כשדיברתי על לגטימיות, כוונתי הייתה התבטאות שמצדיקה פיטורין
רק... איך פירשת את דבריי? חשבת שהתכוונתי שצריך לאסור אותו?
 
"אם מבחינתך הדיון הוא האם אפשר לפטר עובד גס רוח שמסתובב ומעליב אנשים במקום עבודתו (והטרדה מינית מילולית היא אצלי באותה קטגוריה) אז התשובה היא - כמובן שכן. רק שזה בעיני טריוויאלי." נו, אז למה אתה מתווכח עם איטור על משהו שאתם מסכימים, ואפילו לדעתך הוא טריוויאלי?
 
"השתמשתי בביטוי "הצדקה מיוחדת" כניסוח של עיקרון כללי." זה... חסר משמעות.
גם אסור לגנוב ללא "הצדקה מיוחדת" או להרוג ללא "מצדקה מיוחדת". בוא פשוט נגיד שאסור לעשות דברים לא מוסריים, ונעמיד פנים שהסכמנו על משנה אתית.
בפעם השניה[1]:
אם לדעתך "הצדקה מיוחדת" היא רק קריאה לאלימות פיזית, אני מפנה אותך לתגובה הראשונה שלי אליך, וספציפית מזכיר לך שלא התייחסת לעניין הטרדה מינית.
אם "הצדקה מיוחדת" כוללת לדעתך דברים נוספים, פרט בבקשה מה הם.
ואם אתה אומר שאינך בטוח מה תוכן המונח שהמצאת (שזה... מוזר לאללה, אבל שיהיה), איך אתה יכול לקבוע בפסקנות ש"רק קריאה לפגוע במישהו פיזית היא אמירה לא לגיטימית"?
 
_____________________________________
[1] אני קצת משנה את דבריי רטרואקטיבית, כדי להקל על השיחה.
דיברתי בהקשר א', ואתה הבנת הקשר ב'. מכיוון שעל א' נראה שיש בינינו הסכמה, וגם הקשר ב' הוא נושא מעניין בעיני, אפשר לעבור להקשר ב'. בקריאה חוזרת, אני עומד מאחוריי דברי בשני ההקשרים, כך שאין צורך להתחיל את ב' מ-0.