שפרינג מתארח בפורום!

שפרינג מתארח בפורום!

גיא שפרינגר, מאמן הנבחרת הלאומית של ישראל ומאמן קבוצת ד'ה שפרינג מליגת העל יתארח כאן בפורום ביום ראשון הקרוב. האירוח יתקיים בשעה דיי בעייתית, אבל אני בטוח שאם יהיו מספיק אנשים שירצו לשאול אותו שאלות, או אנשים שישאלו אותו שאלות על תשובות שהוא ענה הוא יחזור לכאן לענות גם עליהן. בכל מקרה, הנושא הזה נפתח 3 ימים מראש כדי שתוכלו להכין שאלות מראש ולהדביק אותן כאן ואז הוא יחזור. הוא יתחיל לענות על שאלות מבערך 09:00 (תשע בבוקר) וישתדל מאוד לענות לשאלות של כולם וכמו שאמרתי למעלה, אולי אפילו יחזור לענות לעוד אם יהיה צורך. אז אתם מוזמנים להתחיל לשרשר לפה שאלות. תהנו
 

chiff4

New member
שאלה לשפרינגר

ביום שלישי קבוצתך הפרטית תשחק בגביע המדינה מול קבוצת בית"ר גרגמל הטובה. האם אתה חושש מהפתעה מצידה ולהפסד קבוצתך ?
 

shpring

New member
מי אמר שאחרתי ? אפילו הקדמתי .. ../images/Emo13.gif

ראשית כל : זה ביום שלישי הבא, בגלל טורניר המאסטרס . שנית, היות ובית"ר גרגמל קבוצה טובה , כמו שציינת, אז לא בטוח אם זו תהיה הפתעה שהיא תנצח . קבוצה שמוציאה מגניפ' גבוה בקישור היא יריבה ראויה לכל דבר . אבל שיהיה ברור : אני הולך לנצח את המשחק .
 

assafein

New member
חשבתי שאני בודד בשעה הזאת../images/Emo3.gif....

ואז נזכרתי שאתה מגיע
 

TheOrion

New member
גיא, קודם כל...

בוקר טוב לך ^^ מה אתה עושה פה בשעות שכאלה?
1) מה אתה חושב על מה שעשו The Schwartz מליגה iv.5. אני מדבר על בניית קבוצת החלומות שלהם, ופרישה לאחר מכן. 2) איך היית מסכם את המסע שלך כמאמן נבחרת ישראל בהאטריק עד כה? מה אתה חושב היתה ההפתעה הכי גדולה במשחקי הנבחרת תחת הנהגתך?(אפשר הפתעות חיוביות ושליליות...) 3) לקשר וורצ'ד בן 30 שלי יש סיכוי להיות בעתיד בנבחרת? הוא פווארפול
4) השאלה השנייה בבנאליותה, מי לדעתך תיקח את האליפות של ליגת העל? 5) מה אתה אומר על הקבוצה שלי? 153220 (Hadera-Lions, ולא כמו שכתוב בפורום בכמה מקומות
) 6) ספר עליך, לא שחקן ההאטריק, גיא הבן אדם, האיש שמאחורי המאמן(מצטער על הקונוטציות הרעות
). 7) מהי לדעתך הפדרציה הטובה ביותר בהאטריק שאתה לא חבר בה? 8) אומרים לך: "גיא, אתה חייב להעיף שחקן הרכב קבוע מהנבחרת". איזה שחקן אתה מעיף, ולמה? 9) מי המאמן הכי פחות אהוב עליך בהאטריק? (אני אבין אם אתה לא רוצה לענות על זה בפרהסיה) 10) ומי המאמן האהוב עליך? (רמז: התשובה הנכונה היא: "אתה! תמיד חלמתי להיות כמוך!", או משה ובכיון) 11) הגיע תורך לשאול שאלה, מה תשאל?
 

shpring

New member
זהו ? אלו כל השאלות שיש לך ? ../images/Emo13.gif

או-קיי... נלך לפי הסדר .... 1) הכרתי את הקבוצה בעיקר בגלל שהם קנו את ירדם חיים, שחקן הנבחרת לשעבר . מעבר לזה אין לי הרבה מה להגיד ... כל אחד עושה בקבוצה שלו מה שהוא מרגיש לנכון ... חבל שלפעמים זה פוגע בקבוצות תחרותיות ... 2) המסע עד כה הוא מסע בינוני, בעיקר בגלל תוצאת התיקו הראשונה מול ליטא . אני מעדיף לסכם את העניינים בסוף ולא באמצע כי הכל עוד פתוח . בקשר להפתעות ... לצערי ההפתעה הלא טובה היא חוסר המזל שלנו בשני המשחקים הראשוניים : גם לא ניצחנו בבית, וגם שבוע אחרי זה מול איטליה, היינו עדיפים, ובכל זאת הפסדנו . 3) בטח יש לו סיכוי ... אנחנו בדיוק מחפשים מישהו שינעל את האצטדיון ויעשה כביסה לנבחרת ... 4) אליפות ליגת העל היא סימן שאלה ... אני לא נוהג להמר מראש, ולא אעשה זאת כאן . אלא אם כן - מישהו מוכן לשים כסף על ההימור ..
5) פנה אליי בפרטי... לא בטוח שזה מעניין את כולם ... 6) גיא בוא בחור בן 30,מאוד עסוק , עובד בהיי-טק, נשוי לרעות, מתעסק הרבה הרבה בספורט (משחק כדורגל ופטנק(דומה לכדורת צרפתית)) . זה ב-2 משפטים . אם תרצה לדעת משהו יותר - אשמח לפרט .. 7) אם היית יודע איזו פדרציה היא הכי טובה - אז קרוב לוודאי שהייתי שם ..
8) קודם כל העפתי עכשיו 2 שחקנים : המגן כהן, שמפסיק להתאמן בסט-פיסס, והחלוץ ראובן כהן, שירד לפורם דיזס' ונפצע .(הוא כבר הפסיק לעלות בפורם). אבל אם הייתי צריך לנפות עוד אחד, הייתי מנפה את כרמל דותן, קשר שקבוצה עוינת רכשה אותו ומדרדרת לו את הפורם (3 רמות בשבועיים) ע"י אימון סט-פיסס, ומשחק במערך שלא מקבל אימון . 9) המאמנים שפחות אהובים עליי הם המאמנים הצבועים ... כאלה שאומרים לך דבר אחד, ואז מאחורי הגב אומרים לך דבר אחר . כמובן - לא אתן שמות ... 10) מאמן אהוב ? אין כזה... יש כמה שאני מעריך ... קודם כל את קובי, שהוא גם חבר קרוב . ובליגת העל אני מאוד מעריך את יגאל : ידע נרחב מאוד, טקטיקן בחסד ובלי קשר - אחלה בחור . 11) השאלה שלי : יש לך עוד שאלות ?
 

TheOrion

New member
נראהלך?

1) מה אתה אומר על מה שיגאל עשה היום? 2) אם אתה היית בטורניר המאסטרס, עם ההגרלה שלו, מה אתה היית עושה? 3) ספר עוד קצת פרטים עליך, אנשים פה סקרנים P: 4) אימון סט-פיסס... מי עוד בנבחרת מאומן בזה? (חוץ משני השחקנים שהזכרת) 5) מה לדעתך האימון שהכי טוב לליגות העליונות חוץ מחלוצים, או, לאיזה עאימון היית עובר היום אם היו אומרים לך לא לאמן חלוצים? 6) זהו, נגמר הסוס, צריך לשתות קפה, לאכול ארוחה קלה ולהכין את עצמי למבחן. wish me luck?
 

shpring

New member
הנה זה בא ...

1) עשה עבודה מעולה ! כבר אמרתי שאני מאוד מעריך את יגאל .. 2) אם אני הייתי - הייתי עושה מה שהוא עשה . כנראה זה מוצלח ..
3) אילו עוד פרטים היית רוצה לשמוע עליי ? 4) יש רק שחקן אחד שמאומן בזה, וזה ולאד סארוסי . אנחנו משדכים עוד שחקן צעיר שיאומן בזה, ויתן פירות לנבחרת בעתיד ... 5) אם הייתי צריך להחליף אימון, לא יודע מה הייתי עושה ... אולי הייתי עובר לאימון וינגרים ... אולי .. לא בטוח ... 6) אני שמח בשבילך ... עכשיו גם אני יכול לחזור לעבוד..
בהצלחה במבחן!
 

yoka333

New member
כנ"ל(מבחן רודף מבחן!)

והפעם באינפי'! מואעהעהעהעה :}
 

זונע

New member
שאלה קטנה

מה הסוד? איך מגיעים לליגת העל ועומדים במשכורת? איך הגעת למצב בו אתה אחד משמונה הקבוצות הכי טובות בישראל? (אני מודע לזה שזו שאלה אולי טיפה רטורית, אבל לא נורא).
 

shpring

New member
והסוד הוא ...

ממממ אני חושב שאחד הדברים החשובים היא מחשבה לטווח ארוך : אם ניקח אותי לדוגמא, אני מאמן חלוצים מהיום הראשון שלי , מעל ל-11 עונות . עוד דבר מאוד חשוב הוא בניית הקבוצה בצורה מאוזנת , שלא תהיה רק הגנתית או רק התקפית ... אלא מאוזנת . לצערי, בעונה שעברה והעונה קצת סטיתי מהדרך הזאת, היות והרצון להשאר בליגת העל היה חזק מאוד, אבל אני מנסה לחזור ל"דרך הישר" אפילו במחיר של ירידת ליגה, כי כמו שאמרתי - האטריק זה משחק לטווח ארוך ...
 

Cade Foster

New member
שלום גיא!

כמה עונות אתה בהאטריק? ומאיזו עונה בערך קבצתך הפכה לאחת האימפריות המובילות בהאטריק הישראלי? באיזה סגנון כלכלי אתה עובד? (יענו איך הדרך שלך להרוויח כסף בהאטריק כמובן)
 

shpring

New member
ותק ...

אני כרגע בעונה ה-10 שלי ... מאיזו עונה הפכתי לאימפריה ? קשה להגיד במדויק מתי, אבל אני מניח שלפני 4-5 עונות התחלתי לקצור בגדול את הפירות שהשקעתי לא מעט ... הסגנון הכלכלי שלי כרגע הוא : משחקי בית . מדי פעם מכירת איזה מתאמן צעיר ... אין משהו מיוחד ...
סה"כ אני מסיים כל שבוע בהפסד של כ- 2 מיליון ש"ח (לא כולל משחקי בית אחת לשבועיים) . זה נגרם, כמו שכתבתי בתשובה הקודמת, בגלל הרצון להשאר בליגת העל . אבל אני משנה את הדברים האלה, ובקרוב אחזור לניהול התקין של הקבוצה .
 

jaguar Stype

New member
היי גיא!!

תבחר מספר בין 1-1000 זה הכל? אני מקווה שפה זה לא כמו בקונפרנס ואני לא אקבל באן על זה.. ועכשיו ברצינות... האם לדעתך הנבחרת תחת הנהגתך מצליחה כרגע? או האם יש סיכוי להצלחה בעתיד כאשר אתה המאמן?? אם לא מתי לדעתך יהיו תוצאות ממשיות בנבחרת אחריי כל הפרוייקטים של הנבחרת..(אמץ יהלום וכד..)?
 

shpring

New member
10 !

10 תמיד היה המספר שלי ... גם ככדורגלן, וגם בחיים ... הנבחרת כרגע די מדשדשת לצערי, ואני בטוח שזה לא היה תלוי בי ... עשינו את ההכנה המקסימלית לקמפיין הזה, וחוסר מזל משווע פגע בנו . סיכויי ההצלחה בקמפיין הזה קיימים, אם כי לא גבוהים . אבל כמו שאני תמיד אומר - זה לעולם לא נגמר - עד שזה באמת נגמר , וכל עוד יש מאית אחזו סיכוי - אנחנו ננסה לעשות את זה . כל קמפיין שעובר מקדם את הנבחרת בעוד צעד קדימה וסיכוי טוב יותר להצליח בעתיד . הצוות שלי ואני ממשיכים את מה שהתחיל חגי, ובונים משהו משלנו (קידום המולטי-סקיל, המשך אימון לשחקנים פוטנציאליים) . ומי יודע...אולי אמשיך גם בקדנציה הבאה , אם תינתן לי ההזדמנות .
 

tablul

New member
שאלה לגיא

1)מה האסטרטגיה שלך לגבי קניית מתאמנים? הראשונה היא לבזבז סכום נכבד על המתאמן, לרוב זה כמה שרק אפשר, ולבנות ככה קבוצה לעתיד- המתאמן יותר מוכשר, יכניס יותר כסף בעתיד ויתרום לקבוצה בעוד כמה עונות הרבה יותר. הגישה השנייה היא לבזבז חלק קטן מהסכום על מתאמן ובשאר לחזק את הקבוצה. בטווח הארוך המתאמן יתקדם ויתרום לקבוצה, בטווח הקשר הקבוצה משתפרת. 2)אם יש לך עכשיו תקציב של 15 מיליון, ואתה מחפש מתאמן, תעדיף (ואני סתם זורק מספרים ותכונות) לקנות קשר אקסלנט עם סוליד פאסינג בן 17 מארגנטינה, או קשר סוליד עם פאסאבל פאסינג מישראל? עד כמה חשוב לך שמתאמן יהיה ישראלי דווקא וכמה תהיה מוכן להשקיע בשביל זה? 3)מה האימון הכי משתלם בהאטריק כרגע אתה חושב? למה? 4)בא לך על בלם אאוט תותח ביותר? 65554831. ואם לא, בא לך להקפיץ לי אותו לכמה שאתה יכול כדי שאנשים יראו שהצעת ויחשבו שהוא תותח
 
למעלה