מחפש קוגרית/MILF ליזיזות מתמשכת

Reyn

New member
מחפש קוגרית/MILF ליזיזות מתמשכת

לא סטוץ חד פעמי ונטול חיבור, ולא נשואה, אלא גרושה או רווקה שכבר לא מחפשת חתן ואב לילדיה, ומתחשק לה לארח מדי פעם פרנטר צעיר ומפנק למפגשים אינטימיים ונעימים שכוללים פטפוט, סקס וכרבול.
אני בן 27 (בקרוב 28), אזור ירושלים/שפלה.
 
בהצלחה! תן בבקשה טווח גילאים ומיד נכין לך רשימת מועמדות


 

Reyn

New member
אני לא בטוח אם את מתלוצצת או רצינית :)

מהיעדר הפניות עד כה אני מסיק שאין מועמדות, ובאופן כללי נראה שחברי הפורום מתעניינים יותר בשיחות על סקס מאשר בעשיית סקס (זה כמובן לגיטימי, אני לא אומר בביקורת, פשוט פחות מה שאני מחפש אישית).
&nbsp
בכל אופן, אין לי כרגע מגבלת גיל ואשמח לשמוע מכל "מועמדת". כמובן שיש עניין של חיבור ומשיכה אישית.
 

Surrealistical

New member
אנשים כאן מאוד אוהבים לעשות סקס

פשוט לא אחד עם השני. הפורום נשמר בתור מקום לדיבורים ודיון על ה"תחביב". כמובן שניתן להכיר מכאן, אבל לא ע"י הודעות כמו שלך.
הסיבה שעשו ממך צחוק זה כי ההודעה שלך נתפסת די מנותקת. אישה יכולה להיות הכי חרמנית בעולם ועדיין לא ללכת עם מישהו זר מהאינטרנט. גברים מסוימים (לרוב אלו שצוחקים עליהם) נוטים לא להבין שאם הם חרמנים כל מה שהם צריכים זה אישה שמוצאת חן בעיניהם אז אצל נשים זה שונה. לדעתי זה רק במקרים מעטים עניין של תחושת בטחון (כמו שמיצי אמרה) וברוב המקרים זה הצורך באיזשהו חיבור נפשי ומשיכה עוד לפני שבכלל יש דיבור על משהו מיני. ולא ההפך: מדברים על להפגש לסקס ואז מבררים אם יש משיכה. זה עובד ככה בעיקר רק אצל גברים.
 

הרמס7

New member
אבחנות חכמות כתובות בחן. בטח היינו

מוצאים חיבור נפשי אם היית מתקדמת יותר... כרונולוגית
 
שבלולו מותק .. עד שיש כאן בחור שמראש לא פוסל בנות 40 + ואת
ככה משחקת איתו ??
לא יפה

&nbsp
&nbsp
ולמיודענו REYN .. אז כן . צוחקים איתך ...
 

Reyn

New member
הומור משובח. נפלתי מהכיסא.

כעת אדע לאן לפנות בפעם הבאה שאחפש מופע סטנדאפ טוב.

הייתי סובלני יותר אם הלעג באמת היה מתייחס להעדפה ה"מוזרה" שציינתי במודעה. אבל ממודעות אחרות בפורום הזה ודומים, אני מבין שלא משנה אם מגיע גבר צעיר או מבוגר, מנוסה או בתול, עדין או בוטה, חסר ביטחון או שופע ביטחון, שמחפש צעירות או מבוגרות, רווקות או נשואות, לזיון או יזיזות - בכל המקרים ההיענות זהה.

חבל שבתרבות השמרנית בישראל, אפילו זירות דיון שמיועדות לסקס ממשיכות לראות בו טאבו שניתן לדון בו רק בחדרי חדרים, ולא לקחת אותו למישור המציאות.

בהצלחה בדיבורים...
 
אתה צודק, וגם המירמור מוצדק


לא קל למצוא יזיזה ככה, וזו בדיחה שחוקה, לצערי הפעם היא היתה על חשבונך, אבל כל פעם זה מישהו אחר וזה ממש לא אישי. פשוט כל שבוע יש הצעה או שתיים כאלה בפורום ואין בכלל ביקוש. וזה לא קשור לישראל, לדעתי ככה זה גם בחו"ל. אולי זה משקף את היחס השונה שיש להרבה מהנשים כלפי הצורך באינטימיות, במידע מקדים, בקשר מתמשך ובהשקעה הדדית ביצירת הכרות ואינטימיות, ואולי גם כי לנשים ממש לא קשה למצוא סקס, ויותר מכך, זה יהיה סקס עם אדם שהם מכירות, זאת לעומת אדם ברשת שהן כלל לא מכירות ואפילו לא מנדב תמונת גוף.

אם הייתי מחפשת יזיז זמני או קבוע, הייתי מחפשת בקרב הגולשים שתמונתם וכתיבתם מצאו חן בעיני, ולא ניק חדש שמפציע ואיני יודעת עליו כלום.

מציעה לנסות בפורומים יעודיים (סטוצים וכו', לא כ"כ בקיאה) וכמובן מתנצלת שוב


קבל תמונה בתור פיצוי


 

Reyn

New member
מעריך את ההתנצלות :)

ניסיתי גם בפורום סטוצים ובפורום פנטזיות; לא היתה היענות. בעבר גם ניסיתי בפורום הזה ובאחרים כשחיפשתי דברים אחרים, בהיענות דומה.

נתקלתי כבר בטיעון שנשים מחפשות הכרות מקדימה ולא אדם זר בפורום, וזה תמיד מפתיע אותי קצת, כי מעולם לא אמרתי שצריך לעבור ישירות מהפורום לחדירה - הרעיון הוא לפטפט, להכיר, להיפגש ולדבר כדי לראות אם מתאים, ואם כן, להתקדם. This might come as a shock, אבל גם הרבה גברים מחפשים חיבור לפני הסקס.. :)

שמעתי גם שעדיף לבלות בפורום תקופה, להכיר את הנפשות הפועלות ולצבור אמון, אבל באופן אישי אני לא מוצא הרבה עניין בשיחות על מיניות (אם כבר, הן רק יעוררו אצלי יותר חשק לא-ממומש), ונראה לי מוזר להעמיד פנים שאני רוצה לדון בנושא כשבעצם אני מחפש להכיר. גם אין הבדל מהותי בין להתחיל שיחה אישית עם אדם שנמצא בפורום חודשיים או יום אחד - כך או כך ההכרות האישית נעשית באופן אישי ולא בפומבי.

לא אכפת לי לשלוח תמונת גוף, אבל יש לי רושם שזה לא מה שמדליק את רוב הנשים (אנחנו הגברים בהחלט לא המין היפה), וגם נוח לי יותר לעשות את זה באופן פרטי.

התמונה הזו שלך? היא מהממת לגמרי. יש לך גוף מדהים, אני לא מצליח להפסיק להסתכל.
 
אתה צודק ברמת ההגיון

אבל לא ברמת הרגש. וכנראה שזה לא עוזר לך ככ..
&nbsp
גם אם זה נשמע לך טיפשי, נשים ירגישו בטוחות יותר לתקשר עם מישהו שהן מכירות את ההתנהלות שלו מהפורום. כאילו שהן "ראו" איך הוא מתנהג בציבור- למרות שזה פורום אנונימי וברור שזה לא שווה ערך להתנהגות בציבור.
מעטות הנשים שיפנו לניק אנונימי שצץ פתאום עם הצעה למערכת יחסים.
זה קשור לפחד בסיסי כי רובינו חלשות פיזית מגברים, ולמוסכמות חברתיות ליזום קשר מיני בצורה אקטיבית.
כן, גם בפורום סקס.
 

Reyn

New member
זה לא טפשי, אני מבין את ההיגיון בסך הכל

אני גם לא פוסל את האפשרות להיות פעיל בפורום.
עדיין נשאלת השאלה אם בכלל יש כאן בכלל מישהי שעשויה להתעניין, כי מהנסיונות שלי עד כה (בפלטפורמות שונות) נראה שכמעט ואין נשים שמעוניינות להכיר גבר צעיר יותר, וגם לא נפוץ שמעוניינות ביזיז.
 
אתה מצחיק

אין דרך לדעת עכשיו האם תהייה פה מישהי שתתעניין בך אם תהייה פעיל בפורום זה או אחר.
אני יכולה לומר לך שאני פגשתי בעבר לא מעט גברים מהפורומים של תפוז.
עם חלק היה מפגש חד פעמי על כוס קפה, עם חלק היה סקס ועם חלק מערכות יחסים שלמות.
&nbsp
ואם אתה שואל אם אני מעוניינת- אז התשובה היא שאני ובן זוגי פוגשים זוגות או נשים בלבד.
 

הרמס7

New member
זה לא פיצוי זה גירוי

מידי פעם אני צריך להזכיר לעצמי שלדברי המין היפה לא תמיד צריך להתייחס כפשוטם...
קפיש?
 
אני לא זוכר כמה פעמים כבר שמ את התמונה הזו

אבל היא תמיד משמחת אותי מחדש
תודה
 
למעלה