בעייה עתיקה בגישה חדשה - בעיית האדם וגופו.

aetzbarr

Member
בעייה עתיקה בגישה חדשה - בעיית האדם וגופו.

בעיה עתיקה בגישה חדשה , בעיית האדם וגופו.

גוף האדם קיים בעולם החיצוני הפיזיקלי .
האדם קיים בעולמו הפנימי שלו.

גוף האדם זקוק לאוויר, למים, למזון , למחסה.
האדם זקוק לתשובות על שאלותיו.

העולם החיצוני - מספק מעצמו תשובות - של אמת ושקר..
העולם הפנימי - מספק מעצמו תשובות - של טוב ורע .

הקשר הפלאי בין העולם החיצוני לעולם הפנימי.
הקשר בין עולמו הפנימי של האדם לעולם החיצוני, מתרחש דרך מעשה בעולם החיצוני.
בעקבות מעשה כזה , באה אל עולמו הפנימי של עושה המעשה - ידיעה .
וכאשר באה ידיעה אל עולמו הפנימי של האדם, רק אז הוא יודע.

חברה טבעית.
כאשר חברת בני אדם - עושים אותם מעשים בעולם החיצוני - בהכרח הם משיגים ידיעות זהות הבאות אל עולמם הפנימי.
חברה כזו ראויה לשם..... חברה טבעית.

חברה טבעית יוצרת באופן טבעי שפה טבעית.
שפה טבעית היא שפה של שמות, וכל שם הוא רק צירוף של אותיות.
כל צירוף אותיות נבחר, יכול למלא תפקיד של שם ( פללו , מיסביקו , ללקו, .....)
חברה טבעית מעניקה צירוף אותיות ייחודי, לכל ידיעה שבאה אל העולם הפנימי.
בהענקה זו, מתחילה להופיע במציאות..... שפה טבעית.

וכך מתנהלת לה תקשורת בשפה טבעית
ראובן מתרגם ידיעות מעולמו הפנימי לצירופי אותיות המופיעים בעולם החיצוני.
לוי שומע צירופי אותיות בעולם החיצוני, והוא מתרגם אותם לידיעות בעולמו הפנימי שלו.
תרגום כפול נדרש, כדי לתקשר בין עולמו הפנימי של ראובן לעולמו הפנימי של לוי.
זהו תרגום בלתי מודע , אוטונומי, המתרחש מעצמו בזמן אמיתי.
התרגום פועל, רק אם ראובן ולוי שייכים לאותה חברה טבעית, שיצרה שפה טבעית.

בשפה טבעית, לא שואלים ...מה זה ? צירוף האותיות ר מ ח ח ר ק ( כי זה רק שם )
בשפה טבעית שואלים....שם של מה ? הוא צירוף האותיות ר מ ח ח ר ק
על שאלה זו אי אפשר לענות עם צירופי אותיות אחרים, כי הם רק שמות.
על שאלה זו עונים בתיאור של מעשה שיש לעשותו בעולם החיצוני , והוא מביא ידיעה אל עולמו הפנימי של האדם. ( הידיעה שבאה היא התשובה לשאלת...שם של מה ? )

שפה טבעית מקיימת את הכלל ....., עשית – ידעת.

א.עצבר
 

dojee

New member
האדם הוא בהמה, רק מי שחש בקיומו של הבורא הוא אדם

הבורא לא קיים אצל בהמות
 

dojee

New member
שפיפון, ברוו, מחכה לתשובה, אין תגובה סימן שאני צודק


 

מדור 26

New member
קודם כל - לפי התורה שלך,האדם נברא בצלם אלוהים... כל אדם.

אבל אם בבהמות עסקינן, הבהמות מועילות לאנושות: חלב, בשר, כוח עבודה - לפני שהמציאו את הטרקטור חקלאים נהגו לחרוש את השדות בעזרת בהמות, כך שהבהמות תרמו לאנושות לא מעט...
מה אתה מועיל לאנושות?... כלום - נאדה - גורנישט... לפיכך, רמתך פחותה מזו של בהמה...רחמנא לצלן..
...אז כדאי שתשמור על לשונך, פן תפגע...
 

dojee

New member
"וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם בְּצַלְמוֹ" - אתאיסט מושלם

עם מוח טאבולה ראסה ככתוב "כבהמות נידמו" התפתחותו הרוחנית של האדם
מביאה אותו לגילוי הבורא ומבדילה אותו מהבהמה

 

מדור 26

New member
כל המלל ההזוי שהשרצת כאן...

אינו אלה הלך מחשבה פרימיטיבי שהלבישו עליך פגועי מוח וחולי רוח, שהפכו אותך
לאחד מהם...כבר כתבתי לך איזו דרגה יש לך בעולם החי... אין צורך להוסיף יותר...
 

dojee

New member
דבריך דברי בלע הכפשה וניבולי פה, אינך ראוי להיקרא אדם

 

aetzbarr

Member
צירוף האותיות א ד ם ..זה שם של מה ? המענה על שאלה זו ירגיע

 
נו, לשיטתך איננו אדם מלכתחילה, אז למה זו בעיה?

אגב 1: זה שאני לא מגיב לשטויות שלך זה פשוט כי לא כל שטות שאתה כותב בפורום ראויה לתגובה. זה בטח לא אומר שאני מסכים איתך, ובוודאי לא אומר שאתה צודק.

אגב 2: מרק טווין כתב פעם "האדם הוא החיה היחידה שמסמיקה, או צריכה להסמיק."

אגב 3: קוהלת, פרק ג': "יט כִּי מִקְרֶה בְנֵי-הָאָדָם וּמִקְרֶה הַבְּהֵמָה, וּמִקְרֶה אֶחָד לָהֶם--כְּמוֹת זֶה כֵּן מוֹת זֶה, וְרוּחַ אֶחָד לַכֹּל; וּמוֹתַר הָאָדָם מִן-הַבְּהֵמָה אָיִן, כִּי הַכֹּל הָבֶל. כ הַכֹּל הוֹלֵךְ, אֶל-מָקוֹם אֶחָד; הַכֹּל הָיָה מִן-הֶעָפָר, וְהַכֹּל שָׁב אֶל-הֶעָפָר."

אגב 4: אני חושב שמדור יסכים איתי על כך שאין שום חיה שמסוגלת לזוועות נוראיות יותר מאשר זו הנקראת אדם, ולרוב זועות אלו נעשות בשם הדת.
 

dojee

New member
איננו אדם משמעותו בהמה, השתמשתי בניסוח עדין כלפי מדור

 

dojee

New member
קוהלת, פרק ג': "יט כִּי מִקְרֶה בְנֵי-הָאָדָם וּמִקְרֶה...

תמשיך לתת ציטוטין מהלימודין בחיידר

מנסה לעבוד על אנשין שלא מבינין
 
למעלה