הסבלנות משתלמת .

pozetiv

New member
הסבלנות משתלמת .

רק שבע שנים מפרידות בין צ'ארלס דרווין לאדווין האבל אם היה מחכה עוד קצת, היה מגלה, שהתפתחות מין ממין היא בלתי אפשרית בכל קונסטלציה שהיא כאשר היקום מתפשט, את זה יודע כל מדען שבוחן תופעה בתנאי מעבדה .
 

tomasth

New member
תסביר מדוע אינה אפשרית כאשר היקום מתפשט , או שתתנצל !

 

pozetiv

New member
זה פשוט .

בצמוד לתיאורית המפץ הגדול, בקצרה , בהתחלה כל היקום היה גרעין לוהט שהתחיל בנקודה כלשהי להתפשט וכאשר האט את התפשטותו ובאופן יחסי הטמפרטורה הלכה וירדה, התחילו להיווצר גלקסיות ובסופו של דבר התאפשרו חיים בכדור הארץ .
כך לפי תיאוריית המפץ הגדול .
אבל
היום מדענים יודעים שהיקום ממשיך להתפשט בלי סוף .
כלומר, לא הייתה אף פעם נקודה יציבה בה התפתחו חיים. (הדגש במשפט הוא על המילה יציבה )

ובגלל זה תיאוריית האבולוציה של דרווין מופרכת ,
היות ונקודת הזמן שאפשרה חיים הייתה תלויה בהתפשטות היקום וכן בטמפרטורה שהלכה וירדה על ציר הזמן, חלון ההזדמנויות של היווצרות מין ממין לפי תיאוריית האבולוציה של דרווין הוא קטן מאוד עד כדי אפסי וגם אם בדוחק נוצרו שם מינים כלשהם הם לא ישרדו כי התפשטות היקום לא מאפשרת קיום חיים לאורך זמן של מינים שונים שנוצרו באטמוספירה שונה .


לפי הסבר קצת יותר עדכני, היות ואין מרכז ליקום לא ניתן לומר שהיקום מתפשט כמו בלון שמתנפח אלא היקום בא מן הריק וחוזר אל הריק .
אולי קשה להבין את זה אבל זה מה שזה והוכח לפי תיאוריית הקוונטים .

מכאן, אם ירשה לי כבודו, ההסבר שלי -
כדי שיווצרו חיים בספירה תלת מימדית עם שלשה כיוונים היו שלוש פעימות שבתוכן נוצרה סביבה תלת מימדית או יותר נכון שניתנת לתפיסה תלת מימדית על ידי המוח שמבחין בשלוש הפעימות בצורה מחזורית של התפשטות מנקודת אפס מעבר דרך שלוש רמות וחזרה לנקודת אפס דרך אותן שלוש רמות אבל בצורה שונה ובגלל שהאדם עצמו עובר כל רגע דרך שלוש הרמות וזה מתרחש סימולטנית, לא ניתן להבחין בכך (למעט מיקרים של שימוש בסמי הזיה).
בסיכומו של דבר המספר שבע הוא הבסיס לחישוב שנת חמה של 365 יום ושל שנים עשר חודשים שכוללים שלושים יום כל אחד, אלמלי המספר שבע לא היה לאף אחד מושג מתי מתחילה שנה ומתי נגמרת שנה (אל תשאל אותי את מי זה מעניין ובשביל מה זה חשוב )

לא הבנתי על מה יש להתנצל ?
 

Hameln

New member
פרסמת את זה כבר בכתב עת מדעי או שאתה מתעתד לפרסם?

 

Critical Thinking

Well-known member
היקום מתפשט, זאת גלה Edwin Hubble ב- 1929 על סמך

קורלציה בין מרחקי צבירי כוכבים מאיתנו, לבין ה- red shift של אורם, וככל שמרחקם מאיתנו רב יותר כן גדלה מהירות ההתרחקות. אמנם טמפרטורת הרקע בחלל העמוק היא כ- 2.7 קלווין, אולם כדור הארץ אינו מתפשט עם התפשטות היקום אלא מקיף את השמש במרחק נוח ממנה ואינו מתקרר כמו החלל העמוק, אלא מתקיימת על פניו יציבות "סבירה" שאינה מונעת התפתחות חיים.
מה שכן - השמש אינה למפה (עששית) יציבה, אלא שורפת מדי שניה כ- 700 מליון טון מימן ההופכים ל- 696 מליון טון הליום, והפחת, כארבעה מליון טון לשניה, מומר בתהליך התרמוגרעיני שבלבה לאנרגיה המוקרנת ממנה. תהליך זה ימשך עד כלות המימן, ואז "יבער" ההליום, לבריליום ואח"כ לפחמן, חנקן, חמצן. השמש תתנפח לאיטה משך השנים, עד כי רדיוסה יהיה קרוב לרדיוס מסלול כדה"א סביבה, וכדה"א ישרף כנעורת פשתן, על ציון, ירושלים, אבן השתיה והשוטים המאמינים בסבא שבשמים (גם האתאיסטים יתמו כמובן). ועם אבדן ירושלים, ציון ואבן השתיה אולי תיתם הטפשות עלי אדמות, ואף אם הטפשות תהגר בעוד מועד אל פלנטה אחרת הסובבת שמש אחרת (השמש הקרובה ביותר, אלפא קנטאורי פרוקסימה, היא במרחק כארבע שנות אור, ולא נראה כי יש לה פלנטה בעלת אקלים נוח) - לפחות יתעשתו השוטים ויתחילו להשקיע בלימודי ליבה.

את השטות "האדם עצמו עובר כל רגע דרך שלוש הרמות וזה מתרחש סימולטנית" - לא הבנתי, ואני משוכנע כי גם אתה אינך מבין אותה, אלא מדקלם ממקור עלום כלשהו.

"המספר שבע הוא הבסיס לחישוב שנת חמה של 365 יום ושל שנים עשר חודשים שכוללים שלושים יום כל אחד".
הבלים. "שבע" - מקורו במעשיית הבריאה שבמיתולוגיה היהודית, שהועתקה, כמו ספור המבול, ממיתולוגיה שומרית.
זמן נמדד באמצעות תופעת מחזורית, והתופעות המחזוריות הבסיסיות היו טבעיות - יממה (סבוב עצמי אחד של כדה"א), ירח (מחזור הולדת לבנה), שנת חמה (הקפה אחת של כדה"א את השמש). אין תופעת טבע מחזורית שמשכה שבע יממות. השבוע הוא מחזור פגאני מבוסס על שבעה גרמי שמים הבולטים בשמי קדם. גם היום עדיין מודדים זמן באמצעות תופעה מחזורית "טבעית" - מעבר אטום צזיום133 בין שתי רמות אנרגיה בסיסיות שלו. 9192631770 מחזורי מעבר כאלה הם שניה אטומית אחת. מכיוון ששניה ארצית (1/86400 של היממה) הינה ארוכה משניה אטומית (מהירות הסבוב העצמי של כדה"א יורדת לאיטה), יש להוסיף לשעון שניית עיבור (leap second) מדי כחמש מאות ימים, וזה יקרה בסוף 2016, והשעון בחצות ה- 31 בדצמבר יראה 23:59:60 (במקום 23:59:59) לפני התחלת 2017.
 

pozetiv

New member
לפחות תודיע מראש שאתה מאמין בתכנון תבוני .

כאשר בתוך מערכת יש מצב מיוחד זה מעיד על סדר וסדר מעיד על תבונה .
ותבונה כוללת הכל בניגוד לדרווין ששלל תכלית בטענתו שסדר הוא תוצאה של מפגש בין אי סדר של מוטציה אקראית לבין אי סדר של ברירה טיבעית שזה בעצם אשליה .

סוף סוף מישהו קולט כאן משהו .

לגבי השמש לא מדובר בדיוק בחום אלא בקרינה , וקרינה יכולה לשבש D.N.A כמו שלדוגמא ליד צ'רנוביל נמצאה כבשה עם חמש רגליים אז תאר לעצמך מה יקרה אם הקרינה של השמש תשתנה או שתהיה נתונה לשינויים לאורך זמן כמו בטענה של התפשטות היקום .

לגבי לוח השנה השומרי אתה טועה, משום שבסיס החישוב שלהם שנמצא בלוחות בחפירות ארכיאולוגיות הוא בסיס 60 זהו בסיס יותר נוח לחישוב חודשים עם מחזור של 360 מעלות במעגל שהוא מתקרב לימות החמה בה החמה נמצאת בדיוק באותו מקום וזווית שהייתה בשנה שעברה .

לא נורא, לפחות אתה למדת לימודי ליבה ולא סתם מדקלם ממישהו אחר ששמעת ממנו במקרה.
 

Critical Thinking

Well-known member
"תכנון תבוני" הוא כינוי פסאודומדעי לבריאה.

מדוע אתה מתביש להודות כי אתה מצדד בבריאה, היינו, הנפקה as-is, של מוצרים מוגמרים, כל הצומח והחי, instantaneously.
מדוע להתביש?
ומתי ארעה ההנפקה?
 

pozetiv

New member
זה מה שהנוצרים אומרים מהסיבות שלהם .

תסתכל למעלה כתבתי במה אני מאמין וזה דבר שלא יאומן בעליל בגלל זה קוראים לזה אמונה ובשביל לדעת שזה מתרחש כך צריך לצאת מהמערכת ולראות את זה משם אבל בסוף אי אפשר לחזור כדי לספר , בשביל זה יש שכל וכאשר כל האפשרויות לא תקפות, רק אפשרות אחת נשארה והיא יציאה של המציאות מן הריק וחזרתה אל הריק בכל רגע הווה. זה קורה כמו מעבולת vortex בעוד שההווה הוא חזית הגל של המערבולת, אין דרך אחרת להסביר את זה ואם זה לא היה בלתי יאומן כי יסופר, לא היו קוראים לזה אמונה,.
חשוב לזכור שבעלי תפיסה מטראיליסטית לא יוכלו לעולם לתאר לעצמם שכל המציאות נמצאת בראש שלהם ולא בשום מקום אחר, כי כאשר היד ממששת ומרגישה חום כלשהו למשל , היא בעצם ממששת את מושא המחשבה של המוח שבאותו רגע בדיוק הוא בעצמו בונה. . זה כלכך פשוט מצד אחד אבל מורכב מצד שני כי תפיסה כזו לא מאפשרת לחיות חיים רגילים. אבל מה לעשות, זה מה שזה.
 

jamejame

New member
דבריך, כרגיל, קוהרנטיים, הגיוניים ובעלי משמעות עמוקה

אנא שלח אותם ואת פרטיך האישיים לקישור הבא:
http://www.psjer.org.il/

תארוז תיק קטן עם אספקה לשישה חודשים (בעיקר תחתונים נקיות להחלפה) והמתן בסבלנות לצפירות האמבולנס.
 

Hameln

New member
אני יכול לנסות גם?

חיינו הם לא פחות מהתגלמויות מעיין הנוכחות האינסופי.

חיוניות דורשת התחקות מכיוון שמערכת השמש שופעת פעימות ואילו אנו בתוך תודעה נצחית, נאצלת, שתפרוץ את מארג החלל-זמן עצמו. אף שאינכם מודעים לכך, אנו אנרגיית נקודת האפס. ודאי תתהו כיצד יש לנווט בנוף החלומות השמימי.

העתיד הוא בחכמה המתגלה בחושניותה אבל כשהקוונטום מתקרב לנקודת מפנה הווקטור של הרצון הוא עכשיו. זה עלול להיות קשה להבחין מאיפה להתחיל כי הטוטאליות קוראת לנו באמצעות תגובות מונחות כאוס. האם אתם שומעים אותה? אם מעולם לא חוויתם מיזוג באמצעות אינטראקציה נון-לוקאלית, החיים עלולים להיות קשים.

מהתפתחות אנו נולדים מחדש ועידנים מהיום נתקיים כפי שמעולם לא התקיימנו לפני כן, לאחר שנתעורר באמצעות המחזוריות הקוונטית. זהו השלב הבא בעוררות האנרגיה האינסופית, הנשגבת מבינה.
 

חנוך25

New member
לא רע. לא רע בכלל...

קראתי כמה פעמים והמשפט היחיד שבו הבנתי את הקשר בין שתי מילים עוקבות היה "החיים עלולים להיות קשים"...

פוזטיב, מאחוריך!
 

nightjar

New member
אתה יודע שאם תמשיך למשש את מושא המחשבה של המוח

אתה עלול לקבל כוויה? כי יש שם משהו חם באמת!
 

Critical Thinking

Well-known member
"לגבי לוח השנה השומרי אתה טועה, משום שבסיס החישוב שלהם שנמצא

בלוחות בחפירות ארכיאולוגיות הוא בסיס 60"?
לא. בסיס 60 הוא בסיס הספירה הבבלי. לא השומרי. וגיל מעשיית המבול השומרי נקבע על פי שמות מלכים הנזכרים בטבלאות החימר ולא על פי תיארוך פחמן14, משום שהחימר אינו אורגני ולא נשם אויר אטמוספרי.
המבול המתואר במיתולוגיה היהודית התרחש לפני כ- 4100 שנים (על פי ה- timeline של המיתולוגיה היהודית עצמה, "מאדם עד המבול אלף ושש מאות וחמשים ושש שנים"), ובוא נתעלם מכך שאין סימן גיאולוגי להתרחשותו, אך המלכים המתוארים בלוחות חיו קודם לכן.
 

pozetiv

New member
אתה מבלבל בין כמה דברים .

התורה היא לא ספר סיפורים, זה היה נסיון של קבוצה כלשהי כמדומני נוצרים שניסו לשווק את התורה כספר סיפורים אבל לא, אין שום קשר בין מה שכתוב בתורה לבין ממצאים כלשהם במציאות , הכל בלוף .
התורה היא גבוהה גבוהה שלא ניתן בכלל לתאר ובגלל זה היא עטופה בכל מני סיפורים שמסתדרים עם השכל, כל מיני חישובים פרשנויות וכן הלאה .

מעבר לכך התורה היא לא יכולה להוות בסיס לדיון בין מי שמאמין לבין מי שאינו מאמין, אלא צריך למצא בסיס משותף אחר והוא ההגיון והשכל הישר שמתבסס על ראיית המציאות כפי שהיא .

*בסיס 60 בוודאות שימש לראשונה את השומריים במסופוטמיה העתיקה ובהמשך בבל אמצה אותה .
 

Critical Thinking

Well-known member
האם אתה אומר שהתורה אינה "ספר היסטוריה", ואינה

מתארת "אירועים" שהתרחשו, אלא הינה ספר של משלים ואלגוריות?

לא ענית על שאלתי מתי התרחשה ההנפקה as-is, של מוצרים מוגמרים, כל הצומח והחי, instantaneously?

התורה לא יכולה להיות בסיס לדיון בין מי שמאמין כי היא "כתבי קודש" לבין מי שסבור כי היא מיתולגיה ככל מיתולוגיות העמים אשר היו חייבים להמציא לעצמם היסטוריה אפופת הוד ונסים כדי לתבוע טריטוריה.

אשר לבסיס השיטה השומרית - נכון היא היתה 60, אך עדיין המלכים הנזכרים בעלילות גלגמש קדמו לתאריך המבול במיתולוגיה היהודית.

כמו כן, המספר שבע אינו לזכר ששה ימי הבריאה פלוס יום המנוחה, אלא פשוט מחזור פגאני מבוסס על שבעה גרמי שמים הבולטים בשמי קדם, ושיוך אל משגיח על כל יום, המזוהה עם העצם השמימי. אורך שנת חמה אינו מכפלה של שבועות, ואין לשבוע שום תפקיד בחשבון הלוח הגרגוריאני. השבוע אינו "משחק" עקרונית גם בחשבון הלוח העברי, אלא שהלוח העברי בכל זאת תלוי בשבוע עקב ארבע הדחיות העשויות לדחות מועד א' תשרי, וההסתמכות על מולד בהרד (יום ב', שעה חמישית, פלוס 204 חלקים) כנקודת הראשית לחישובים.
 

Critical Thinking

Well-known member
pozetiv, ידידי, אני רואה כי נאלמת לפתע.

כתבתי כי כדה"א ישרף כנעורת פשתן, והענין נתמך על ידי אסטרונומים.
אמנם בטוי שגור על פי המאמינים הוא "אלהים בונה עולמות ומחריבם", אולם, בכל זאת, מה יעשו יהודים בלי ציון, ירושלים ואבן השתיה, בפלנטה אליה יהגרו בעוד מועד, אם בכלל יצליחו להגר במועד.
האם גם שם יהיו "מקומיים", ותהיה גם "עמונה" המתנחלת על רכוש פרטי של "מקומיים" ושודדת אותו בריש גלי (למד בחיריק, על פי גרסת נהנתניהו)?
 

hnc

New member
לא נעים לי לעשות זאת, אבל בחייאת פוזטיב

מה קשורה התפתחות מין ממין להתפשטות היקום?
תגיד, עוד פעם הסנפת איזו שורה של גמרא?
 

Ron W

New member
מה שבטוח אפשרי זה להמציא את תאוריית הבריאה השקרית

 
למעלה