כסדום היינו, לעמורה נדמינו, הנה מה שלומדים בבי"ס ב*מדעים*

ItsikH

Member
כסדום היינו, לעמורה נדמינו, הנה מה שלומדים בבי"ס ב*מדעים*
ספר כימיה
[URL]https://www.facebook.com/bfreeisrael/photos/a.125713877468831.9638.124894077550811/1321171427923064/?type=3&theater[/URL]
מבחן כיתה ד' [ד' ישמרנו
]
[URL]https://www.facebook.com/photo.php?fbid=719381268215257&set=p.719381268215257&type=3&theater[/URL]
ועוד לכיתה ד'
[URL]https://www.facebook.com/photo.php?fbid=719381791548538&set=p.719381791548538&type=3&theater[/URL]
 

BravoMan

Active member
אויש, אני מרחם על החתן המסכן שיש לו "זוג אלקטרונים"

זה נראה לי אחלה עלבון להשתמש בו בסדרה כמו "המפץ הגדול"

&nbsp
בעוד שהדוגמה הראשונה באמת מקוממת, את הדוגמה השנייה כלל לא הבנתי.
אולי אני צריך הסבר מה זה לכל הרוחות "מאפיין חיים"???
&nbsp
הדוגמה האחרונה לא נראית לי בעייתית, כולה תרגיל קטן ופשוט בחשבון.
אם היו כותב "לכל אחד משבעת גמדי השלגיה יש 7 תפוחים, והמכשפה הביאה עוד תפוח, כמה תפוחים יש", זה היה שונה במשהו?
 
שמע אני ממש הסתבכתי עם השאלה במבחן של כיתה ד'
מה מתואר כאן התאמה במבנה גוף או התאמה בהתנהגות?

-הצבע של הזיקית משתנה בהתאם לסביבה.


תגיד לי אתה התנהגות או מבנה גוף ?
(כי בעיני זו גם התנהגות וגם התאמה של מבנה הגוף לחיים בסביבה לא?)

ילדים חכמים
 
למעלה