שפרינג מתארח בפורום!

shpring

New member
או-קיי...

1) קודם כל, האסטרטגיה תלויה גם במיקום הקבוצה, לדוגמא : אם אתה משחק בליגה חמישית, אז אין בעייה שתעלה בגביע, או בידידות גם עם שחקנים בני 17 שרק עושים את צעדיהם הראשונים על המגרש . אם אתה משחק בליגת העל, ואתה רוצה להמשיך את ריצת הגביע כמה שיותר - תהיה לך בעייה לשחק עם בני 17 .... בכל מקרה, האסטרטגיה שלי אומרת קודם כל לא לרוץ ולקנות תותחים בני 17, כי סביר שתשלם עליהם הרבה, ויש לא מעט דוגמאות שמישהו קונה שחקן בן 17 תותח , וכשהוא מוכר כעבור 3 עונות, הוא מוכר בסכום שנמוך מהסכום שהוא קנה לפני 3 עונות ... אני מעדיף להשקיע במתאמן וגם בחיזוק הקבוצה, היות, כמו שכבר אמרתי בתשובות אחרות, אני דוגל בקבוצה מאוזנת . 2) אני מניח שכבר הבנת שאני לא אלך לקנות שחקן בן 17 ואשלם 20 מיליון עבורו ... בנוגע לחשיבות המתאמן הישראלי : עדיף שהוא יהיה ישראלי, אבל לא אשלם יותר כסף בגלל זה . 3) האימון הכי משתלם ? אם זה לשחקנים מתחילים - אז שוער : עולים מהר ואז ניתן למכור אותם, ומאפשרים מגוון שלם של טקטיקות ומערכים . אם זה לותיקים - אז זה תלוי מה המטרות שלך : רק אימון, ואז פחות חשוב הצד התחרותי ... בכל מקרה - לקבוצות ותיקות - לא הייתי ממליץ על קישור, ואני חושב שהסיבות ברורות . 4) לא תודה . ואין לי כסף ... דרך אגב, יש 2 שחקנים למכירה אצלי - אם תוכל לתת ביד - גם אשמח ..
 

tablul

New member
ואני עוד לקחתי אותך ברצינות

נכנסתי לתת ביד, אבל התקציב שלי עמד על 500 אלף, שזה קצת פחות מ17 מיליון... בכל מקרה, תודה על התשובות, ובהצלחה בליגה.
 
היי גיא

אין לך משהו יותר חשוב לעשות ב9 בבוקר? ועכשיו ברצינות , תן לי להחזיר אותך ללפני שלושה שבועות. ישראל היתה נגד איטליה , ועלית בהרכב בלתי נתפס של 2-6-2. ביקורות רבות נשמעו נגד תפתקודך כמאמן הנבחרת ואף השוו אותה לקריירה של קינגביל (שאם הבנתי נכון התחילה לא ממש טוב). בסיום המשחק ישראל הפסידה 2-0 , מה שגרם לביקורת להישמע קצת יותר. האם אתה חושב שעשית טעות באותו משחק? מה דעתך על תגובות כאלו? עוזרות להשתפר או מי שלא אימן לא יכול להוכיח שהוא היה מצליח יותר טוב ? שאלה נוספת שלי היא בעמדת הריגול בהאטריק. בשבועות האחרונים נשמעות טענות עקב ריגול בועידות של מדינות אחרות במטרה לשפר את סיכויי הנבחרת. האם אתה מאמין שבאמת היה ריגול? האם אתם מפעילים ריגול ישראלי? אילו אמצעים אתם נוקטים כדי למנוע ריגול שכזה? ומתי אתה חושב שייפתחו הועידות לנבחרות (שלא תהיה כניסה ממדינות אחרות) שהבטיחו ביום הפתוח? והשאלה האחרונה שלי (להיום) היא בנוגע לאמץ יהלום. אתה בטח מכיר את הסיפור אבל אני אספר אותו בכל זאת : בתחילת העונה (מחזור 2 או 3) נשלף חלוץ צעיר מוכשר העונה לשם פז שפרינגר (קשור במקרה?). במסגרת אמץ יהלום גידו לא הצליח למצוא שידוך ישראלי לשחקן מפאת מחיר גבוה ובינתיים בועידות נשמעו טענות רבות כלפי גידו ובכלל כנגד אמץ יהלום על אותו חלוץ ישראלי שנמכר בסוף למנג'ר רומני. גידו כתוצאה מאותן תגובות פרש ואמץ יהלום נסגר. מה אתה חושב על אותה פרשה? מהם ההשפעות על הנבחרת והאם אתה דואג לעתידה שאולי ייפגע כתוצאה מצעד זה? האם זה נראה לך צעד אנוכי מצד גידו? והאם אתה מאמין שבעונה הבאה יהיה מחליף לגידו ואמץ יהלום יפעל כרגיל? אז כמו שאמרתי אין לי יותר שאלות. מקווה שתענה על שאלותיי ובהצלחה בהמשך אימון הנבחרת.
 

dh2010

New member
אממממ

אני זה ששלף את פז שפרינגר, והריב ביני ועוד כמה לבין גידו היה מוצדק לדעתי, גידו החליט לפרוש ולתת לי לנהל את אמץ יהלום. בעונה הבאה אני אנהל את אמץ יהלום על הצד הטוב ביותר. אז גיא, אל תדאג הצעירים של הנבחרת בידיים טובות
 

shpring

New member
יש לי מה לעשות ... ../images/Emo13.gif

ב- 9:00 בבוקר - אני עובד בשעה הזו, ועושה פסקי זמן כדי לענות על השאלות ..
בנוגע לאיטליה : עלינו בהרכב של 2-6-2, כי כדי לנצח את איטליה אצלה בבית - היה צריך לעשות משהו יוצא דופן . אם הייתי צריך לבחור שוב מערך, הייתי בוחר בדיוק אותו דבר !!! רק חוסר מזל מנע מאיתנו נצחון, ואני אסביר : קבלנו 3 הזדמנויות (שהחמצנו) + החמצת סט-פיסס .... הם, לעומת זאת, משני מצבים - כבשו שני שערים . ואם נזכיר לרגע את המשחק מול ליטא, שלא הבקענו בעיקר בגלל בעיית הבטחון, אז איך האיטלקים מנצלים 100 אחוז מצבים ??? כמו-כן אי אפשר להתעלם מאילוצים שהיו לנו : פצועים, פורם גרוע ... אין לי בעייה נגד ביקורת, ותאמין לי שהמבקר הכי גדול שלי - זה אני . הרי אם היינו מנצחים או יוצאים בתיקו - כולם היו מהללים אותי ... אבל לצערי הפסדנו (שלא בצדק), והיו אנשים שביקרו אותי . שים לב, שדוקא האנשים הותיקים, שכבר עברו דבר אחד או שניים בהאטריק, תמכו במערך והציעו אולי שינוי אחד או שניים קטנים, אבל בגדול הסכימו על דרך הפעולה . כשרצתי לאימון הנבחרת ידעתי שיהיו ביקורות , וכמו שאמרתי : אין לי בעייה לקבל ביקורות ענייניות . מהביקורות הלא ענייניות, למשל ממישהו שנמצא חודש וחצי בהאטריק, ואומר לי למה עליתי במערך לא חוקי - אני מנסה להסביר, הבעייה שמי שנמצא בצד השני חושב שהוא גאון האטריק . במקרה כזה , אחרי שניסיתי להסביר למה ומה המניעים, ועדיין לא הבין - אז פשוט חבל ... סה"כ הוא היה יכול ללמוד משהו מהענין הזה ... טענות לגבי ריגול ? היה מדובר במקרה שממש, אבל ממש הוצא מהקשרו ונופח סתם למימדים ... בכל מקרה, גם המאמן האיטלקי ביקר בקונפ' שלנו, וגם אנחנו ביקרנו בקונפ' שלו, ואני לא רואה משהו רע בזה ... טריקים מלוכלכים - זה בהחלט אסור, ולעולם לא אבצע או יעודד מישהו לעשות את זה . בקשר לפז שפרינגר - הסיפור מוכר לי בכללי . (מה שפז סיפר לי בארות הערב המשפחתית) . אני מאוד מצטער שגידו פרש בעקבות המקרה זה ... אבל היות ואני לא מכיר לעומק את הפרשה - לא אוכל לחוות דיעה . באשר לעונה הבאה של אמץ יהלום - אינני יודע, אבל אני כן יודע, שהפרוייקט לפחות היסב את תשומת לב האנשים לרכישת מתאמנים ישראליים , וזה כבר דבר טוב .
 

אנרכיה1

New member
קצת שאלות...

במשחקי הנבחרת, מה לדעתך מנצח משחקים? האם טקטיקה(הכרת היריב,עליה נכון וכו') תנצח או שרמה מעל היריב תספק לנצח? האם אימון הנבחרת בבחירת הרכב ועליה נגד נבחרות שונה? אם כן במה זה שונה? ועכשיו שאלה שאתה חייב לבחור אפשרות אחת ! ורק אחת. מבין 3 חלקי המגרש: הגנה,קישור,התקפה. לאיזה חלק היית נותן הכי דגש אם היו מחייבים אותך לבחור? (רמז מתחיל בה' נגמר בה' ואין במילה פ') עוד קצת שאלות 1. האם ישנה התענינות של הקהילה בנבחרת? 2. אתה נהנה לנהל את הנבחרת? 3. מה היית הכי רוצה לראות בנבחרת? 4. שאלת השאלות - האם היית רושם בקורות חיים "מאמן נבחרת ישראל בהאטריק"
? בהצלחה ואירוח נעים
 

אנרכיה1

New member
ועוד שאלה

אומנם לא היית מאמן הנבחרת אז. אבל כנראה ראית את מהלך הענינים בקונפרוס לפני כעונה שהיה אמבוש על אבי שהחליט למכור את כהן. כיצד אתה רואה את זה בעיניך שמאמני שחקני נבחרת שמחליטים למכור שחקן נבחרת חצי קונפרוס יוצא נגדם? * הבאתי את אבי רק כדוג' מה שהיה היה השאלה לא פונה ספציפית על מקרה אבי אם זה בסדר מה שהוא עשה או שלא. האם לדעתך זה פגע בנבחרת? האם זה הרתיע\מרתיע מאמנים לאמן שחקן נבחרת ישראל? בתודה מראש
 

shpring

New member
או-קיי...

הבעייה היא כזו : אם המאמן התחייב לאמן עד רמה מסוימת, או עד תאריך מסוים - ובכל זאת מוכר לפני - אז זה ממש לא בסדר, וזה פוגע בנבחרת . גם בקמפיין הזה בכהונתי, היה לפחות מקרה אחד בולט של זה . מישהו שהבטיח בזמנו להביא את השחקן לדיווין, הביא אותו עד אוטופי מאוד קרוב לדיווין . הוא פנה אליי ואמר שתהיה לו בעייה להמשיך לאמן אותו . שאלתי ואמרתי לו מפורשות : אם הוא ימשיך לאמן אותו עד סוף העונה, אני אעזור לו במשכורות והוא ישאר בנבחרת . אם הוא לא ימשיך לאמן אותו - אז הוא לא יכנס לנבחרת . הוא חשב על זה, התלבט... ולבסוף חזר אליי ואמר שהוא יאמן אותו עד סוף העונה . שבוע וחצי אחרי זה, השחקן הגיע לדיווין, והמאמן פנה אליי ואמר שהוא לא יכול לעמוד במשכורת (כאילו שמשהו השתנה בשבוע וחצי האלה) . מה שמאוד הרגיז אותי היתה העבודה שהוא חזר וטען שהוא הבטיח לאמן אותו עד דיווין . אמרתי לו שזה יפה, אבל הוא גם הבטיח אחרי זה לאמן עד סוף העונה .. בכל מקרה - לא פרסמתי את העניין הזה, אבל זה היה "מאוד לא יפה" ... בנוגע להרתעה : הרבה אנשים לא רוצים לאמן שחקן בנבחרת מהסיבות הברורות : המשכורות מאוד כבדה, ואי אפשר להבטיח ששחקן ישחק את כל המשחקים . אין מה לעשות ... צריך לתת נסיון גם לשחקנים צעירים, וצריך לזכור שיש עוד מאמנים שמאמנים שחקנים ברמות הגבוהות עם בעיית משכורות . כל אחד רואה רק את עצמו ולא את התמונה המלאה ... אנחנו מצידנו, כמובן עושים את כל המאמצים כדי לעזור לכולם ... חלק מבינים... חלק פחות (לצערי) .
 

shpring

New member
ובכן ...

לדעתי מה שמנצח משחקים זה 80-85 אחוז טקטיקה, הכנה וכו' . 15-20 אחוז זה מזל . אני מניח שאתה משווה בין אימון הנבחרת לאימון קבוצה . בהחלט זה שונה : בנבחרת אין לך בעיה של קבלת/אי קבלת אימון . אתה יכול לבחור בכל הרכב שעולה על דעתך . זה טוב כי זה נותן לך חופש מוחלט, אבל כמובן שיש את האפשרות הזאת לשני הצדדים, וזה אומר עוד יותר השקעה בהכנת המערך והטקטיקה . חוץ מזה, כמובן שאין לך בעיית משכורות . אתה לוקח את מי שאתה רוצה לנבחרת, בעוד לקבוצה זה מאוד בעייתי ... בקשר לדגש, אני עדיין חושב שיש עדיפות גדולה לקישור, אבל זה לאט-לאט (אולי לאט מדי) משתנה ... 1) האם ישנה התעניינות : בהחלט ישנה התעניינות : אפשר לראות את זה בתגובות לטור האישי ובתגובות במהלך משחק הנבחרת. לא מעט אנשים פונים אליי ורוצים לעזור לנבחרת... וכו' . 2) אני מאוד נהנה לנהל את הנבחרת . זה מוסיף לי לא מעט להנאה שאני שואב כרגע מהאטריק , מה גם שמאוד הייתי רוצה לראות את נבחרת ישראל מצליחה . הפטריוטיות שלנ ו היא מאוד גדולה .. 3) הכי הייתי רוצה לראות בנבחרת זה אפשרויות בחירה : מאוד הייתי שמח אם היו לי 12 דיווינים ו-10 שחקני מולטי-סקיל, והייתי צריך לבחור רק 6 מכולם ... לצערי כרגע המצב הוא לא כזה . אני בעיקר לוקח את מה שיש, והבחירה נעשית בעיקר לגבי הצעירים הכשרוניים . אבל למשל בתחום החלוצים לעונה הזו והעונה הבאה : אני לא רואה חלוצים טובים ... לעוד 3-4 עונות המצב סביר, אבל כרגע המצב די בכי רע ... 4) בהחלט . הבעייה שאם הייתי רושם את זה ומספר להם על האטריק - סביר להניח שלא הייתי מתקבל לעבודה ..
 
טעות שלי ../images/Emo70.gif!../images/Emo70.gif

כתבתי בהודעה הראשית שהאירוח הוא היום.. האירוח הוא מחר בתשע בבוקר, ולא היום. מצטער
 

assafein

New member
שלום גיא../images/Emo13.gif

סתם רציתי לשאול מה רמת ההשקעה שלך בקבוצה שלך בהאטריק, ואם לא הבנת אינ אתן דוגמה: נגיד ויש שחקן מסויים, שהוא שחקן שלא פוגשים כל יום, והמכירה שלו מסתיימת באמצע הלילה(בערך 2-4), מה אתה תעשה? אתה תקום במיוחד כדי לקנות את השחקן? אגב, בהצלחה בהמשך גם בקבוצה ובעיקר עם הנבחרת!!!
 

assafein

New member
מוסיף!!!

האם אתה תמשיך להיכנס ותשאר חבר קבוע בפורום הזה??? הייתי אומר שמגיע לנו מאמן מליגת העל, לא?
 

shpring

New member
פורם תפוז ..

אני בהחלט אנסה להשאר הפורום.... כמובן שצריך להבין שיש לי הרבה עיסוקים אחרים שאני חייב להשקיע בהם ... אישה, עבודה, ספורט (על האמת... לא ספורט כורסא), נבחרת ישראל וכו' .. אבל אני בהחלט אשתדל ..
 

assafein

New member
אני חושב שאחרי מה שאמרת מגיע לך...

ברוך הבא לפורומינו הקט
 
למעלה