סט פיסס- כל מה שעומד מאחורי הקלעים

mg6006

New member
טוב

הבנתי. אני לא חושב שבאימונים אחרים אפשר להשיג 11 מיליון לעונה . אולי 33 ל3 עונות. ובגלל זה שווה לפי היתרונות שצוינו במאמר לגשת ולאמן סט פיסס
 

tomash11

New member
אאל"ט

המשכורת מושפעת מהרמה הגבוהה ביותר שיש לשחקן בתכונות, כולל המשניות. לא?
 

get low

New member
בטח לא כשמדובר בס"פ

מסירה למשל, תעלה את המשכורת, אבל לא כמו ברמה של יכולת ראשית...
 

mg6006

New member
לדעתי היא כן..

ראיתי ווינגר סוליד עם מסירה איטי במשכורת של 250 אלף בערך.. נכון שלא באותה רמה.. אבל קרוב..
 

mg6006

New member
אה בעצם לא.. התבלבלתי עם TSI

הTSI של השחקן האיטי היה 300 אלף.. חח לא משנה
 

get low

New member
זה מה שהתכוונתי..

ברור שזה מעלה הרבה, אבל לא כמו רמה ראשית..
 

zukim

New member
מבט של קונה ../images/Emo13.gif

לא קראתי מסיבה האחת שאת הבסיס אני יודע (אולי, אולי, זה היה אימון הבא שלי) אבל מבטיח לקרוא מחר במשחקים בין תבוסה שתהיה לי או ניצחון ראשון בליגה 5. כל הכבוד על השקעה אתה
אמרתי מבט של קונה לא?
שחקנים לאימון (אני מחשיב בני 19- 20 ) בעיה קשה אין כאלה ומעט שיש לא מוצלחים במיוחד. דוגמא לחלוץ (אימון שעשיתי מעל 3 עונות). לחלוץ חשוב מסירה (אתם קונים מסירה עלוב) חשוב רמת הבקעה לפי גיל המתאמן (הגיל לא מתאים לאימון כי אתה מעדפים טוב/ עלוב ודורשים מחרי הפקר). טרנד חדש זה חלוצים לאגף. אז מתאמן טוב היה נראה כך: הבקעה טוב-מצוין-מעולה מסירה בינוני + אגף לפי הצורך התמחות אם יש אז אחלה ןסט-פיסן לא צריך להיות אלוהי מספיק ברמה של מצוין היה נחמד מאוד וכמה שיותר עדיף אבל לא חובה. מאמן חלוצים לא היה לוקח? הוא כן כי הוא יודע שבעוד מס' רמות של אימון הוא מחזיר את השקעה. אותו דבר בעמדות אחרות טריפל- סקיל עם סט-פיסן עושה את הקניה והמכירה למשהו טוב. אז למה אין שחקנים??? . . . . . . . מאמר נפלא
 
מישהו יודע?

קניתי מתאמנים בתחילת העונה . כמה כסף אני מפסידה אם אני מוכרת אותם כעת, בהנחה שהם עלו רק ברמה אחת, או בכלל לא? יש לי פשוט יותר מדי שחקנים בקבוצה ועולה לי המון כסף להחזיק אותם.
 
זה לא ממש עוזר...

כי אי אפשר לראות את השחקנים שלך... תעתיקי את כל המתאמנים לכאן, הכי פשוט.
 

tomash11

New member
מה את מאמנת?

אם הם עלו רמה אחת מאז שקנית אני מרשה לעצמי להניח שלא תפסידי כסף, פשוט תרוויחי פחות מאשר מה שהיית מרוויחה אם היית ממשיכה לאמן.
 
המתאמנים שלי

אני לא מתרכזת באימון אחד.אימנתי קישור עכשיו אני באגפים ואעבור להגנה. בינתיים רק שני שחקנים עלו רמה באגפים מבינוני לסביר. בקישור אף אחד לא עלה ברמה. וכל שאר השחקנים רמת הסטמינה שלהם ירדו בינתיים. הנה רשימה של המתאמנים: 1. מדד כישורים = 710 , בן 19, בכושר משחק בינוני בעל נסיון איום וכושר מנהיגות עלוב [חזק] כושר גופני: גרוע שוער: איום קישור: עלוב מסירה: סביר משחק אגפים: חלש הגנה: סביר הבקעה: סביר מצבים נייחים: בינוני 2. מדד כישורים = 650 , בן 19, בכושר משחק טוב בעל נסיון איום וכושר מנהיגות סביר [חזק] כושר גופני: מעולה שוער: איום קישור: חלש מסירה: עלוב משחק אגפים: סביר הגנה: בינוני הבקעה: עלוב מצבים נייחים: חלש 3. מדד כישורים = 190 , בן 17, בכושר משחק בינוני בעל נסיון איום וכושר מנהיגות בינוני [חזק] כושר גופני: עלוב שוער: איום קישור: חלש מסירה: בינוני משחק אגפים: עלוב הגנה: בינוני הבקעה: גרוע מצבים נייחים: בינוני 4. מדד כישורים = 220 , בן 17, בכושר משחק בינוני בעל נסיון איום וכושר מנהיגות עלוב [בלתי צפוי] כושר גופני: חלש שוער: איום קישור: גרוע מסירה: עלוב משחק אגפים: גרוע הגנה: בינוני הבקעה: סביר מצבים נייחים: גרוע 5. מדד כישורים = 570 , בן 19, בכושר משחק עלוב בעל נסיון איום וכושר מנהיגות טוב [מהיר] כושר גופני: סביר שוער: איום קישור: חלש מסירה: חלש משחק אגפים: בינוני הגנה: בינוני הבקעה: בינוני מצבים נייחים: איום 6. מדד כישורים = 670 , בן 18, בכושר משחק בינוני בעל נסיון איום וכושר מנהיגות גרוע [טכני] כושר גופני: חלש שוער: איום קישור: גרוע מסירה: בינוני משחק אגפים: סביר הגנה: בינוני הבקעה: עלוב מצבים נייחים: סביר 7. מדד כישורים = 510 , בן 20, בכושר משחק עלוב בעל נסיון גרוע וכושר מנהיגות איום [בלתי צפוי] כושר גופני: סביר שוער: איום קישור: גרוע מסירה: עלוב משחק אגפים: סביר הגנה: עלוב הבקעה: סביר מצבים נייחים: בינוני 8. מדד כישורים = 440 , בן 18, בכושר משחק בינוני בעל נסיון איום וכושר מנהיגות עלוב [מהיר] כושר גופני: סביר שוער: איום קישור: בינוני מסירה: גרוע משחק אגפים: בינוני הגנה: עלוב הבקעה: בינוני מצבים נייחים: עלוב 9. מדד כישורים = 310 , בן 17, בכושר משחק סביר בעל נסיון איום וכושר מנהיגות בינוני [טכני] כושר גופני: עלוב שוער: איום קישור: גרוע מסירה: גרוע משחק אגפים: בינוני הגנה: בינוני הבקעה: בינוני מצבים נייחים: גרוע 10. מדד כישורים = 200 , בן 17, בכושר משחק בינוני בעל נסיון איום וכושר מנהיגות גרוע [משחק ראש] כושר גופני: גרוע שוער: איום קישור: חלש מסירה: עלוב משחק אגפים: סביר הגנה: עלוב הבקעה: חלש מצבים נייחים: גרוע 11.מדד כישורים = 120 , בן 17, בכושר משחק סביר בעל נסיון איום וכושר מנהיגות סביר [מהיר] כושר גופני: בינוני שוער: איום קישור: עלוב מסירה: עלוב משחק אגפים: גרוע הגנה: בינוני הבקעה: חלש מצבים נייחים: בינוני
 
זו ממש טעות...

קודם כל אני לא יודע בכמה קנית את המתאמנים, ככה שאני לא יכול לדעת כמה תפסידי, אני רק יכול להגיד לך שכרגע הם שווים ממש גרושים. הטעות שלך היא חוסר ההתמדה. מאימון רואים רווח רק אחרי תקופה. אם את עוברת אימון כל שבועיים, אף אחקן לא ישתפר בצורה משמעותית ולא תוכלי להשיג רווחים. תבחרי לעצמך אימון אחד, תשאירי את המתאמנים היותר מוכשרים שמשחקים באותו תפקיד (אם יש כאלה) תשיגי מתאמנים חדשים, ותתחילי לרוץ עם האימון לאורך תקופה. אחרי עונה או שתיים תוכלי למכור את המתאמנים ולהנות מהרווחים. זו הדרך הנכונה לאמן.
 
תגובה לחן

רוב המתאמנים עלו לי בין 5000 ל-20000 ש"ח . אני לא יכולה להתמיד באימון אחד כי לא היו לי קשרים וקיצונים טובים, וגם לא התכוונתי העונה לעשות כסף מהמתאמנים. בעונה הבאה, אם אעלה לליגה 6 אתמיד באימון אחד כדי שאוכל לעשות רווחים . בעונה הזאת ובליגה שלי אני לא זקוקה כל כך לכסף. אבל, מסתבר שקניתי כל מה שזז בשוק השחקנים,ואני רוצה להיפטר מחלק מהם. השאלה שלי היתה כמה אחוזים מהמכירה יישארו בידי אם אמכור שחקן שרכשתי בתחילת העונה והוא לא נמצא אצלי מספק זמן. במחשבה שניה לא כדאי לי למכור אותם כעת כשהשוק רווי , והם לא ברמה מי יודע מה. אצטרך לאמן את הטובים שבהם בעונה הבאה, ורק אז למכור. בכל אופן תודה על הנסיון לעזור.
 
התשובה לשאלתך

עמלת סוכן 0 ימים 12% 1 ימים 10,45% 2 ימים 9,95% 3 ימים 9,59% 4 ימים 9,3% 5 ימים 9,05% 6 ימים 8,83% 1 שבועות 8,62% 2 שבועות 7,55% 3 שבועות 6,76% 4 שבועות 6,12% 5 שבועות 5,57% 6 שבועות 5,09% 7 שבועות 4,65% 8 שבועות 4,24% 9 שבועות 3,87% 10 שבועות 3,52% 11 שבועות 3,19% 12 שבועות 2,88% 13 שבועות 2,58% 14 שבועות 2,3% 15 שבועות 2,03% 16 שבועות 2% כלומר, מן הסתם, כמה שהשחקן יותר זמן אצלך תקבלי עליו יותר. ואם נחזור לנושא הקודם, לא משנה באיזה ליגה את, את עדיין חייבת לחשוב על ביסוס כלכלי ועל העתיד. במיוחד אם את מתכננת לעלות ליגה, כדאי שתגיעי מוכנה, עם מתאמנים ברמה טובה, ועם בסיס כלכלי. אני עדיין חושב שכדאי לך לבחור כמה שיותר עמדת אימון, להתאים מתאמנים, ולהתחיל להתמיד, כבר החל מהשבוע.
 

tomash11

New member
כמה הערות

זה נכון שהיום קבוצות מאמנות גם כדי לתרום ולשפר את הקבוצה ולא רק למטרות רווח, אבל גם מי שעושה את זה מאמן אימון אחד לטווח ארוך של לפחות עונה. חן צודק- בשיטה הזו של לקפץ מאימון לאימון כל שבועיים שלושה, את לא ממש משפרת את הקבוצה. אמרת שלא היה לך קשרים וקיצונים- אם תאמני קצת קישור וקצת ווינגרים, זה לא יהפוך את הקשרים והקיצונים שלך למשמעותיים יותר במידה אפקטיבית דיה. תאמני עונה נניח ותעברי אם כבר. בנוגע לאחוזים שיישארו לך ביד, זה כתוב לך בפרטים המלאים של השחקן בצד שמאל, ליד החלון איפה שמכניסים את המחיר המבוקש במידה ורוצים למכור אותו. האחוזים משתנים בהתאם למידת הזמן שהשחקן נמצא אצלך ואם הוא גדל במועדון או לא. בנוגע למה שאמרת על השוק הרווי. השוק רווי מזה 10 עונות כבר, וזה רק הולך ונהיה רע יותר. הפקטור המשמעותי היחיד מבחינת המחירים היום זה בעיקר השלב בעונה- ככל שהעונה מתקדמת בעקרון המחירים לאט לאט יורדים. בצורה חדה לגבי שחקנים צעירים/מתאמנים, ובצורה מתונה לגבי שחקנים מבוגרים יותר. לכן, אם את מתכוונת למכור, עדיף בשלב מוקדם יחסית של העונה ולא לחכות לסוף- זה מבחינת שיקול הרווח.
 

mg6006

New member
אחווה ביתרית. אולי תספחי אלינו

גם את חן. זה יהיה נחמד
 
למעלה