התלבטות לגבי גאנז אנד רוזס ואירוסמיט'

התלבטות לגבי גאנז אנד רוזס ואירוסמיט'

הי, אני מתלבטת אם לרכוש כרטיסים לשתי ההופעות האלה. אני אוהבת את שתי הלהקות באופן כללי, אבל מכירה רק את הלהיטים שלהן. מישהו יודע מה רשימת השירים שהם לרוב שרים בהופעות שלהן? יש למישהו מידע על איכות ההופעות שלהן?
 

C H 4

New member
גאנס אנד רוזס ממש מיותר

זו תהיה הפעם השלישית או הרביעית שלהם בארץ, הם אף פעם לא נתנו פה הופעה טובה (כולל בניינטיז כשהם היו בשיא).
בנוסף: ככלל, אני מוצאת שהכימיה בין חברי להקה מאוד משפיעה על איכות ההופעה שלהם. גאנז אנד רוזס נפרדו כיריבים מרים מאוד, אם המצב שלהם כל כך קשה שסלאש ("מרטיב את המיטה") ואקסל רוז ("סמים במים") מוכנים לעמוד באותו חלל, אני מניחה שזה מופע יאוש כלכלי ולא מופע מהנה.
בנוסף, אם אי פעם צפית בוידאו הופעה שלהם מהניינטיז, זו להקה שנותנת שואו גדול מהחיים. אקסל רוז היה משתולל על הבמה עם הטייץ המוזר שלו, סלאש היה דופק סולואים משוגעים עם הגיטרה הכפולה שלו. עכשיו הם נראים כמו קציצות, מבוגרים מכפי גילם האמיתי. להערכתי הם לא מסוגלים למלא את החלל בהופעת אצטדיונים בימינו, וזה יהיה מבאס. וכמובן, יש את עניין הקול- אקסל רוז הוא זמר ששר אולטרה גבוה. כמו דיפ פרפל, סביר להניח שלשמוע אותו לעת זיקנה יהיה בעיקר מאכזב או בגלל חוסר יכולת, או משום שיוותר על שירים קלאסיים.
&nbsp
אירוסמית זה פחות מורכב (אולי סתם כי פחות אהבתי אותם). סטיבן טיילר שר הרבה פחות גבוה, הלהקה די חברים מאז ועד עולם- נראה לי שהאנרגיות שלהם יהיו יותר טובות, הביצועים יותר טובים פוטנציאלית והם הזדקנו קצת יותר טוב. אני לא יודעת כמה תעלה ההופעה שלהם, לי נראה שלשלם יותר מ200 ש"ח כדי לראות גוויות בהתהוות על הבמה זה בזבוז כסף, אבל סביר להניח שהם ינגנו את הלהיטים שלהם (גם גאנז).
&nbsp
 
נשמע לא טוב...

הוצאת לי את החשק. האמת שכבר כמה פעמים התאכזבתי בהופעות של להקות שאהבתי מהעבר אבל לפעמים אחרי זה מצטערים. תודה!
 
למעלה