לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1189511,895 עוקבים אודות עסקים

פורום לקויות למידה ואסטרטגיות

שלום לחברי הפורום "לקויות למידה ואסטרטגיות".
אני אשמח לעמוד לשרותיכם ולענות על שאלותיכם, ולנסות לסייע לכם.
כמו כן, אני אשמח אם נשתף ידע, רעיונות וכיוצא בזה הקשורים בלקויות למידה ואסטרטגיות. 
בנוסף, אני אשמח לקבל מכם הצעות, בקשות לתכנים שהייתם רוצים לראות בפורום.
 
ולפני שמתחילים,
כמה כללים שנהיה חייבים לשמור עליהם, כללי "תפוז" וכללים אנושיים. הימנעות משימוש בסגנון בוטה או תוקפני אחד כלפי השני. אל תפרסמו בפורום פרטים כגון:  כתובת וטלפון, בשביל זה יש לוח מודעות, כרטיסים אישיים בתפוז אנשים וכמובן ערוצים פרטיים. הודעות מסחריות, פוליטיות ופרסומיות (הצפות) כנ"ל הודעות לא בהתאם לכללי האתר- יימחקו.
 
גלישה נעימה!

הנהלת הפורום:

אודות הפורום לקויות למידה ואסטרטגיות

שלום לחברי הפורום "לקויות למידה ואסטרטגיות".
אני אשמח לעמוד לשרותיכם ולענות על שאלותיכם, ולנסות לסייע לכם.
כמו כן, אני אשמח אם נשתף ידע, רעיונות וכיוצא בזה הקשורים בלקויות למידה ואסטרטגיות. 
בנוסף, אני אשמח לקבל מכם הצעות, בקשות לתכנים שהייתם רוצים לראות בפורום.
 
ולפני שמתחילים,
כמה כללים שנהיה חייבים לשמור עליהם, כללי "תפוז" וכללים אנושיים. הימנעות משימוש בסגנון בוטה או תוקפני אחד כלפי השני. אל תפרסמו בפורום פרטים כגון:  כתובת וטלפון, בשביל זה יש לוח מודעות, כרטיסים אישיים בתפוז אנשים וכמובן ערוצים פרטיים. הודעות מסחריות, פוליטיות ופרסומיות (הצפות) כנ"ל הודעות לא בהתאם לכללי האתר- יימחקו.
 
גלישה נעימה!
x
הודעה מהנהלת הפורום
 
כללי הכתיבה בפורום "לקויות למידה ואסטרטגיות"
אני אשמח אם תשאלו שאלות, תענו על שאלות, תציעו רעיונות, תשתפו מהידע שלכם, תבקשו בקשות וכו'.
כמו כן, אני אשמח לקבל רעיונות לתכנים שאתם רוצים שיהיו בפורום ופינות קבועות. 
אני פה בשבילכם, לנסות לסייע לכם במידת הצורך ולפי יכולתי.
ולפני שמתחילים,
כמה כללים שנהיה חייבים לשמור עליהם, כללי "תפוז" וכללים אנושיים. הימנעות משימוש בסגנון בוטה או תוקפני אחד כלפי השני.
אל תפרסמו בפורום פרטים כגון:  כתובת וטלפון, בשביל זה יש לוח מודעות, כרטיסים אישיים בתפוז אנשים וכמובן ערוצים פרטיים.
הודעות מסחריות, פוליטיות ופרסומיות (הצפות) כנ"ל הודעות לא בהתאם לכללי האתר- יימחקו.
גלישה נעימה והשתתפות פוריה ומפרה בפורום!
 
המשך >>

לצפיה ב-'ADHD היא לקות למידה- כן או לא?'
ADHD היא לקות למידה- כן או לא?
05/04/2005 | 17:11
30
24
אני כבר ממש מבולבלת, מה ידוע לכם לגבי ADHD , האם היא נחשבת ללקות למידה או שעומדת בפני עצמה?

בכל מקום אני שומעת משהו אחר. ולא שזה כזה משנה אם אני אגיד שאני לקויית למידה או שיש לי ADHD ככה או ככה זה אותו זבל. אבל בהחלט מעניין אותי לדעת.
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'לקויות למידה והפרעות קשב אינן זבל!!'
לקויות למידה והפרעות קשב אינן זבל!!
05/04/2005 | 17:30
29
16
שבט מה עובר עלייך? מתי התחלת לזלזל כך בעצמך?

הפרעות קשה והיפר אקטיביות הן אחד הענפים הנכללים בהגדרה הכללית של לקויות למידה. יש המפרידים לחלוטין בין שני התחומים כאשר קשיי קריאה, כתיבה, זיכרון או חוסר באסטרטגיות למידה מוגדרות על ידם כלקוי למידה, בעוד שתחום הפרעות הקשב מופרד מבחינתם משום שאינו נוגע בעינהם ישירות לביצועי הלמידה.

בקיצור, על פי הבנתי לא ניתן להפריד בין שני התחומים, אך כמו בכל תחום בחיים מספר הדעות כמספר הדוברים.

                                                בברכה אלמוג
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'אני לא מבין משהו'
אני לא מבין משהו
05/04/2005 | 21:37
16
8
אני לקוי למידה די קשה
ואני לא מבין למה אנשים מתנהגים ללקות למידה כמשהו טוב?
גם מבחינתי לקויות למידה זה פשוט זבל מוחלט.
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'חשוב לראות את חצי הכוס המלאה'
חשוב לראות את חצי הכוס המלאה
06/04/2005 | 00:34
11
10
ערב טוב,

נכון, אף אחד לא בוחר להיות לקוי למידה. הקשיים הלימודיים בהחלט מסבכים את החיים ולעיתים קרובות אף גורמים לתסכול וכאב מתמשכים. עם זאת, מרבית לקויי הלמידה הם בעלי פוטנציאל אישי גבוה בהרבה מן הממוצע, הם רגישים ובעלי לב חם, חברים נאמנים ומסוגלים לתרום לסביבתם כל כך הרבה ( בדרך כלל הרבה יותר מאשר הם יועים על עצמם ).

לקוי למידה, אשר מתמודד עם הקושי ולומד לעקוף אותו יוצא מחוזק וכמעט כל יכול אל מול ל משימה או יעד שיבחר, אז במקום לבכות כמה מר הגורל שלטו בו והתמודדו עמו בהצלחה כפי שכל אחד יכול

                                       בברכה אלמוג

נ.ב - גם אני לקויית למידה.
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'לפי דעתי זה לא נכון'
לפי דעתי זה לא נכון
06/04/2005 | 20:06
1
8
אני דווקא חושב ההפך
שאנשים לקויי למידה בלי פוטנציאל די נמוך
בקשר לרגישים\מועילים, זה אני לא יודע, אבל זה בטח לא אני...חחח...
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'*בלי = בעלי, טעות דפוס'
*בלי = בעלי, טעות דפוס
06/04/2005 | 20:07
7
לצפיה ב-'לדעתי הבעיה היא'
לדעתי הבעיה היא
06/04/2005 | 22:55
8
8
שגם אם יש פוטנציאל כמו שאת אומרת, קשה מאוד מאוד או שלא ניתן לעתים לממש אותו בגלל הלקויות.
זה כמו שאומרים לי הרבה פעמים את רוצה ויש לך מוטיבציה -זה שווה הכל.
אבל זה לא נכון! הרצון והמוטיבציה לא תמיד מועילים, כי היכולת אם נמצאת לא באה לידי ביטוי.

לכן לא מבינה איך רואים בזה דבר חיובי, אפילו לא טיפה.
וגם אם אני חברותית מאוד זה לא עוזר בחיים- בעיקר לא בתחום האקדמאי ואם רוצים לפתח קריירה נורמלית כלשהי.

בחיים יש מספיק דברים שיש להתמודד איתם ולצאת מחוזקים מהם בלי שילוו אותך לקויות שמעיקות כל הזמן ומכשילות.
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'ארוכה וקשה הדרך מן הגולם אל הפרפר'
ארוכה וקשה הדרך מן הגולם אל הפרפר
<< ההודעה הנוכחית
07/04/2005 | 01:23
7
111
שלום לך שבט.
אני קורא את הדברים שלך והלב נחמץ. אני יודע שבמצבים כאלו שום דבר לא עוזר. היאוש גדול מדי.
ובכל זאת, יש איזושהי סיבה לקלישאות האלה על היתרון שיש ללקויי למידה.
יש בהם, על כורכם משהו מיוחד!
זה לא בידיים שלהם. זה כפוי ומאוס והם היו שמחים למכור את זה בשני גרוש. אבל אי אפשר.
כל כך הרבה מאמצים לעקוף את המגבלות, להתעלם מהן, לבעוט בהן,ושוב, ושוב...

אבל מתישהו את מתחילה לגלות דברים שלא חלמת עליהם. את אחרת ומיוחדת. את חושבת ועושה דברים בדרך שאף אחד לא מבין. ופתאום זה מצליח...

זה פשוט לוקח יותר זמן. המון זמן.הרבה יותר מהסבלנות שלך.

אני מתיחס לזה כאל תכנית הכשרה מיוחדת. סודית. את האחרונה שיודעת את התכלית של כל הנסיונות הכושלים, אבל פתאום, אחרי המון המון המון זמן זה מתבהר. ויש לזה משמעות. וזה כל כך נפלא כשזה מגיע. כשאת מגלה שהגיבנת שלך היא בעצם תרמיל עם אוצרות....
מאמינה? קצת?
ויכול להיות שיום אחד את תסבירי את אותו הדבר למישהו אחר שמיואש כמו שאת מיואשת עכשיו.... הלואי
                                            שלום
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'ראוי לשים בכותרת ראשית'
ראוי לשים בכותרת ראשית
07/04/2005 | 09:44
5
את הדברים שאמרת.
במיוחד זה מרגש, ועוד יותר - הסייפא - "יכול להיות שיום אחד את תסבירי את אותו הדבר למישהו אחר שמיואש כמו שאת מיואשת עכשיו.... הלוואי."

זה מוטו ! זה חזק ! תודה וכל הכבוד
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'שמתי בטאגליינס. זה פשוט מדהים '
שמתי בטאגליינס. זה פשוט מדהים
07/04/2005 | 09:49
5
לצפיה ב-'SORRY אבל עדיין לא רואה'
SORRY אבל עדיין לא רואה
07/04/2005 | 10:24
1
1
את האור שאתה רואה וקשה לי להאמין שכן כי מספיק שאני מסתכלת אחורה לילדות/התבגרות וזה נראה גרוע מאוד, רק מהחזרה לשם וכל מה שעברתי בגלל הלקויות אני יכולה לבכות כל פעם מחדש. וממש לא בגלל רחמים אלא בגלל הרבה רגשות אחרים שעולים. וגם היום המכשולים לא פחות נוראיים ואני עוד סטודנטית במכללה לחינוך והוראה,באיזה מסלול אם לא במסלול חינוך מיוחד.

לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-''
07/04/2005 | 16:20
2
פשוט אומרת בדיוק את מה שאני חושב.
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'יש לי שאלה- לא בקטע רע אלא כדי'
יש לי שאלה- לא בקטע רע אלא כדי
07/04/2005 | 21:14
2
11
לדעת, מקווה שזה בסדר שאני שואלת- האם אתה בעצמך לקוי למידה???
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'שנינו יחד תחת מטריה אחת?'
שנינו יחד תחת מטריה אחת?
08/04/2005 | 00:50
1
7
הי שבט
אני מבוגר ממך. ביותר 20 שנה. בתקופה ההיא לא היה קיים מושג של לקות למידה. היה ילד עצלן. זה היה יותר קשה אז ממה שזה היום. אני למשל נשרתי די מוקדם מבית הספר לרווחת כל הצדדים... ועוד... כן. אני כותב לך את מה שאני כותב כי אני יודע. היות וזה פורום פתוח אני לא יכול יותר מדי להרחיב, אבל אני מכיר היטב את מה שאת כותבת עליו.

ומאיפה אני יודע שיכול להיות יותר טוב בעתיד?
גם מהספרות: זו עובדה מוכרת שלקויי למידה אינטיליגנטים רבים מוצאים בבגרותם (בסופו של דבר,ובמאמצים רבים), את הדרך לעקוף את המגבלות שלהם.  

וגם מהמסלול הפתלתל שלי. אם תציצי בכרטיס שלי ובמכתב שלי שיונה הכניסה לרשימת המאמרים של הפורום, תוכלי לשער חלק מהתהליך שעברתי. לא פשוט ובכלל לא קל. אבל כמו שכתבתי לך , בדרך מגלים אוצרות...

ואת -עם כל הקושי שאת מצהירה עליו- לומדת ...חינוך מיוחד...
נו , וכמה שזה קשה, את יודעת שיש ילדים לקויי למידה שמחכים לך?
את יודעת שלילדים האלו ולהוריהם את יכולה להיות מה שהם  כל כך היו זקוקים לו? מישהי שתדע בדיוק בדיוק מה עובר עליהם ומה הם צריכים.
הרי לפחות בתחום שאת מכוונת את עצמך אליו כבר יש לך יתרון חשוב ומיוחד במינו.

וכשתראי שאת יכולה לעשות שם דברים שאף אחד אחר לא יכול לעשות....

נכון שיש זמנים שאת מעיזה להאמין באפשרות שיהיה טוב?

          לילה טוב
                  שלום בן דור


לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'לפחות אתה מדבר מנסיון'
לפחות אתה מדבר מנסיון
08/04/2005 | 16:34
2
גם אני לא ידעתי שאני לקויית למידה עד המכללה, תמיד חשבו שסתם קשה לי יותר ואם אשקיע אז יהיה בסדר. אני תמיד חשבתי שאני מטומטמת.אבל למזלי לא נשרתי כי הייתה לי המון מוטיבציה ותמיכה מהמשפחה וקיבלתי עזרה רבה בשיעורים פרטיים.
זה לא בדיוק ההגדרה הנכונה- שיש זמנים שאני מעיזה להאמין באפשרות שיהיה טוב. השבוע היה כנס של סטודנטים לקויי למידה וADHD באונברסיטת חיפה ואחת המרצות אמרה שלמרות המכשולים והכשלונות עמוק בפנים יש משהו שגורם לנו להמשיך, כנראה האמונה, התקווה שבסוף נגיע למשהו.
אז אולי זאת ההגדרה עבורי, אף פעם לא הרגשתי שיהיה טוב אבל תמיד המשכתי למרות הכל אולי בדיוק בגלל האימרה הזאת שעמוק בלב אני יודעת שאני אגיע למשהו וזה מונע בעדי מלוותר.

ואני לא מאמינה שיש דברים שאני יכולה לעשות שאחרים לא יכולים לעשות, אולי הדבר היחידי זה להבין את הילדים שאעבוד איתם . אבל גם זה לא נותן יותר מדי בחיים, ההבנה הזאת לא תוביל אותי למקצוע ולפיתוח קריירה כי היא לא מביאה לציונים ולממוצע גבוה.אלא המבחנים שאני צריכה לזכור בהם מלא חומר , אבל הזכרון שלי כל כך דפוק שלא מצליח לאחסן בו הכל. אז כמה שלא אלמד, אשקיע ואבין תילד הציון במבחן לא יהיה משהו( וזה סתם דוגמא אחת מיני רבות).
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'חצאי כוסות מים'
חצאי כוסות מים
06/04/2005 | 00:59
3
4
יש הרואים את חצי הכוס הריקה, ובוכים עליה.

יש הרואים את חצי הכוס המלאה, ומברכים עליה.

לדעתי, כדאי פשוט לשתות את המים - גם טעים, גם יעיל, והחשוב ביותר - הראיה לא משנה פה... אלא התועלת.

ולעצם העניין - יש באמת שהצליחו להתגבר בדרכים שונות על לקויות הלמידה השונות - בעקיפה ולא בהעלמה, ובעצם האתגר שהם חווים, הם שמחים שהצליחו להתגבר. מכך יצאו מחוזקים.

יש כאלו שהחיזוק שההתגברות נתנה לנפש שלהם - הם מרגישים שזו "מתנה" שקיבלו לאגו.
אני בטוחה שלו הייתה בחירה, אף אחד לא בוחר להיות עם לקויות למידה, כפי שלא בוחרים כל דבר שמקשה.
אך אם נסתכל על הטבע, ונראה את האיל, שדווקא "הגבר" הנבחר הוא בעל הקרניים המכבידות ביותר, אפשר כהשאלה לשים לב, שמי שמצליח לחזק את עצמו, יש לו ערך מוסף בסביבתו, בחברה שבה הוא נמצא. על זה מדובר כ"מתנה" ולא על הבחירה של היות לקוי למידה.

לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'מה..?'
מה..?
06/04/2005 | 20:05
2
2
מה הקשר בין איילים לבין מה שאמרתי?
מצטער
לא ממש הבנתי את ההודעה..
בעע
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'לכל המתוסכלים שלום'
לכל המתוסכלים שלום
06/04/2005 | 23:32
1
3
אני מזדהה עם התסכולים הרבים שלקות הלמידה יוצרת , התסכול העיקרי שלי , ואני שומע אותו גם מפי נערים רבים בהם אני נתקל , הינו הפער בין מה שאני יודע , שאני יודע .  לבין מה שאחרים יודעים שאני יודע . ( אני מקווה שלא סיבכתי מדי ) .
כל החיים אתה שומע את המשפט , יש לך המון פוטנציאל , אבל אתה לא מתאמץ מספיק .
אנשים גם היום , וגם אנשים שעושקים במקצועות בהן אמורה להיות מודעות לנושא , עדיין מתקשים להבין מדוע אני לא מצליח למצות את הפוטנציאל הזה .
לעיתים אף אומרים : " אולי תוותר אולי תבחר במקצוע אחר כמו , נהג , מוזיקאי , אמן , וכו ' .
העצות הללו יכולות אולי להועיל , אבל הן גם פוגעות ומתסכלות .

אני בחרתי להסתכל על עיצות אילו  כעל מאתגרות , " אני אצליח במ השאני רוצה למרות זאת "
זה נכון שלעקשנות זאת יש מחירים , אני כרגע מוכן לשלם את המחיר לא יודע עד מתי ?

לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'תשלומים והחזרים'
תשלומים והחזרים
07/04/2005 | 09:51
3
גם בביטוח לאומי, כשמשלמים להם יותר מדי - הם יודעים להחזיר.
אני מאד מקווה, שבחיים, מה שמשלמים יותר מדי - יהיה החזר מס.

בהצלחה
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'מרוב דיבורים לא הבנתי'
מרוב דיבורים לא הבנתי
07/04/2005 | 21:35
11
6
האם יש הגדרה פורמלית, רשמית בארץ, בעולם המגדירה קשב וריכוז כלקות למידה? מה זאת אומרת  שיש אנשים שזה מופרד אצלם? למה? על מה הם מתבססים?

נ.ב
אף פעם לא הפסקתי לזלזל בעצמי, זה כנראה הולך ביחד  
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'לא ממש רציתי'
לא ממש רציתי
07/04/2005 | 22:01
10
7
להיגרר לדיון הזה, אבל מה שנכתב (לא זוכרת מי כתב) וכולם התלהבו, תקף לגבי כל אדם שיש לו קושי ופתאום מתגבר עליו, כך שאין לדעתי בהצלחה שום חריגה מהתגברות רגילה על קושי והשמחה שבכך.
אני חושבת שהשירשור הזה מנסה בצורה לא מודעת לגרום לאנשים בוגרים שמודעים היטב למצבם לחשוב אחרת, להכניס להם מעין שיכנועים עצמיים כפויים. אני בטוחה ששבט יודעת בדיוק מה היא שווה וכך גם אני ורובינו, לא חושבת שההודעה היפה הזו גילתה לה את אמריקה. נכון שהניסוח נעים, אבל אין בו תגלית. אני מקווה שלא תכעסו על התגובה הזו, אבל זה פשוט קצת מאוס.(זו הסיבה שבגללה מלכתחילה נמנעתי מלהגיב). לכל אחד יש את החבילה שלו, הרי לא תנסו לשכנע מישהו ממשפחה הרוסה חס וחלילה שיש בזה יופי כי הוא יכיר חברים בפנימיה - אלף אלפי הבדלות. אז אנחנו מתמודדים, לפעמים מקטרים, לפעמים חולקים רגעי אושר והצלחה, אבל בעיקר מודעים למצב הנתון ולא יעזור כלום, המצב דיי בעסה. מקווה שהצלחתי להבהיר את דעתי.
אני.
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'ללי היקרה!'
ללי היקרה!
08/04/2005 | 16:44
8
5
אני מאוד מסכימה איתך בכל מה שאמרת. אבל אני חושבת, למרות שקשה לי להאמין שיש אנשים שבאמת מרגישים ואולי שכנעו את עצמם לכך ש"החבילה" שלהם היא יתרון.
אולי זה מחוסר קבלה ואולי באמת מאמונה שהלקות מביאה לטוב .
אני אישית יודעת שאין מה לעשות ומודה שיש לי דפקטים, והם דפקטים! אין בהם שום יתרון ואין טעם לשאוב מהם כאלה בכוח. והמצב כפי שאמרת די בעסה ועבורי יותר מזה.
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'ולכן גם'
ולכן גם
08/04/2005 | 18:22
7
2
התגובה החדשה של שלום לא מרעידת עולמות. שלום - סליחה מראש, כמובן שלרגע אני לא מזלזלת בנסיונך ומה שאתה כותב בהחלט נכון, אבל עדיין לא משנה  את העובדות, זה מה שאני מנסה לומר ולדעתי גם מה ששבט אומרת וגם ווינג. אנחנו לא בורחים מהמציאות ואולי אפילו מתמודדים איתה בצורה טובה, הרי אנחנו לומדות (אני באמצע תואר שני, בלי לסיים תואר ראשון בגלל תלאות רבות - נחש מהן?? ועכשיו מורחקת מהלימודים.). אז לא צריך לשכנע אותנו, זו התחושה, של נסיונות שכנוע.אני חושבת שזה מאוד ראוי לתת לצעירים חסרי הבטחון שמגיעים לפה לפעמים, שיש סיכוי ויש תקווה אבל אנחנו צעדנו כבר קדימה לדעתי. מפוכחים ומודעים ליכולות ולמגבלות שלנו. גם אני התחלתי לחשוב על שינוי כיוון בעתיד, או שילוב עיסוקיי עם עזרה לאחרים עם קשיים, לא בגלל שאני יותר טובה , אלה בגלל הנסיון המר שיש לי שאולי יביא תועלת למישהו, לא בגלל ההצלחות המסחררות שלי כדוגמה להערצה. הרי לא עשיתי שום דבר שמישהו אחר לא יכול לעשות, בעצם בכלל עוד לא עשיתי, כי יש לי מגבלות שעומדות בדרכי!
זה שפעם לא היתה מודעות והיום יש יותר, אני יודעת, לצערי הרבה זה לא עוזר לי, אני נתקלת באטימות וזוכה ליחס הפוך ממה שהייתי אמורה וצריכה ללחום מלחמות לא יאומנות, יום יבוא והסיפור שלי יסופר במלואו.
מקווה ששוב הצלחתי להבהיר את הנקודה, אנחנו יודעים מה אנחנו שווים, אבל כולנו היינו מוותרים על התענוג המפוקפק בכל זאת. לא חושבת שהיינו שווים פחות במידה שהיינו זוכים לאותם תנאים בהם גדלנו, רק אולי הכל היה קל יותר.
שבת שלום.
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'ועוד משהו'
ועוד משהו
08/04/2005 | 18:27
1
1
זה לא קשור לאמונה שיהיה טוב. ברור שיהיה טוב!
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'עם זה דווקא אני לא מסכים '
עם זה דווקא אני לא מסכים
09/04/2005 | 12:53
2
יהיה די חרא לדעתי.
אבל אני מניח שזה לא המקום לפטפט על זה...
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'לשבט ללי ווינג צ'אן גם'
לשבט ללי ווינג צ'אן גם
09/04/2005 | 18:11
4
2

אני לא רוצה להמשיך ולשכנע אתכם כמו איזו דודה טרחנית שיהיה טוב עד שתסכימו איתי.
אתם מדברים על דפקטים, על קושי מיוחד ועל הרבה כשלונות. זה נכון. יש מבחנים סטנדרטים בחיים שיהיו בשבילכם תמיד סיוט. ותמיד תמיד אנשים אחרים יצליחו בהם, ואפילו בקלות. גם אם הם הרבה פחות אינטיליגנטים מכם.
אפשר להתפוצץ מזה ואני מבין ומזהה את המבט המפוקח שלכם על החיים והאפשרויות שמציע העתיד.

אז בסדר. אבל בכל זאת אני מבין ששבט נלחמת ולומדת, וללי נופלת וקמה, ולגבי וינג אני לא יודע, אבל גם הוא נשמע מהנלחמים.

הקושי הכי גדול שלכם עכשיו הוא שאתם נלחמים בשדה הקרב שבו אתם הכי נחותים. האוניברסיטה דורשת הישגים סטנדרטים, ומודדת אתכם במדדים סטנדרטים. וזה גהינום לפעמים.

אבל הלימודים זה רק שלב!!! החיים אחר כך יכולים להיות יותר גמישים, יכולים לתגמל אתכם על יכולות אחרות מאלו שנדרשות באוניברסיטה. קשה מאוד לראות את זה מהמקום שלכם עכשיו. זה לא שפתאום הכל ישתנה ואור גדול יזרח, עם כינורות ברקע. רק שהקושי פוחת בהדרגה, והזרות, ואפשר שיקרו דברים יותר טובים.
      ו-כן. זה תמיד יהיה קשה יותר מלאחרים.

     הלואי שתמשיכו והלואי שתצליחו. אני אסיים כעת את חלקי בשרשרת הזו
                                        שלום


לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'האמת'
האמת
09/04/2005 | 22:04
3
2
לי דיי נמאס להילחם.
נלחמתי בעבר, וזה נמאס אחרי כמה זמן. חלאס כמה אפשר?
אז פשוט נתקעים בחרא עד שמתים או משהו.
אני בתיכון כרגע (י"א) עוד לא באוניברסיטה
סביר להניח שגם לא ממש יקבלו אותי לאף אוניברסיטה, ויהיה לי מזל אם אני בכלל אצא עם תעודת בגרות סבירה...
אבל לי כבר לא איכפת מכול הבולשיט הזה.
נהיה מנקה רחובות, לפחות נהיה יעילים או משהו.
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'WIING CHAN - עד כה הסכמנו לגבי'
WIING CHAN - עד כה הסכמנו לגבי
09/04/2005 | 23:02
2
2
הכל! אבל עכשיו יש לי משהו מאוד חשוב להגיד לך.
אתה כבר יודע כמה שאנחנו מרגישים אותו הדבר עם "המתנה שזכינו בה"
ובהלחם בה אני הכי מבינה בעולם. כי זה מה שאני עושה כל החיים. וזה באמת נמאס , מתסכל ומייאש! כמה כוח עוד אפשר לתת למען המלחמה הזאת? גם הוא נגמר מתישהוא. בחרא אנחנו תקועים אין לי ספק בזה! אבל למרות שנראה שהכוחות אוזלים, אנחנו מוצאים עוד קצת ועוד קצת מהם כדי להמשיך ולהלחם. גם לי אין עבר של הצלחה בלימודים: לא משנה כמה הייתי קורעת את התחת, לומדת וחורשת בלי הפסקה בזמן שחברות שלי מבלות ויוצאות עם גברברים הציונים בסוף ממש לא היו משהו וכשלונות לא היו חסרים. אבל תמיד היה לי הכוח הזה להמשיך, הידיעה שיום אחד ייצא ממני משהו למרות הכל. שאני יכולה להגיע למקום הזה אפילו עם דורכים על החרא כל כך הרבה פעמים.
גם אני חשבתי שאין סיכוי בחיים שלי שאתקבל למוסד אקדמאי כשלהו, אבל עובדה שעשיתי זאת! ואני באמת מאמינה שגם אתה תוכל! למרות שאני בקושי מכירה אותך אבל אני קולטת ממך בהודעות שאת הרצון, האכפתיות והמוטיבציה יש לך וזה מה שנותן את הכוח להמשיך למרות שהכל נראה רע ובלתי אפשרי. כל פעם עוד צעד קטן. וגם אם לא יצליח בבגרויות אפשר להשלים אחר כך אוווו כמה חברות שלי עכשיו משלימות בגרויות.
לדעתי כל עוד יש לך את המוטיבציה השאר יתגלגל מעצמו והכוח שבך יתגלה לך כל פעם מחדש. גם אני נדהמת כל פעם מחדש מאיפה הוא בא לי ואיך לא נגמר.
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'יוזר'
יוזר
10/04/2005 | 00:01
1
2
תסלח לי מראש, כי ברורה לי הכוונה הטובה שלך, אבל לא הפנמת ואפילו מילה מכל מה שניסיתי להסביר. ידעתי שזה יהיה מיותר בכלל לנסות. אני בת 30, אני יודעת שהחיים לא מתחילים ונגמרים באוניברסיטה וטוב שכך! האמת שמשתמע ממה שאתה כותב זה שאנחנו לא רואים כלום חוץ מאת כרגע, אבל ההפך הוא הנכון, לדעתי אתה הוא זה שלא הצליח לרדת לעומק הדברים, לפחות אלו שלי.

שוב תודה על הכוונה הטובה(באמת באמת מכל הלב, אם חס וחלילה השתמע אחרת), מקווה שהיא תביא תועלת למישהו.
לקויות למידה ואסטרטגיות >>
לצפיה ב-'וללי לא נופלת וקמה'
וללי לא נופלת וקמה
10/04/2005 | 00:03
1
היא רק צועדת קדימה ולמעלה, אבל אחרי כל עליה יש ירידה, אז לפעמים מהצד השני לא רואים אותה, אבל היא שם ורק בכיוון אחד!!!
לקויות למידה ואסטרטגיות >>

הודעות אחרונות

02:28 | 26.08.19 אורחים בפורום
23:07 | 15.08.19 אורחים בפורום
22:19 | 08.07.19 אורחים בפורום
18:59 | 30.06.19 אורחים בפורום
11:22 | 13.06.19 אורחים בפורום
17:02 | 26.05.19 אורחים בפורום
15:38 | 19.05.19 אורחים בפורום
11:15 | 14.04.19 אורחים בפורום
10:19 | 05.04.19 אורחים בפורום
09:16 | 26.03.19 אורחים בפורום
08:17 | 13.03.19 אורחים בפורום
06:46 | 18.02.19 worth the try
10:27 | 14.02.19 אורחים בפורום

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ