אז איך להתייחס לביקורות על מסעדות?

נהורית1

New member
אז איך להתייחס לביקורות על מסעדות?

השבוע הייתי בשתי מסעדות בבית שאן. אחת הנקראת 'שיפודי הכיכר' ברחוב שאול המלך בבית שאן, והשניה 'אמא' מסעדה עם אוכל ביתי על הפתילייה, ברחוב רחבעם זאבי גם כן בבית שאן.
הראשונה-'שיפודי הכיכר' הלכתי בחששות כבדים מאד בגלל ביקורות שליליות מאד באתר שלהם. אלא שלהפתעתי המסעדה התגלתה לעילה ולעילה. אוכל מעולה, ניקיון ושירות מעולים. הזמנו דג בתנור וצ'יפס. הביאו לנו 14 סוגי סלטים בפינכות קטנות, כל אחת טעימה מהשניה, פיטה עירקית חמה מהתנור, וצלחת חומוס די גדולה. הדג היה טרי טורי, הסלטים כאמור טריים וטעימים. מרוב אוכל, שנינו לא יכולנו לסיים את כל הטוב הזה. יחד עם בקבוק קולה = 98 ש"ח. אני עיגלתי ל-110 ש"ח.
לעומתו, מסעדת 'אמא' המתיימרת לאוכל ביתי על פיתיליות, הלכנו רק בעיקבות המלצות מפה עד השמיים. המלצות חמות מאד גם באתר שלהם. וי וי, איך נפלנו. הזמנו אורז עם במיה ושניצל. אני רציתי רק 4 קובות סלק, שנאמר שזה לא חריף, בתוך מרק אדום. המרק היה מר מעודף פפריקה וחריף, הקובות קשות, והבשר בפנים נראה לא כל כך מבושל. השניצל מלא שמן, האורז דייסתי והבמיה בלי טעם. יצאתי עם נזק של 110 ש"ח. על מה? רק לבעלים פתרונים. אוי לעדה הכורדית שהמסעדה מסמלת את המאכלים שלה. אני כבר לא אחזור לשם.
 

yair_bar

New member
מנהל
ביקורת מסעדות זה דבר מאד סובייקטיבי

עדיף להכיר את המבקר ולדעת אם טעמו כטעמך.
&nbsp
מביקורות באתר המסעדה (או באתרי rest דומיו) אני מעדיף להתרחק.
&nbsp
הבעיה שגם במגזינים בשנים האחרונות יש בעיה קשה של עודף יחצ וצריך לקרוא ולבדל בין ביקורת מסעדות (וגם שם לדעת להבחין בין מישהו שמבין משהו מהחיים שלו לבין מי שלא) ובין כל מדורי היחצנות שניתן בקלות לזהות אותם לפי הכתב או מונחים כמו המקום הלוהט וכו'.
&nbsp
בקיצור - כאן בפורום זה המקום. הלוואי שיחזור לימי הזוהר שלו
 

yair_bar

New member
מנהל
כשאתה קורא מישהו באופן קבוע אתה יודע גם אם הוא מייצג יחצ

וגם אם הטעם שלו זהה לשלך, ובמקרים רבים גם נפגש עם הבן אדם כי זו מדינה קטנה והאהבה לאוכל מחברת בין אנשים.
&nbsp
אגב, כאן בפורום היה נהוג בעבר שאם מישהו היה בארוחה יחצנית הוא מוסיף גילוי נאות ואז אתה יכול לבחור באיזו מידת אמון אתה קורא את הביקורת.
&nbsp
הבעיה היחידה עם הפורום זה שבתקופה האחרונה חלק לא קטן מהכותבים הפסיק לכתוב. זה פורום עם עבר מפואר והיו חברים בו ידענים גדולים ואנשים נפלאים עם הבנה גדולה באוכל.
&nbsp
מקווה שהוא יתאושש חזרה במהרה
 
למעלה