אתמול סיימתי רשמית את הלימודים.

אתמול סיימתי רשמית את הלימודים.

אתמול הייתה לי מסיבת סיום שלי של כיתה י"ב, אי אפשר לתאר במילים את הרגשה של לחבק את הרכז שלי ולשמוע שהוא גאה בי למרות שכל הליקוי הלמידה אני אהיה עם תעודת בגרות מלאה של 25 יחידות. אז באתי לפה לשתף אתכם פורום שעדיין תומך בתלמידים שלפעמים באים מיואשים,עצובים ממערכת החינוך שלנו שלפעמים לא מקבלת את התלמידים עם ליקוי הלמידה,כי הם סוג של נטל לפחות זה היה אצלי. אז פורום יקר ברצוני להגיד תודה על התמיכה שקיבלתי כשבאתי לשאול/לספר דברים. ולתלמידים שביניכם תזכרו לא לוותר,לא להתייאש,לא להרים ידיים גם כשהכי קשה תחשבו עוד מאמץ קטן וזהו. אז אני אקפוץ לקראת סוף אוגוסט שיהיו את הציונים שנקווה שיהיו טובים.
 

papylove

New member
../images/Emo45.gifאיזה יופי כל הכבוד

ממש נפלא שלא התייאשת והמשכת להשתדל. הרי בסופו של דבר עשית זאת אך ורק למענך ולא בשביל אף אחד אחר. אני כאמא לילד לקוי למידה שסיים השנה ז' ואמנם למד, השתדל והביא ציונים יפים מה אני אומרת יפים מצויינים מקווה מאוד בישבילו שיהיה לו הכוח להמשיך הלאה ולא להישבר למרות שמיצדינו כל עוד הוא ירצה אנחנו נשתדל לתת לו כל מה שנוכל. ולך לי נותר רק לאחל להמשך דרך צלחה וכי יתגשמו כל משאלותייך. תנוחי ותעשי חיים לפני הפרק הבא בחייך. כל טוב ואהבה אריאלה
 

Wing Chan

New member
יפה ../images/Emo13.gif

אצלי סתם אומרים לא ייצא ממך כלום חח
 
../images/Emo24.gif ../images/Emo106.gif כל הכבוד עוגיפלצת1

אי אפשר במילים אבל אפשר להרגיש, להתרגש איתך בהצלחה שלך. כל כך חשוב כשיש תמיכה מהמערכת, זה אולי חלק גדול מההצלחה. ו... עוד משהו חשוב - אפשר להגיד שאתמול סיימת רשמית את הלימודים לבגרות, כי נדמה לי שבהרגשה כזו נפלאה לא מסיימים לימודים אלא רק שלב בלימודים. עוגיפלצת1 - עלי והצליחי !!!!
 
תודה לכולם.

יש לי משהו לומר ששכחתי שבי תאמת יש המון כעס כלפי המערכת החינוך שלנו שעושה את החיים כל כך קשים לתלמידים עם ליקוי למידה, מצד אחד שמנסים לצמצם למי שבאמת מגיע לו את הקלות, ומצד שני שכל כך הרבה אנשים משיגים את הקלות בעזרת המזומנים שהורים מוציאים. אז אני רוצה לשאול אתכם אם היו באמת היו מסמנים בכוכבית את תעודות הבגרות של אנשים שעשו עם אבחונים האם אנשים שלא צריכים את הקלות היו עושים אבחונים?
 
התשובה ברורה

כל מי שלא צריך הקלות / התאמות - לא היה נלחם כדי לקבל אותם לו היו מסמנים כוכבית. יחד עם זאת - גם אלו שצריכים התאמות וזקוקים לכך, ובלי זה לא יכולים - בחלקם גם לא היו מקבלים... היו מעדיפים להילחם בדרכים אחרות בחומר, לשנן, או אפילו להפסיד... ורק לא להיות רשומים אחרת. אני בעד - שלא יסמנו כוכבית. אני בעד - שלא יתנו בקלות את ההתאמות שנקראות הקלות. אני בעד - שמי שיש לו קושי ילמד את הדרך לעקוף וגם יקבל את ההתאמות המקלות על חייו. ובכלל.... אני בעד - יותר נגד.. כלומר, שאפשר יהיה לבדוק קצת יותר בציציותיהם של האבחונים הניתנים בקלות כה רבה. חוצמזה, עוגיפלצת1 - את על הכיפק וזה הכי חשוב, כן כוכבית לא כוכבית, את ה
שלנו.
 
את בהחלט כל כך צודקת.

ויונה את הכוכב של הפורום שנותנת עצות מכל הלב,קוראת כל סיפור לעומק כדי לעזור ולתת תמיכה. עכשיו אני אשתמש במושג צבאי כי הרי אני עוד מעט אהיה בצבא אז קבלי חיזוק חיובי. ושוב תודה על הכל. ואם אני נשמעת שאני נואמת בטקס סיום כי אני עדיין תחת השפעתו ;)
 
למעלה