ליגה מחזור 2

OFERBSH

New member
ניצחון 2-1 דחוק בחוץ, שכמובן חייב לההרס

ניצחתי 2-1 דיי דחוק בחוץ, אחרי הפסד 6-1 בזיוני בבית שבוע שעבר. ובליגה 4 שמדורגת 6 בין ליגות 4 השבוע ו-2 בשבוע שעבר, ניצחונות חוץ זה דבר שהוא מאוד יקר.
אז אחרי ששבוע שעבר הפסדתי 6-1 מאוד מאוד לא מוצדק בבית עם 329 מול 276 רייטינג שלו, שהוא שולט כולה 52% בכדור כל מחצית שההגנה שלי דיי חוסמת את שלו (באגפים בריל נמוך ונמוך מאוד שלו מול שלו מול בריל גבוה מאוד אצלי ובמרכז בריל גבוה מול סוליד גבוה) וההתקפה שלי מפרקת את ההגנה שלו (אאוט גבוה מאוד במרכז מול וויק גבוה מאוד, ואאוט גבוה באחד האגפים מול פאסבל נמוך מאוד)... השבוע אני הצלחתי להוציא ניצחון חוץ יקר מאוד, במשחק מאוד שקול (325 רייטינג לו מול 324 שלי), שהוא שולט בקישור (56 בראשונה ו-54 בשנייה) שיש לו אגף אחד טוב התקפה שגם אותו אני חוסם, והוא דיי חוסם לי את כל האגפים (פורמיד נמוך מאוד באגף אחד ואאוט נמוך מאוד במרכז ובאגף שני).
כמובן שהמנוע לא יכל לתת לי מנוחה מעצבים למרות הניצחון, והחליט לפצוע לי חלוץ מג'יקל מתאמן (מסירה) בדקה 88, אחרי שהבקיע צמד, אבל לשמחתי לפחות זה רק לשבוע.

שבוע הבא משחק בית דיי קשה מול קבוצה שדיי דומה לקבוצה שלי, בזה שהיא מאוזנת ביחסי הגנה התקפה, רק שלו יש קישור חזק משלי. נקווה שהיתרון ביתיות והפיק מהגביע יצליחו לעזור לי לצמצם את הפער לאפסי, ואולי לעבור אותו
 

Cade Foster

New member
חונכים אצטדיון עם ניצחון 4-1 בדרבי פורום

האמת המנוע קיפח אותו. 52% שליטה בשתי המחציות, 2 האגפים שלו בהתקפה האפילו על ההגנה שלי ועדיין חלוקת המצבים הייתה 8-1 לי, נראה קצת מוזר.

ניצחון בית תשיעי ברצף...
 

OFERBSH

New member
תראה את המשחק שלי משבוע שעבר

תראה מה זה תוצאה מוזרה וחסרת כל היגיון
 

itaiy

New member
אל תצטנע :)

הייתי צריך לעלות עם התקפה מהמרכז ולא פיק שעליתי שכן משחק הבא אני עם נצחון טכני...
 

R o n 2 5 6

New member
ניצחון חוץ 4-1

אבל פציעה של חלוץ מתאמן ל +3
יפסיד אימון אחד ככל הנראה
 

simond15

New member
ממש דז'ה-וו

שוב הפסד 3-0
שוב בדרבי פורום-נגד ניב
ושוב במשחק צמוד כששנינו עולים באותה טקטיקה בדיוק ואני מוביל טיפה בקישור והוא מוביל טיפה ביחסי התקפה-הגנה...
משחק חרא!
לפחות אין פציעות הפעם...
בקצב הזה אני הולך לחזור לליגה 5 לאט ובטוח
 
למעלה