מדוע חלק מנשים (אפילו רובן) לא יכולות להגיע לאורגזמה?

מדוע חלק מנשים (אפילו רובן) לא יכולות להגיע לאורגזמה?

סוף סוף נמצאה התשובה לשאלה הגדולה!
פרטים בקרוב.
 

שגיא911

New member
איתך או בכלל?


 

waspaloy

Member
תלוי למה אתה קורה "אורגזמה", אם אתה מתכוון ל"אורגזמה מחדירה"

אז ברור שהן לא מסוגלות לכך בגלל שזה בלתי אפשרי ואין לזה שום ביסוס אנטומי.
רק מיעוט בקרב הנשים מדווח על "אורגזמה מחדירה" יחד עם עוד אין סוף סוגי "אורגזמות" מאורגזמות מנשיקות או ממגע באיברים לא מיניים(חסרי רגישות ארוגנית) ועד ל"אורגזמה ממחשבה בלבד" ו"אורגזמה" בזמן לידה...
 
התכוונתי "אורגזמה" בכלל

אבל, אין לך מושג כמה אתה (או את?) קרוב לאמת המפתיעה שתחשף בקרוב.
 

waspaloy

Member
בשביל מה כל המיסתוריות הזאת? מה אתה הולך לחשוף בדיוק?

 
את התשובה לשאלה הגדולה

אבל צריך לעשות את זה לאט ובזהירות.
זה הולך לעצבן כמה אנשים. בעיקר נשים.
בעידן הפוליטיקלי קורקט על הרבה פחות מזה גברים מותקפים כ"שונאי נשים".

וחוץ מזה, סקס ומיסתורין הולך טוב ביחד, לא ככה?
 
בשאלה יש טעות, יש שיעור קטן של נשים כאלה, בטח לא רובן

לא קראתי הרבה מחקרים בתחום אבל במעטים שכן דובר על לא יותר מעשרה אחוז למיטב זיכורני. אני חושבת שהערכות נעות בתחום 5%-10%.
 

waspaloy

Member
תלוי למה את מתכוונת, חוסר יכולת לגמור באופן כללי זה נדיר

אצל גברים ונשים. אבל בעניין ה"אורגזמה מחדירה"(אם לזה הוא התכוון) אז לא רק שרק מיעוט מדווח על כך אלה שגם המיעוט הזה מוטעה ולרוב ממציא דברים מכלום יחד עם עוד אין סוף המצאות על אורגזמות מאין סוף דרכים.
&nbsp
אני לא מבין למה פותח השרשור כזה מסתורי בנושא ולא מבהיר על מה הוא מדבר עליו אבל כל עוד אני לא רואה הבהרה בנוגע למה שהוא מתכוון אני פשוט אניח שהוא מתכוון על ה"אורגזמה" שבדרך כלל מדברים אליה אצל נשים והיא ה"אורגזמה מחדירה".
 

waspaloy

Member
יש עובדות אנטומיות חד משמעיות ואין לזה שום קשר לאם

גבר מציג את זה או אישה. אני לא חושב שאם מישהו היה טוען שהוא גומר מלגרד באף אז היית נמנעת מלהגיב ולבקר את מה שהוא אומר בגלל שאת אישה והוא גבר, אז אל תגידי לי על מה אני צריך לדבר ועל מה לא.
 

turangaleela1

New member
סבבה. אז בוא

ספר לי עוד על ממה אני גומרת וממה לא
ברור שאתה יודע יותר מבחינה מדעית מאשר פיזית מה שאני מרגישה בגופי שלי
יאללה,אני כותבת הערות.שוט!
 

waspaloy

Member
מבחינה מדעית=מבחינה פיזית זה אותו דבר מין הסתם

ולא רק שהטענה שלי מוכחת מדעית גם ה"עדויות" של נשים כמוך מהוות הוכחה לכך שאני צודק בסופו של דבר. למה? כי "עדויות" של נשים כמוך על "אורגזמות" שונות חסרות כל היגיון או עקביות כלשהיא, יש רוב של נשים נורמאליות שטוענות שהן גומרות רק מהדגדגן(באופן ברור מבחינה אנטומית) בעוד שמיעוט של נשים טוענות למגוון אין סופי של "אורגזמות" מחדירה ומנשיקות או סתם ממגע באזורים שונים בגוף ועד ל"אורגזמה" ממחשבה בלבד ואף "אורגזמה" בזמן לידה.

האם חלק מהנשים פיתחו אין סוף מוטציות יחודיות שנתנו להם יכולות לגמור ממגוון אין סופי כמעט של דרכים למרות שלא הייתה לכך שום סיבה אבולוציונית? או שפשוט יש פה אפקט פלצבו ועיוות המושג "אורגזמה" אצל נשים?.
זה לא רק שהאפשרות הראשונה הזויה, האפשרות השניה מסבירה את חוסר העקביות ואת חוסר הקשר של המיתוסים השונים על האורגזמה אצל נשים לעובדות אנטומיות ופיזיולוגיות.
 

waspaloy

Member
קיוויתי שתקראי בויקיפדיה על "אפקט פלצבו" אם את לא יודעת

למה אני מתכוון כשאני אומר "אפקט פלצבו". אני לא טוען שנשים כמוך משקרות אלה שנשים כמוך מתבלבלות או מדמיינות דברים כמו שאנשים רגילים רבים נוטים לדמיין תחושות שונות ומורכבות כמו ריפוי ממחלה ופציעות על ידי תרופות מזויפות(במסגרת ניסוי מדעי של תרופה כלשהיא בה בדרך כלל נותנים לחלק מהמטופלים תרופה מזויפת כדי לסנן השפעה של אפקט פלצבו) או על ידי שיטות שונות ומגוונות של "הרפואה האלטרנטיבית" שחסרת כל ביסוס מדעי או הגיוני כל שהוא.

וכן גם נשים שטוענות ל"אורגזמה" מחדירה/נשיקות/נגיעה באף/"ממחשבה" וכד' טוענות שה"אורגזמה" שונה לגמרה מאורגזמה מהדגדגן שהיא אורגזמה אמיתית מין הסתם.
 

turangaleela1

New member
יאללה היה משעשע אין ספק

סיימתי פה להפעם
בפרק הבא- אישה מסבירה למה ביולוגית כאב ביצים לא קיים
ומיד אחר כך- זכרים מסביריםאיך זה מרגיש ללדת. מדעית כמובן, לכן הרבה יותר נכון ואמיתי מכל מה שנקבות שאשכרא חוו את זה יגידו
שא ברכה
 

waspaloy

Member
לרגישות של ביצים למכות יש הסברים פיזיולוגים ברורים

וחלקם דיי מובנים מאליו כמו העובדה שאין לאיברים האלה שום הגנה בניגוד לאיברים פנימיים אחרים שמחוסים על ידי שרירים ועצמות.
&nbsp
וכמובן העדויות בנושא הן עקביות לגמרה.
&nbsp
גבר לא יכול לתאר את התחושה של ללדת אבל גם פה יש הסבר פיזיולוגי מובן מאליו ועובדה גם שהיריון לפעמים מוביל לפציעות ומוות במקרים חריגים.
&nbsp
תפסיקי לנסות להתחמק מהעובדות באמצעות ציניות בשקל. הצחקת אותי מספיק כשניסית להצדיק "זוגיות" ויחסים מיניים בין אמא לבן שלה...
 
למעלה