הארכת זקפה

הארכת זקפה

שלום חברים. החברה שלי גומרת 2-3, אבל בא לה עוד. אני מרגיש שקשה לי. מה כדאי לי לעשות? האם זה מקרה שויאגרה או תכשיר דומה יכול לעזור? אני בקופת חולים כללית. למי אני צריך לפנות? רופא משפחה, רופא מין, סקסולוג? איך עושים את זה? יש לי המון רצון לפתור את הבעיה :)
 

שגיא911

New member
אם קשה לך, בשביל מה ויאגרה?


ויאגרה זה למי שרך לו...

נ.ב. יש פה גם גברים שגומרים 2-3 .... שניות


(ברצינות, רופא משפחה יכול לרשום ויאגרה. נסה, מה יכול להיות?)
 

Sharoman

New member
אני אוהב את הקלות שבה אנשים דוחפים לעצמם כדורים

ראשית אתה צריך להבין שסקס לא מסתכם בחדירה בלבד, ובטח לא עבור האישה.
אם חברה שלך גומרת 2-3 פעמים ועדיין רוצה עוד היא כנראה נהנת מאוד להיות איתך וכמות יחסית קטה של גמירות איתך לא מספיקות לה.
למזלך לא חסרות אפשריות גירוי לפני החדירה עצמה - תוכל לרדת לה, להחדיר אצבעות, לעסות את הדגדגן, להשתמש בויברטור או דילדו או כל צעצוע או לשלב את הכל יחד

מעבר לכך תוכל תמיד לגוון את התנוחות שלכם כך שיהיה לה קל יותר לגמור בזמן שאתה תרגיש פחות גירוי, או אפילו להגיע למצב שבו אתה קרוב לגמירה, להפסיק, ואז לענג אותה עם הידיים/לשון/צעצועים...

כמה קישורים מהנבחרות:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/57/162987728/מבוגרים_בלבד/סקס
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/57/137925751/מבוגרים_בלבד/סקס
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/57/152978188/מבוגרים_בלבד/סקס
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/57/127680336/מבוגרים_בלבד/סקס
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/57/142373271/מבוגרים_בלבד/סקס

אם אחרי כל זה אתה עדיין מתעקש להשתמש בכדורים תוכל לפנות לרופא משפחה, לבצע כמה בדיקות ולקבל חצי כדור סיאליס.
 
ממש לא הייתי

לוקחת ויאגרה אם אין לך בעיות זקפה.
זו תרופה שמשפיעה על לחץ הדם ויש לה גם תופעות לוואי.
&nbsp
מציעה לך לגוון את הסקס עם ירידות, אצבעות וצעצועים ואפשר גם להתאמן בחדר כושר ולהשתפר בסיבולת הלב-ריאה שלך
 
תודה על התשובות

תודה על העידוד ) כן, אני חושב שיש לה איזשהו סוג רגשות כלפיי. יש לי עוד כמה שאלות. הבעיה שהבחורה הזאת היא מאוד מנוסה - היו לה איזה 60 פרטנרים, והיו לה כל מיני חוויות, גדלים שונים, שניים-שלושה גברים בו זמנית, שלוש שעות של סקס מטורף, ועוד כל מיני דברים שכשאני שומע אותם, אני מרגיש קטן, פחות קטן מהקצה של המחט. אבל היא עדיין איתי. לגבי ריצה אחר כדורים - אני בוודאי לא רץ אחר כדורים, אני רץ אחרי הפתרון שיביא את החברה שלי לסיפוק. לגבי לחץ דם - רני בן 33 ואף פעם לא היו לי בעיות לחץ דם. לגבי חדר כושר - מה התרגילים הספציפיים שאתם יכולים להמליץ כדי ךשפר את הסקס? אני שמעתי שמומלצים תרגילים לחיזוק שרירי האגן, במיוחד לאלה שיש להם שפיכה מהירה (מוקדמת). עכשיו, לגבי העבודה עם הלשון וידיים - כדאים לעשות את זה בהתחלה או בסוף? אם אני אעשה את זה בהתחלה והיא תגמור, אז יהיה לי עוד יותר קשה כי בפעם השנייה גומרים לאט יותר, לא? או שלרדת לה בסוף כשאני כבר גמור מת ושתגמור כמה פעמים שהיא רוצה כי אני לרדת בלי הפסקה )))) ועוד שאלה, ציינתם שיש תנוחות שהגבר מרגיש פחות את הגירוי והאישה גומרת מהר - בוודאי שזה אינדיבחדואלי, אבל יש לכם הצעה במצב כללי של עניינים? מאיזו תנוחה הבחורה גומרת מהר? אני פעם ראשונה בפורום סקס ופעם ראשונה שואל דברים כאלה, וכל העניין קצת מביך אבל אני חייב לפתור את זה.
 
תשובה

חכה רגע. לדעתי אתה לא צריך כדורים, ואתה לא צריך חדר כושר. הבעיה היותר דחופה שלך היא בטחון עצמי. יש לך חברה חדשה, והיא הרבה יותר מנוסה ממך מבחינה מינית, ואתה מרגיש מאויים. ראשית, כל הכבוד לך שאתה מודה בזה. זה יפה בעיני. שנית, זה נורמלי לגמרי. פער כזה (והיא באמת נשמעת נינג'ה) באמת יכול לגרום לאיום על הבטחון העצמי. אבל המבחן הוא איך אנחנו מתמודדים עם זה.

תגיד, היא בכלל התלוננה, או שהגעת להתייעץ בבחינת "הקדם תרופה למכה"? אולי טוב לה? כן, כן, איתך, הבחור שמסוגל לזיין בסך הכל שעה ושלושת-רבעי, ולא יודע לעסות את הדגדגן בשלוש מהירויות ולעשות גלגלון תוך כדי? יכול להיות שזה הכל בראש שלך? תגיד, למה היא איתך ולא עם ההוא שזיין אותה שלוש שעות עם זין בגודל של משוט? היא מוצאת בך משהו, נכון? מה? אתה חכם? אתה מצחיק אותה? נחמד אליה? אתה הגון כלפיה? אתה קשוב, רגיש ומשקיע? יופי. תמשיך ככה. שלא תבין לא נכון, אני חושב שזה טוב שחשוב לך שהיא תהיה מסופקת, ואני חושב שזה נחמד לנסות להעשיר את חיי המין, לגוון, להיות יצירתי. אבל לדעתי, סקס לא אמור להיות ספורט אולימפי, ואתה לא צריך להרגיש שאתה בתחרות, או במבחן. זה מלחיץ, וזה לא כיף, וסקס אמור להיות כיף.

מאידך, אם אתה כאן בגלל שהיא כל הזמן משווה אותך לאחרים, ומותחת עליך ביקורת, ואומרת לך שאתה לא מספק אותה, אז יש בעיה. כי זה מרושע. וגם, צר לי - אבל לא נראה לי שהיא אוהבת אותך. כי ככה לא מתייחסים למישהו שאוהבים. או אפילו מחבבים. אם זה המצב, אז שום כדורים לא יעזרו כאן, וגם לא שיפורים בטכניקה או בסיבולת לב ריאה. תבין, גם אם תשתפר ותוכל לגרום לה לגמור 10 פעמים, יהיה את ההוא שגרם לה לגמור 11. וגם אם תצליח להאריך את זמן הזיקפה משעה וחצי לשעתיים ושלושת רבעי, יהיה את ההוא שזיין אותה ארבע שעות. ואם היא מרשעת, עדיף לך להפרד ממנה, כי היא פשוט תפגע בך. כי זה מה שאנשים רעים עושים.

דרך אגב, הנה לך חומר למחשבה: מאוד יכול להיות, שיש לה בעיה למצוא גבר איכותי שלא מאויים ממנה. בעולם מושלם לגברים לא היתה בעיה עם נשים מאוד מנוסות מבחינה מינית, אבל בעולמנו, לרוב הגברים יש עם זה בעיה. ולכן, אם אתה תצליח להתגבר על המשוכה הזאת, יתכן שבכך תתן לה את מה שמלקק הדגדגנים הביוני לא הצליח לתת לה. ועוד הערה: שישים פרטנרים זה הרבה. אני מהמר שמגיעים למספר כזה דרך הרבה סקס מזדמן, ולא בררני במיוחד. וממה שאני יודע על נשים, אני אסתכן בניחוש שאילו היתה עונה בגילוי לב, בלי הפוזה, היתה מודה שרוב הזיונים האלה היו משהו שבין סתמי לגרוע.

התמזל מזלך ויש לך חברה מאוד מנוסה מבחינה מינית. אף פעם לא ישעמם לך איתה במיטה. היא יכולה ללמד אותך דברים שרובנו רק יכולים לחלום עליהם! ואם זה בא יחד עם יושר, אינטליגנציה ורגישות, אזי, ידידי - אתה זכית כאן בכל הקופה. איזה כיף לך!
 


גם אני חושבת ככה אחרי שקראתי את ההודעה השניה שלו.
&nbsp
בכלל לא נראה לי שיש פה בעיה של בחורה לא מסופקת..
 
אגב

אצל נשים (לרוב) זה עובד הפוך מגברים-
אחרי הגמירה הראשונה השנייה והשלישית באות הרבה יותר בקלות.
 
הארכת זקפה או השהיית הגמירה?

אם השהיית גמירה אני אוהב לשתות בירה לפני זה עובד יופי
 
אם אני שותה בירה לפני

אני הולך לישון מוקדם...
בחיי כמה שבירה מרדימה אותי...
 
למעלה