Waters - Is This The Life We Really Want ? full album

RIDE TO LIVE

New member
Waters - Is This The Life We Really Want ? full album

25 שנים אחרי, רציתי לקבל לפחות אלבום כפול ... יחד עם זאת מסתתרים שם כמה מהיפים שווטרס כתב


When We Were Young 1
2 Déjà Vu
3 The Last Refugee
4 Picture That
5 Broken Bones
6 Is This the Life We Really Want?
7 Bird In A Gale
8 The Most Beautiful Girl
9 Smell The Roses
10 Wait for Her
11 Oceans Apart
12 Part of Me Died

 

arieltr

New member
אחח ווטרס ווטרס

סיבכת אותי.

הרי אני ועצמי יודעים שאני מאוד אוהב את גוף היצירה שלך. מאוד. ויש לי המון המון סיבות מצוינות, כלומר שירים, לכך.
אז מה אתה מסבך אותי עכשיו, אתה רוצה שאני יריב עם עצמי? כן/לא? מה? פיצול אישיות זה מה שאתה רוצה להפיל עלי? לא מספיק אני צריך ללבוש מסכות שונות בהתאם לאנשים שאני מדבר איתם בעולם האמיתי?
אתה יודע כמה סבל רגשי על בסיס יומי זה, רוג'ר? לומר לאנשים מה שהם רוצים לשמוע או להנהן 'כן' לשטויות או לשקרים שהם פולטים לאויר מסביבי, כי אין ברירה אחרת שצריך לשרוד ולהמשיך קדימה. אז כן רוג'ר, תענוג זה לא.

וכן רוג'ר אני מסכים איתך, אלה לא החיים שאני בהכרח רוצה.
לא רוצה לחרטט את עצמי ולומר שהאלבום החדש שלך הוא באמת חדש. כי הוא לא מרגיש כזה יותר מדי, אלא מרגיש כאילו הבאסה העכשווית עטופה בשטיקים של פעם. ואגב זה לא אלבום רע בכלל, ההפקה טובה, ההגשה המוכרת שלך מצויינת כאילו לא עברו עשרות שנים מהפעם האחרונה אבל כל זה בכל זאת לא משאיר אותי צמא לעוד.
האלבום נפתח טוב מאוד עם רצף שירים מכובד מאוד - שישה במספר, כלומר חמישה - מגיע לפסגה, מוקדמת אמנם אבל מגיע, ואז פתאום נופל וצונח באלגנטיות וחינניות נוסטלגית שכנראה כבר לא תעבוד ללא גילמור ורייט. ואני נשאר אדיש שכל החצי השני יבש ושומם בהשוואה לאלבומים קודמים, ושום צליל לא נשאר איתי עד סוף האלבום.
וזו אולי הבעיה העיקרית מבחינתי.
ב-AMUSED TO DEATH החצים המחודדים פוגעים כל כך עמוק ובמרכז המטרה כיוון שהמוסיקה עוזרת ממרכזת ומנחה את האוזן ולוקחת נפח חשוב בשירים, ואילו כעת את החלל הזה ממלאים טריקים מוכרים ונוסטלגים מדי שלא מרימים את האלבום גבוה כמו שיכולה מוסיקה להישאר עמוק בפנים. והשיר הכי 'רוקיסטי/להיט' (SMELL THE ROSES) חסר מלודיה טובה, או אפילו מרגיש לי כאילו לקוח מהאלבום הכי חלש של ווטרס (RADIO KAOS).

מבחינתי אחרי 25 שנים היה אפשר לוותר על אלבום מישמש נוסטלגי מופק כהלכה, וללכת הפוך. הרי אין לזה באמת סיכוי להגיע לרמה של AMUSED TO DEATH או אפילו למעללי הטרמפיאדה. או לפיינל קאט והסבנטיז.
אם כבר אלבום חדש, ביננו רוג'ר, היה יכול להיות לא פחות נוקב והרבה יותר מעניין אם היית מוריד את ההפקה של נייג'ל בשתי דרגות ואז לוקח את 2 הרצועות הכי טובות באלבום, אלה עם הנגיעות האפלות של הסינתיסייזר והצ'לו והבאס המדמם, עם המלודיה הרזה במעלה השנים אבל הכל כך כואבת, ואותן משריש ומנתב הלאה אל עבר החושך במינימליזם ראוי עם יחידת קצב אפלולית ולא בשטיקים מהעבר.

אבל זה בסדר, במציאות של היום ובאי וודאות של מחר, 2 רצועות מעולות הינן גם מתנה ראויה מאוד.

[URL]https://www.youtube.com/watch?v=Bnqd-qK8fCI[/URL]
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=BBopbrDemJU[/URL]
 

tzvika321

New member
במקרה של ווטרס חייבים להודות שהוא לא הדרדר למוסיקת מעליות

כגילמור.
מצד שני, בדיוק על זה נאמר חלאס.
אם כל מה שאתה יכול לייצר זה משהו שיזכיר שיר ישן שלך, צא לפנסיה.
 

RIDE TO LIVE

New member
אני מוכן להיתקע במעלית של גילמור כמה שעות כל יום כל השנה






 

RIDE TO LIVE

New member
הניתוח שלי לחדש של ווטרס ברשותכם

באופן כללי מדובר באלבום טוב, אולי לא טוב מאוד אבל ללא ספק טוב.
החולשה העיקרית של האלבום שאותו הפיק נייג'ל גודריץ (רדיו הד), הוא עדר השתתפות של נגנים גדולים. בעבר ב The Pros and Cons היה זה קלפטון על הגיטרה וב Amused to Death גף בק. זה לא אלבום קונספט קלאסי כמו הקודמים שלו וגם לא בנמצא שירים שעוברים את מחסום חמש או שש הדקות. באלבום ניכרים השפעות משלושה אלבומים בולטים של ווטרס :
animals , The Pros and Cons of, Radio K.A.O.S .

אבל למה בכל זאת מדובר באלבום טוב... ראשית, ווטרס נשמע נהדר, הקול אותו קול והצעקה אותה צעקה, ממש כמו בימים הטובים. עדיין, הטקסטים חזקים ונוקבים והמלודיות יפיפיות. מילים ומוסיקה הוא לא שכח לכתוב ולהלחין. הוא נשמע נפלא בשירים האקוסטים. הקול חודר עמוק לנשמה והסאונד של האקוסטית נשמע נהדר. "חלק ממני מת" "דז'ה וו" "הפליט האחרון" מהיפים שווטרס כתב.

תפיסת עולמו הקודרת של ווטרס כמו גם האקלים הפוליטי העכשווי ניכרים היטב : הגפיים התותבות באפגניסטן הנשיא חסר השכל : "תדמיין מנהיג בלי שכל" "יש כלב משוגע שמושך את השרשרת שלו" "האם זה החיים אותם אנחנו באמת רוצים?" הוא שואל ומזכיר את : המל"טים, הסמארטפונים, והטלוויזיה המציאותית. גם הזיקנה לא נעלמת מהאלבום :" הייתי מסדר מחדש את הוורידים בפנים כדי להפוך אותם עמידים יותר לאלכוהול ופחות נוטים להזדקנות"
האלבום נסגר ב "חלק ממני מת" המקסים, ווטרס ממשיך עם קדרות החיים והעולם ומתנחם באהבת אישה.

הוא עוד לא אמר את המילה האחרונה בזה אני בטוח.

התקשרו הערב מדיסק סנטר... מסרו לי שהתקליט של ווטרס שהזמנתי הגיע יחד עם the war on drugs שעליו המליץ צביקה.
 
למעלה