מטורף בודד? כנראה שלא!

BravoMan

Active member
מטורף בודד? כנראה שלא!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4830887,00.html

נעצר אחיו של שליסל בחשד שתכנן לפגוע בצועדים במצעד הגאווה בירושלים.

ממש לא מפתיע אותי, שבניגוד לתירוצים שנתנו לי פה בפורום שמדובר במטורף בודד שאינו מייצג שומרי הלכה, למעשה מדובר באחד מיני רבים, שפועל כפי שלימדה אותו.
 
נו, ההורים שלהם כנראה לא חינכו אותם לפי ההלכה...


 

Hameln

New member
לא הבנתי את תגובת ניר ברקת

"הקהילה ההומו-לסבית מקבלת שירותים בעיר ירושלים לשביעות רצונה. בוודאי שזכותם לצעוד. עיריית ירושלים, אני והמשטרה נעשה כל מה שאנחנו יכולים בשביל לאפשר להם לממש את זכותם, אבל הם צריכים לדעת שזה פוגע באחרים. סובלנות זה לא רק לתת לאנשים לצעוד, זה גם לחפש את הדרך להשיג את מבוקשך מבלי לפגוע בדעות של אחרים או רגשות של אחרים. בירושלים יש אוכלוסייה גדולה שמאוד קשה לה עם המצעד".

מה זה אומר? שזכותם לצעוד בירושלים כל עוד הם נמנעים מלממש אותה?
 

BravoMan

Active member
האמת, רציתי לכתוב גם על זה

אבל בסוף לא היה לי כוח.
&nbsp
הוא פוליטיקאי טיפוסי ושפל - הוא לא רוצה להגיע למצעד כדי לא להכעיס את המצביעים החרדים שלו.
למרות שיהיה לפחות רב אחד, ומלא חברי כנסת, שלא לדבר על נשיא המדינה, שיגיעו.
&nbsp
כפי שאני מבין את הדברים שלו, הוא בעצם אומר: "אנחנו מחויבים לתת להם לצעוד, כי זו זכותם, ואין לנו מה לעשות עם זה, אבל אני אישית לא אתן לזה לגיטימציה, ולא אציג את זה כדבר מקובל, כי אני כמוכם (מצביעים יקרים) חושב שזו תועבה שיש לאסור אותה, וכמובן שאני לא אשתמש במילים האלה בתקשורת כדי לא לחטוף על הראש מכל האנשים השפויים במדינה (סליחה בוחרים יקרים, התכוונתי כופרים סוגדי פריצות וטומאה)".
&nbsp
מה שמעניין אותי זה, האם הוא גם היה נמנע מלהופיע מעל במה בטקסי יום העצמאות, לו היה ממש רוצה קול של בוחרים ממזרח ירושלים, הרי אין ספק שהחגיגות האלה פוגעות ברגשות שלהם
 
למעלה