תל חי או רופין

  • פותח הנושא FMW
  • פורסם בתאריך

FMW

New member
תל חי או רופין

אני רוצה להתחיל ללמוד הנדסאי אדריכלות נוף,אני מתעניינת במכללת תל חי, והמרכז האקדמי רופין, האם ידוע חכם באיזה מקום יש עזרה מקצועית יותר לליקויי למידה, ואיזה מקום מקצועי יותר באופן כללי?
תודה לעונים
 

lolly87

New member
קודם כל שאלה נוספת של FMW שנמחקה

בטעות נמחקה לי ההודעה השנייה שלך שכללה עוד שאלה:
ואיזה מקום מקצועי ועוזר להתקבל למשרה בתחום?
&nbsp
 

lolly87

New member
שלום

בפן המקצועי, את צריכה לשאול בפורמים שעוסקים בתחום הלימודים בו את מעוניינת.
בפן של העזרה המקצועית ללקויי למידה, בכל אחד מהמוסדות להשכלה גבוהה שציינת יש מרכז תמיכה בלקויי למידה. שאלתי אנשים והם המליצו יותר על התמיכה של תל חי, אבל כיום זה מאוד מקובל ומאוד נפוץ ובכל מוסד השכלה שמכבד את עצמו קיימת יחידה כזאת ואני לא חושבת שהן שונות בצורה מהותית אחת מהשנייה.
לכן, אני ממליצה לך לבחור לפי הפן המקצועי, ומה יקדם אותך למקום שאת רוצה להגיע ולעסוק בו בעתיד.
בהצלחה!!
 

FMW

New member
תודה

קצת בעיה, שאלתי בפורעם סטודנטים ואין מענה, בדקתי באינטרנט ואין ממש מידע, אבל אני מכירה מישהי שלימדת ברופין אדריכלות נוף ומרוצה. ה׳בעיה׳ שיש מבחן פסיכוטכני ברופין, ואני אצטרך ללמוד (לקחת שיעורים פרטיים, כי התעוררתי מאוחר..) כי ככה אין מצב שאני עוברת אותם. ובתל חי אין מבחנים רק ראיון, מה שמעלה לי את החשש שהרמת לימושים תהיה נמוכה, ושוב אין ממש חומר עדכני על הלימודי אדריכלות נוף במוסדות האלו, אז אני מתחבטת..
 

lolly87

New member
לדעתי

תמיד שווה להירשם גם וגם, ולעשות את המקסימום, ובתקווה תהיה לך בחירה ותוכלי לבחור באיזה מוסד ללמוד. לפעמים אין בחירה ומתקבלים למקום אחד ואז לומדים בו.
יש שם פסיכוטכני כמו בצבא כזה? אם כן, יש אתרים באינטרנט, אולי זה יספיק לך.
בכל מקרה מבחן או ראיון זה אותו דבר, זה לא מעיד על הרמה. זה פשוט אומר שזה הקריטריון שלהם לקבלה, הם פשוט חושבים שזו הדרך היעילה עבורם.
 

FMW

New member
נרשמתי לשני המקומות.

וכמו שאמרת אשתדל לעשות את המקסימום, ושהתומאה תהיה לטובתי:)
 
למעלה