להקות בריטיות

noosh

New member
פכככ גנוב איפה אתה?

לא הזכירו את דייר סטרייטס
אז אני אעמוד על זכויותיהם
אבל ת´אמת - אני לא יכלה לבחור
כולם טובים!! לכל אחד יש את הסגנון שלו... וכן, רוב המוזיקה הטובה באה מבריטניה, זה פשוט ככה!!
 

בנדיטוס

New member
עוד 24 שעות אני אכריז על הזוכה

בינתיים, דיפ פרפל ולד זפלין במקום הראשון
 

ganooov

New member
טווווף: ../images/Emo13.gif

1. דייר סטרייטס (אבל הם אף פעם לא הצליחו בבריטניה כמו שהם הצליחו בשאר אירופה ובארה"ב). 2. פינק פלויד. 3. הביטלס. יש עוד, כמובן - אבל השאר לא כל כך מועדפות עלי
.
 

ruthyanat

New member
../images/Emo47.gifQueen

מקום שני אצלי הם הביטלס.. וכמובן שקווין היו בריטים..
 

Stillwater

New member
תמיד אמרתי ש....

בריטים זה טוב! אני אוהבת הרבה להקות/זמרים בריטים. רוב הטובים באמת הם בריטים וזה לא יעזור לאף אחד! בריטניה המציא את המוסיקה וככה זה ישאיר לת-מ-י-ד!
 
הופה הופה |אייקון של הופה הופה|

כמעט כל היוצרים שאני אוהב הם בריטים, אם מוציאים מהעניין ישראלים אז 85% מהיוצרים שאני אוהב הם בריטים, אבל... אסור לשכוח מאיפה הכל התחיל, הכל התחיל מהדלתה של המיססיפי, עם הבלוז, והג´ייב והשאפל והבי בוב, והסקיטל, והג´אז, שיצרו עבדים כושים בדרום ארה"ב, כשסגנונות אלו הגיעו ליוצרים לבנים בארה"ב, נולד הרוק אנד רול, חבורות של ילדים ברטים ששמעו בלוז ורוק אמרקאיים, ברדיו בבריטניה, הם שהביאו לנו את הרוק שאנחנו מכירים, אבל אסור לשכוח את המקורות.
 
איזה יופי! אני קורא את השרשור הזה..

ומחכה כבר שמישהו יזכיר לכולם מאיפה משתין הסולן!... הבלוז והג´אז והג´ייב הם אבות הכל! חוצפה שלא התייחסתם לזה קודם!... יישר- כוח, ניבלונגים!... ואין מה לעשות, כמה שתתכחשו, המוזיקה של שנות התשעים, זאת שיצאה מאולפנים ביתיים מארה"ב (הלאו- פיי) זו מוזיקה שיש להתחשב בה, הרבה יותר ממה שכן עושים זאת (אני לא מתכוון לפורום הזה. אני יודע מה מטרתו). ואם כבר בריטניה, אז מישהו כבר הזכיר להקה שהיא לאב- דווקא אגדת- רוק , אז אני מרשה לעצמי לשים לפני הפינק- פלוייד,ובטח- ובטח קווין (הביטלס, הסטונס, ואולי גם דיפ- פרפל הם כבר סיפור אחר...); הנה הן- השלוש שלי: פאלפ, בלייר וסווייד(עם ברנרד באטלר!!!...).
 
פאלפ אכן עושים הרבה יותר

במובן הרגשי, והעקבי. בלייר כיפיים, סווייד של שני האלבומים הראשונים הם פשוט להקה איכותית, מודעת, חדשנית ו... טובה! אבל פאלפ נותנים כל- כך הרבה כשמדברים על שונות. המילים שלהם, הלחנים המוזרים, האקסצנטריות, העקביות, הציניות, הדכאונות והשמחות שבשירים שלהם. מזכירים לי מאוד את הסמית´ס במובנים האלה (לא בסגנון).
 

malolds

New member
אני לא יכול להצביע!!!!!!!

כי אצלי ביטלז, פינק פלויד, קווין ודיפ פרפל במקום הראשון!
 

בנדיטוס

New member
משנים את חוקי הסקר

מותר להצביע לכמה להקות שרוצים, (אבל רק פם אחת כמובן) כך שההצבעה של malolods נחשבת. אני מוסיף להצבעה שלי שכללה את the who לד זפלין וביטלז את פינק פלויד.
 

niraf

New member
ביטלס, פינד פלויד, המי

בלאק סאבאת´ לא בריטים? זה שאלה קצת מוזרה, אגב.. זה כמו לשאול איזה להקה שיש בה מתופף אתם הכי אוהבים.
 
למעלה