סט פיסס- כל מה שעומד מאחורי הקלעים

xlev

New member
תודה תודה תודה!!!!!!

בעוד כמה שבועות אני בהחלט יעבור לאימון הזה
 

בושו02

New member
נצל"ש

Miroslav Telesmanić (57958929) בן 23, בכושר משחק טוב, בריא. בחור שנוי במחלוקת, רגוע והגון. בעל נסיון עלוב וכושר מנהיגות חלש. לאום: Hrvatska מדד כישורים (TSI): 11 030 שכר: 26 880 NIS/לשבוע כולל 20% בונוס בעלים: MACCABI ALISHEMA T"A אזהרות: 0 פציעות: בריא כושר גופני: חלש שוער: איום קישור: עלוב מסירה: חלש משחק אגפים: עלוב הגנה: נהדר הבקעה: חלש מצבים נייחים: אימתני שערים בקריירה: 33 שלישיות בקריירה: 2 שערי ליגה העונה: 0 שערי גביע העונה: 2 כמה שווה הבחור? והאם מישהו מעוניין בו?
 
פורמיידבל! ../images/Emo8.gif

אבל למי יש כוח לחרוש את העברות שעה ביום? זה היה גורם לי להתחיל לשנוא את המשחק...
 

TheOrion

New member
שכחת כמובן לספר על כמה בעיות באימון

אז הנה כמה הערות שיש לי. רובן מציגות צדדים שליליים במידה כזו או אחרת באימון. 1) השוק של הסט-פיסס מאוד מאוד מאוד רווי. קשה מאוד למצוא כיום "מציאות" בסגנון סעיף 3 שלך. אם פעם יכולתי לעשות רווח של מליון(!) ש"ח בעזרת שחקנים שכאלה, היום אני מגיע בקושי(מגרש מלמטה למטה) את הרווח ל 150-200 לשחקן שכזה. 2) המשכורות נשמעות לך מופרכות, אבל עם סגל פחות טוב משל קבוצות רבות אחרות הגעתי למשכורת שבועית של כמעט 2 מליון(או אפילו יותר, לא בטוח). השחקנים רווחיים, אבל להגיד שבלי בטן נפוחה בבנק הייתי שורד את האימון אני לא אגיד כי זה שטויות. חייבים כסף בחשבון לפני שנכנסים לאימון, כי ממש לנפי שאתה שם לב לזה, אתה מעולה לרמת משכורות לא פרופורציונלית למה שחשבת, ואתה עלול לפשוט רגל אם אין לך כסף בחשבון ליפול עליו. 3) הערה קטנה בנוגע לקניית שחקנים לטווח ארוך. זהו נתח שוק לא מנוצל מספיק ולכן אפשר ועדיף למצוא שחקנים עם אקסלנט ס"פ מאשר פאסאבל. ההבדל במחירים אפסי, וזה חוסף לך 4 שבועות של אימון. מה זה אומר? שבאותו מחיר מכירה, אתה מגדיל את הרווח השבועי שלך, שזה מה שמעניין אותך באימון ס"פ. 4) חייבים משמעת עצמית. הרבה יותר מבכל אימון אחר, המשמעת העצמית פה היא הכרח. אם אחרי 4-5-6-7-8-9-10 פעמים שהוצאת למכירה השחקן לא נמכר, ואתה מבין שאתה צריך לצמצם הפסדים, אתה כן תוציא אותו על אפס. אם אתה לא תוציא אתה עלול בסופו של דבר להפסיד על הבחור כסף, מאשר להרוויח כשהוצאת על 0. המשמעת העצמית מתבטאת המן במחירי קנייה. מה שלא היה לי פעם וגרם לי להפסדים של בערך 10-12 מליון ש"ח באימון הזה הם מחירים גבוהים ששילמתי על שחקנים. בנוסף, בן אדם צריך לדעת שהוא חייב להישאר עם כסף בחשבון, ולא כל אחד מסוגל לזה.
 

mg6006

New member
תגובות

1) בעיה שלך. תלמד לא להוציא קשר פורמיד עם סט פיסס דיווין על אפס
2) מקרה ספיציפי שלך. גם חן דיווח לי כי עלייה שלו של המשכורות אחרי סט פיסס לא משמעותי, וגם עוד אחד בליגה שלי.. נראה לי אתה היחיד. 3)כתוב. 4) כתוב בעקיפין
 

TheOrion

New member
נמנמ

בקשר ל-2. זה לא ספציפית אצלי. בתור אחד שדוגר בפדרצייה הישראלית של סט-פיסס ורואה מה יש לכל אחד, זה תלוי מאוד ברמת המתאמנים שלך. אני מאמן שחקנים ברמות פורמיד-אאוט-בריל. תוסיף 20 כאלה לקבוצה שלך ותראה מה רמת המשכורות שלך :). אם אתה תחיה על שוק הסולידים והאקסלנטים, הקבוצה שלך לא תחזיק יותר מדי זמן מעמד, כי אתה לא תרוויח מספיק ו/או תפסיד.
 

mg6006

New member
לא תרוויח מספיק.

אוקיי.. את זה תשאל את יפת אדיקשן איך הוא גורף מיליונים בשוק הסולידים בלבד. מה גם יש לי שחקנים בכל הרמות עד בריל'
 

TheOrion

New member
עכשיו השאלה היא...

כמה עוד מאמני פיסס אתה מכיר כמוהו שיודעים להרוויח רק משוק הסולידים באיזור ה-20-30 מליון בעונה + שיפור סגל?
 

mg6006

New member
הרבה אנשים עושים את זה

להצביע לך על שמות? לא יודע בכל מקרה, הדוגמא היא להראות שאפשר להתעשר משוק הסולידים. ואתה טענת שאי אפשר.
 

TheOrion

New member
מדריך נכתב למאמן הממוצע...

לא למאמן המכור שיכול להשקיע 24 שעות ביום בסחר. מאמן ממוצע לא יכול להרוויח מאימון סולידים. אלא אם כן יש לו המון מזל, כמובן.
 

mg6006

New member
לא נכון !

אני נתתי דוגמא מפורטת במדריך איך מרוויחים מאימון סולידים. אני לא מבין מה אתה רוצה מהחיים שלי. באלוהים. כנראה לא קראת כלום.
 

TheOrion

New member
טוף, אז נלך למה שאני טוב בו...

נוכיח מתמטית שאתה טועה? יאללה
נתחיל מהמספרים שלך ונסיים גם בהם. תכנית ריאלית קנייה ב-170,000 ש"ח. מכירה ב-450,000 ש"ח(אני מסופק אם נתון המכירה עומד בתנאי המציאות, אבל ניחא). משכורות=> 9 משכורות של כ-3,800 ש"ח(ממוצע גס. עם 20% זה מעל זה, בלי 20% זה קצת מתחת לפעמים) 9*3800=34,200 ש"ח. לא נשכח לחסר גם 5,000 על העובדה ששמים אותו בשוק
כסף שמקבלים על המכירה לאחר 8 שבועות(לקוח מהחוקים) = 95.76% מסכום המכירה. דהיינו, 221,720 ש"ח למתאמן, במידה וכולם נמכרו בנסיון הראשון. נניח(הנחה סבירה למאמן פיסס) שלא כולם נמכרו בנסיון הראשון. נניח שלוקח >>בממוצע<< 2.5 פעמים לשים אותם בשוק, ונראה מה קורה
. 2.5 פעמים => עוד שבוע השחקן בקבוצה וזה גורר את השינויים הבאים: 1) עוד משכורת משולמת. 2) עוד 7,500 ש"ח הוצאות על רשימה בשוק. 3) עוד קצת כסף מהמכירה.(96.13% כעת). נבדוק האם זה משפר או לא משפר את המצב. תוספת - 1,655 ש"ח. עלויות - 11,300 ש"ח זה מוריד את הרווח שלנו אם כן ב: 9645 ש"ח בממוצע, ומביא אותו ל-212,075 ש"ח למתאמן. כעת, יש לנו למעשה, בממוצע, עוד 7/9 זמן ממה שהקדשנו למתאמנים הראשונים(7 שבועות במקום ה-9 שהקדשנו מקודם), ואנחנו מוכרים אותם למעשה ברמה שלמה פחות, אם אנחנו מוכרים בסיום העונה. נניח לרגע שההבדל גורע מאיתנו רק 30,000 ש"ח(הוא יכול לגרוע גם יותר, כי רמת אאוט' לא נחשבת רמת אימון לרוב... אפשר לשלוף שחקנים עם זה). נזכור גם שעבור שחקנים כאלה אנחנו משלמים יותר מיסים ומקבלים 95.76% מהמכירה, דהיינו: 402,192 ש"ח. מצד שני משלמים פחות משכורות, שזה אומר שמשלמים 9 משכורות(במקום 10 מקודם. אל תשכחו, מקרה ממוצע לוקח שבוע אחד יותר מה"רגיל") 9*3800=34,200 ש"ח, כפי שראינו כבר. כמובן שעדיין משלמים 12,500 ש"ח על הרשמה לשוק, וזה אומר שיוצא לנו בסופו של דבר רווח ממוצע של 185,492 ש"ח למתאמן. כמו שאתה יכול לראות, כבר אי אפשר להכפיל פשוט בשניים ולקבל את הרווח לעונה. יש לך הבדל של כמעט 800,000 ש"ח בין שני החישובים(במדויק והלא מדויק). עכשיו, בוא נמצא מה הרווח הממוצע לעונה... 30 מתאמנים של תחילת עונה ועוד 30 מתאמנים של סוף עונה מביאים אותנו ל- 11,927,010 ש"ח. זה 3 מליון ש"ח פחות ממה שהצהרת עליו, וזה כשאני מדבר על המקרה האופטימי שלך שמצליחים יחסית מהר למכור את השחקן שלך במחיר שביקשת. ישנן הרבה "מציאות" בשוק. זה אומר שמאמנים מתייאשים משחקנים שלהם ומוכרים אותם בפחות. למה? כי לא קונים תמיד. זה כמובן שאתה גם מצליח למצוא את המתאמנים שלך מיידית, ולאמן אותם מבלי שהפורם שלהם ישנה את המחיר ועוד הזנחות שיכולות להסב לך הפסדים. עכשיו, רווח של 12,000,000 בעונה הוא לא רווח גדול מדי. למעשה, הוא רווח די מזערי שאפשר להשיג אותו בנקל באימונים אחרים. להגיד שדבר כזה הוא רווחי וכדאי, כשאתה צריך לחרוש את השוק במשך 3-4 ימים רצופים בשביל זה? לא יודע, לא מסתדר לי כל כך, אבל כל אחד ודעתו שלו. ד"א, את אותם חישובים אתה מוזמן לעשות לשיטות האחרות שלך ולגלות שהרווחים לא כאלה מזהירים ברמות הנמוכות. מה שכן טוב במרות הנמוכות, לדעתי, זה סקיל-טרייד. מושג שלקוח מאימונים אחרים ומולבש פה בגלל שהוא ממש רווחי(אפשרי להגיע לרווחים של כמה מאות אלפים בשבוע למתאמן בעזרת מסחר שכזה). להסביר איך עושים את זה, זה קצת יותר ממאמר אחד
.
 

mg6006

New member
אין לי כח עכשיו לקרוא מה שרשמת אבל

קח דוגמא איך הרווחתי אפילו על פאסבל 300 אלף בשבוע. 147009821 אני אקרא שאני אחזור
 

TheOrion

New member
להרוויח בשבוע אחד 300,000

זה נקרא לסחור, לא לאמן. זה לא נכנס לרווחים מהאימון חביבי.
 

mg6006

New member
אוף כתבתי לך משהו אבל

תפוזונה כתב שיש בעיה וההודעה נמחקה. בכמה מילים ותמציתיות גמורה מהמגילה שכתבתי קודם- לא דיברנו מלכתחילה על אותו דבר. אתה דיברת על האימון עצמו, ואני חשבתי בכלל על הסגנון של לסחור בשוק. בנוסף, אני לא חושב שיש אימון שמשיג 12 מיליון בעונה (יש אולי 36 ב3 עונות) אבל לא 12 בעונה.
 

TheOrion

New member
אממממ

גם ס"פ לא מכניס לך 12 מליון בעונה, לפי החישוב שלי. הוא מכניס לך קצת יותר בקצת יותר מעונה, אז? עושים קצת לינאריזציה ופה ושם מעגלים פינות ומניחים הנחות. אחרת, אתה לא תוכל לחשוב בכלל על העתיד. עכשיו, עוד משהו שאני רוצה להגיד לך זה שאם אתה דמבר על סחר, אז אין קשר, ולו הקטן ביותר, לאימון ס"פ. אתה רוצה אימון לסחר? תאמן ג'נרל. אתהת וכל גם לסחור בחשקני פורם. שחקנים עם פורם וורצ'ד/פור/דיס נמכרים יחסית נמוך למחירים רגילים, ועם ג'נרל תוכל גם להתמחות בהם. אתה סה"כ סוחר שמתמחה בשוק הס"פ, אתה לא מאמן ס"פ, אם אתה מדבר רק על סחר. ברגע שאתה אומר שזה משהו מיוחד לס"פ, אז זה קשור לאימון עצמו. אני מקווה שאתה מבין את זה שיש הבדל בין לדבר על אימון ס"פ ולדבר עם סחר בשוק הס"פ.
 
למעלה