דז'ה וו

דז'ה וו

כמו שהסברתי פה, תבניות המוח שלנו ביקום האפל שזורות קוונטית עם תבניות המוח הפיזיות שלנו, ובגלל שתבניות המוח שלנו רוטטות ב11 ממדים שאחד מהם הוא זמן, תבניות המוח שלנו למעשה קיימות בו זמנית בעבר, הווה ועתיד. תחושת הדז'ה וו נגרמת כאשר פרץ של חומר-אנרגיה אפלים ע"י חורים לבנים ביקום האפל מתנגש עם צינורות החלקיקים הוירטואליים שמאפשרים את השזירה קוונטית, ולפעמים זה גורם למיתרים שבעל-חלל לשלוח פידבק מהעתיד בחזרה למוח הפיזי שלנו.
 
ואם תהיתם איך מימד אחד של זמן מתקיים ב3 צירי זמן

אז התשובה פשוטה: החומר והאנרגיה המוארים (כלומר לא אפלים) מתקיימים בהווה; החומר והאנרגיה האפלים מתקיימים בעבר (בגלל שתבניות המוח שלנו פולטות גלים של טכיונים שאלו חלקיקים שנעים מהר מהאור ועל כן נעים אחורה בזמן); והמיתרים שלנו שנמצאים בעל-חלל מתקיימים בעתיד (כי אנרגיה טהורה רוטטת הרבה יותר מהר מאנרגיה לא טהורה...)
 

aetzbarr

Member
לאיזה זמן הכוונה ? לזמן הסטטי ,לזמן הלא סטטי,או לזמן התודעתי

 
פסרקה וו

(=שאתה יודע משהו אבל לא זוכר אותו ומרגיש שהוא עומד לך על קצה הלשון)
התופעה הזאת מתרחשת כאשר גלי טכיונים מתנגשים עם חומר שלילי מה שגורם לגליץ' זמני בזיכרון שלנו.
 
הגורם למפץ הגדול

כמו שאמרתי לפני המפץ הגדול לא היה כלום מלבד 11 הממברנות (=ממדים) וכש2 מהממברנות התנגשו אחת בשנייה זה יצר פרץ עצום של אנרגיה שאנחנו קוראים לו "המפץ הגדול". ואם אתם שואלים מה גרם לממברנות להתנגש, אז זה פשוט: בין כל ממברנה יש חומר אפל, ובצורה אקראית לחלוטין לפעמים חלקים ממנו נהפכים לאנרגיה אפלה שכידוע גורמת להתרחבות היקום. ובכן, לפני היקום האנרגיה האפלה גרמה להתרחבות העל-חלל שבין הממברנות ומה שגרם להם להתנגש, והתנגשות הזאת לא רק שגרמה למפץ הגדול אלא היא גם הפכה חלק נרחב מהחומר האפל לאנרגיה אפלה וזה למה יש ביקום שלנו הרבה יותר אנרגיה אפלה מחומר אפל.
 

pozetiv

New member
למה יש לי הרגשה שכבר רשמת בדיוק את ההודעה הזאת ?

סתם בצחוק חחח.

תראה ברצינות , אם דה ז'ה וו זה שמרגישים שמה שמתרחש עכשיו בהווה קרה כבר ,
אז איך אתה מסביר את הסתירה לכך בסוף ההודעה שלך-
*ולפעמים זה גורם למיתרים שבעל-חלל לשלוח פידבק מהעתיד בחזרה למוח הפיזי שלנו. *
עתיד זה מה שיהיה ולא מה שהיה .

לפני כארבע שנים כתבתי כאן את ההצעה שלי להסבר התופעה הזו ורק בסוף ההודעה, תסתכל שם בסוף, הנחה אותי כותב *נציב המים * לקשר בין תודעת האדם לבין קיומה של תבונה חיצונית שמייצגת את אלוהים כביכול .
 
פשוט:

בגלל שהמוח שלך בעולם הפיזי מקבל פידבק מהעתיד על מאורע שמתרחש עכשיו בהווה, זה גורם לך לחשוב כאילו המאורע התרחש כבר. כל הסיטואציה נראית לך מוכרת אפילו שכביכול זו הפעם הראשונה שאתה חווה אתה, וכל זה בגלל הפרעה בשזירה הקוונטית בין המוח שלך בהווה לבין תבנית המוח שלך בעתיד, ששם היא כבר חוותה הכל. לרוב היא לא שולחת פידבקים, אבל כמו שאמרתי לפעמים קורה שמתי שמשהו נשאב לחור שחור ונשלח משום לחור אפור, אז אחרי שהוא מומר שם לחומר/אנרגיה אפלה ויוצא דרך חור לבן ביקום האפל, מה שיצא מתנגש עם הצינורות ששוזרים קוונטית את תבנית מוח המיתרים בעל-חלל עם המוח הפיזי ביקום המואר. פשוט, לא?
 
למעלה