמש
&nbsp
 

BravoMan

Active member
שוב אתה סותר את עצמך...

קודם מדבר על "ידע חדש" ואז אומר "אין חדש תחת השמש".
&nbsp
תגיד, איש נאור - מה אתה תרמת לעולם הזה?
מה בנית במו ידיך? מה גילית?
&nbsp
חוץ מלעשות טיולים בטבע, האם אתה יכול להתהדר במשהו שמפריד אותך מאלה שאתה מקלל כאן ע"ג הפורום?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם אתם תהיתם? שירות לציבור: 1,090 מילים. כן כן.


(לא, לא קראתי;
רק נתתי לוורד לספור).
 
למעלה