מכון עיסוי והרפיה

מכון עיסוי והרפיה

שלום לכל דיירי הפורום, מספר שאלות הרות גורל באמתחתי. בבואך למכון עיסוי והרפיה, שלא מתמקד יתר על המידה בעיסוי אלא בעיקר שש על ההרפיה, האם על הקליינט להצטייד באמצעי מניעה משל עצמו, או שחברת הליסינג מספקת גם אמצעי מניעה על חשבון הבית? המחירים הנקובים במחירון הנם מחירים לפי שעה או לפי גמירה? ז"א, שילמתי, נאמר, 300 שח, האם אני זכאי לתמורה מלאה לכספי? דהיינו שעה שלמה במחציתה של המאסז'יסטית או לאחר שאגמור עם המצווה (שבדר"כ לא לוקחת שעה שלמה..), הנערה תלך כלעומת שבאה? ובכלל, מהו מחיר סביר עבור הרפיה טובה? רב תודות לעונים.
 
אל תשאל מאיפה אני יודע...

1. מספקים 2. לפי שעה 3. לא שעה מלאה 4. תגדיר מה זה הרפיה טובה... ומה לעזאזל קושר ליסינג? לא ידעתי שגם זה התחיל להיות בליסינג
 
יופי...

עוד הייטקיסטית ממורמרת?
 
הנה דוגמה למה שמעצבן אותי, תחזיקו אותי

בכדי שלא אתנגח בו. בגלל אנשים כמוהו ובגלל נותנת השרות שהוא מחפש אנשים שלמדו והשקיעו צריכים להתמודד עם סוטים. עאלק, הולך לבית זונות וקורא לזה "מכון עיסוי והרפיה" ויש גם כאלה שמעיזים לקרוא לזה "ספא". הלו...זה לא פורום "בית זונות" ולא מעניין אותנו ובמיוחד אותי אם תרכוש בעצמך או שחברת הליסינג שלך תספק לך אמצעי מניעה שמא אחת הזונות תדביק אותך במשהו. מעניין לי ת'תחת כמה אתה מוכן לשלם לזונה (ואל תקרא לה מאסג'יסטית בבקשה כי היא לא למדה ולעשות ביד זה מתן שירותי מין ולא מסאג') או כמה לוקחת זונה על "הרפייה" או יותר נכון לומר על "לעשות ביד, מציצה, או השחלה לשחלה" ועוד יותר מעניין לי את הזקיקים אם היא תשאר ללטף לך בביצים. ואגב מחיר סביר עבור הרפייה טובה עד הסוף זה מוות....מדעי, תשאל כל רופא. ומה קרה היד שלך ברוגז איתך?! לכו תבינו אנשים...
 

midnight smoker

New member
יאללה מה את מצטדקת,גברים הולכים לזונות.

וחלקן יודעות לעשות יותר ממה שאת תדעי אי פעם.
 

Bוסקסית

New member
כנראה אתה יודע על מה אתה מדבר,

מה שכן מאיפה לך האינפורמציה אם הזונה עושה את זה יותר טוב מהגולשות כאן? אפשר לחשוב שהייתה עם כל הנשים כאן ועשיתה השוואה, ראש של גבר פרמיטיבי, באמת עצוב. גברים שכותבים כמו פותח ההודעה וכמוך בד"כ צריכים זונה בגלל שאף אחת לא מוכנה לגעת בהם.
 

midnight smoker

New member
אולי פרימיטיבי אבל נכחתי בשיעורי דקדוק ביסודי

ולעצם העניין,את עוד אחת מאותן נשים אשר טומנות את ראשן בחול. דעי לך שגברים הולכים לזונות,ותתפלאי גם איזה גברים. קחי לך לדוגמה את אותם שחקני כדורגל או כדורסל או טייסים ש"נתפסו" על חם עם נערות ליווי. אני בטוח שלפחות אחד מהם היה מצליח להשכיב אותך לו היה רוצה,נכון? וגם ברי בתאל הייתה נענית לאיזה שחקן כדורסל חתיך וגבוה. ובכל זאת הוא שילם לנערת ליווי שתבוא לקשקש לו בביצים. אז חאלס עם התמימות,תתבגרי כבר ותתמודדי עם המציאות.
 
בבקשה, אל תחליט בשמי ואל תשתמש בו לדוגמאות

בתגובות שלך, אל תאמר למי אני אענה או לא, ממש לא לעניין ואתה כלל לא מכיר אותי! לגבי שמי גם אם בכוונה או שלא כתבת אותו "כאילו" בשגיאת כתיב אבל יודע טוב מאוד שיודעים למי התכוונת. אז בבקשה ממך קצת כבוד לגולשים אחרים.
 
רגע! רגע! רגע! midnight smoker

סליחה שאני חושבת שרוב הגברים השווים באמת לא הולכים לזונות. ואני לא מדברת על אלה שמלאים בכסף..מפני שהם יכולים לדחוף את הכסף שלהם עמוק לתוך החלחולת. ואם כבר בחרת להגיב אז דבר רק בשם עצמך! בעבר לזה מה אתה משווה בכלל ביצועים של זונה לביצועים של מטפלת/מסג'יסטית מקצועית, התייחסתי בבוז לזה שהנ"ל התכוון "למתן שירותי מין" וקרא לזה "מסאג'" ובצדק!. זה רע לכל המטפלים והמטפלות המקצועיים. ואישי היקר, למען הסר ספק אחלה זונה שבעולם שתקבל אחלה כסף שבעולם בחיים לא תעניק מה שאני יכולה להעניק לגבר שאני אוהבת ורוצה.
 
אני לא מרגישה מאויימת,זה מחליא אותי

את מוזמנת לקרו בבלוג שלי את הקטע של "קצת על עצמי" ותביני מדוע זה כל כך מרגיז. תשאלי כל מטפל ומטפלת מיקצועית מדוע יש לנו בעיה עם כל מתן שרותי המין. היום גם בספא מפואר ומקצועי יגיעו איזה אחד/ת שחושבים שאפשר לבקש ממטפלים מקצועיים שיעשו להם ביד. ומדוע את חושבת שהוא מרשה לעצמו לבקש את זה?...בגלל מי?
 

midnight smoker

New member
ברי,תודה על חידושי הלשון שאת מלמדת אותי

ואני מסכים איתך בנושא הזילות שמכוני ה"מסאז' המפנק" גרמו למעסים ומטפלים מקצועיים,אבל אולי זה רק מעצים את האתגר המקצועי שהם,המקצועיים,צריכים לעמוד בו. ובעניין הזונות, זה לא מפליא שאם גבר אומר שגברים הולכים לזונות אז מייד כל הבנות פה חושבות שהוא מבקר קבוע במכוני ליווי ובטוח שהוא לא שווה... נו,מה כבר אפשר לצפות... אז קחי לך דוגמאות רבות של "שווים" שכן הולכים לזונות,הזכרתי חלק למעלה, וכולנו יודעים שגם גברים שווים ביותר בילו פה ושם עם איזו נערת ליווי,כשהיו בחופשת גברים באילת או באמסטרדאם,או כשסתם בא להם לבדוק את החוויה פעם שנייה ושלישית. ויש סיכוי טוב מאוד שלפני החתונה שלך, החברים של בעלך לעתיד המאושר יארגנו לו מסיבת רווקים עם חשפנית שלפני שתלך גם תיתן לו איזו מציצה טובה או יותר מזה. ואם גברים הולכים עם ההיא בפאב שכל יומיים אוסף אותה מישהו אחר,זה יותר מקובל? יותר נקי? למה,כי אין תשלום? ומה עם כוס היין שהוא הזמין אותה? אתן יודעות את זה אבל מעדיפות להתכחש,כמו בהרבה מקרים אחרים.
 
למעלה