סט פיסס- כל מה שעומד מאחורי הקלעים

mg6006

New member
סט פיסס- כל מה שעומד מאחורי הקלעים

אני מאוד אוהב את כל הדיבורים על האימונים, מרגיש מאוד מבין בזה (גם תומאש התייעץ איתי אפילו על משהו, אז בכלל עכשיו- אני מרגיש בפסגת העולם
) וגם ישבתי לא מעט על השוק בזמנים האחרונים. שמתי לב שלאחרונה מספר אנשים לא מועט מתעניין במספר אימונים שונים, ובהם סט פיסס - החלטתי לנסות ולאחד את כל היתרונות,חסרונות,רווחים, שיטות, כספים וכו' במאמר אחד .
ראשית, מה זה האימון סט פיסס? סט פיסס זה האימון שבו אתם מאמנים מצבים נייחים. מצבים נייחים מאומנים ע"י כל השחקנים שבסגל הקבוצה נכון לשנייה שבו מתבצע האימון. האימון מעלה את רמת הסט פיסס כל 2.2 שבועות ללא קשר לגיל השחקן, מידת הנעליים שלו או עם איזה דוגמנית הוא יצא אתמול בערב.
חסרונות האימון חסרונות האימון: 1) ט"ס יורד. גורם מאוד משמעותי שמשפיע הן על הגביע והן על הליגה. רוח צוות ייפגע במהלך העונה מקניות ומכירות של שחקנים. גם אם תנסו להקפיד על זה- ותאמינו לי זה קשה, הרוח צוות ייפגע במידה מסוימת. איך מתגברים על זה? שתי אפשרויות. א. יש אוהבים לקנות ולמכור את כל השחקנים לקראת הפגרה שכן, אחרי הפגרה הט"ס מתאפס. ואת הכסף הם עושים בסוף העונה. לא אוהב את הפיתרון הזה ותבינו מדוע בהמשך. (בכוכבית הרווחים). ב. מאמן. להקפיד על מאמן עם מנהיגות אינד' + תספיק. 2) הון התחלתי גבוה + זמן השקעה גבוה. לדעתי - לא צריך הון כדי להתחיל במשחק. גם מאמנים בליגות הבכירות הסכימו עם דיעה זו. מכל מקום, אין הסותרים את העובדה שעם הון התחלתי גבוה- אפשר למקסם את האימון ולהפיק רווחים מקסימליים. ובכן, פה נשאלת השאלה הגדולה- ומהו הסכום ההתחלתי הדרוש? הרבה סברות יש בעניין. לדעתי מספיק 15 מיליון בימינו .. וזה גם הרבה (למי שרוצה לשלב רמות מעל סוליד . אבל לדעתי אין צורך- בטח שלא בהתחלה). נקודה שנייה שזה - זמן השקעה גבוה. מן הסתם, 50 שחקנים,תחלופת שחקנים אקטיבית ובאופן שוטף ובנוסף למי שרוצה למצוא מציאות ולא לקנות בלם סוליד עם סט פיסס סוליד ב300 אלף צריך קצת זמן להשקיע בהאטריק. לדעתי שעה - שעה וחצי ביום מספיקות. 3) לצאת מניאק עם קבלות. אני לא יודע אם זה חסרונות, אבל לא לכולם יש את התכונה הזאת. והחיסרון פה לא באימון עצמו אלא בתכונה של הבן אדם שמאמן אותה. הדבר הכי גרוע בלאמן סט פיסס זה להוציא שחקנים על 0. צריכים להוציא את השחקן בכמה כסף שאתה רוצה ולא שקל פחות. כזכור, מספיקה הצעה אחת כדי לקבל את מלוא הכסף והחיוך על הפנים. יש האוהבים לראות את מספר ההצעות טופח עם הימים. הצעה אחת והכסף בבנק עושה את שלו. אם אמרו אחרי המכירה שלך שיצאת מניאק או פוקסיונר- אתה את שלך עשית . 4) פורם נמוך. אני חושב שזה דבר שולי אבל מפריע. שחקנים שיוצאים בסט פיסס למכירה בדרך כלל ייצאו עם פורם נמוך. כידוע, אפשר לשחק רק עם 22 שחקנים שונים כל שבוע , ובזמן גביע אני בטוח שתשימו את השוער ו/או שחקני מפתח ולצידם שחקני הסט פיסס עם הפורם הגרוע (כדי שישתפר). 5) פיזור כסף. בריאיונות עם כמה ממאמנים בישראל, "הם טענו כי הכסף מפוזר להם בכל מיני מקומות ולכן אי באפשרותם לעבור לאימונים אחרים כרגע". יכול להיות שזהו חיסרון, אבל בטח שולי. 6) משכורות. מפאת השחקנים הרבים שיימצאו בקבוצתכם, יהיה עליכם גם לתאם את זה עם משכורות. לדעתי אין בעיה ברמות הסוליד-אקסלנט (אם יתפסו לכם בערך 150 אלף לכל המתאמנים ביחד).
יתרונות האימון- החלק היותר אהוב לשמוע. 1) אהבת השוק. אין ספק שזהו מניע רבים, לפחות אולי הניע כדי לקטוף את האימון הזה. אהבת השוק היא מצויה אצל רבים, פשוט הרבה אוהבים לקנות ולסחור בשחקנים. זה יתרון מאוד גדול לאנשים משועממים. 2) כסף מהיר. ובכן אנשים אוהבים מכירות רבות של שחקנים, קניות כמה שיותר אקשן. מכל המכירות והקניות בסופו של דבר - תראו את הרווח. כסף יגיע אליכם אמנם לא בטוח שיציף אתכם. בכל פעם שיהיה לכם משחק מרכזי למשל, תוכלו למכר כמה שחקנים עם קצת סט פיסס- ללכת לשוק ולקנות איזה שחקן מפתח שיהיה לך לקראת משחק גורלי. 3) חופש טקטי ! היתרון הכי גדול בסט פיסס. יתרון שאולי נראה שולי - אבל זאת ההצלחה בהאטריק. נגד קבוצת בונקר תוכלו פתאום להפתיע ב343, נגד קבוצת קישור תוכלו לעלות משומקום 532 קאונטר (ועוד יהיה לכם מבחר בלמים, הרי אתם תקנו סחורה מספקת לכל עמדה). נקודת ההפתעה תשחק לטובתכם. תוכלו להפתיע את היריבה עם לשחק בכאילו בידידות 352 ואז להפתיע במערך אחר- בקיצור גורם ההפתעה משחק לידי ביטוי באופן טוב. 4)אפשרות רחבה לדיטי. דיטי נפוץ מאוד בסט פיסס. האפשרות לתפוס סט פיססנים מיואשים שהוציאו שחקנם על 0 ולגנוב שחקן ששוה חצי מיליון ב200 אלף. (פירוט בהמשך על שיטות האימון).
אפשרויות אימון . אוריון בעבר הסביר לי, והיו עוד כאלה שהוסיפו- 1) אפשרות ה"קנה ומכור" . אל יפת אדיקשן , מוליכת ליגה 2 עם 100 אחוז הצלחה תוכלו למצוא את זה אצלה. האפשרות הזאת נותנת לכם הזדמנות לקנות שחקנים למשל ברמת הסוליד- לעלות לאקסלנט וישר למכור. זה נראה מוגזם בהתחלה אבל כן, אפשר לעשות מזה רווח לא מועט. 2) אפשרות האימון לטווח הרחוק. קניית שחקנים עם פאסבל בערך בסט פיסס ומכירתם ברמות הגבוהות (איטי צפונה . שמיימי ומעלה). 3) תפיסת שחקנים על 0. מאמנים מיואשים יוציאו שחקנים על 0 ופה אתם נכנסים לתמונה. בדרך כלל אלה מאמנים שלא מאמנים את הסט פיססנים לרמות דיווין. קניית בלם עם מאג/סופר (נהדר/על טבעי) בסט פיסס בזול, הקפצת הרמה לדיווין ומכירה.
רווחים - הגענו לחלק המעניין והמתמטי של העסק. אז מה הם הרווחים בסט פיסס? אתן לכם 2 אפשרויות לחישוב. תוכנית 1) ריאלית: אימון 30 שחקנים בחודשיים. רמות? 4 רמות הם יעלו. מכירה ברווח של 260 אלף . דוגמא: קנייה של בלם סוליד עם סוליד סט פיסס ב170 אלף למשל, הוא יעלה למבריק-בריל' ולהוציא אותו על 450 אלף בערך. אחרי הכל אתם תקבלו בסביבות ה260-240 אלף. בשיטה הזאת אתם עושים 30*250 אלף = 7.5 מיליון בחודשיים. (בעונה אפשר להכפיל ב2.) 2) תוכנית הטווח הארוך. אימון 30 שחקנים בעונה (אני לא מתחשב ב20 שחקנים שהם חלק מההרכב. הם באים גם לידי ביטוי). מכירה ברווח של 430 אלף בערך. דוגמא: קניית בלם סוליד-סוליד . אחרי עונה הוא עולה ב7-6 רמות. יגיע לטיטאניק בערך. מכירה בסביבות ה680 אלף. בשיטה הזאת 30*430 אלף = 12.9 מיליון לעונה. 3) שחקנים צעירים. נניח שאני מדבר באפשרויות 1-2 על שחקנים 19-27. פה אדבר על השחקנים בני ה18-17. שוק מאוד פורה מבחינת הסט פיסס. בלם סוליד עם טיטאניק סט פיסס יכול להמכר במיליון. עד לפני כמה שבועות ראיתי בלם סוליד בן 17 עם סט פיסס פורמיד נמכר ב1.1 מיליון. יש כמה מאמנים בישראל שעושים את זה, וגם מאמן מצליח מחול. דוגמא: קניית שחקן בן 17-18 עם סוליד הגנה ופאסבל/סוליד סט פיסס. מכירה באקסלנט ומעלה. רווח משוער- אין לי מושג. עדיין לא התנסיתי בזה ובגלל זה אני לא רוצה לזרוק מספרים. ולסיכום, לסט פיסס יש יתרונות וחסרונות המרכיב העיקרי בסט פיסס זה החכמה וראייה נכונה של השוק. מקווה שתהנו ממנו, תגיבו תאירו/תעירו בכיף.
נהניתי לכתוב
 

get low

New member
שאלה

מהירות האימון תלויה ברמה של המאמן? לא כתבת על זה, וראיתי בכמה מקומות שמהירות האימון אצל מאמן סוליד ופאסבל היא אותו דבר, אבל זה לא נראה הגיוני..
 

get low

New member
../images/Emo6.gif

התכוונתי: כן-לא משנה, או: כן, כן משנה?
 

mg6006

New member
../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif פירוש:

נכון= נכון לא רשמתי את זה כן= כן זה משנה איזה מאמן יש לך, מן הסתם.
 

tomash11

New member
get low- הקצב בסט פיסס קבוע לכולם

לפי מה שאני יודע - ללא חשיבות לרמת המאמן, ולפי מה שאני בטוח- ללא קשר לגיל השחקן. העליה בסט פיסס היא קפיצת רמה אחת כל 1.8-2.2 אימונים.
 

xlev

New member
שזה אומר

שעדיף מאמן סביר עם מנהיגות גבוהה מאשר מאמן טוב עם מנהיגות נמוכה?
 

mg6006

New member
אתה רציני? אז למנות מאמן וויק-סוליד

לא נראה לי.
 

tomash11

New member
בנוגע לרמת המאמן לא בטוח

בנוגע לאי ההשפעה של הגיל- בטוח מאה אחוז. אבל את זה אני מניח שאתה יודע.
 

mg6006

New member
אם אין השפעה של מאמן אני הורג תעצמי

חסכתי במשך 3 עונות מאמן סוליד סוליד וזה היה לחינם
 

TheOrion

New member
יש השפעה של מאמן ../images/Emo45.gif

יש גם השפעה של גיל. ההשפעות הן פשוט נמוכות
עם כל ההשפעות, עדיין לוקח לאנשים נורמלים(עם מאמן פאסאבל-סוליד) 1.8-2.2 שבועות לרמה.
 
יש השפעה

הוכחה נמצאת בקישור תראו מה רשום בזמן האימון he.hattrick.wikia.com/wiki/%D7%90%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9F_%D7%9E%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D_%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%97%D7%99%D7%9D)
 
למעלה